WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

2,7 HDI
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=17103
Puslapis 11

Autorius:  rakas [ Gru 08 2008, 20:51 ]
Pranešimo tema:  2,7 HDI

sveiki noreciau kad pasidalintumete informacija apie sita varikli???

Autorius:  Paulius [ Gru 08 2008, 20:53 ]
Pranešimo tema:  Re: 2,7 HDI

kad niekas cia tokio neeksplotuoja...

Autorius:  taurius [ Gru 09 2008, 07:48 ]
Pranešimo tema:  Re: 2,7 HDI

Teko matyt/vaziuot su keleta jau paeksploatuotu.
Pirmas tai buvo P607, bet nubeges manau, apie 250kkm jau, o gal net ir daugiau. Trauka labai gera, taciau jau aptarnavimu laikas atejo - keite turbina, sudilo egr voztuvas ir ausinimo zarnos sutrukukineja jau, o kainuoja jos nemazai.

Kitas P607 beges apie 160kkm irgi svarus ir remontu nereikalauja. Manau jog tokiam varikliui prasides bedos apie 200kkm. Sutaupytum nupirkes maziau daugiau begusi, bet po to remontuot brangu. O remontas, zinoma, kaip ir tikros limuzino klases masinos :)

C6 nubeges 80-90kkm kolkas atrodo idealiai aplink varikli. Kuro sanaudos vasara 8.4l su 6 laipsniu apd, ziema 9.0. Zinoma vairuotojo koja sunkokoka, greitkelyje 140-160 visada.

Kas leicia siaip nusidevejima C6 tai nieko pastebimo nera, vaziuoja labai solidziai.

Autorius:  antanukas [ Gru 08 2013, 20:19 ]
Pranešimo tema:  Re: 2,7 HDI

Sveiki, gal daugiau atsirado ir citroenu su 2.7 HDI,reiktu pagalbos. Gal kas zino kas ta oro srauta lemia kad jis per mazas pas mane galiniuose cilindruose 2.7 HDI
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Autorius:  taurius [ Gru 08 2013, 21:03 ]
Pranešimo tema:  Re: 2,7 HDI

Greičiausiai pastrigęs egr'as... Gali pamėginti atjungti abiejų egr'ų jungtis ir tuomet pažiūrėti oro srautą.
Taip pat gali būti ir bloga turbina, bet šitiems varikliams jos labai retai genda.

Autorius:  antanukas [ Gru 08 2013, 21:38 ]
Pranešimo tema:  Re: 2,7 HDI

taurius rašė:
Greičiausiai pastrigęs egr'as... Gali pamėginti atjungti abiejų egr'ų jungtis ir tuomet pažiūrėti oro srautą.
Taip pat gali būti ir bloga turbina, bet šitiems varikliams jos labai retai genda.


siandien bandziau egr voztuvus, klaksi lyg kaip ir gerai. o kur tie sensoriai stovi kurie rodo parodimus gal paprasciausiai apsineses.

Autorius:  taurius [ Gru 09 2013, 01:45 ]
Pranešimo tema:  Re: 2,7 HDI

antanukas rašė:
taurius rašė:
Greičiausiai pastrigęs egr'as... Gali pamėginti atjungti abiejų egr'ų jungtis ir tuomet pažiūrėti oro srautą.
Taip pat gali būti ir bloga turbina, bet šitiems varikliams jos labai retai genda.


siandien bandziau egr voztuvus, klaksi lyg kaip ir gerai. o kur tie sensoriai stovi kurie rodo parodimus gal paprasciausiai apsineses.


Tiesiog stringantys EGR'ai yra šitų variklių bėda.
Pamėgink tiesiog atjungti jungtis nuo jų ir tuomet pažiūrėti oro srauto parodymus. Vienas yra pačiame priekyje, arčiau kelevio pusės (pilka jungtelė), kitas toliau nuo priekio, priešingoje variklio pusėje, taip pat arčiau keleivo pusės.

Autorius:  antanukas [ Gru 09 2013, 21:41 ]
Pranešimo tema:  Re: 2,7 HDI

taurius rašė:
antanukas rašė:
taurius rašė:
Greičiausiai pastrigęs egr'as... Gali pamėginti atjungti abiejų egr'ų jungtis ir tuomet pažiūrėti oro srautą.
Taip pat gali būti ir bloga turbina, bet šitiems varikliams jos labai retai genda.


siandien bandziau egr voztuvus, klaksi lyg kaip ir gerai. o kur tie sensoriai stovi kurie rodo parodimus gal paprasciausiai apsineses.


