WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 18:52

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 40 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bal 01 2008, 13:36 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 18 2008, 12:07
Pranešimai: 144
Miestas: Panevezys-Vilnius
Sweiki. Tiesiai prie reikalo. Uzkurus masina(kuriasi gerai tik pakaitinus) variklis dirba graudziai, net visa masina purtosi, atrodo kad nevisi cilindrai dirba. Taip pat is duslintuvo lb stipriai dumija, man rodos ne juodais dumais. Visa sitai trunka maziau nei minute( pagazavus dar maziau), veliau dumai dingsta, variklis pradeda dirbt kaip laikrodukas. Cia nera lb didele problema, taciau baisu kad nebutu priezastis kitoms problemoms. O gal cia taip turi but? :) Butu gerai , kad nebebutu :) Gal kas esate susidure ar zinote kaip sia problema issprest? Gal cia ne prie ko, bet pastebejau kad lb prastai traukia ant mazu apsuku, ypac 2 begiu. Imetus 2 mazu greiciu masina visai nereguoja i gaza, gali minkyt kaip nori :) Dekui is anksto uz sugaista laika ir atsakymus :)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 01 2008, 13:41 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
Gal kuro filtras uzsikimses...
Gal oras kuro sistemoje?
Pabandyk susideti permatomas zarnas (jei tokios dabar neidetos) ir matysi, ar yra oro burbulu.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 01 2008, 14:03 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 18 2008, 12:07
Pranešimai: 144
Miestas: Panevezys-Vilnius
mr_aurimas rašė:
Pasikeisk pakaitinimo zvakes, kurios, mano nuomone, pas tave veikia tik 1 is 4 :idea:


Bet juk nepakaitinus tai visai slabnai kurias. Zvakes reik tikrint su testeriu, ju varza matuot laidus atjungus? O tas zarnas turbut visas reiktu keist... Sunku pakeist? daug darbo? Jei nesunku gal dar galit paaiskint kaip kuro filtra pravalyt? gal rasciau kai bus salygos, bet nenoriu rizikuot :)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 01 2008, 14:08 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
Taip, zvakes reikia tikrinti kiekviena atskirai, atjungus nuo bendros grandines
O zarna uztektu ir viena pasikeisti, einancia nuo kuro filtro i siurbli
Darbo nera baisioniskai daug, juolab kad oras tam palankus.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 01 2008, 16:58 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
proffanas rašė:
Sloikas rašė:
Visa sitai trunka maziau nei minute( pagazavus dar maziau), veliau dumai dingsta, variklis pradeda dirbt kaip laikrodukas.

Garantuotai kuro tiekimo sistema gaudo orą, ir greičiausiai neveikia šalto variklio degimo paankstinimo automatas. Žvakės, net jei kelios ir neveikia, šiuo atveju ne prie ko (pasitikrinti jas visvien nepakenks).
Problemų sprendimų aprašymai yra forume; mygtukas "ieškoti" lango viršuje.


Drysciau papriestarauti remiantis asmenine patirtimi. Labiausiai tiketina, kad neveikia paankstinimas ir/arba pakaitinimo zvake(s). Jei gaudo ora, tai gaudo pastoviai, o jei kuras seda atgal i baka tai tenka ilgai sukti starteri kol uzsikuria. Eksperimentuodamas buvau issandarines sistema tam kad pradetu siurbti ora - simptomai tokie kad variklis nesipurto, o pridusta, pradeda sokineti apsukos ir visiskai nepriima apkrovos. Simptomai rodo kad nepagauna vienas ar keli cilindrai. Kuriant be pakaitinimo arba be paankstinimo buna tokie patys simptomai.

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 01 2008, 17:04 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Jei "kertama" rusiškai, gal pagelbės :roll:
http://diesel.dcp.kiev.ua/Podsos.html

