Kažkur jau į pievas išsinešėte...
Kad priversti tvarkingą Xantiją 1.9TD plente ryti 10/100, reikia pastoviai mygti palei 160. Tą "tvarkingą" ne šiaip sau pabrėžiau; pasitaiko jaunų talentų, kuriems 1.9TD ir 15/100 vidutiniškai srebia.
Tema, galų gale, ne apie tai. Keista tik, kad pradėjęs temą dingo be žinios

. Būtų visai naudinga kolegoms iš jo sužinoti, nuo ko gi gali būti tokios sąnaudos; kas mašinoje negero aptikta. Paaiškinimas "nū, žynai, nū taip jau buna" neužskaitytas

. Senatvė ar rida irgi ne prie; mano XMai didesni, sunkesni ir senesni už bet kurią Xantiją, o kuro naudoja netgi mažiau, nei lengvesnės ir jaunesnės Xantijos su kur kas mažesnės kubatūros varikliais.
Gedimo reik ieškoti, o ne nurašyti viską piktųjų ufonautų veiklai "ai, nu taip būna"

. Ir tos paieškos mikliai atsiperka. Vien kad ir šiuo konkrečiu atveju, kai sąnaudos vietoj ~6/100 siekia 10/100, tarp tepalų keitimų (per 10kkm) vėjais paleidžiama 1000-1100lt. O jei per metus pravažiuojama 40-50kkm?...

Čia per metus atsipirktų netgi variklio kapitalinis remontas, jei tokio dėl kažkokių priežasčių prisireiktų.
Nors pakankamai dažnai didelių sąnaudų priežastis būna ne gedimai, o paprasčiausias nemokėjimas važiuoti dyzeliu; žr. kad ir
viewtopic.php?f=17&t=10870&p=120510#p120510