WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 29 2024, 17:32

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 37 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lap 17 2008, 22:13 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Danass rašė:
Kaip suprantu, daugiau vožtuvų. Atidirbtos dujos geriau šalinamos.Tuo pačiu daugiau patiekiama daugiau šviežio oro. Todėl gal variklis taip ir nešyla. Čia mano mintis. Gal ji ir neteisinga.

Greičiausiai, teisinga, nes kitų įtikinamų paaiškinimų nedaug. O kaip yra iš tikrųjų, net motoristai neturi vieningos nuomonės :D .


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 17 2008, 22:22 
na pasmane hdi pradzioje nupirkus (beje dekui pauliui uz gera citra, buvo pokstu iskretusi bet nerimtai :mrgreen: :mrgreen: ) 6ltr vidurki palakstant. ir masina viskas oki, tik atvesusi kazkur 7.5 sanaudos ir nebelakstant. nzn ziuresim kas toliau bus :shock: :D . vasara pavaziavau ~9000 km. (LT,PL,D,F,SP,I,A,SLO,SK) vidurkis 4,7/100km pilna masina daiktu keturi zmones ir dar stogo bagazine ir spaudziant pastoviai 120km/h. na sakau nera labai dideles sanaudos. galima ieskoti TD minusu ir pliusu ir HDI taipat :alah: <<


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Lap 17 2008, 22:40 
proffanas rašė:
Danass rašė:
Kaip suprantu, daugiau vožtuvų. Atidirbtos dujos geriau šalinamos.Tuo pačiu daugiau patiekiama daugiau šviežio oro. Todėl gal variklis taip ir nešyla. Čia mano mintis. Gal ji ir neteisinga.

Greičiausiai, teisinga, nes kitų įtikinamų paaiškinimų nedaug. O kaip yra iš tikrųjų, net motoristai neturi vieningos nuomonės :D .


na man sake dizeliuku meistras kad hdi ar tdi ar kiti varikliai su tiesioginiu ipurskimu arba komanroil ipurskimo sistema yra sukonstruoti kad butu mazesne temperatura degimo kameroje, nes taip prailgeja variklio gyvenimas :D . uztai ir yra visokie pribombasai kaip elektrinis sildytuvas pvz namo xantia. zinau kad dar naujesniem hdi varikliam dar pilasi spec skystis kuris susimaises su bake asanciu dyzelinu dar labiau sumazina temperatura cilindre sprogimo metu :D


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Lap 17 2008, 22:45 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Lie 19 2006, 15:23
Pranešimai: 106
Miestas: kaisiadorys
Danass rašė:
Skystis tas pats. Bet iš autonomkės jis pirmiau papuola į pečiuko radiatorių. Užsikurus autonomkei, pečiuko šlangas iškart užkaista.

Tai pas tave "webasto" įdomus variantas.Gal gali foto įmest,visai geras daiktas.

_________________
c5 2.2 hdi 2002m. exclusive 4hp20 automatine deze


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 17 2008, 22:48 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Lie 19 2006, 15:23
Pranešimai: 106
Miestas: kaisiadorys
benss rašė:
proffanas rašė:
Danass rašė:
Kaip suprantu, daugiau vožtuvų. Atidirbtos dujos geriau šalinamos.Tuo pačiu daugiau patiekiama daugiau šviežio oro. Todėl gal variklis taip ir nešyla. Čia mano mintis. Gal ji ir neteisinga.

Greičiausiai, teisinga, nes kitų įtikinamų paaiškinimų nedaug. O kaip yra iš tikrųjų, net motoristai neturi vieningos nuomonės :D .


na man sake dizeliuku meistras kad hdi ar tdi ar kiti varikliai su tiesioginiu ipurskimu arba komanroil ipurskimo sistema yra sukonstruoti kad butu mazesne temperatura degimo kameroje, nes taip prailgeja variklio gyvenimas :D . uztai ir yra visokie pribombasai kaip elektrinis sildytuvas pvz namo xantia. zinau kad dar naujesniem hdi varikliam dar pilasi spec skystis kuris susimaises su bake asanciu dyzelinu dar labiau sumazina temperatura cilindre sprogimo metu :D

Tai čia apie Eolys kalbi.Automobiliai su FAP.Eolys mažina degimo temperatūra ir FAP filtras ilgiau tarnauja.Tas skystis paduodamas iš spec.talpos tiesiai į kuro filtrą.Oro-kuro mišinys sprogsta, vyksta mechaninis darbas.Į FAP patenka atidirbtos dujos.PLius eolys skystyje esantis katalizatorius pakelia išmetamųjų dųjų tempertūra iki 500C, suodžiai sudega ir vyksta filtro išvalymas.
http://www.autodiagnos.com/fileadmin/assets/en/downloads/pdf/technical_bulletins/psa/psa_307_addgo2_fap.4.pdf

_________________
c5 2.2 hdi 2002m. exclusive 4hp20 automatine deze


Paskutinį kartą redagavo 2 aantanas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 17 2008, 23:35 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Spa 05 2007, 10:19
Pranešimai: 129
Miestas: Rokiskis
aantanas rašė:
Danass rašė:
Skystis tas pats. Bet iš autonomkės jis pirmiau papuola į pečiuko radiatorių. Užsikurus autonomkei, pečiuko šlangas iškart užkaista.

Tai pas tave "webasto" įdomus variantas.Gal gali foto įmest,visai geras daiktas.

Su foto nežinau ar pavyks. Pats webasto pritvirtintas prie dugno. Jis matosi, bet toliau, kaip sakant, ir uodas neįkiš.

_________________
Danass.
C8 2,2HDi Exclusive 2004


Paskutinį kartą redagavo 1 Danass. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 18 2008, 00:43 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Spa 05 2007, 10:19
Pranešimai: 129
Miestas: Rokiskis
Nemanau, kad eolis mažina degimo temperatūrą. Paprasčiausiai, jeigu jis nebus įpurškiamas į baką, fap negaudis kietųjų dalelių. Suodžiai eis kiaurai. Manau, kad eolis pakeičia kuro struktūrą, ir suodžiai pavirsta į molio spalvos miltelius. Kai išmušinėjau fap, tai jis praktiškai visas buvo užsikimšęs tokiais milteliais

_________________
Danass.

C8 2,2HDi Exclusive 2004


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 37 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 79 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007