WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Degimo paankstinimas
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=13383
Puslapis 12

Autorius:  xamas [ Lap 30 2007, 08:56 ]
Pranešimo tema:  Degimo paankstinimas

Na dyzeliu maniakai ar galit man paporint kaip degimo kampas itakoja kuro sanaudas. Paankstino degima tai dabar sanaudos padidejo. Ne citroenas todel variklis nesvarbu, man tik idomu pats principas. Aciu.

Autorius:  xamas [ Lap 30 2007, 10:46 ]
Pranešimo tema: 

xminde rašė:
Trauka nepagerėjo ;)?

Trauka ta pati, tik saltas vedasi geriau ir suodziu 2kg ismetime padidejo :lol:

Autorius:  proffanas [ Lap 30 2007, 11:02 ]
Pranešimo tema: 

Paankstinimas ligi tam tikros ribos (iki ~2-3 laipsnių) sąnaudas sumažina; esant dar ankstesniam degimui, jos ima didėti, o variklis-kaisti. Paankstinus ~pora laipsnių, pagerėja ir trauka žemose apsukose.
Itin didelis kiekis suodžių schemon išvis neįsipaišo; ar nebuvo su siurbliu ar varikliuku dar kažkas daryta? :roll: Pagal aprašymą, panašiau, kad degimas buvo užvėlintas, ne užankstintas. Arba variklis/siurblys turi labai didelių problemų.

Beje, jei pulsime gilintis, būt smagu sužinoti, ar šneka eina apie D (apie jį ir pasakojau-nes užklausa tokia buvo), ar apie TD, ar apie HDI/TDI/DI-D/D-4D/JTD/dci etc, nes jų elgesys tarpusavyje dėl užankstinimo kiek skiriasi.

Autorius:  xamas [ Gru 03 2007, 11:39 ]
Pranešimo tema: 

Cia senas Fordinis 1.8D variklis, lygtais su Bosch siurbliu. Man sunkiai vesdavosi tiek saltas tiek siltas. "Hardvitus" meistriokas ( Proffanai, tavo draugas :) ) paankstino degima. Vedasi daug geriau ( ne kaip VW TDI, bet kentet galima), saltas pradejo garsiau dirbt ( sake taip ir turi but) ir prasciau traukt ( cia tik keletai minuciu) ir suodziu pasirode perteklius. Na sitas dalykas gal ismetime guli kalnais, kol neispus tol dumys. Ir beje egr buvo pabires, kazka pamaklino, tipo sutvarke. Bet va sanaudos padidejo ir vaziuojant daznai dingsta trauka, lyg 3 cilindrais vaziuotum ir ruberoidu kurentum, nes dumu uzsklanda kaip reikiant, beje tadum pradeda paraku kvepet......Auto is paraso, kur parduodamas :wink:

Autorius:  proffanas [ Gru 03 2007, 12:01 ]
Pranešimo tema: 

Antanas su dyzeliais kasdien vargsta jau dešimtmetį; jei kažką sako-vadinasi, taip ir yra.

Suodžiai tai gali būti dėl to EGR krapštymo; mašinėlei reiktų duoti "prasratsa" ketvirtu bėgiu palei redlainą kokias 20min, ir tada žiūrėti. Galimas dalykas, kad ir sąnaudos šoktelėjo dėl to, kad "pramušus" EGRą, variklin patenkančiame ore to oro tarp suodžių tėra nedidelis procentas, varikliui to neužtenka pilnai sudeginti kurą, o tu dar užmini "tapkę". :)
Jei ir po "prasratsa" padėtis nesikeis-atgal pas Antaną; išdėstant ir rezultatus.

Autorius:  BairiS [ Gru 29 2007, 19:22 ]
Pranešimo tema: 

Cia biski prie tos pacios temos. Kuiciau foruma, ir nerandu niekur, apie xm 2.1 TD degimo ankstinima? Gal kas turit kokios info, ar nuorodu kokiu? Siandien bandziau paankstinti, bet radau tik 2 varztus, laikancius siurbli, o kazkur girdejau, kad ju 4 yra.. Siurblys bosch.

Autorius:  Paulius [ Gru 29 2007, 21:23 ]
Pranešimo tema: 

varztai 4, isivaizduok trikampi prieki ir gale apacioj dar vienas tebetoli tepalo matuokles vamzdzio.

Autorius:  Bosas [ Gru 30 2007, 10:50 ]
Pranešimo tema: 

proffanas rašė:
Paankstinimas ligi tam tikros ribos (iki ~2-3 laipsnių) sąnaudas sumažina; esant dar ankstesniam degimui, jos ima didėti, o variklis-kaisti. Paankstinus ~pora laipsnių, pagerėja ir trauka žemose apsukose.
Itin didelis kiekis suodžių schemon išvis neįsipaišo; ar nebuvo su siurbliu ar varikliuku dar kažkas daryta? :roll: Pagal aprašymą, panašiau, kad degimas buvo užvėlintas, ne užankstintas. Arba variklis/siurblys turi labai didelių problemų.

Beje, jei pulsime gilintis, būt smagu sužinoti, ar šneka eina apie D (apie jį ir pasakojau-nes užklausa tokia buvo), ar apie TD, ar apie HDI/TDI/DI-D/D-4D/JTD/dci etc, nes jų elgesys tarpusavyje dėl užankstinimo kiek skiriasi.


Visiskai su tavini nesutinku kad paankstinimas mazina sanaudas.
Paankstinimas musu masinose daromas tam, kad visos sistemos pasideveje ir kuomet ankstini tai pataikai arciau naujo variklio uzdegimo kampo ribos.
Kiek anksitinti 2 ar 10 laipsniu priklauso padal tos masinos mechanizmu isdilima.
Dar nemaciau tokio zioplo gamintojo, kad tycia nedasuktu tu 2 laipsniu ir nesusimazintu sau suvartojamu skaiciu ir neprisidetu galio.

Taigi ankstinimas keiciamas sistemu isdilimui kompensuoti.
Ankstesnis degimas turi nemazai blogu dalyku, bet turi ir geru.
Todel kuo ankstenis degimas tuo dyzelis turi daugiau galios aukstuose sukiuose.
Tik aisku tas galio padidejimas ranka nera normaliai apciuopiamas

Visuomet del ekonomijos ir vedimosi turi buti optimalus degimas kurio metu sprogimas vyksta tame taske ir stumuoklis judedamas zemyn igauna dizdiausia pagreiti.
Kitos fizikos varikliuose nera.
Visi pasaliniai budai tai tikslesnis bandymas nustatytu ta taska

Autorius:  Edma [ Gru 30 2007, 12:48 ]
Pranešimo tema: 

Bosas rašė:
......

Taigi ankstinimas keiciamas sistemu isdilimui kompensuoti.
Labadiena.....Net visiskai nauju automomiliu kompas ankstina degima salto variklio uzvedimui.....tik neaisku, kokiu daliu sudilimui kompensuoti?

Autorius:  Bosas [ Gru 30 2007, 14:31 ]
Pranešimo tema: 

Tai nemaisyk ankstinimo kuris skirtas greiciau paleisti varikli ir ankstinimo kuris lieka pastovia po pasukto siurblio.

Autorius:  proffanas [ Gru 30 2007, 23:38 ]
Pranešimo tema: 

Bosas rašė:
Visiskai su tavini nesutinku kad paankstinimas mazina sanaudas.
Paankstinimas musu masinose daromas tam, kad visos sistemos pasideveje ir kuomet ankstini tai pataikai arciau naujo variklio uzdegimo kampo ribos.
<...>
Visuomet del ekonomijos ir vedimosi turi buti optimalus degimas kurio metu sprogimas vyksta tame taske ir stumuoklis judedamas zemyn igauna dizdiausia pagreiti.

Tai, kad pradžioje tu su manimi nesutinki, o posto pabaigoje jau sutinki. :) Būtent paankstinimas ir padeda nustatyti optimalų degimą, kas ir sumažina sąnaudas. Šnekam tai apie pagyvenusius variklius, o ne nuliovus.

Autorius:  Pole [ Gru 31 2007, 00:23 ]
Pranešimo tema: 

Tokio kaip "ankstinimo" gamykloje niekas specialiai nedaro, tiesiog sukant siurbli palei/pries laikrodzio rodykle ankstinasi/velinasi degimo kampas. Panasiai kaip ziguliukuose sukant tramplioriu :wink: Visuose servisuose nepriklausomai koki sena drundalieta nuvesi, degimo kampa stato pagal kataloga :(
Kuomet vargau su savo salto variklio dumyjimu ir kratymusi, apvaziavau nemazai dyzelistu, ir tik vienas pasake paprasta tiesa - "atsireguliuok tevai degima geriau pats pagal trauka ir dumus nes as tau daryciau ta pati tik uz $, o statyt pagal kataloga nebera prasmes kai motoras 400kkm nubeges". Kitas reikalas papildomas ankstinimas saltam varikliui - jis yra visuose ben siek tiek "advanced" dyzeliuose ir jis privalo veikti.

Autorius:  Pole [ Gru 31 2007, 11:08 ]
Pranešimo tema: 

uodas rašė:
o kaip reguliuojasi degimas HDI?
varztu ner, per kompa tik informacija


Jei neklystu "degimo kampas" dar kitaip vadinamas "ipurskimo momentu", kitaip tariant momentas kuomet suspaudimo takte yra ipurskiamas kuras i degimo kamera :roll: Kadangi HDi purkstukai yra elektroniniai, tai elektroniskai keisti si momenta neturetu buti sudetinga. Siurblys ten dirba kazkas panasaus kaip i akumuliacine sfera (common rail'a) :wink:, tad jo sukinejimas tikrai nieko nepadetu :)

Autorius:  uodas [ Gru 31 2007, 17:25 ]
Pranešimo tema: 

Edma rašė:
HDI mechaniskai kampo nenustatysi, niekas nesisukineja....tik kruva davikliu ir kompas..

bet o kaip nustatyt? juk , kiek as suprantu yra programinis pakas, kuris "sedi" kompe - o ta programa, galima parsisiusti tik is citroeno (jei legalus diagnostikos kompas) - pacios programos nepareguliuosi gi, galima pareguliuoti kaikuriuos niuansus, kurie numatyti (pvz kad visada sviestu faros, arba kad ijungtum jas rankiniu budu), bet degimo paankstinimo, pavelinimo taigi nera tokiu nustatymu? ar kazkokia paslaptis yra? o gal yra numatyta, kad kompas pats atsizvelgdamas i mashynos nusidevejimo laipsni - atsireguliuoja pats? (paskutini sakini parashiau, nes pas c5 2.2 hdi turetu degimo kampas sviruoti nuo 3 iki 4 laipsniu, o pas manes ant laisvu apsuku - degimo kampas = nuliui :shock: -bet nors biskeli paspaudus gaza - kampas pasidaro lygus 3laipniams. buvo bandyta parsiusti i masina is citroen centro programa su istaisymu, bet parejo atsakymas, kad kadangi nerasta kritiniu klaidu - perinstaliavimo nebus.)
yra ideja (seip ant prikolo) kanors nereiksmingo sugadinti, tam kad citroen centras pripazintu klaida ir ivyktu perinstaliavimas (jis kaip minejau yra nekoksnors dalinis, bet pilnas- nuo langu iki degimo kampo) ir tuo paciu persiinstaliuotu ir degimo kampas - bet kaip minejau, gal cia nieko nereik daryti, nes jei masina papjauta bisklei, ir kompas yra gudrus ir pats mazina kampa vien tam kad neuzgestu masina, tada to daryti nereiktu. ka manot, kiek cia samoniu, arba nesamoniu?

Autorius:  Bosas [ Sau 01 2008, 11:20 ]
Pranešimo tema: 

proffanas rašė:
Tai, kad pradžioje tu su manimi nesutinki, o posto pabaigoje jau sutinki. :) Būtent paankstinimas ir padeda nustatyti optimalų degimą, kas ir sumažina sąnaudas. Šnekam tai apie pagyvenusius variklius, o ne nuliovus.

Tas anskstinimas tai yra del senu automubiliu.
Visiskai teisingai jei senam matuosi pagal gamyklines normas pvz mikrometru padalba(kalbu ne apie HDi) tai tuomet gausis grybas.
Degima nustatysi kaip ir normaliai, bet realiai jis bus velyvas.

Todel gedima reikia nustatineti stroboskopu.
Ir atlikti tai reikia labai tiksliai.
Nes statant stroboskopu turi buti islaikyti min apsisukimai ir jie negali buti nei didesni nei mazesni.
Nes ten pakilus sukiam bent 100 aps/min labai stipriai keiciasi degimas.
O poto kai reikia uzvesti jis gali buti ir pervelyvas.

Tai tas zodis paankstinimas nevisiskai tinkamas sioje situacijoje.

Puslapis 12 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/