WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Pakaitinimo laikas
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=13095
Puslapis 23

Autorius:  whisky.lt [ Spa 29 2008, 21:42 ]
Pranešimo tema:  Re: Pakaitinimo laikas

blogiausia tai, kad idejus nauja rele rezultatas tas pats

Autorius:  proffanas [ Spa 29 2008, 22:16 ]
Pranešimo tema:  Re: Pakaitinimo laikas

Akumo/genero voltažas užkūrus variklį matuotas? Rodo tikrai 13,5-14V? Ir kitų problemų su elektra mašinoje nėra? Ant žvakių tikrai 12(13,5)V, ir jų kabelis niekur netrumpina?
Galima pakeisti kaitinimo laiką, "patiuningavus" pačią relę, bet kad taip iš esmės neturi būti; kažkas dar netvarkoj.

Autorius:  whisky.lt [ Lap 01 2008, 20:48 ]
Pranešimo tema:  Re: Pakaitinimo laikas

tai rele valdosi nuo generatoriuaus krovimo...

Autorius:  Pole [ Lap 02 2008, 11:57 ]
Pranešimo tema:  Re: Pakaitinimo laikas

Senuose dyzeliuose t.y 1.9TD arba 2.1TD, pakaitinimą reguliuoja gana primityvi žvakių rėlė kuri atjungia žvakes iš karto po užvedimo. Lemputė dega priklausomai nuo aplinkos temp. tačiau rėlė kaitina iš principo visada tiek pat laiko. (čia išvada iš to ką pastebėjau eksperimentuodamas su savo drundalietu). Geros tokių motorų žvakės savo max. temperatūrą pasiekia per 5s. O toliau jau - kuo senesnis motoras arba kuo yra šalčiau, tuo ilgiau reikia kaitinti cilindre esantį orą, kad suspaudimo metu jis pasiektų reikiamą mišinio užsidegimui temperatūrą.
HDi ir kitų aukšto slėgio motorų sistemos yra kur kas sudėtingesnės, jų darbinė kompresija yra žemesnė todėl užvedimo sistema turėtų būti kur kas komplikuotesnė ir tikrai pagal lemputę skydelyje nepasakysi kaitina žvakės ar ne. Beje ir žvakės ten visai kitokios eina.
Dyzeliui užsikūrimas išimtinai priklauso nuo kompresijos, gero pakaitinimo ir teisingo degimo - visi kiti faktoriai nueina į antrą planą. Net ir naujas dyzelis nesikurs be pakaitinimo žvakių - taip kad tos visos būtos ir nebūtos istorijos kaip 15 metų senumo dyzelis užsikūrė prie -20C be pakaitinimo žvakių tėra, atleiskit arba savęs guodimas bei bandymas pasigirti kokį gerą seną laužą kažkas turi :lol:, arba yra kitų faktorių, kurie neįvertinti arba nepaminėti. :roll:

Autorius:  whisky.lt [ Lap 15 2008, 20:33 ]
Pranešimo tema:  Re: Pakaitinimo laikas

jei lempute dega pagal aplinkos temp. tai turetu buti imontuotas temp. jutiklis kazkur?
manajam 96m. 1.9td releje penkiu kontaktu jungtis: pliusas, minusas, signalas lemputei i spidometra ir du man nezinomieji, ir du verzlemis prisukami kabeliai, zvakiu ir pastovus pliusas.
Gal is tu man nezinomu aplinkos ar ausalo temp. signalas.
Temp. jutikliu radau 4vnt.:
rudas-ausale, ausynimo venyiliatoriams,
melynas-ausale, spidometro temp. rodykliui
juodas-kuro filtre, kuro temp.matuoja (kam? kompo lyg ir nera)
zalias -ausale, ?

Autorius:  proffanas [ Lap 15 2008, 21:07 ]
Pranešimo tema:  Re: Pakaitinimo laikas

Pole rašė:
2.1TD, pakaitinimą reguliuoja gana primityvi žvakių rėlė kuri atjungia žvakes iš karto po užvedimo. Lemputė dega priklausomai nuo aplinkos temp. tačiau rėlė kaitina iš principo visada tiek pat laiko. (čia išvada iš to ką pastebėjau eksperimentuodamas su savo drundalietu).

Nepulsiu muštis už teisybę, nes nežinau absoliučių tiesų. Tačiau jei tamstos tiesa ir galioja ikielektroniniams Lucasams (o nesu šituo tikras), ji nė velnio negalioja ikielektroniniams Bošams.
Pas mumim (su Bošais) įtampa žvakėsna pasiduoda nepriklausomai nuo užvedimo, o priklausomai vien nuo aplinkos temperatūros. Jei žvakės numatę kaisti 19sek- jos tiek ir kais, nežiūrint, kad užvedei po 5sek, o lemputė užgeso po 8sek. nuo kaitinimo pradžios. Tesvarbu, kad degimas nebūtų per tą laiką išjungtas.

Autorius:  whisky.lt [ Lap 15 2008, 22:46 ]
Pranešimo tema:  Re: Pakaitinimo laikas

tikrinau 93m. xm 2.1td bosch ijungus degima zvakes kaista 10s, lempute dega 2-4s jei neuzvedamas motoras, jei motoras uzvedamas zvakiu pasildimas iskart issijungia.
Aplinkos temp. buvo apie +10

Autorius:  proffanas [ Lap 16 2008, 09:08 ]
Pranešimo tema:  Re: Pakaitinimo laikas

Tada nieko nebesuprantu. Pas mane kaista (ateina įtampa) abiejose mašinose ir po užvedimo, o nagų nekišau. Telieka dvi išvados: arba skiriasi relės, arba kažkas kažkur sugedę. Arba pritiuniguota :) .

Autorius:  whisky.lt [ Lap 16 2008, 21:07 ]
Pranešimo tema:  Re: Pakaitinimo laikas

Is remonto ir eksplotacijos vadovelio
Citroen XM benzinas, dyzelinas 1989-2000m gamybos
Leidykla "Gusi i Lebedi" Minskas 2006m.
...zvakes valdomos reles kuri valdoma ECU... kai kurie modeliai turi funkcija pakaitinimas po uzvedimo t.y. po starterio atjungimo zvakes kaista 3min ciklu. Per pirmas 15sek zvakiu atjungti negalima. Po 15sek
zvakes atsijugia jei:
a) nuspaudziamas akseleratoriaus pedalas ne trumpianiam nei 2.5sek 9pedalo eiga ne mazesne nei 11mm
b) ausalo temp. didesne nei 60

Neparasyta apie kuriu metu XM-a, greiciausiai tai bus apie antrukus kurie turi ECU. Kas tie kai kurie modeliai.
Reiks dar kart manajam 1.9TD pasitikrint pakaitinimo laika saltam ir virs 60 laipsniu, ir paspaudus gaza ir nespaudziant. Jei viskas taip turi buti ir vel neaisku kodel perdega zvakes

Autorius:  whisky.lt [ Lap 24 2008, 19:26 ]
Pranešimo tema:  Re: Pakaitinimo laikas

ir siltam ir saltam ir paspaudus akseleratoriu ir ne 3min 22sek po uzvedimo
Gal kas zino i koki serviza butu galima kreiptis, kad sia problema suprastu?

Autorius:  proffanas [ Lap 24 2008, 20:05 ]
Pranešimo tema:  Re: Pakaitinimo laikas

Spėju, kad užteks paprasčiausio elektriko... Kažkas "relėj" gliučina, ir tiek.
Bet jei tvirtini, kad ir pakeitus relę "visiškai tas pats", teliks įtarinėti pravodkę ir jos varžą.

Autorius:  _Domas_ [ Kov 01 2009, 22:43 ]
Pranešimo tema:  Re: Pakaitinimo laikas

Logiskai galvojant vedant jos turetu atsijungt(nes ryja nemazai sroves),is kitos puses jei jos veiktu vedimo metu ir keleta sekundziu uzvedus palengvetu uzsivedimas bei pageretu variklio darbas,nors tai patrumpintu kaitinimo zvakiu tarnavimo laika..
Mano atveju (xant94m.1,9td bosh) kaitinimo laikas vienodas,o kaitinimo lempute visada dega kad ir karstam motorui vienoda laiko tarpa,kitas dalykas pakaitinti reikia(kad nereiktu bruzint) net ir pakaitusi varikli (tikrai ne del blogos kompresijos).Ziemos metu siekiant efektyvesnio kurimosi palaukiu kol klektels relyte,nors butu dar geriau sekunde iki zvakiu atjungimo...Na o kam jau problemos su kurimusi bei kaitinimais siulyciau pajunkt tiesiogiai per koki jungikli(aisku ir per varza) nelabai patogus dalykas,bet tikrai efektingas,juo labiau kad ne tokie jau dazni tie salciai...

Autorius:  Pugas [ Kov 02 2009, 22:46 ]
Pranešimo tema:  Re: Pakaitinimo laikas

Egzistuoja paprastas "ukinis" metodas patikrinti kaitinimo laika...pajungus lempute +12v prie kaitinimo "tilto".Kiek teko stebeti HDI pakaitinimo laika(uz borto ~-5c),tai ijungus degima kaitina iki tol kol rida pasimato originali (prietaisu skydelyje),tai apie 10sek..veliau,uzvedus kaitinimas vyksta maziausiai 5 minutes :wink:

Autorius:  whisky.lt [ Kov 03 2009, 19:24 ]
Pranešimo tema:  Re: Pakaitinimo laikas

su relem viskas o.k. taip ir turi but 3min po uzvedimo,
problema zvakese, ne tokias nusipirkdavau- trumpo kaitimo o turi but ilgo kaitimo

Autorius:  Pugas [ Kov 03 2009, 19:33 ]
Pranešimo tema:  Re: Pakaitinimo laikas

Perki bosch ir neprasausi :wink: dyzeline,ne benzinine galima keisti po viena(tik sudegusia)

Puslapis 23 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/