WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 18:53

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Vas 10 2009, 17:23 
variklio kompresija saltam varikliui einant is desines i kaire 21 23 16 27 ant 600km iseina 2l tepalo, laukiu komentaru, ant laisvu apsuku pastoviai dumina melynai, bet vaziuojant 2-3k rpm dumo nemeta... :? variklis 2.1 turbo d


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Vas 10 2009, 17:29 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Matyt jau 3 cilindro žiedai bus susidevėję.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 10 2009, 17:39 
xminde rašė:
Matyt jau 3 cilindro žiedai bus susidevėję.


o kokia tikimybe kad pakeitus ziedus bus viskas gerai nerys tepalo, ar yra tikimybe kad gali buti kalti voztuvai, kurie praleidzia kompresija?ir galu gale paskaiciavus kainas ziedu, tarpines voztuvu pritrinimo, ar ne geriau mest kita varikli nusipirkus kita xm kaip donora? :?


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Vas 10 2009, 17:50 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
Pabandyk taip:
i cilindra su maza kompresija ipilt tepalo apie 50ml
jei kompresija atsigauna (pakyla) - ziedai, jei ne - voztuvai

_________________
#333
Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 10 2009, 19:56 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 03 2008, 17:02
Pranešimai: 369
Miestas: Lentvaris
O geriause varikli pasikeisk (turiu toki jai ka) :D

_________________
C5 2002
BX 1987


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 11 2009, 17:20 
proffanas rašė:
štanga rašė:
variklio kompresija saltam varikliui 21 23 16 27

Trys cilindrai žemiau leidžiamo minimumo. T.y. variklis- lavonas.
Kapremontas tikrai atsieis daugiau, nei kito variklio permetimas, bet būk tikras tuo, ką permeti. Jei svarbiau rezultatas, o ne išlaidos- tvarkyk saviškį.


tame ir esme kad islaidos svarbu


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Vas 18 2009, 08:47 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 15 2006, 10:23
Pranešimai: 172
Miestas: Jonava-Kaunas
sako taip: jei dyzeliuko kompresija mažesnė nei 22 atmosferos - mires cilindras. žiedai komplektas vienam cilindrui pernai kainavo apie 30lt priklausomai nuo firmos kainuos ir brangiau ir pigiau vožtuvo kaina apie 20 lt/vnt. reikia būtinai keisti vožtuvų gumytes tarpine nuo 80 lt. plius galvos šlifavimas vožtuvų pritrynimas jei sau darai kreipiančiųjų pakeitimas po 15 lt vnt o jei dar paaiskes kad pradeges koks lizdas galvoj restauravimas apie 100 lt uz lizda plius kiti darbai kuriuos gali daryti pats jei moki jei ne kainuos tikrai nemažai kainu tiksliu nežinau nes tokio masto remontus retai kas daro o jei daro tai daro viska nuo iki. Beje klausimas ar turbinos isiurbimo sparnuote gera nes paprastai jei apdilus ta, tai ir varikliui amen (taip nutinka dėl kiauros slangos tarp filtro ir turbinos) vakar viena tokia turbo pridaviau restauruot

_________________
citroen xm 2.1 TD 12v 92m


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 18 2009, 18:52 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
2.1TD minimalia leidžiama kompresija skaitoma 25 atm (tiek nurodo gamyklinė dokumentacija); jei mažiau- problemos nebeišvengiamos. Dūmijimas, ypač šalto variklio, sunkus kūrimasis, augančios sąnaudos, triukšmingas darbas, kritusi trauka etc.; bukietas platus (priklauso ir nuo lydinčių problemų).

Kapitalinį šiais laikais darosi tik pasiryžėliai, norintys turėti visiškai tvarkingą motorą, ir tada pinigų jau nebeskaičiuoja. Nes tikrai daug pigiau yra persimesti kitą "seną bet gerą" motorą.
Darant kapitalinį servise, sunkiausiu atveju, jei keičiama ir apdirbama bemaž viskas (standartiškai, o ne tiuningo/perdirbimų atvejais), remonto kaštai gali traukti ir 4klt. Normaliai, keturcilindriui užtenka ~2klt (čia su variklio išėmimu- pastatymu).


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 22 2009, 23:34 
taciau kompresija negali labai skirtis? Ar yra tikimybe kad voztuvai 'siugriuve'?


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Vas 23 2009, 04:20 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Emmm... O dabar taip imti ir internetu atspėti, ar kompresijos nėra vien dėl to, kad vožtuvai/hidrokompensatoriai "sugriuvę", ar tarpinė kur pramušta, ar žiedams amen? :)
Jei jau kibirais ryja tepalą, greičiausiai, iš žiedų likę tik prisiminimai, bet nukirsti už tai neduočiau.
O jei kompresija skirtinguose cilindruose skiriasi daugiau nei 3-4bar, variklis irgi skaitosi kapitalinio reikalaujančiu puslavoniu. Pas tave skirtumas gretimuose cilindruose 11bar. Tai visai gali būti, kad vien žiedus pakeisti nebeužteks; ne kas bus ir cilindrams. Mąstant ta pačia žiedų linkme toliau, kas juos galėjo suėsti?... Teisingai; arba oras, arba tepalas, arba kuras. Jei oras (pavažinėta be filtro pvz.)- kirdyk viskam, ypač vožtuvams, o ir žvyras bus patekęs ir į tepalus. Jei jau spėti, kad kuras, kyla klausimėlių ir apie forkamerų, siurblio bei purkštukų sveikatą; kokiame jie stovyje ir kiek dar temps. O jei jau kaltas tepalas, klausimai apie alkūninio indėklų, paskirstymo veleno, vožtuvų ir hidrokompensatorių, tepalo pompos sveikatą bei tepimo kanalų būklę irgi nebeišvengiami.

Išvada: arba pilnai berti variklį, ir tikrinti/tvarkyti absoliučiai viską, ir nebegrįžti prie to variklio dešimtmetį, arba nesukant sau galvos ir nė nekišant į jį nagų verstis 3x-5x pigiau ir greičiau, dedant nė neapardytą nežinia kokios būklės šrotinį, ir tikėtis, kad nu jau šį sykį tai tikrai viskas bus gerai. Nu, bent jau artimiausią mėnesį.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 23 2009, 21:05 
proffanas rašė:
Emmm... O dabar taip imti ir internetu atspėti, ar kompresijos nėra vien dėl to, kad vožtuvai/hidrokompensatoriai "sugriuvę", ar tarpinė kur pramušta, ar žiedams amen? :)
Jei jau kibirais ryja tepalą, greičiausiai, iš žiedų likę tik prisiminimai, bet nukirsti už tai neduočiau.
O jei kompresija skirtinguose cilindruose skiriasi daugiau nei 3-4bar, variklis irgi skaitosi kapitalinio reikalaujančiu puslavoniu. Pas tave skirtumas gretimuose cilindruose 11bar. Tai visai gali būti, kad vien žiedus pakeisti nebeužteks; ne kas bus ir cilindrams. Mąstant ta pačia žiedų linkme toliau, kas juos galėjo suėsti?... Teisingai; arba oras, arba tepalas, arba kuras. Jei oras (pavažinėta be filtro pvz.)- kirdyk viskam, ypač vožtuvams, o ir žvyras bus patekęs ir į tepalus. Jei jau spėti, kad kuras, kyla klausimėlių ir apie forkamerų, siurblio bei purkštukų sveikatą; kokiame jie stovyje ir kiek dar temps. O jei jau kaltas tepalas, klausimai apie alkūninio indėklų, paskirstymo veleno, vožtuvų ir hidrokompensatorių, tepalo pompos sveikatą bei tepimo kanalų būklę irgi nebeišvengiami.

Išvada: arba pilnai berti variklį, ir tikrinti/tvarkyti absoliučiai viską, ir nebegrįžti prie to variklio dešimtmetį, arba nesukant sau galvos ir nė nekišant į jį nagų verstis 3x-5x pigiau ir greičiau, dedant nė neapardytą nežinia kokios būklės šrotinį, ir tikėtis, kad nu jau šį sykį tai tikrai viskas bus gerai. Nu, bent jau artimiausią mėnesį.


o sitiems varikliams forkameros 'nesugriuna' i cilindrus?

bet jei zinai koki varikli dedi pvz jei perkant is cia kazkurio kolegos kuris garantuoja jo bukle, tai tada zinai...vaziuosi ir vargo nematysi
:|


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Vas 23 2009, 21:11 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
štanga rašė:
o sitiems varikliams forkameros 'nesugriuna' i cilindrus?
Apie forkameras, berods, forume tebuvo vienintelė rimta tema: nalivaika9 pasakojo apie exDovidove ir exBlacko XMą, ką jame nusipirkęs rado. Kiti, jei ir važinėja sukiužusiomis forkameromis, neišsiduoda. O iš to, ką matau servise, tokių- kas penktas.
Bet visvien; visi "seni, bet geri" ;) .

štanga rašė:
bet jei zinai koki varikli dedi pvz jei perkant is cia kazkurio kolegos kuris garantuoja jo bukle, tai tada zinai...vaziuosi ir vargo nematysi

Nu jo; nu žinoma... Tik pirma sutarkit dėl kriterijaus, kas yra "vargas" :lol: .


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 24 2009, 16:38 
proffanas rašė:
štanga rašė:
o sitiems varikliams forkameros 'nesugriuna' i cilindrus?
Apie forkameras, berods, forume tebuvo vienintelė rimta tema: nalivaika9 pasakojo apie exDovidove ir exBlacko XMą, ką jame nusipirkęs rado. Kiti, jei ir važinėja sukiužusiomis forkameromis, neišsiduoda. O iš to, ką matau servise, tokių- kas penktas.
Bet visvien; visi "seni, bet geri" ;) .

štanga rašė:
bet jei zinai koki varikli dedi pvz jei perkant is cia kazkurio kolegos kuris garantuoja jo bukle, tai tada zinai...vaziuosi ir vargo nematysi

Nu jo; nu žinoma... Tik pirma sutarkit dėl kriterijaus, kas yra "vargas" :lol: .


ta prasme vargas? :mrgreen:


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Vas 25 2009, 07:33 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Nu ta prasme, kuria tu jo, to vargo, nematysi :) . Kas vienam gali atrodyti idealiu varikliu, kitam gali pasirodyti besąs net kapitaliniam atlikti nebetinkamu metalo laužu. Apie variklį kažką gali spręsti, tik kol jis mašinoje, kol gali jį užkurti. Jei išimtas, iš bet kurio pardavėjo teišgirsi, kad jis "idealus; nu beveik kaip naujas" :D .
Sunkiai tie 2.1TD užmušami, bet pabandyk pvz. be oro filtro pavažinėti, ir mikliai pakeisi nuomonę. O tokių "taupių" gudručių pasitaiko. Pas patį variklis juk irgi numiro ne iš gero gyvenimo.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 25 2009, 12:24 
proffanas rašė:
Nu ta prasme, kuria tu jo, to vargo, nematysi :) . Kas vienam gali atrodyti idealiu varikliu, kitam gali pasirodyti besąs net kapitaliniam atlikti nebetinkamu metalo laužu. Apie variklį kažką gali spręsti, tik kol jis mašinoje, kol gali jį užkurti. Jei išimtas, iš bet kurio pardavėjo teišgirsi, kad jis "idealus; nu beveik kaip naujas" :D .
Sunkiai tie 2.1TD užmušami, bet pabandyk pvz. be oro filtro pavažinėti, ir mikliai pakeisi nuomonę. O tokių "taupių" gudručių pasitaiko. Pas patį variklis juk irgi numiro ne iš gero gyvenimo.


ne is gero, bet ne visi xm'ai paleidziami dalimis del variklio :? Proffanas, ka manai jei ipilt xado? Pageretu situacija 10k km?


Į viršų
   
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 8 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007