Variklį su normalia kompresija ir normaliai veikiančiu paankstinimu, jei jis negaudo oro, tokiais orais gali kurti ir išvis be žvakių; starteriu suksi ilgiau, bet užkurtas jis nesipurtys ir nedūmys. :roll:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 01 2008, 17:49 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Rusiskai kertu, ir si staripsni bei daug kitu esu skaites kai ieskojau analogiskos problemos sprendimo savo masinoj. Viskas kas parasyta yra teisinga, taciau butent tokiu pozymiu apie kuriuos cia kalbama ten ir nera aprasyta. Kai kuras nepaduodamas del oro gaudymo, tai jis nepaduodamas nei i viena is cilindru, arba jei paduodamas su oru (kitaip tariant paduodamas per mazas kuro kiekis aitinkamais taktais) variklis dirba netolygiai taciau neparasyta kad spjaudosi baltais dumais.
Siuo atveju kaip suprantu griebia is karto taciau kuri laika purtosi ir speju dumyja pilkais aitriais dumais. Pabandysiu padestyti savo teorija kuri nebutinai yra teisinga :roll: Balti aitrus dumai yra nesudegusio dyzelio aerozolis kuri ispurskia forsunke ir jis iseina per glusaka. Kuras nesudega kazkuriame ar kazkuriuose is cilindru kurie "nepagriebia", o nepagriebt gali del keliu priezasciu: pasedusi kompresija tuose cilindruose, neteisingas ipurskimo kampas, neveikia tu cilindru pakaitinimo zvakes. Gaunasi taip kad jei visuose cilindruose butu vienoda kompresija ir visuose neveiktu zvakes tai kaip Proffanas ir sako ilgai droztum starteriu bet gal ir uzkurtum, taciau jei 2 cilindruose zvakes veikia, tai jie uzsikuria is karto ir suka kitus du kuriuose tarkim tos zvakes neveikia tol kol ir jie taip pat uzsikuria :roll:
Pats ilgai eksperimentavau su tokiu paciu reiskiniu. Oro sistema negaude nes stovejo permatomos zarnos ir tai aiskiai matesi, paankstinimas tikrai veike, nes buvo sutvarkytas elektromagnetas ir su stroboskopu patikrinta kad tikrai ankstina. Taciau simptomai liko tokie patys, tol kol nebuvo pakeistos visos pakaitinimo zvakes (dvi senos buvo mirusios nors varza rode), taciau ir tada temperaturai esant zemiau -5C, reiskinys kartojosi. Pabandziau ilgiau kaitint zvakes, tol kol atkabina rele ir tai padejo. Speju kad kompresija kazkuriuose cilindruose yra siek tiek pasedusi ir todel standartinio kaitinimo laiko nepakanka arba papuole lievos zvakes.
O kalbeti apie idealiai tvarkinga motora ~10 metu masinoje su vidutine 250kkm rida manau neetiska :)

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 01 2008, 18:03 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Pole rašė:
O kalbeti apie idealiai tvarkinga motora ~10 metu masinoje su vidutine 250kkm rida manau neetiska :)

Prancūzų dyzeliui tai juokas, o ne kilometražas :D . Daug didesnė problema yra dėl amžiaus susėdę visos mechaninių siurblių spyruoklės ir manžetai, kaip ir bele kuo girdyti ir bele kokiais režimais vaikyti purkštukai.
Gaila, kad temos autorius ne kur tarp Vilniaus ir Kauno :lol: . Gal ir pakrapštytume sušokę; įdomumo dėlei.
Bet kokiu atveju, gairės aiškios: oras, žvakės, ankstinimas. Ir nebūtinai tokia eilės tvarka. Kompresiją pasimatuot irgi nepakenktų, bet kol kas tai neprivaloma. :)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 01 2008, 20:06 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Jei man kas nors savo laiku butu apsiemes sia problema bandyti isspresti, buciau ir iki Maskvos numynes :D

Oras gal irgi gali buti priezastis, bet kazkaip tam logisko paaiskinimo nelabai randu, na nebent tai, kad siurblys gaudydamas ora ipurskia per maza degalu kieki kuris paprasciausiai neuzsidega suspaudimo fazeje - bet cia man kazkas ne to, nes specialiai padavus oro i sistema variklis nesipurto ir nedumija. Jei daugiau oro gauna tai pasokineja apsukos ir uzgesta ramiai.
Reziumuojant investiciju prasme tikrink tokiu prioritetu:
1.zvakes (nieko nekainuoja tik truputi laiko jei Lucas ir daugiau nei truputi jei Bosch).
2. Oras sistemoj (reikes nusipirkti skaidrios slangos smota)
3. Degimo paankstinimas, jei nori buti tikras reikes kreiptis i daktarus ir moketi $. Galima ir paciam pasitikrinti bet...
4. Kompresija - labai mazai tiketina

Beje savo laiku apvaziavau ne viena dyzelista su sia problema - bet visi kaip vienas purtesi sio darbo. Kazka myke, tryne - oras, kamapas, kompresija, linkes svaistiklis, pradeges voztuvas ir t.t Ne is vieno isgirdau tai, kad cia situ varikliu gamykline beda ir nieko cia nepadarysi. Pats maciau gana daug, gal kokius 7 is 10 motoru, kurie turedavo sia yda. Net mano buvusi Xsara 2.0HDI prie -15 paspurtydavo mazumele. Buvau beveik patikejas kad tai neisgydoma prancuziska liga kaip ir galines pakabos bildesys hidrocitruose :wink:
Man asmeniskai atrodo, kad tokiu metu PSA dyzeliai siaip yra liuks ir techniskai stipriai priekyje tuometiniu konkurentu, bet tuo paciu ir gana jautrus techniniu parametru nukrypimams nuo normu. Gali buti kad viskas susideda i kruva - degimo kampas siek tiek nevietoje, nepilnai veikia ankstintuvas, netolygiai kaista senos zvakes, 2-3 bar. mazesne kompresija viename kitame cilindre, vienas kitas oro burbuliukas plius kaip Proffanas sako pasedes siurblys - vat jums stai ir prasom. :roll:
Beje kampa reguliavau patartas protingo dyzelisto pagal dinamika, duma, garsa, o ne pagal kataloga. Pagal kataloga totalus gaidys gaunasi - kuriasi dar prasciau, trauka prastesne ir dumyja kaip garvezys. Isvada - katalogo duomenys 350kkm prabegusiam siurbliui... :roll:

O pakrapstyt toki pacienta butu idomu, gal kokiu desningumu pavyktu nustatyti :idea:

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 02 2008, 20:36 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 18 2008, 12:07
Pranešimai: 144
Miestas: Panevezys-Vilnius
Ogo , kad priraset, galvojau, kad cia tik man taip purtosi uzvedus :). Bet va neseniai buva karsta diena, vos nekaip vasara, masinos Termometras rode 23, bet masina uzkurta purtesi taip pat kaip ir prie -10. Nekaitinus visai uzsikuria ir purtosi lygiai taip pat, tik ilgai bruzint reik. Dumu tikrai nemazai, ir kaip buvo mineta, jie sviesus. Gal dar sie simptomai kazkiek pades suprast. O kiek laiko panasiai vyksta kaitinimas? girdejau kad lempute ten tikrai to laiko nerodo. Bandysiu kaitint iki max ir tada kurt. Savaitgali bandysiu jusu isvardytus sprendimo budus taikyt. Nelabai suprantu dar as, bet greit mokaus. Geriau 1 kart paciam paardyt, nei 10 kart nete skaityt :) Dekui uz pagalba :)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 02 2008, 20:47 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 18 2008, 12:07
Pranešimai: 144
Miestas: Panevezys-Vilnius
Haris rašė:
Sloikas rašė:
Ogo , kad priraset, galvojau, kad cia tik man taip purtosi uzvedus :). Bet va neseniai buva karsta diena, vos nekaip vasara, masinos Termometras rode 23, bet masina uzkurta purtesi taip pat kaip ir prie -10. Nekaitinus visai uzsikuria ir purtosi lygiai taip pat, tik ilgai bruzint reik...:)

Itariu ora sistemoje!!!


Tai cia geriau nei zvakes ir paankstintojai visokie? :) Kazko nujauciu, kad nlb... Sunku matyt rast iskur tas oras bus...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 02 2008, 20:59 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Kai rasi priezasti - parasyk!

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 03 2008, 06:27 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
Pasikartosiu: pasikeisk kuro zarnas i permatomas ir bus aisku. Gal koks chamutas atsilaisvines ar pan...
Perskaityk viska is naujo ir labai idemiai.
Sekmes!


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 03 2008, 12:28 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgs 26 2007, 17:05
Pranešimai: 166
Miestas: Shiauliai
Na pas mane ir P605 ryte uzkurus kokias 2-3s. pasikpurto, netgi tai buvo vakar ir uzvakar, o va siandien jokio purtimosi nebuvo. Itariu del siltesnes temperaturos, oro negaudo, zvakes pakeistos. Nors zvakes sildau kokias 10 s.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 03 2008, 13:13 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Liveris rašė:
Itariu del siltesnes temperaturos
Irgi rodytų į paankstinimo automato strigimą; jis užstrigęs vienoje padėtyje, ir nereaguoja į temperatūros pokyčius, nors turėtų.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 40 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 8 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007