Garsą "metalas į metalą iki pašilimo" gali duoti ir minėtas škyvas, ir pats variklis, ir dusliaros "kelnės", ir netgi vairo stiprintuvo siurblys (žaliakraujų siurbliai irgi šaltyje kalena). O gali būti ir kokia nors skardelė, pvz. smagračio apsauga vos-vos atsilaisvinusi, kuri, įšilus varikliui ir metalui truputį išsiplėtus, vėl priglunda. O gal vandens pompa galus pridavinėja

.
Inetu, juolab pagal tokį aprašymą, vargu ar ką atspėsim; tegalima nebent dar daugiau ir dar fantastiškesnių versijų prikurti. Pakol pačiam galva susisuks

.
Čia jau vietoje žiūrėt reikia; užkūrus šaltą variklį, ir atsidarius kapotą. Matytis gal nieko ir nesimatys, bet bent jau garso vietą pavyks tiksliai lokalizuoti. O jei jau tas pavyks, klok fotkę foruman; tikrai pasakysim, kas ten per devaisas. Ir pas meistrus galėsi žygiuoti drąsiai; pasikaustęs visapusiškai.