WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Kaista variklis arba elektra bludija.
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=14844
Puslapis 11

Autorius:  Nerijus [ Bal 04 2008, 07:20 ]
Pranešimo tema:  Kaista variklis arba elektra bludija.

Sveiki visi.
Turiu citroen xm 91m. 2.1TD bosh siurblys. Daznai uzsidega lemputes kad kaista variklis. dazniausiai sustojus ir isjungus ir ijungus sviesas tas "kaitimas " pradingsta.. Yra ir reali problema, nesyla antifrizo radiatorius. Nuvariau pas meistra diagnozavo termostata, pakeite termostata ir vistiek tas pats. pradeda silt tik jeigu pakeliu apsukas iki 4000 rpm.
Elektra: kai ijungiu posukius uzsidega lempute (!), kai paspaudziu stabdzius uzsidega lempute (!), kartais kai pasuku vaira uzsidega lempute (!), ji po keliu sekundziu pranyksta visais atvejais.
Daznai kai uzrakinu masina su signalizacija palieka degti visi posukiai, sie neuzgesta savaime.. reikia junginet signalizacija tol kol jie uzdesta, o kartais net atjungti akumuliatoriu ir palaikyt kelias minutes. Prie to pacio: kai kuriu kartais nesuka starteris ar kas ten vyksta bet nesikuria. po keliu tokiu bandymu uzkurt vel uzsidega visi posukiai..

Ar jau pardavinet XM? :( Man panasu kad prasidejo nebepataisomos ligos.. Senatve..
Patarkit ka daryti. ACIU.

Autorius:  Pole [ Bal 04 2008, 07:33 ]
Pranešimo tema: 

Realia problema matau tik tame, kad nekaista radiatorius - galimas oro kamstis sistemoj, o gal prapusta galvos tarpine ir varo kompresija i ausinimo sistema. Slangos nekietos? Bakelyje neburbuliuoja kai tu tas apsukas "pakeli" iki 4000?
Siaip (!) vienas savaime ne daug ka pasako, daugiau kartu su tuo (!) jokia lempute neuzsidega?
Ar nebus tau koks auksarankis kreivai signalizacija pastates ir visos el. problemos nuo to?

Autorius:  proffanas [ Bal 04 2008, 07:36 ]
Pranešimo tema: 

Pirmoje eilėje, pasikeisk stringančią vandens pompą: tą reikėjo padaryti dar prieš porą metų. Vasarą, esant šiltesniems orams, užlenksi variklį, kai antifrizas necirkuliuoja :?

Šauktukas ne mirtina; terodo į besiformuojančias hidraulikos problemas, bet su degančiu šauktuku gali važinėti dar keletą metų, kol vieną šerkšnotą rytą mašina nebepakils. Bet ar tu tikras, kad skydelyje nėra perdegusių, dėl to kažko nerodančių lempučių? Pvz., kai užsidega įspėjimas apie kaistantį variklį, ar kartu užsidega didelė STOP lemputė?

Dėl signalizacijos, tai geriau patars Haris.

Mašiną išmesti dar ankstoka; tereikia apsitvarkyti. :roll:

Autorius:  Nerijus [ Bal 04 2008, 07:51 ]
Pranešimo tema: 

Slangos ne kietos, ar burbuliuoja nzn neziurejau, antifrizas nedingsta, traukia gerai. Vandens pompa - gali buti. Lemputes skydelyje keiciau, STOP uzsidega kartu.. Bet idomu kad kai pajungineju lempas, paminkau stabdzius jos uzgesta ir variklis nebekaista?.. :shock: :?

Autorius:  proffanas [ Bal 04 2008, 07:52 ]
Pranešimo tema: 

Pole rašė:
Proffanai, o kaip ta vandens pompa gali strigti? Ji gi ant paskirstymo dirzo pakabinta. Jei pastrigtu, tai matarukui Paveikslėlis, ar as kazko nezinau?

"Strigo" mano mėgstamas žodelis ;) . Faktiškai reiktų rašyt "sudilo". Jei esant 4000rpm ji įstengia nuvaryti antifrizą į radiatorių, o prie mažesnių-ne, nelabai bus kitų priežasčių. Jei būtų pramušta tarpinė, išvis necirkuliuojant antifrizui ten žarnos būtų seniai išnešiotos. :?

Nerijus rašė:
Bet idomu kad kai pajungineju lempas, paminkau stabdzius jos uzgesta ir variklis nebekaista?.. :shock: :?
Gali būti tikras, jog nieko bendro, arba vaidenasi... Paminkius stabdžius, šauktukas užgęsta (kompas prieš tai turėtų rašyti "apply brakes to test"), bet su variklio kaitimu, kaip jį aprašei , tai nesurišta. Tai gal ir galėtų būti susiję su aušinimo ventiliatoriais, bet kad rašei, jog radiatorius išvis nešyla...

Autorius:  Pole [ Bal 04 2008, 09:31 ]
Pranešimo tema: 

Nu matai, ne visai is oro buriu, nes tevuko bx'iukui buvo toks gliukas, kai prapute tarpine. Radiatoriuje pastoviai susidarydavo oro kamstis ir vandens pompa neprastumdavo. Kartu su tuom ir temp. lempute uzsidegdavo nes realiai nevykdavo normalus ausinimas. Uzgazavus tas kamstis parlekdavo i issipletimo bakeli ir rad. uzssildavo bet po kurio laiko vel is naujo. Kai isstumdavo oro kamsti reikdavo dapilti antifrizo beveik litra. Po to ji matyt besikaupientis oras (degimo produktai) po truputi isstumdavo per apsaugini laukan. Kas idomiausiai kad slangos nebuvo labai kietos.
O pompoj kas ten gali sudilt, kad sparnuote nulakstytu mazai tiketina, o realiai ji ir atsakinga uz teisinga debeta. Daznaiusiai juk pompos guolis padaro ate ir pradeda per salnika antifryza varyt. Ilgiau palaukus guolis tepamas vandeniu irgi padaro ate, o po to issyk ir voztuvai su koromyslais prisijungia prie kompanijos :roll:

Autorius:  proffanas [ Bal 04 2008, 10:35 ]
Pranešimo tema: 

Pole rašė:
O pompoj kas ten gali sudilt, kad sparnuote nulakstytu mazai tiketina

Kaip sparnuotę aušinimo sistemoj becirkuliuojantis š... su kietom dalelėm suėda-ne sykį mačiau... Todėl visada piestu ir stoviu už aušinimo sistemos plovimą po mašinos pirkimo, kai nežinia kokie skysčiai cirkuliuoja.
Gal galimas ir atvejis, kad kažkokiu stebuklingu būdu per pompą praslysta diržas, bet tokio bajerio dar nemačiau. :roll:
Kitas variantas, irgi iš fantastikos serijos- žarnoje esantis kamštis, bet ne oro, o pvz. kokių meistrų pamirštas skuduras. Įsiurbimo kolektoriuje tokių pokštų būna; aušinime dar nemačiau. :roll:

Viską sudėjus, visi šaratai ir surieda į pompos pusę; antifrizas juk nedingsta, žarnų nepučia, ir tarpinės įtarti lyg ir nereikėtų. :roll:

Autorius:  Pole [ Bal 04 2008, 13:10 ]
Pranešimo tema: 

Kazkas cia man ne taip visoj sitoj istorijoj, varyk pas citromeistrus. Nieko cia nepribursim forume. Lempu junginejimas ir stabdziu minkymas tikrai niekaip nesuristas su nesylanciu radiatorium.

Autorius:  Haris [ Bal 04 2008, 15:46 ]
Pranešimo tema: 

Nerijus rašė:
O kaip 2.1TD nuorint ausinimo sistema? Kiek skaiciau tai raso kad savaime nusiorina?

Pirmas nuorinimo taskas yra ant slangu iejimo i salona, prie antro neprilysi labai paprastai.
Uzteks nuorinti tik per pirmaji taska.

Autorius:  Abuolys [ Bal 04 2008, 20:04 ]
Pranešimo tema: 

Ar nėra aplink radiatorių buvusio varvėjimo pėdsakų? Ar gerai šyla pečiukas? Ar salone atsukus šildymo sklendę nekvepia antifrizu? Gal anksčiau yra į sistemą pilta tokio "šlamšto" kuris laikinai užkemša skylutes. Jei jo padaugina tai susidaro kamščiai iš tų "snarglių".

Autorius:  Nerijus [ Bal 05 2008, 11:01 ]
Pranešimo tema: 

Del kaitimo: buvau vakar pas citro daktara, pakeite davikli (ruda) ir nebekaista. Radiatorius kartais siltas kartais saltas neuzgazavus.. temperatura rodo iki 90C.
As i sistema niekada nieko nepyliau, pries mane nzn. Kvapo nera, peciukas sildo normaliai.
Kolkas su kaitimu problema lyg ir isspresta. Dabar su elektra kas gali patart? Kaip gali tie posukiai visi isijungt?

Autorius:  proffanas [ Bal 05 2008, 11:17 ]
Pranešimo tema: 

Nerijus rašė:
pakeite davikli (ruda) ir nebekaista. Radiatorius kartais siltas kartais saltas
Vėl kažkokia mistika... :roll: Tas rudas daviklis atsakingas tik už aušinimo ventiliatorių darbą. Jei radiatorius nešyla -problema tikrai ne jame.
2.1TD termostatai yra keli, bet jie visi sudirba 80-87C diapazone. 90C jau yra per daug; esant šiltesniems orams kaisi kur kas labiau. Taigi problema neišspręsta.

Dėl elektros, bijau, kad niekas čia neatspės, kas kur pas tave ne taip sujungta. Gal kur trumpina, gal kur masės nėra, gal dar kas. Bijau, kad be elektriko neišsiversi. :roll:

Autorius:  Nerijus [ Bal 07 2008, 08:07 ]
Pranešimo tema: 

Kolkas lyg ir visada syla kai speja uzsilt masina. Gal keiciant ta davikli koks oro kamstis pabego..
Ankstesnis mano termostatas laykydavo temp ant 70-75C, naujasis pakeistas 85-90C.

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/