proffanas rašė:
Paankstinimas ligi tam tikros ribos (iki ~2-3 laipsnių) sąnaudas sumažina; esant dar ankstesniam degimui, jos ima didėti, o variklis-kaisti. Paankstinus ~pora laipsnių, pagerėja ir trauka žemose apsukose.
Itin didelis kiekis suodžių schemon išvis neįsipaišo; ar nebuvo su siurbliu ar varikliuku dar kažkas daryta?

Pagal aprašymą, panašiau, kad degimas buvo užvėlintas, ne užankstintas. Arba variklis/siurblys turi labai didelių problemų.
Beje, jei pulsime gilintis, būt smagu sužinoti, ar šneka eina apie D (apie jį ir pasakojau-nes užklausa tokia buvo), ar apie TD, ar apie HDI/TDI/DI-D/D-4D/JTD/dci etc, nes jų elgesys tarpusavyje dėl užankstinimo kiek skiriasi.
Visiskai su tavini nesutinku kad paankstinimas mazina sanaudas.
Paankstinimas musu masinose daromas tam, kad visos sistemos pasideveje ir kuomet ankstini tai pataikai arciau naujo variklio uzdegimo kampo ribos.
Kiek anksitinti 2 ar 10 laipsniu priklauso padal tos masinos mechanizmu isdilima.
Dar nemaciau tokio zioplo gamintojo, kad tycia nedasuktu tu 2 laipsniu ir nesusimazintu sau suvartojamu skaiciu ir neprisidetu galio.
Taigi ankstinimas keiciamas sistemu isdilimui kompensuoti.
Ankstesnis degimas turi nemazai blogu dalyku, bet turi ir geru.
Todel kuo ankstenis degimas tuo dyzelis turi daugiau galios aukstuose sukiuose.
Tik aisku tas galio padidejimas ranka nera normaliai apciuopiamas
Visuomet del ekonomijos ir vedimosi turi buti optimalus degimas kurio metu sprogimas vyksta tame taske ir stumuoklis judedamas zemyn igauna dizdiausia pagreiti.
Kitos fizikos varikliuose nera.
Visi pasaliniai budai tai tikslesnis bandymas nustatytu ta taska