WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
HDI nekyla apsukos http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=13910 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | Megejas [ Sau 19 2008, 12:20 ] |
Pranešimo tema: | HDI nekyla apsukos |
Gal kam teko susidurti su tokia problema, kad vaziuojant apsukos nekyla daugiau kaip 2500, kaip koks ribotuvas butu ijungtas ( masina xsara 2.0 hdi). Paskui si beda kaip ir dingo, bet tada paspaudus iki kokiu 3000 apsuku is vis issijungia variklis ir siaip vaziuojant variklis netolygiai dirba, trukcioja... Kyla dvi mintys, arba su kuro siurbliu kazkas negerai arba su elektronika ![]() |
Autorius: | Limited [ Sau 19 2008, 13:56 ] |
Pranešimo tema: | |
Pradeciau nuo kuro filtro pasikeitimo ir paziureciau tuom paciu ar kuras paduodamas is bako. |
Autorius: | TadeO [ Sau 19 2008, 15:39 ] |
Pranešimo tema: | |
Jei kuriasi gerai ir kuro filtras svarus,pabandyk nusiimti kuro slegio reguliatoriu ir ji prapusti su kompresorium.Jei tai pades-ruoskis pirkti nauja reguliatoriu. |
Autorius: | deimantukas [ Sau 19 2008, 16:46 ] |
Pranešimo tema: | |
TadeO rašė: Jei kuriasi gerai ir kuro filtras svarus,pabandyk nusiimti kuro slegio reguliatoriu ir ji prapusti su kompresorium.Jei tai pades-ruoskis pirkti nauja reguliatoriu.
Ten toks akimi vos iziurimas filtriukas-reik ji prapusti. |
Autorius: | gadintojas [ Sau 23 2008, 16:24 ] |
Pranešimo tema: | |
Man taip buvo su C5 HDi '01, tai teko keisti oro srauto matuoklę. Po pakeitimo viskas kaip ir priklauso. |
Autorius: | ram [ Sau 24 2008, 10:40 ] |
Pranešimo tema: | |
Masi 2001 metu Xantija, motoras Hdi 2.0. Turiu problema su kuro siurbliu kuris bake. Pagrinde problema tame, jog nelaiko kuro, ilgiau pastovejes sunkiai vedasi. Jei ilgiau pastovi, ijungus degima gan ilgai reikia laukti, kol siurblys pripumpuoja sistema, bet sistemoje likes oras, visviena neleidzia is kart uzsivesti, tenka siek tiek ilgiau sukti starteri. Ten siurblyje yra redukcinis voztuvas,.. gal kas esate su tuom susidures, gal galima toki siurbli kur nors restauruoti, nes rodos jis dirba kiek neefektyviai. Nauja kiek zinau, sunku gauti ir kainuoja gan brangiai. Girdejau, kad perka kitokius siurblius ir montuoja vietoje originalo, tik tenka ten jau konstruoti, nes netinka nei tvirtinimas, nei ptijungimas. Pagrinde, gal vistik kur restauruoja?.. |
Autorius: | Edma [ Sau 24 2008, 18:37 ] |
Pranešimo tema: | |
ram rašė: Idomu, kaip suzinoti, kokiuose modeliuose tie siurbliai stovi. Kogero juos dejo ne vien i Xantijas, bet gali buti ir pezo automobiliuose, o gal ir kokiam C5. Jug kazkaip tai galima butu suzinoti neardant tu automobiliu. Jei kuro sistema ir kompas Bosch- siurblys bake yra. Jei Siemens - nera... ![]() |
Autorius: | ram [ Sau 24 2008, 19:13 ] |
Pranešimo tema: | |
Si ta suzinojau, rodos tokie siurbliai ejo nuo 1999 iki 2002 metu ir tinka tiek nuo pezo tiek nuo citroeno. Rodos tinka ir nuo C5, siurblys visiskai toks pat, bet jo kodas kitas, vadinasi yra kazkoks skirtumas, o koks? |
Autorius: | Paulius [ Sau 24 2008, 21:35 ] |
Pranešimo tema: | |
gal pati plude ir paemimas, na zodziu plasmases skiriasi. |
Autorius: | ram [ Sau 30 2008, 13:32 ] |
Pranešimo tema: | |
Stai kas idomu, vienur sako, kad tinka bet kokio variklio siurblys, kurie ejuo nuo 1999 iki 2002 metu. Nuvaziavau i Kauna, ten paprasiau Pezo siurbli 406, tai pardavejas primygtinai sake, jog jis netinka Xantijai. Kur dabar ieskoti tiesos? Butu visai sauniai, pasirinkimas is didesnio kiekio. |
Autorius: | Anonymous [ Sau 30 2008, 21:54 ] |
Pranešimo tema: | |
Nuo 406 tau turi tikti, o siurbliai kurie tinka reik atsirinkti pagal koda ant korpuso , lenteleje yra kruva skaiciu tau reik bosch desimt skaiciu pagal mane jie tokie 9625542580 jei sie skaiciai sutampa tai siurblys tiks be broblemu. Jei jie kitoke gali skirtis junktys , davikliu skaicius, arba dar lieka kad jie butu apsoliuciai vienodi, bet as savo praktikoj ziurejau tik i skaicius , kad jie sutaptu. 868631357 siuo numeriu gali rasti siurbli, sekmes. |
Autorius: | Edma [ Vas 08 2008, 22:51 ] |
Pranešimo tema: | |
aantanas rašė: aš siūlyčiau pasikeist kurą.Pas mane Lukoil kuras buvo tai net turbina neįsijungdavo,apsukos iki 2000 daugiau neduodavo.Jau galvojau kad purkštukam , siurbliui šakės.Pakeičiau kurą ir baigėsi bėdos, ir trauka atsirado. Nereikia....Metus atvazinejau Statoilu, dabar jau 4 menesius vaziuoju Lukoilu (darboviete pasikeite) - jokio skirtumo...
![]() |
Autorius: | Edma [ Vas 10 2008, 19:47 ] |
Pranešimo tema: | |
Megejas rašė: TadeO rašė: Jei kuriasi gerai ir kuro filtras svarus,pabandyk nusiimti kuro slegio reguliatoriu ir ji prapusti su kompresorium.Jei tai pades-ruoskis pirkti nauja reguliatoriu. Zmones padekit... Kur yra tas kuro slegio reguliatorius? ![]() |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |