WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 29 2024, 11:50

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: 2,7 HDI
StandartinėParašytas: Gru 08 2008, 20:51 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 27 2008, 18:16
Pranešimai: 67
Miestas: kaunas
sveiki noreciau kad pasidalintumete informacija apie sita varikli???

_________________
Peugeot 407 SW 2010-11-25


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: 2,7 HDI
StandartinėParašytas: Gru 08 2008, 20:53 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
kad niekas cia tokio neeksplotuoja...

_________________
Paulius
mob. 8-610 39922


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: 2,7 HDI
StandartinėParašytas: Gru 09 2008, 07:48 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 08 2006, 08:20
Pranešimai: 432
Miestas: Kaunas/Vilnius
Teko matyt/vaziuot su keleta jau paeksploatuotu.
Pirmas tai buvo P607, bet nubeges manau, apie 250kkm jau, o gal net ir daugiau. Trauka labai gera, taciau jau aptarnavimu laikas atejo - keite turbina, sudilo egr voztuvas ir ausinimo zarnos sutrukukineja jau, o kainuoja jos nemazai.

Kitas P607 beges apie 160kkm irgi svarus ir remontu nereikalauja. Manau jog tokiam varikliui prasides bedos apie 200kkm. Sutaupytum nupirkes maziau daugiau begusi, bet po to remontuot brangu. O remontas, zinoma, kaip ir tikros limuzino klases masinos :)

C6 nubeges 80-90kkm kolkas atrodo idealiai aplink varikli. Kuro sanaudos vasara 8.4l su 6 laipsniu apd, ziema 9.0. Zinoma vairuotojo koja sunkokoka, greitkelyje 140-160 visada.

Kas leicia siaip nusidevejima C6 tai nieko pastebimo nera, vaziuoja labai solidziai.

_________________
Automobilių galios didinimas (ChipTuning), suodžių filtrų (FAP) ir EGR vožtuvų šalinimas Kaune/Vilniuje: +370 676 22922


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: 2,7 HDI
StandartinėParašytas: Gru 08 2013, 20:19 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Rgs 27 2012, 08:08
Pranešimai: 4
Sveiki, gal daugiau atsirado ir citroenu su 2.7 HDI,reiktu pagalbos. Gal kas zino kas ta oro srauta lemia kad jis per mazas pas mane galiniuose cilindruose 2.7 HDI
Paveikslėlis
Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: 2,7 HDI
StandartinėParašytas: Gru 08 2013, 21:03 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 08 2006, 08:20
Pranešimai: 432
Miestas: Kaunas/Vilnius
Greičiausiai pastrigęs egr'as... Gali pamėginti atjungti abiejų egr'ų jungtis ir tuomet pažiūrėti oro srautą.
Taip pat gali būti ir bloga turbina, bet šitiems varikliams jos labai retai genda.

_________________
Automobilių galios didinimas (ChipTuning), suodžių filtrų (FAP) ir EGR vožtuvų šalinimas Kaune/Vilniuje: +370 676 22922


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: 2,7 HDI
StandartinėParašytas: Gru 08 2013, 21:38 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Rgs 27 2012, 08:08
Pranešimai: 4
taurius rašė:
Greičiausiai pastrigęs egr'as... Gali pamėginti atjungti abiejų egr'ų jungtis ir tuomet pažiūrėti oro srautą.
Taip pat gali būti ir bloga turbina, bet šitiems varikliams jos labai retai genda.


siandien bandziau egr voztuvus, klaksi lyg kaip ir gerai. o kur tie sensoriai stovi kurie rodo parodimus gal paprasciausiai apsineses.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: 2,7 HDI
StandartinėParašytas: Gru 09 2013, 01:45 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 08 2006, 08:20
Pranešimai: 432
Miestas: Kaunas/Vilnius
antanukas rašė:
taurius rašė:
Greičiausiai pastrigęs egr'as... Gali pamėginti atjungti abiejų egr'ų jungtis ir tuomet pažiūrėti oro srautą.
Taip pat gali būti ir bloga turbina, bet šitiems varikliams jos labai retai genda.


siandien bandziau egr voztuvus, klaksi lyg kaip ir gerai. o kur tie sensoriai stovi kurie rodo parodimus gal paprasciausiai apsineses.


Tiesiog stringantys EGR'ai yra šitų variklių bėda.
Pamėgink tiesiog atjungti jungtis nuo jų ir tuomet pažiūrėti oro srauto parodymus. Vienas yra pačiame priekyje, arčiau kelevio pusės (pilka jungtelė), kitas toliau nuo priekio, priešingoje variklio pusėje, taip pat arčiau keleivo pusės.

_________________
Automobilių galios didinimas (ChipTuning), suodžių filtrų (FAP) ir EGR vožtuvų šalinimas Kaune/Vilniuje: +370 676 22922


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: 2,7 HDI
StandartinėParašytas: Gru 09 2013, 21:41 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Rgs 27 2012, 08:08
Pranešimai: 4
taurius rašė:
antanukas rašė:
taurius rašė:
Greičiausiai pastrigęs egr'as... Gali pamėginti atjungti abiejų egr'ų jungtis ir tuomet pažiūrėti oro srautą.
Taip pat gali būti ir bloga turbina, bet šitiems varikliams jos labai retai genda.


siandien bandziau egr voztuvus, klaksi lyg kaip ir gerai. o kur tie sensoriai stovi kurie rodo parodimus gal paprasciausiai apsineses.


Tiesiog stringantys EGR'ai yra šitų variklių bėda.
Pamėgink tiesiog atjungti jungtis nuo jų ir tuomet pažiūrėti oro srauto parodymus. Vienas yra pačiame priekyje, arčiau kelevio pusės (pilka jungtelė), kitas toliau nuo priekio, priešingoje variklio pusėje, taip pat arčiau keleivo pusės.

Tas pats ir pas mane, atjungus fiskes nuo egr'u oro srautas suvienodejo ir tokio didelio skirtumo nebeliko.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: 2,7 HDI
StandartinėParašytas: Gru 10 2013, 21:50 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgp 07 2006, 09:31
Pranešimai: 141
Miestas: Šiluva
Ar tikrai sio variklio paskirstymo dirzas su visais guoliukais ir itempejais keiciami prie 180 - 200 tukstanciu km, kaip kad rekomenduojs gsmontojas? Kas prie kokiu ridu keitet?

_________________
Citroen C5 Exclusive 2,0 HDI 120kw, 2010 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: 2,7 HDI
StandartinėParašytas: Gru 11 2013, 09:53 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
Ramutis rašė:
Ar tikrai sio variklio paskirstymo dirzas su visais guoliukais ir itempejais keiciami prie 180 - 200 tukstanciu km, kaip kad rekomenduojs gsmontojas? Kas prie kokiu ridu keitet?

Jei oficialiai gamintojas tokia rida rodo, tai tada ir keiciama, o siaip, manau, tik realaus gedimo atveju butu dalinis keitimas.

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: 2,7 HDI
StandartinėParašytas: Gru 11 2013, 10:35 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgp 07 2006, 09:31
Pranešimai: 141
Miestas: Šiluva
bardakasbx rašė:
Ramutis rašė:
Ar tikrai sio variklio paskirstymo dirzas su visais guoliukais ir itempejais keiciami prie 180 - 200 tukstanciu km, kaip kad rekomenduojs gsmontojas? Kas prie kokiu ridu keitet?

Jei oficialiai gamintojas tokia rida rodo, tai tada ir keiciama, o siaip, manau, tik realaus gedimo atveju butu dalinis keitimas.

Kai turejau C5 x7, tai ir buvo nurodyta kad dirzas keiciamas prie 180 - 200 t. km., bet tiek neatlaike ir prie 135 t. km uzstrigo pagrindinio dirzo itempejas, tai teko pasikeisti ir dirza su visais priedais, draugas keite prie 142 t. km. Na girdejau kad kai kuriems neatlaike tuos 180 t. km ir truksta paskirstymo dirzai. yra ivaoriu istoriju, tai naturaliai tada kyla klausimas ar patikima laikytis tu rekomendaciju. O sugadinus 2,7 varikli manau kad remontas gana brangus jo nutu

_________________
Citroen C5 Exclusive 2,0 HDI 120kw, 2010 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: 2,7 HDI
StandartinėParašytas: Gru 11 2013, 10:58 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
Ramutis rašė:
bardakasbx rašė:
Ramutis rašė:
Ar tikrai sio variklio paskirstymo dirzas su visais guoliukais ir itempejais keiciami prie 180 - 200 tukstanciu km, kaip kad rekomenduojs gsmontojas? Kas prie kokiu ridu keitet?

Jei oficialiai gamintojas tokia rida rodo, tai tada ir keiciama, o siaip, manau, tik realaus gedimo atveju butu dalinis keitimas.

Kai turejau C5 x7, tai ir buvo nurodyta kad dirzas keiciamas prie 180 - 200 t. km., bet tiek neatlaike ir prie 135 t. km uzstrigo pagrindinio dirzo itempejas, tai teko pasikeisti ir dirza su visais priedais, draugas keite prie 142 t. km. Na girdejau kad kai kuriems neatlaike tuos 180 t. km ir truksta paskirstymo dirzai. yra ivaoriu istoriju, tai naturaliai tada kyla klausimas ar patikima laikytis tu rekomendaciju. O sugadinus 2,7 varikli manau kad remontas gana brangus jo nutu

Sutinku, tiesa, bet dirzai, kaip ir tempeju kokybe nevienoda, tad ir keitimas ispuola netinkamu metu. Paties vietoje keisciau anksciau, ~120 - 130 (bent dauguma tiek rekomenduoja), nelaukdamas, kol kas atsitiks, priklausomai jau nuo esamos ridos. Jei auto atejo is vakaru, tad tuo labiau nelaukciau. 180 - 200, paskaiciuota, matyt, prie didziausios tolygios eksploatacijos.

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 58 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007