Tiesiog stringantys EGR'ai yra šitų variklių bėda.
Pamėgink tiesiog atjungti jungtis nuo jų ir tuomet pažiūrėti oro srauto parodymus. Vienas yra pačiame priekyje, arčiau kelevio pusės (pilka jungtelė), kitas toliau nuo priekio, priešingoje variklio pusėje, taip pat arčiau keleivo pusės.

Tas pats ir pas mane, atjungus fiskes nuo egr'u oro srautas suvienodejo ir tokio didelio skirtumo nebeliko.

Autorius:  Ramutis [ Gru 10 2013, 21:50 ]
Pranešimo tema:  Re: 2,7 HDI

Ar tikrai sio variklio paskirstymo dirzas su visais guoliukais ir itempejais keiciami prie 180 - 200 tukstanciu km, kaip kad rekomenduojs gsmontojas? Kas prie kokiu ridu keitet?

Autorius:  bardakasbx [ Gru 11 2013, 09:53 ]
Pranešimo tema:  Re: 2,7 HDI

Ramutis rašė:
Ar tikrai sio variklio paskirstymo dirzas su visais guoliukais ir itempejais keiciami prie 180 - 200 tukstanciu km, kaip kad rekomenduojs gsmontojas? Kas prie kokiu ridu keitet?

Jei oficialiai gamintojas tokia rida rodo, tai tada ir keiciama, o siaip, manau, tik realaus gedimo atveju butu dalinis keitimas.

Autorius:  Ramutis [ Gru 11 2013, 10:35 ]
Pranešimo tema:  Re: 2,7 HDI

bardakasbx rašė:
Ramutis rašė:
Ar tikrai sio variklio paskirstymo dirzas su visais guoliukais ir itempejais keiciami prie 180 - 200 tukstanciu km, kaip kad rekomenduojs gsmontojas? Kas prie kokiu ridu keitet?

Jei oficialiai gamintojas tokia rida rodo, tai tada ir keiciama, o siaip, manau, tik realaus gedimo atveju butu dalinis keitimas.

Kai turejau C5 x7, tai ir buvo nurodyta kad dirzas keiciamas prie 180 - 200 t. km., bet tiek neatlaike ir prie 135 t. km uzstrigo pagrindinio dirzo itempejas, tai teko pasikeisti ir dirza su visais priedais, draugas keite prie 142 t. km. Na girdejau kad kai kuriems neatlaike tuos 180 t. km ir truksta paskirstymo dirzai. yra ivaoriu istoriju, tai naturaliai tada kyla klausimas ar patikima laikytis tu rekomendaciju. O sugadinus 2,7 varikli manau kad remontas gana brangus jo nutu

Autorius:  bardakasbx [ Gru 11 2013, 10:58 ]
Pranešimo tema:  Re: 2,7 HDI

Ramutis rašė:
bardakasbx rašė:
Ramutis rašė:
Ar tikrai sio variklio paskirstymo dirzas su visais guoliukais ir itempejais keiciami prie 180 - 200 tukstanciu km, kaip kad rekomenduojs gsmontojas? Kas prie kokiu ridu keitet?

Jei oficialiai gamintojas tokia rida rodo, tai tada ir keiciama, o siaip, manau, tik realaus gedimo atveju butu dalinis keitimas.

Kai turejau C5 x7, tai ir buvo nurodyta kad dirzas keiciamas prie 180 - 200 t. km., bet tiek neatlaike ir prie 135 t. km uzstrigo pagrindinio dirzo itempejas, tai teko pasikeisti ir dirza su visais priedais, draugas keite prie 142 t. km. Na girdejau kad kai kuriems neatlaike tuos 180 t. km ir truksta paskirstymo dirzai. yra ivaoriu istoriju, tai naturaliai tada kyla klausimas ar patikima laikytis tu rekomendaciju. O sugadinus 2,7 varikli manau kad remontas gana brangus jo nutu

Sutinku, tiesa, bet dirzai, kaip ir tempeju kokybe nevienoda, tad ir keitimas ispuola netinkamu metu. Paties vietoje keisciau anksciau, ~120 - 130 (bent dauguma tiek rekomenduoja), nelaukdamas, kol kas atsitiks, priklausomai jau nuo esamos ridos. Jei auto atejo is vakaru, tad tuo labiau nelaukciau. 180 - 200, paskaiciuota, matyt, prie didziausios tolygios eksploatacijos.

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/