WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
2.1TD bėdos (kompresija, tepalas) http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=17684 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | štanga [ Vas 10 2009, 17:23 ] |
Pranešimo tema: | 2.1TD bėdos (kompresija, tepalas) |
variklio kompresija saltam varikliui einant is desines i kaire 21 23 16 27 ant 600km iseina 2l tepalo, laukiu komentaru, ant laisvu apsuku pastoviai dumina melynai, bet vaziuojant 2-3k rpm dumo nemeta... ![]() |
Autorius: | xminde [ Vas 10 2009, 17:29 ] |
Pranešimo tema: | Re: 2.1TD bėdos (kompresija, tepalas) |
Matyt jau 3 cilindro žiedai bus susidevėję. |
Autorius: | štanga [ Vas 10 2009, 17:39 ] |
Pranešimo tema: | Re: 2.1TD bėdos (kompresija, tepalas) |
xminde rašė: Matyt jau 3 cilindro žiedai bus susidevėję. o kokia tikimybe kad pakeitus ziedus bus viskas gerai nerys tepalo, ar yra tikimybe kad gali buti kalti voztuvai, kurie praleidzia kompresija?ir galu gale paskaiciavus kainas ziedu, tarpines voztuvu pritrinimo, ar ne geriau mest kita varikli nusipirkus kita xm kaip donora? ![]() |
Autorius: | Haris [ Vas 10 2009, 17:50 ] |
Pranešimo tema: | Re: 2.1TD bėdos (kompresija, tepalas) |
Pabandyk taip: i cilindra su maza kompresija ipilt tepalo apie 50ml jei kompresija atsigauna (pakyla) - ziedai, jei ne - voztuvai |
Autorius: | tulia [ Vas 10 2009, 19:56 ] |
Pranešimo tema: | Re: 2.1TD bėdos (kompresija, tepalas) |
O geriause varikli pasikeisk (turiu toki jai ka) ![]() |
Autorius: | štanga [ Vas 11 2009, 17:20 ] |
Pranešimo tema: | Re: 2.1TD bėdos (kompresija, tepalas) |
proffanas rašė: štanga rašė: variklio kompresija saltam varikliui 21 23 16 27 Trys cilindrai žemiau leidžiamo minimumo. T.y. variklis- lavonas. Kapremontas tikrai atsieis daugiau, nei kito variklio permetimas, bet būk tikras tuo, ką permeti. Jei svarbiau rezultatas, o ne išlaidos- tvarkyk saviškį. tame ir esme kad islaidos svarbu |
Autorius: | riksas [ Vas 18 2009, 08:47 ] |
Pranešimo tema: | Re: 2.1TD bėdos (kompresija, tepalas) |
sako taip: jei dyzeliuko kompresija mažesnė nei 22 atmosferos - mires cilindras. žiedai komplektas vienam cilindrui pernai kainavo apie 30lt priklausomai nuo firmos kainuos ir brangiau ir pigiau vožtuvo kaina apie 20 lt/vnt. reikia būtinai keisti vožtuvų gumytes tarpine nuo 80 lt. plius galvos šlifavimas vožtuvų pritrynimas jei sau darai kreipiančiųjų pakeitimas po 15 lt vnt o jei dar paaiskes kad pradeges koks lizdas galvoj restauravimas apie 100 lt uz lizda plius kiti darbai kuriuos gali daryti pats jei moki jei ne kainuos tikrai nemažai kainu tiksliu nežinau nes tokio masto remontus retai kas daro o jei daro tai daro viska nuo iki. Beje klausimas ar turbinos isiurbimo sparnuote gera nes paprastai jei apdilus ta, tai ir varikliui amen (taip nutinka dėl kiauros slangos tarp filtro ir turbinos) vakar viena tokia turbo pridaviau restauruot |
Autorius: | proffanas [ Vas 18 2009, 18:52 ] |
Pranešimo tema: | Re: 2.1TD bėdos (kompresija, tepalas) |
2.1TD minimalia leidžiama kompresija skaitoma 25 atm (tiek nurodo gamyklinė dokumentacija); jei mažiau- problemos nebeišvengiamos. Dūmijimas, ypač šalto variklio, sunkus kūrimasis, augančios sąnaudos, triukšmingas darbas, kritusi trauka etc.; bukietas platus (priklauso ir nuo lydinčių problemų). Kapitalinį šiais laikais darosi tik pasiryžėliai, norintys turėti visiškai tvarkingą motorą, ir tada pinigų jau nebeskaičiuoja. Nes tikrai daug pigiau yra persimesti kitą "seną bet gerą" motorą. Darant kapitalinį servise, sunkiausiu atveju, jei keičiama ir apdirbama bemaž viskas (standartiškai, o ne tiuningo/perdirbimų atvejais), remonto kaštai gali traukti ir 4klt. Normaliai, keturcilindriui užtenka ~2klt (čia su variklio išėmimu- pastatymu). |
Autorius: | štanga [ Vas 22 2009, 23:34 ] |
Pranešimo tema: | Re: 2.1TD bėdos (kompresija, tepalas) |
taciau kompresija negali labai skirtis? Ar yra tikimybe kad voztuvai 'siugriuve'? |
Autorius: | proffanas [ Vas 23 2009, 04:20 ] |
Pranešimo tema: | Re: 2.1TD bėdos (kompresija, tepalas) |
Emmm... O dabar taip imti ir internetu atspėti, ar kompresijos nėra vien dėl to, kad vožtuvai/hidrokompensatoriai "sugriuvę", ar tarpinė kur pramušta, ar žiedams amen? ![]() Jei jau kibirais ryja tepalą, greičiausiai, iš žiedų likę tik prisiminimai, bet nukirsti už tai neduočiau. O jei kompresija skirtinguose cilindruose skiriasi daugiau nei 3-4bar, variklis irgi skaitosi kapitalinio reikalaujančiu puslavoniu. Pas tave skirtumas gretimuose cilindruose 11bar. Tai visai gali būti, kad vien žiedus pakeisti nebeužteks; ne kas bus ir cilindrams. Mąstant ta pačia žiedų linkme toliau, kas juos galėjo suėsti?... Teisingai; arba oras, arba tepalas, arba kuras. Jei oras (pavažinėta be filtro pvz.)- kirdyk viskam, ypač vožtuvams, o ir žvyras bus patekęs ir į tepalus. Jei jau spėti, kad kuras, kyla klausimėlių ir apie forkamerų, siurblio bei purkštukų sveikatą; kokiame jie stovyje ir kiek dar temps. O jei jau kaltas tepalas, klausimai apie alkūninio indėklų, paskirstymo veleno, vožtuvų ir hidrokompensatorių, tepalo pompos sveikatą bei tepimo kanalų būklę irgi nebeišvengiami. Išvada: arba pilnai berti variklį, ir tikrinti/tvarkyti absoliučiai viską, ir nebegrįžti prie to variklio dešimtmetį, arba nesukant sau galvos ir nė nekišant į jį nagų verstis 3x-5x pigiau ir greičiau, dedant nė neapardytą nežinia kokios būklės šrotinį, ir tikėtis, kad nu jau šį sykį tai tikrai viskas bus gerai. Nu, bent jau artimiausią mėnesį. |
Autorius: | štanga [ Vas 23 2009, 21:05 ] |
Pranešimo tema: | Re: 2.1TD bėdos (kompresija, tepalas) |
proffanas rašė: Emmm... O dabar taip imti ir internetu atspėti, ar kompresijos nėra vien dėl to, kad vožtuvai/hidrokompensatoriai "sugriuvę", ar tarpinė kur pramušta, ar žiedams amen? ![]() Jei jau kibirais ryja tepalą, greičiausiai, iš žiedų likę tik prisiminimai, bet nukirsti už tai neduočiau. O jei kompresija skirtinguose cilindruose skiriasi daugiau nei 3-4bar, variklis irgi skaitosi kapitalinio reikalaujančiu puslavoniu. Pas tave skirtumas gretimuose cilindruose 11bar. Tai visai gali būti, kad vien žiedus pakeisti nebeužteks; ne kas bus ir cilindrams. Mąstant ta pačia žiedų linkme toliau, kas juos galėjo suėsti?... Teisingai; arba oras, arba tepalas, arba kuras. Jei oras (pavažinėta be filtro pvz.)- kirdyk viskam, ypač vožtuvams, o ir žvyras bus patekęs ir į tepalus. Jei jau spėti, kad kuras, kyla klausimėlių ir apie forkamerų, siurblio bei purkštukų sveikatą; kokiame jie stovyje ir kiek dar temps. O jei jau kaltas tepalas, klausimai apie alkūninio indėklų, paskirstymo veleno, vožtuvų ir hidrokompensatorių, tepalo pompos sveikatą bei tepimo kanalų būklę irgi nebeišvengiami. Išvada: arba pilnai berti variklį, ir tikrinti/tvarkyti absoliučiai viską, ir nebegrįžti prie to variklio dešimtmetį, arba nesukant sau galvos ir nė nekišant į jį nagų verstis 3x-5x pigiau ir greičiau, dedant nė neapardytą nežinia kokios būklės šrotinį, ir tikėtis, kad nu jau šį sykį tai tikrai viskas bus gerai. Nu, bent jau artimiausią mėnesį. o sitiems varikliams forkameros 'nesugriuna' i cilindrus? bet jei zinai koki varikli dedi pvz jei perkant is cia kazkurio kolegos kuris garantuoja jo bukle, tai tada zinai...vaziuosi ir vargo nematysi ![]() |
Autorius: | proffanas [ Vas 23 2009, 21:11 ] |
Pranešimo tema: | Re: 2.1TD bėdos (kompresija, tepalas) |
štanga rašė: o sitiems varikliams forkameros 'nesugriuna' i cilindrus? Apie forkameras, berods, forume tebuvo vienintelė rimta tema: nalivaika9 pasakojo apie exDovidove ir exBlacko XMą, ką jame nusipirkęs rado. Kiti, jei ir važinėja sukiužusiomis forkameromis, neišsiduoda. O iš to, ką matau servise, tokių- kas penktas. Bet visvien; visi "seni, bet geri" ![]() štanga rašė: bet jei zinai koki varikli dedi pvz jei perkant is cia kazkurio kolegos kuris garantuoja jo bukle, tai tada zinai...vaziuosi ir vargo nematysi Nu jo; nu žinoma... Tik pirma sutarkit dėl kriterijaus, kas yra "vargas" ![]() |
Autorius: | štanga [ Vas 24 2009, 16:38 ] |
Pranešimo tema: | Re: 2.1TD bėdos (kompresija, tepalas) |
proffanas rašė: štanga rašė: o sitiems varikliams forkameros 'nesugriuna' i cilindrus? Apie forkameras, berods, forume tebuvo vienintelė rimta tema: nalivaika9 pasakojo apie exDovidove ir exBlacko XMą, ką jame nusipirkęs rado. Kiti, jei ir važinėja sukiužusiomis forkameromis, neišsiduoda. O iš to, ką matau servise, tokių- kas penktas. Bet visvien; visi "seni, bet geri" ![]() štanga rašė: bet jei zinai koki varikli dedi pvz jei perkant is cia kazkurio kolegos kuris garantuoja jo bukle, tai tada zinai...vaziuosi ir vargo nematysi Nu jo; nu žinoma... Tik pirma sutarkit dėl kriterijaus, kas yra "vargas" ![]() ta prasme vargas? ![]() |
Autorius: | proffanas [ Vas 25 2009, 07:33 ] |
Pranešimo tema: | Re: 2.1TD bėdos (kompresija, tepalas) |
Nu ta prasme, kuria tu jo, to vargo, nematysi ![]() ![]() Sunkiai tie 2.1TD užmušami, bet pabandyk pvz. be oro filtro pavažinėti, ir mikliai pakeisi nuomonę. O tokių "taupių" gudručių pasitaiko. Pas patį variklis juk irgi numiro ne iš gero gyvenimo. |
Autorius: | štanga [ Vas 25 2009, 12:24 ] |
Pranešimo tema: | Re: 2.1TD bėdos (kompresija, tepalas) |
proffanas rašė: Nu ta prasme, kuria tu jo, to vargo, nematysi ![]() ![]() Sunkiai tie 2.1TD užmušami, bet pabandyk pvz. be oro filtro pavažinėti, ir mikliai pakeisi nuomonę. O tokių "taupių" gudručių pasitaiko. Pas patį variklis juk irgi numiro ne iš gero gyvenimo. ne is gero, bet ne visi xm'ai paleidziami dalimis del variklio ![]() |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |