WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
problemos pakeitus 1,9 td varikli http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=15856 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | jurga [ Lie 17 2008, 10:25 ] |
Pranešimo tema: | problemos pakeitus 1,9 td varikli |
islindo svaistiklis per sona. pakeitem varikli is sroto . lyg tai neprasimuse kuras per siurbli . pastatem kita . kompresija visur 20 - 22 . zvakes geros . purkstukai patikrinti . siurbli kai keitem - tikrinom - spjaudo gerai . pastatem siiurbli ( ta kita ) - varztas virsuj ant paskirstymo velenelio , varztas virsutinis ant siurblio zvaigzdes virsutinis ( antras neisisuka ) , stoporas i smagrati . LYG VISKAS GERAI , KURO YRA , FUCH FUCH NEATSIRANDA .varikli tempiant uzbirbini , bet nepriima apsuku ir numetus gaza gesta . duokit minciu - KAS PER BIESAS ?????????? siurbli is rankos irgi sukiojom iki krastiniu padeciu reguliavimo . DEKUI |
Autorius: | proffanas [ Lie 17 2008, 11:06 ] |
Pranešimo tema: | Re: problemos pakeitus 1,9 td varikli |
Iš vienos pusės, tai greičiausiai nepataikytos diržo mietkės. Iš kitos, jei kompresija vos 20-22, variklio siela jau senai iškeliavusi ten, kur tepalas amžinai šviežias. |
Autorius: | jurga [ Lie 17 2008, 11:16 ] |
Pranešimo tema: | Re: problemos pakeitus 1,9 td varikli |
kiek girdejau apatine kompresijos riba ziemai 19 . o kaip sustatyti dirza , jei pas 1.9 td viskas fiksuojasi per zvaigzdutes ir alk. velena ? |
Autorius: | jurga [ Lie 17 2008, 11:19 ] |
Pranešimo tema: | Re: problemos pakeitus 1,9 td varikli |
kur rasti kokios literaturos apie kompresijos skaicius ? |
Autorius: | proffanas [ Lie 17 2008, 13:15 ] |
Pranešimo tema: | Re: problemos pakeitus 1,9 td varikli |
jurga rašė: beje - katalogas duoda siam varikliui suspaudima 21,8 ---- tai ta siala kaip ir dar ne tenais , kur tapalai amzinai sviezi . ![]() Tai jei Jūs neskiriate SUSPAUDIMO LAIPSNIO (kuris yra konstrukcinis nekintantis dydis) nuo KOMPRESIJOS (kuri priklauso nuo variklio susidėvėjimo), ko išvis savarankiškai kišti prie to variklio nagus? Kai kompresija 19- žiemą nusodinsi akumą ir sudeginsi žvakes, bet neužkursi, nebent po ilgo ir nuobodaus vilkimo ant šlipso. O diržas, jei jis nenaujas ar netinkamai įtemptas, galėjo peršokti per dantį jau vos pabandžius po surinkimo užkurti variklį. Jei jis peršoko-problemos galimos panašios, kaip ir trūkstant kokio kibirėlio kompresijos. |
Autorius: | jurga [ Lie 17 2008, 13:17 ] |
Pranešimo tema: | Re: problemos pakeitus 1,9 td varikli |
dirzas ir itempejas naji |
Autorius: | proffanas [ Lie 17 2008, 18:49 ] |
Pranešimo tema: | Re: problemos pakeitus 1,9 td varikli |
jurga rašė: kur rasti kokios literaturos apie kompresijos skaicius ? Neradau apie jūsų XUD9 variklį, bet XUD11 (2.1TD) varikliui minimali kompresija, kai jis dar skaitosi gyvu, yra 25. Pas XUD9, tos pačios XUD serijos variklį, skaičius turėtų būti panašus. |
Autorius: | liuka [ Lie 18 2008, 08:20 ] |
Pranešimo tema: | Re: problemos pakeitus 1,9 td varikli |
ka raso zx prancuziskas tech. charakteristikos leidinys- XU9A/T -kompresija max. 33 . min. 25 |
Autorius: | jurga [ Lie 19 2008, 19:22 ] |
Pranešimo tema: | Re: problemos pakeitus 1,9 td varikli |
tas musu varikliukas pasileido . sakyciau visai lengvai . kas bus toliau , matysim . priezastis buvo - netiko k siurblys nuo 93 m variklio . teko testuoti ir reguliuoti to paties variklio ( 97m ) siurbli . bet vel turiu problema - meistrai nepakeite soniniu svirteliu aseliu guminiu zieduku ( salnikai , rieboksliai ) . gal galima kur smulkiai rasti kuro siurblio detaliu kataloga , rieboksliu numerius arba matmenis ? siurblys BOSCH . salniku apytiksliai matmenys tokie : 1) diametrai - 7 arba 8 mm ir 11,5 arba 12 arba 12,5 mm , (nepamenu standartiniu perejimu ) pacios gumeles storis apie 2,0 mm . 2) diametrai - 10 mm ir 14 arba 15 mm , gumeles storis apie 2,5 mm matuota seni rieboksliukai - manau matmenys tik apytiksliai . aciu uz bet kokia informacija |
Autorius: | Arte [ Lie 28 2008, 14:24 ] |
Pranešimo tema: | Re: problemos pakeitus 1,9 td varikli |
Va, gaila tik dabar perskaiciau, but pakake tik siurbliu vamzdelius sukeisti, ten vietoj 3 ejo i 4 cilindra ir t.t. Autura, Savanoriu 222, jei Kaune, turi visokio bieso zyzeliams, kokybe, kaip papuls, as asmeniskai - nepatenkintas. http://www.ignera.lt/main.php/id/105/lang/1, buvusio "Banga" kieme, specializuota, bet ne dyz aparaturos, o guminiu rieboksliuziedeliu ir guoliu. |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |