Emmm... O dabar taip imti ir internetu atspėti, ar kompresijos nėra vien dėl to, kad vožtuvai/hidrokompensatoriai "sugriuvę", ar tarpinė kur pramušta, ar žiedams amen?

Jei jau kibirais ryja tepalą, greičiausiai, iš žiedų likę tik prisiminimai, bet nukirsti už tai neduočiau.
O jei kompresija skirtinguose cilindruose skiriasi daugiau nei 3-4bar, variklis irgi skaitosi kapitalinio reikalaujančiu puslavoniu. Pas tave skirtumas gretimuose cilindruose 11bar. Tai visai gali būti, kad vien žiedus pakeisti nebeužteks; ne kas bus ir cilindrams. Mąstant ta pačia žiedų linkme toliau, kas juos galėjo suėsti?... Teisingai; arba oras, arba tepalas, arba kuras. Jei oras (pavažinėta be filtro pvz.)- kirdyk viskam, ypač vožtuvams, o ir žvyras bus patekęs ir į tepalus. Jei jau spėti, kad kuras, kyla klausimėlių ir apie forkamerų, siurblio bei purkštukų sveikatą; kokiame jie stovyje ir kiek dar temps. O jei jau kaltas tepalas, klausimai apie alkūninio indėklų, paskirstymo veleno, vožtuvų ir hidrokompensatorių, tepalo pompos sveikatą bei tepimo kanalų būklę irgi nebeišvengiami.
Išvada: arba pilnai berti variklį, ir tikrinti/tvarkyti absoliučiai viską, ir nebegrįžti prie to variklio dešimtmetį, arba nesukant sau galvos ir nė nekišant į jį nagų verstis 3x-5x pigiau ir greičiau, dedant nė neapardytą nežinia kokios būklės šrotinį, ir tikėtis, kad nu jau šį sykį tai tikrai viskas bus gerai. Nu, bent jau artimiausią mėnesį.