WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 29 2024, 16:47

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 25 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: zalias dyzelinas HDi
StandartinėParašytas: Kov 05 2009, 14:43 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
O gi tiksliai - http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... h=1&sort=1

kokia gėda :(

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 
 Pranešimo tema: Re: zalias dyzelinas HDi
StandartinėParašytas: Kov 05 2009, 14:48 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
bardakasbx rašė:
Pats, deja, nesu bandes vazineti 100 % zymetuoju, tad realiai pasekmiu nezinau... :|

Atvažinėjau aš su juo iki pažaliavimo...
Iš realių pastabų, tai realiai 0,2-0,3ltr/100km išauga sąnaudos (nežinau kodėl; matyt, visgi kolonėlės įmaišo ir savų "priedų" arba, kadangi žalia paprastai pilama dideliais kiekiais, skaitikliai kolonėlėse yra "truputį" netikslūs; "tapkė" ar trasa čia ne prie ko, nes vidurkis išvestas iš tūkstančių kilometrų), ir iš tikrųjų žalia saliara pasižymi išskirtine nešvara. Gal kolonėlės jai skiria prasčiausias, aprūdijusias talpas ("ai, traktoriai visvien viską suės"), gal tokia ta saliara pakliūva jau iš gamyklos- nežinau; bet taip yra.
Pildavausi paprastai Akmenėje (ant sankryžos N-Akmenė-Venta), arba Kaune Aleksoto Lukoile, bet tas pats biesas; švarai visada turėjau pretenzijų. Ir tiek, kad žalios praktiškai atsisakiau.


Į viršų
 
 Pranešimo tema: Re: zalias dyzelinas HDi
StandartinėParašytas: Kov 05 2009, 16:28 
matau truputi nuo temos nukrypot ir pafilasofavot ko prasiau nedaryt :D
vel atsirado abejoniu: visi rasot kad tas zalias visai geras, bet konkreciai del hdi tai tik vienas kitas pasisakot: as puikiai suprantu kad paprastiems varikliams su pumpe duse sistema ar zalias ar paprastas,tai is esmes nera skirtumo.
bet kalbam apie hdi kur jau common rail sistema+yra katalizatorius+fap filtras. tai dar pasitiksliinsiu, ar nieko nebus minetom dalim ir purkstukam nei kitom su kuro padavimu susijusiom dalim nuo to zalio?


Į viršų
   
 
 Pranešimo tema: Re: zalias dyzelinas HDi
StandartinėParašytas: Kov 05 2009, 16:45 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Šiuolaikinė žemės ūkio technika lygiai tokius pat brangius ir sudėtingus, o gal net ir labiau nei Hdi variklius naudoja. Taip, kad dėl kuro jokių bėdų negali būti. Kitas klausimas ar ten iš kur pirksi kuras tikrai švarus ir neskiestas. Dėl švarumo - tam juk yra filtrai kuro sistemoje, dėl skiedimo - čia jau degalinės sažinės reikalas.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 
 Pranešimo tema: Re: zalias dyzelinas HDi
StandartinėParašytas: Kov 05 2009, 18:26 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
xminde rašė:
Dėl švarumo - tam juk yra filtrai kuro sistemoje
Aha; o siurbliukas bake? :) Be to, jei tie filtrai dirbtų 100proc, tai niekada jokiems varikliams neiškiltų jokių problemų dėl kuro kokybės, ar ne? :D
Čia žmogus, kaip supratau, klausė, ar nelieka nuosėdų nuo žalių dažų ant katalizų. Šito niekada nepastebėjau, nors ir nemažai katalizų esu paskerdęs. O gal tik per suodžius nesimato :D .
Oficialių duomenų apie tokią grėsmę, kad kuras gali gadinti katalizatorius, suprantama, irgi nėra.


Į viršų
 
 Pranešimo tema: Re: zalias dyzelinas HDi
StandartinėParašytas: Kov 05 2009, 18:42 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Sau 27 2009, 19:31
Pranešimai: 169
Miestas: Kelmė
Dazai yra tam jog ji galetu atskirti nuo nezymeto, o ne tam kad kazka gadintu variklyje. Del svaros degalinesi tai pritarciau gali visko buti.

_________________
Xantia Break, '96, 2.1 TD (zhalia)
ZX Break, '95, 1.9 D, eks (zhuvo)
+37068645415
+37068603652


Į viršų
 
 Pranešimo tema: Re: zalias dyzelinas HDi
StandartinėParašytas: Kov 06 2009, 00:26 
nu aisq mazdaug-esme,kad su paciu zaliu kuru hdi nieko nutikti neturetu jei degalinej nebus nieko prichimicinta.
o del traktoriu tu moderniu-tai kad siek tiek sumazinciau spekuliacijas sia tema galiu pasakyti:pas teva john deere pernai metu ir jokiu ten fap filtru ir katalizatoriu nera,priesingai nei pas hdi,nors pastarasis ir 5 metais senesnis. Taip ten pas ta traktoriu variklis jau modernus ir gana pazangus,bet tikrai jame zymiai maziau niuansu del ekologijos ir tikrai netoks jautrus kurui kaip lengvoji masina,nors ir pas ta ir pas ta common rail sistema.
Nu gal jau pas tuos ypatingai brangius traktorius (s klases vadinamus) kur po pora lemonu kainuoja ir yra kokiu nesamoniu nzn. bet siaip,bent jau as ne is vieno pazistamo ukininko negirdejau,kad butu traktoriui skistuju daleliu filtra tvarkes ar kazka panasaus dares.
Taigi apibendrinant,nemanau kad visai adekvatu zemes ukio technika lyginti su lengvaisiais automobiliais,nors ir kokia ji nauja ar gera butu


Į viršų
   
 
 Pranešimo tema: Re: zalias dyzelinas HDi
StandartinėParašytas: Kov 06 2009, 07:59 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Ir katalizatorius ir FAP filtras yra už variklio - pro juos jau eina tai kas nesudega variklyje. Tie devaisai tam, kad auto mažiau terštu aplinką.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 
 Pranešimo tema: Re: zalias dyzelinas HDi
StandartinėParašytas: Kov 06 2009, 08:42 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
bombarmenas rašė:
nu aisq mazdaug-esme,kad su paciu zaliu kuru hdi nieko nutikti neturetu jei degalinej nebus nieko prichimicinta.
o del traktoriu tu moderniu-tai kad siek tiek sumazinciau spekuliacijas sia tema galiu pasakyti:pas teva john deere pernai metu ir jokiu ten fap filtru ir katalizatoriu nera,priesingai nei pas hdi,nors pastarasis ir 5 metais senesnis. Taip ten pas ta traktoriu variklis jau modernus ir gana pazangus,bet tikrai jame zymiai maziau niuansu del ekologijos ir tikrai netoks jautrus kurui kaip lengvoji masina,nors ir pas ta ir pas ta common rail sistema.
Nu gal jau pas tuos ypatingai brangius traktorius (s klases vadinamus) kur po pora lemonu kainuoja ir yra kokiu nesamoniu nzn....
:lol: Tie gaminami brangiai kainuojantys traktoriai ne del varikliu, o del firmos vardo, visokiu fintu, vedinimo/kondiciniu sistemu, automatikos ir t.t. tiek kastuoja, ir, kaip teisingai Xminde raso, "... katalizatorius ir FAP filtras yra už variklio - pro juos jau eina tai kas nesudega variklyje. Tie devaisai tam, kad auto mažiau terštu aplinką." :wink: Ekologija, brac, dalykas rimtas :lol:

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
 
 Pranešimo tema: Re: zalias dyzelinas HDi
StandartinėParašytas: Kov 06 2009, 08:48 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Na, gana; pakol nepradėjom per dar penkis puslapius aptarinėti traktorių konstrukcijos subtilybių.
Apie žalią saliarą forume ir taip pakankamai pripliaukšta.


Į viršų
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 25 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 72 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007