WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
1.9TD šaltas purtosi ir netraukia http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=14808 |
Puslapis 1 iš 3 |
Autorius: | Sloikas [ Bal 01 2008, 13:36 ] |
Pranešimo tema: | 1.9TD šaltas purtosi ir netraukia |
Sweiki. Tiesiai prie reikalo. Uzkurus masina(kuriasi gerai tik pakaitinus) variklis dirba graudziai, net visa masina purtosi, atrodo kad nevisi cilindrai dirba. Taip pat is duslintuvo lb stipriai dumija, man rodos ne juodais dumais. Visa sitai trunka maziau nei minute( pagazavus dar maziau), veliau dumai dingsta, variklis pradeda dirbt kaip laikrodukas. Cia nera lb didele problema, taciau baisu kad nebutu priezastis kitoms problemoms. O gal cia taip turi but? ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autorius: | Haris [ Bal 01 2008, 13:41 ] |
Pranešimo tema: | Re: Problemos us xantia 1.9TD |
Gal kuro filtras uzsikimses... Gal oras kuro sistemoje? Pabandyk susideti permatomas zarnas (jei tokios dabar neidetos) ir matysi, ar yra oro burbulu. |
Autorius: | Sloikas [ Bal 01 2008, 14:03 ] |
Pranešimo tema: | |
mr_aurimas rašė: Pasikeisk pakaitinimo zvakes, kurios, mano nuomone, pas tave veikia tik 1 is 4
![]() Bet juk nepakaitinus tai visai slabnai kurias. Zvakes reik tikrint su testeriu, ju varza matuot laidus atjungus? O tas zarnas turbut visas reiktu keist... Sunku pakeist? daug darbo? Jei nesunku gal dar galit paaiskint kaip kuro filtra pravalyt? gal rasciau kai bus salygos, bet nenoriu rizikuot ![]() |
Autorius: | Haris [ Bal 01 2008, 14:08 ] |
Pranešimo tema: | |
Taip, zvakes reikia tikrinti kiekviena atskirai, atjungus nuo bendros grandines O zarna uztektu ir viena pasikeisti, einancia nuo kuro filtro i siurbli Darbo nera baisioniskai daug, juolab kad oras tam palankus. |
Autorius: | Pole [ Bal 01 2008, 16:58 ] |
Pranešimo tema: | Re: Problemos us xantia 1.9TD |
proffanas rašė: Sloikas rašė: Visa sitai trunka maziau nei minute( pagazavus dar maziau), veliau dumai dingsta, variklis pradeda dirbt kaip laikrodukas. Garantuotai kuro tiekimo sistema gaudo orą, ir greičiausiai neveikia šalto variklio degimo paankstinimo automatas. Žvakės, net jei kelios ir neveikia, šiuo atveju ne prie ko (pasitikrinti jas visvien nepakenks). Problemų sprendimų aprašymai yra forume; mygtukas "ieškoti" lango viršuje. Drysciau papriestarauti remiantis asmenine patirtimi. Labiausiai tiketina, kad neveikia paankstinimas ir/arba pakaitinimo zvake(s). Jei gaudo ora, tai gaudo pastoviai, o jei kuras seda atgal i baka tai tenka ilgai sukti starteri kol uzsikuria. Eksperimentuodamas buvau issandarines sistema tam kad pradetu siurbti ora - simptomai tokie kad variklis nesipurto, o pridusta, pradeda sokineti apsukos ir visiskai nepriima apkrovos. Simptomai rodo kad nepagauna vienas ar keli cilindrai. Kuriant be pakaitinimo arba be paankstinimo buna tokie patys simptomai. |
Autorius: | proffanas [ Bal 01 2008, 17:04 ] |
Pranešimo tema: | |
Jei "kertama" rusiškai, gal pagelbės ![]() http://diesel.dcp.kiev.ua/Podsos.html Variklį su normalia kompresija ir normaliai veikiančiu paankstinimu, jei jis negaudo oro, tokiais orais gali kurti ir išvis be žvakių; starteriu suksi ilgiau, bet užkurtas jis nesipurtys ir nedūmys. ![]() |
Autorius: | Pole [ Bal 01 2008, 17:49 ] |
Pranešimo tema: | |
Rusiskai kertu, ir si staripsni bei daug kitu esu skaites kai ieskojau analogiskos problemos sprendimo savo masinoj. Viskas kas parasyta yra teisinga, taciau butent tokiu pozymiu apie kuriuos cia kalbama ten ir nera aprasyta. Kai kuras nepaduodamas del oro gaudymo, tai jis nepaduodamas nei i viena is cilindru, arba jei paduodamas su oru (kitaip tariant paduodamas per mazas kuro kiekis aitinkamais taktais) variklis dirba netolygiai taciau neparasyta kad spjaudosi baltais dumais. Siuo atveju kaip suprantu griebia is karto taciau kuri laika purtosi ir speju dumyja pilkais aitriais dumais. Pabandysiu padestyti savo teorija kuri nebutinai yra teisinga ![]() ![]() Pats ilgai eksperimentavau su tokiu paciu reiskiniu. Oro sistema negaude nes stovejo permatomos zarnos ir tai aiskiai matesi, paankstinimas tikrai veike, nes buvo sutvarkytas elektromagnetas ir su stroboskopu patikrinta kad tikrai ankstina. Taciau simptomai liko tokie patys, tol kol nebuvo pakeistos visos pakaitinimo zvakes (dvi senos buvo mirusios nors varza rode), taciau ir tada temperaturai esant zemiau -5C, reiskinys kartojosi. Pabandziau ilgiau kaitint zvakes, tol kol atkabina rele ir tai padejo. Speju kad kompresija kazkuriuose cilindruose yra siek tiek pasedusi ir todel standartinio kaitinimo laiko nepakanka arba papuole lievos zvakes. O kalbeti apie idealiai tvarkinga motora ~10 metu masinoje su vidutine 250kkm rida manau neetiska ![]() |
Autorius: | proffanas [ Bal 01 2008, 18:03 ] |
Pranešimo tema: | |
Pole rašė: O kalbeti apie idealiai tvarkinga motora ~10 metu masinoje su vidutine 250kkm rida manau neetiska
![]() Prancūzų dyzeliui tai juokas, o ne kilometražas ![]() Gaila, kad temos autorius ne kur tarp Vilniaus ir Kauno ![]() Bet kokiu atveju, gairės aiškios: oras, žvakės, ankstinimas. Ir nebūtinai tokia eilės tvarka. Kompresiją pasimatuot irgi nepakenktų, bet kol kas tai neprivaloma. ![]() |
Autorius: | Pole [ Bal 01 2008, 20:06 ] |
Pranešimo tema: | |
Jei man kas nors savo laiku butu apsiemes sia problema bandyti isspresti, buciau ir iki Maskvos numynes ![]() Oras gal irgi gali buti priezastis, bet kazkaip tam logisko paaiskinimo nelabai randu, na nebent tai, kad siurblys gaudydamas ora ipurskia per maza degalu kieki kuris paprasciausiai neuzsidega suspaudimo fazeje - bet cia man kazkas ne to, nes specialiai padavus oro i sistema variklis nesipurto ir nedumija. Jei daugiau oro gauna tai pasokineja apsukos ir uzgesta ramiai. Reziumuojant investiciju prasme tikrink tokiu prioritetu: 1.zvakes (nieko nekainuoja tik truputi laiko jei Lucas ir daugiau nei truputi jei Bosch). 2. Oras sistemoj (reikes nusipirkti skaidrios slangos smota) 3. Degimo paankstinimas, jei nori buti tikras reikes kreiptis i daktarus ir moketi $. Galima ir paciam pasitikrinti bet... 4. Kompresija - labai mazai tiketina Beje savo laiku apvaziavau ne viena dyzelista su sia problema - bet visi kaip vienas purtesi sio darbo. Kazka myke, tryne - oras, kamapas, kompresija, linkes svaistiklis, pradeges voztuvas ir t.t Ne is vieno isgirdau tai, kad cia situ varikliu gamykline beda ir nieko cia nepadarysi. Pats maciau gana daug, gal kokius 7 is 10 motoru, kurie turedavo sia yda. Net mano buvusi Xsara 2.0HDI prie -15 paspurtydavo mazumele. Buvau beveik patikejas kad tai neisgydoma prancuziska liga kaip ir galines pakabos bildesys hidrocitruose ![]() Man asmeniskai atrodo, kad tokiu metu PSA dyzeliai siaip yra liuks ir techniskai stipriai priekyje tuometiniu konkurentu, bet tuo paciu ir gana jautrus techniniu parametru nukrypimams nuo normu. Gali buti kad viskas susideda i kruva - degimo kampas siek tiek nevietoje, nepilnai veikia ankstintuvas, netolygiai kaista senos zvakes, 2-3 bar. mazesne kompresija viename kitame cilindre, vienas kitas oro burbuliukas plius kaip Proffanas sako pasedes siurblys - vat jums stai ir prasom. ![]() Beje kampa reguliavau patartas protingo dyzelisto pagal dinamika, duma, garsa, o ne pagal kataloga. Pagal kataloga totalus gaidys gaunasi - kuriasi dar prasciau, trauka prastesne ir dumyja kaip garvezys. Isvada - katalogo duomenys 350kkm prabegusiam siurbliui... ![]() O pakrapstyt toki pacienta butu idomu, gal kokiu desningumu pavyktu nustatyti ![]() |
Autorius: | Sloikas [ Bal 02 2008, 20:36 ] |
Pranešimo tema: | |
Ogo , kad priraset, galvojau, kad cia tik man taip purtosi uzvedus ![]() ![]() ![]() |
Autorius: | Sloikas [ Bal 02 2008, 20:47 ] |
Pranešimo tema: | |
Haris rašė: Sloikas rašė: Ogo , kad priraset, galvojau, kad cia tik man taip purtosi uzvedus ![]() ![]() Itariu ora sistemoje!!! Tai cia geriau nei zvakes ir paankstintojai visokie? ![]() |
Autorius: | Pole [ Bal 02 2008, 20:59 ] |
Pranešimo tema: | |
Kai rasi priezasti - parasyk! |
Autorius: | Haris [ Bal 03 2008, 06:27 ] |
Pranešimo tema: | |
Pasikartosiu: pasikeisk kuro zarnas i permatomas ir bus aisku. Gal koks chamutas atsilaisvines ar pan... Perskaityk viska is naujo ir labai idemiai. Sekmes! |
Autorius: | Liveris [ Bal 03 2008, 12:28 ] |
Pranešimo tema: | |
Na pas mane ir P605 ryte uzkurus kokias 2-3s. pasikpurto, netgi tai buvo vakar ir uzvakar, o va siandien jokio purtimosi nebuvo. Itariu del siltesnes temperaturos, oro negaudo, zvakes pakeistos. Nors zvakes sildau kokias 10 s. |
Autorius: | proffanas [ Bal 03 2008, 13:13 ] |
Pranešimo tema: | |
Liveris rašė: Itariu del siltesnes temperaturos Irgi rodytų į paankstinimo automato strigimą; jis užstrigęs vienoje padėtyje, ir nereaguoja į temperatūros pokyčius, nors turėtų.
|
Puslapis 1 iš 3 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |