WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

XM 2.1TD VS Peugeot 605 2.1TD
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=15925
Puslapis 11

Autorius:  romikas19 [ Lie 24 2008, 01:39 ]
Pranešimo tema:  XM 2.1TD VS Peugeot 605 2.1TD

Sveiki, citromanai,

norėjau paklaust, ar tinka xm'o 2,1TD variklis į pežą 605'ą.Šeip varikliai identiški, bet, ar tinka visi tvirtinimo taškai, dėkui už info. :labas:

Autorius:  Haris [ Lie 24 2008, 08:56 ]
Pranešimo tema:  Re: XM 2.1TD VS Peugeot 605 2.1TD

Tinka.

Autorius:  naudingas [ Sau 25 2010, 14:40 ]
Pranešimo tema:  Re: XM 2.1TD VS Peugeot 605 2.1TD

ka gero galit papasakot apie 2.1td ,yra pagunda kada nusipirkt darbiniamas reikalams.ar buna su bosch" kuro siurbliais,kaip trauka,sanaudos?

Autorius:  proffanas [ Sau 25 2010, 22:04 ]
Pranešimo tema:  Re: XM 2.1TD VS Peugeot 605 2.1TD

Bošai (be jelektronikos) 2.1TD- tai visiška seniena, ėjusi iki 1994 (su pulimiotais, tiesa, ėjo netgi ligi '95). Sąnaudos, trauka, siurbliai- čia kaip kam, ir kas kaip važinėja.
Su mechanine dėže ant Wilno tilpsi į 7-11ltr/100, trauka priklauso pagrinde nuo turbinos būklės (jei viskas gerai sutvarkyta, baigęs drago 400 jardų distanciją dar spėsi parūkyti, kol koks trilitris 12v pulimiotinis benzas atpūškuos), o siurbliai praktiškai nemirtingi, jei joks debilas mašinos prieš tave nė savaitę nepaturėjo. Antraip, skaičiuok viską atvirkščiai.
Ir drage gausi eit pėsčiom visus 400 jardų, kai važiuosi- pilsi Vilniuje palei 15/100, ir darys tave visi C2 su 1.1 ant kiekvienos sankryžos .
Žodžiu, jei ieškai pagal savo išdėstytus kriterijus, nepirk mašinos, kuriai >15m ir rida garantuotai 300-400 ar daugiau kkm. Net nežiūrėk į XM.

Autorius:  naudingas [ Sau 26 2010, 12:48 ]
Pranešimo tema:  Re: XM 2.1TD VS Peugeot 605 2.1TD

tai kad ziurejau katalogus xm eina su 2.1 iki 97m o xantia iki 98 metu :D bet tipo jie ne su bosch siurbliu?siaip galvociau kogero apie xantia universala.

Autorius:  tadas1991 [ Sau 26 2010, 14:46 ]
Pranešimo tema:  Re: XM 2.1TD VS Peugeot 605 2.1TD

naudingas rašė:
tai kad ziurejau katalogus xm eina su 2.1 iki 97m o xantia iki 98 metu :D bet tipo jie ne su bosch siurbliu?siaip galvociau kogero apie xantia universala.

Tai bus "epinis" Lucas EPIC

Autorius:  Pole [ Sau 26 2010, 16:21 ]
Pranešimo tema:  Re: XM 2.1TD VS Peugeot 605 2.1TD

Senas XM tai tikrai ne mašina darbiniams reikalams. Jei nori darbiniams reikalams pirk XM be hidraulokos, t.y. P605 :D, kas yra motoras pas xm ar p605 sužinosi manau vėliausiai. Tai manau vienas iš patikimiausių jų mazgų jei tai ne 2.5 TD :D. Čia tik mano kaip dešimtmečio xm juzerio subjektyvi nuomonė :wink:

Autorius:  naudingas [ Sau 26 2010, 16:41 ]
Pranešimo tema:  Re: XM 2.1TD VS Peugeot 605 2.1TD

siaip kalbejau apie xantia universala,kad labiau domina :D zinok hidro pneumatine vaziuokle yra patvaresne man atrodo nei tos spyruokles vienas kompresorius ant visko ir dar 605tam gale tai isvis bus daug š..prikišta.mano tevas 306 pez jau buvo nulauzes priekine sake ant duobeles,o man irgi teko golfui 3 nulaust sake per duobe abiejais atvejais priekinis ratas buvo pamestas :roll: .o xantia 93 metu šakę ciupinejau tai mesos tikrai nepagaileta,net ner ka lygint

Autorius:  Pole [ Sau 26 2010, 21:22 ]
Pranešimo tema:  Re: XM 2.1TD VS Peugeot 605 2.1TD

Cituoti:
zinok hidro pneumatine vaziuokle yra patvaresne man atrodo


Tai ar taip tik atrodo ar tikrai žinai :lol: Mėsos pakaboje tikrai daug ir ji pati gal ir tvirtesnė, bet tai niekuom nesusiją su hidropniaumatika, o kad vienas siurblys ant visko tai klausimas didelis ar čia jau toks gėris. Nu bet jei yra noras citroeno, tai sakyčiau ne apie variklius reik klaust :) Kaip jau sakaiu tai paskutinis dalykas kuriuo reik rūpintis perkant citriną :wink:

Autorius:  eridan222 [ Vas 03 2010, 18:02 ]
Pranešimo tema:  Re: XM 2.1TD VS Peugeot 605 2.1TD

Turėjau 1994 P605 su 2,1 td bosh, dabar turiu 2000 XM 2,1 td lucas. Peugeotą pirkau dar francijoj, atpyliau su juo virš 350k km. dabar spidometras rodo 550k km ir vis dar važiuoja, nors važinėju jau nebe aš. Jokių pretenzijų neturiu 605'am ir žemai lenkiu galvą už kantrybę. Iš rimtesnių remontų - sankabos komplektas, duslintuvas, priekinė pakaba ir generatorius. Auto labai komfortiškas, man asmeniškai dar salonas labai patinka ir priekinė panelė. Xm'as važiuot puikus ir ypač komfortiškas auto, bet lyginant su 605'u xm'ui remontas jau atsiėjo daugiau negu 605'am per visą eksplotacijos laikotarpį. Nors nepasakyčiau, kad tai byrėjimas dėl važiavimo, tiesiog kažkokie nesėkmingi momentai išlenda.

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/