WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
1.4 ir 1.6 Hdi varikliai http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=13792 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | Mondas [ Sau 10 2008, 10:49 ] |
Pranešimo tema: | 1.4 ir 1.6 Hdi varikliai |
Kokia nuomone apie siuos variklius? pagrindiniai privalumai ir trukumai? Pagrindinis privalumas, mano galva, kuro sanaudos. O kaip visa kita? p.s. cia susimasciau del auganciu kuro kainu ![]() |
Autorius: | Edma [ Sau 10 2008, 19:05 ] |
Pranešimo tema: | |
Eina i naujausius auto, keicia didesnes kubaturos HDI asortimenta ....manau,kad mazai kas is musu jau naudoja tokius.. ![]() |
Autorius: | xminde [ Sau 10 2008, 19:59 ] |
Pranešimo tema: | |
Su C2 1.4 HDi teko pasivėžinti - tokiam spuogui tokio variklio per akis. O vat su 1.6 HDi pas C5 neteko bendrauti, bet kas važiavo sako labai smagiai sukasi, kaip nebūtų keista. |
Autorius: | Edma [ Sau 10 2008, 20:28 ] |
Pranešimo tema: | |
Pavyzdziui: 2.0 HDI -66kW....1.6 HDI- 66 kW ![]() |
Autorius: | Lyncas [ Sau 10 2008, 20:50 ] |
Pranešimo tema: | |
xminde rašė: Ir tas 1,6 su tais pačiai kilowatais skuodžia smagiau nei 2,0
![]() Ir triuksmo kelia dvigubai daugiau. |
Autorius: | taurius [ Sau 10 2008, 23:25 ] |
Pranešimo tema: | |
Vaziavai, kad teigi, jog triuksmo daugiau ? Vaziuoja kurkas smagiau nei senesni, turi daugiau benzininio variklio ispudzio - rpm daugiau, ir tolygumas geresnis. Garso mazai. Mieste C5 1.6hdi - per akis, autostradoje - jeigu nelakstot ir neliankiat daug - per akis. Uztad valgo 5.4l vaziuojant kvailai... 1.4 neteko ciupinet, del to apie situos patylesiu. |
Autorius: | s-igi-s [ Sau 11 2008, 08:10 ] |
Pranešimo tema: | |
xminde rašė: Su C2 1.4 HDi teko pasivėžinti - tokiam spuogui tokio variklio per akis. O vat su 1.6 HDi pas C5 neteko bendrauti, bet kas važiavo sako labai smagiai sukasi, kaip nebūtų keista.
Turim mes C2 su 1.4 HDi. Kaip jau kažkada rašiau, traukia žvėriškai. Bet čia juk ne mašina, tai kaip ir ne rodiklis. Žmonai jau teko su policija reikalų turėti dėl greičio, nes jis baisiai greitai greitėja. Vos paspaudį pedalą, o jau leki normaliai viršydamas greitį ![]() ![]() |
Autorius: | Kosmoz [ Sau 11 2008, 10:11 ] |
Pranešimo tema: | |
Pole rašė: Siulau ziureti ne vien i kW, bet ir i sukimo momenta. kW reikes max. greiciui pasiekti, o sukimo momento isibegejimui. Mano asmenine nuomone 1.6HDi tinka max. i C4 ir tai jei didzioji dalis planuojma vazineti mieste. Pamastykit ir apie uzspausto variklio resursa, ne tik apie ekonomija
![]() tavo asmenine nuomone pries burio inzinieriu nuomone, kuri ta varikli kure ir nusprende deti ne vien tik i C4, bet ir i C5, nesusimastai? tas 1.6 juk cielus 260Nm prilaiko jau prie 1750, geresnis rezultatas, negu 2.0HDI (250 prie 1750, o kadangi tas pats galingumas pasiekiamas prie tu paciu sukiu, tai likusi sukimo momento kreives dalis beveik vienoda turetu buti) , kuris dazniausiai stovi xantiose ir C5tuose, ir visiem jis gerai traukia ir uzlinkti nesiruosia. |
Autorius: | xminde [ Sau 11 2008, 11:02 ] |
Pranešimo tema: | |
C5 su 1.6 HDi yra taip vadinamas biudžetinis automobilis ![]() ![]() ![]() |
Autorius: | Kosmoz [ Sau 11 2008, 15:39 ] |
Pranešimo tema: | |
Pole rašė: Kosmoz rašė: tavo asmenine nuomone pries burio inzinieriu nuomone, kuri ta varikli kure ir nusprende deti ne vien tik i C4, bet ir i C5, nesusimastai? Pirmiausia kolega cia burys inzinieriu nediskutuoja, o tik saujale megeju su savo asmeninemis nuomonemis ![]() ![]() ![]() Is dyzelio technologijos dar galima isspausti kazka daugiau negu turime dabar ir progresas nuo tada, kai sukurtas 2,0HDi, iki dabar, kai sukurtas geresniu charakteristiku 1,6 HDI, tikrai ivyko. Is benzino jau nieko blatno, kas padetu vaziuoti greiciau su maziau kuro, neisspausi, visi tiesioginiai ipurskimai jau israsti ir idiegti. Del to manau, kad 109Ag spausti is 1,6 turbodyzelio yra normalu, juk cia viso labo 68ag is litro, tas pat, kas 130ag is 1,9TDI VAG kurinio. Niutonu tas 1,6 turi tiek, kad aukstais sukiais sukti jo nereiktu. O del HDI naujumo, mazo nuvaziavimo ir del to sprendimo del ju patikimumo priimti negalejimo, tai nereikia taip drasiai sneketi. Dabar 2008tieji, HDI paleistas 1999 metais ar net anksciau, tikrai lietuvaiciai turi po 300-500tukstanciu nuriedejusiu eksponatu, tai ne pavieniai atvejai, aisku ant skaitliuko parodymai rodo 170-210 tukstanciu ![]() o sugalvotas toks 1,6HDI del ekonomijos, pigesnio draudimo. |
Autorius: | Kosmoz [ Sau 11 2008, 17:09 ] |
Pranešimo tema: | |
xamas rašė: ka neimanoma is benzino isspaust? VW 1.4 TSFI-170Aj? Maza? As irgi esu tos nuomones, kai is puodelio norima isspausti katilo nasuma gaunasi snipstas, ypac kai dabar auto kuriamos 3 metams. As suprantu tula uzsienieti, kuris perka nauja auto 2 metams ir nesuka galvos kas po jo vazines, nes po keliu valandu isrieda is salono su "sviezia mesyte"....O jo "sena" trandulieta nuperka perekupai, "perdirba" ir lietuvaitis su rida tik 50kkm perka issiviepes kaip karstas bandeles....
viskas imanoma, bet kur tas progresas, koki matome su dyzeliais? 15 metu atgal vakarieciai pirko dvilitrius dyzelius su 80-110 ag, dabar perka su 130-170ag is tu paciu dvieju litru. Tiek pat metu atgal pirko dvilitres masinas su 130-150ag, dabar perka su 140-170ag is tu paciu dvilitriniu. Dyzelis kurkas labiau progresuoja. Del to progreso ir tapo imanoma padaryti 1.6 dyzelini varikli, kuris butu ir ekonomiskas, ir jegos pakaktu vazinejimui. Juk dar pamenu laikus, kai passate ar golfe kaleno 1.6td variklis su 75ag, ir dabar dar tokiu yra vaziuojanciu ![]() ![]() |
Autorius: | proffanas [ Sau 11 2008, 18:41 ] |
Pranešimo tema: | |
Kosmoz rašė: HDI paleistas 1999 metais ar net anksciau Kalba temoje tai apie 1.4 ir 1.6; kurie visai neseniai atsirado? ![]() O senesniųjų HDInų problemų pilnas forumas; pradedant lagais, baigiant už padorumo ribų išeinančiomis miesto sąnaudomis. Kosmoz rašė: Is dyzelio technologijos dar galima isspausti kazka daugiau negu turime dabar Jau beveik šimtą metų žinoma, kad dyzelinas, kaip vidaus degimo variklių kuras, yra beveik pusantro karto pranašesnis už benziną (kaloringesnis etc.), bet tik per porą paskutinių dešimtmečių inžinieriai sugebėjo iš dyzelinio variklio išspausti kažką daugiau, nei variklį traktoriui ![]() |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |