WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Pakaitinimo laikas
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=13095
Puslapis 33

Autorius:  Žano [ Lap 10 2019, 15:05 ]
Pranešimo tema:  Re: Pakaitinimo laikas

Sveiki!

Turiu Toyota Corolla 2001 m.

Yra problema, gal padėsite išspręsti.

Variklis PSA gamybos 1,9D 51kw DW8 su Lucas kuro siurbliu.
Užvedus variklį, kaitinimo žvakės išsijungia tik tuomet, kai gerai paspaudi gazą. Kai atleidi, įsijungia vėl.
Neužvedus variklio, o tik įjungus degimą, žvakės kaitina tiek, kiek priklauso ir po to išsijungia. Užvedus, vėl įsijungia ir veikia visą laiką (nebent duodi daug gazo). Tikrinta tiesiogiai prijungus 12V lemputę nuo žvakes maitinančio laido.

Įtampa į žvakes ateina tinkama.
Rėlė veikia.

Fantazija išseko.

Autorius:  tadas1991 [ Lap 10 2019, 16:21 ]
Pranešimo tema:  Re: Pakaitinimo laikas

Žano rašė:
Sveiki!

Turiu Toyota Corolla 2001 m.

Yra problema, gal padėsite išspręsti.

Variklis PSA gamybos 1,9D 51kw DW8 su Lucas kuro siurbliu.
Užvedus variklį, kaitinimo žvakės išsijungia tik tuomet, kai gerai paspaudi gazą. Kai atleidi, įsijungia vėl.
Neužvedus variklio, o tik įjungus degimą, žvakės kaitina tiek, kiek priklauso ir po to išsijungia. Užvedus, vėl įsijungia ir veikia visą laiką (nebent duodi daug gazo). Tikrinta tiesiogiai prijungus 12V lemputę nuo žvakes maitinančio laido.

Įtampa į žvakes ateina tinkama.
Rėlė veikia.

Fantazija išseko.

Viskas, ką jūs pasakojate, yra normalu. Taip daro daugelis dyzelinių automobilių nuo kokių 98tų metų, o kai kurių markių jau darė ir nuo dar anksčiau. Tai padeda senam forkameriniam (netiesioginio įpurškimo) dyzeliui dirbti šaltam be dūmo ir daug gražiau ir tolygiau, o naujesniems tiesioginiams dyzeliams atsirado jau visokie Euro 2 ir aukštesnis reikalavimai, kurie jau nėra labai maži, tai irgi turi kaitinti, kad kuras geriau sudegtų šaltuose cilindruose. Tik turi būti tenkinama dar viena sąlyga - žvakės turi būti nebekaitinamos niekada, varikliui pasiekus kažkokią temperatūrą. Kokia ji tiksliai, nežinau, kartais būna 40C, kartais 60C, nesu matęs, bet esu girdėjęs ir apie aukštesnės temperatūras. Ir žvakės turi būti nekaitinamos virš 2000apsisukimų, jei tai PSA variklis, ir nuleidus žemiau vėl įsijungti, apie ką ir pasakojate. Kitiems būna ir aukštesniais sūkiais kaitina.
Jei ir pasiekus darbinę temperatūrą vistiek kaitina toliau, reikia jungti kompą ir žiūrėti, ar iš variklio kompiuterio yra reikalavimas kaitinti tas žvakes. Jei yra, ieškoti, kodėl, gal neteisingai mato temperatūrą pvz. O jei nėra, tai ieškoti, kodėl vistiek žadinama relė. O jei pašilusiam varikliui atsijungia, tai viskas yra gerai. Tuomet sukit kokio nors gero gamintojo (BOSCH, BERU ir pan...) žvakes ir važiuokit nesukdami galvų. Pigių gamintojų greičiau nudega, nes jos mažiau padarytos ilgam kaitinimui. Senuose senuose pilnai mechaniniuose dyzeliuose tik kaitindavo iki starterio pasukimo, ten būdavo tiesiog relėj vienas kontaktas pliusas iš starterio žadinimo laido, kuris įkala trumpą ir išmeta kaitinimą. Bet pvz VW jau gal net 90tais turėjo protingesnę relę, kuri po starterio pasukimo ir variklio užvedimo, dar kaitindavo bent kelias minutes ir tik paskui atjungdavo.

Autorius:  Žano [ Lap 10 2019, 18:40 ]
Pranešimo tema:  Re: Pakaitinimo laikas

Labai ačiū už išsamų atsakymą.

Šiandien kaip tik pabandžiau iki darbinės temperatūros palaikyt prijungtą lemputę tiesiogiai prie žvakių - prie tam tikros temperatūros tikrai išsijungia.

Suksiu žvakes :good:

Puslapis 33 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/