WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Pasaka apie 2,1 variklio kapitalini remonta http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=18118 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | Sernas [ Kov 27 2009, 19:55 ] |
Pranešimo tema: | Pasaka apie 2,1 variklio kapitalini remonta |
Noriu kurti tema ir aprasyti daugiau maziau mano kelius kapitaliai remontuojant 2,1 td (P8A) varikli. Varikli remontuoja "Autovitus" Variklio dalis perku paC. Blogybes rastos pilnai isardzius varikli: 1. Gilzes bloke isdilusios 0,17 mm 2. Galvoje rasti keli mikroitrukimai. 3. Forkameros galvoje visos iki vienos sutrukusios. 4. Stumokliai sudile, ir stipriai kliba. 5. Voztuvu vietos kuriose statosi "sucharikai" sudilusios. 6. Voztuvu ivores isdilusios 7. Alkuninio veleno ir pagr. ir svaistikliniai indeklai sudile. Visi sie gedimai yra, kai kurie jau buvo remontuojami. Dalys kurias pirkau ir ju kainos: 1. Stumokliai (2 remontas) 270x4=1080 Lt 2. Forkameros 4x70=280 Lt 3. Voztuvai 4 ismetimo, 8 isiurbimo bendra kaina 200 Lt 4. Guolis pagr. dirzo itempimo 138 Lt 5. Vandens pompa 133 Lt 6. Pagr. dirzas 57 Lt 7. Termostatas 46 Lt 8. Parazitinis pagr. dirz. guolis 67 Lt 9. Svaistikliniai indeklai 90 Lt 10. Pagrindiniai indeklai 83 Lt 11. Voztuvu gumeles 18 Lt 12. Paskirstymo veleno riebokslis 12 Lt 13. Alkuninio veleno riebokslis 28 Lt 14. Alsuoklio zarna 70 Lt 15. Alsuoklio zarna (trumpa alkune) 30 Lt 16. Veliaveles 17. Galvos varztai 95 Lt Detaliu sarasa papildysiu, nes truksta tarpiniu ir rieboksliu keliu. |
Autorius: | Ekspertas [ Kov 27 2009, 21:15 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pasaka apie 2,1 variklio kapitalini remonta |
Nesuprantu ar verta remontuot jei ir dabar be darbu kaina suskaiciavau 2332... Kiek suprantu sitie motorai beveik "amzini". Mano manymu kad ir kiek i remonta bedetum, naujo variklio nepadarysi tai kam daryt nauja jei gali drasiai du senus neblogus nusipirkt? nebent fanatizmas ? P.S. jei ka as irgi i fanatizma linkes ![]() P.P.S pas mane motoras irgi 2.1 td |
Autorius: | proffanas [ Kov 27 2009, 21:34 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pasaka apie 2,1 variklio kapitalini remonta |
Ekspertas rašė: naujo variklio nepadarysi Kodėl nepadarysi? ![]() ![]() Be to, Šernas pasivargino sudėti fotkes ir smulkiau aprašyti, kokia ten buvo situacija su jo "senu bet geru" varikliu... |
Autorius: | Sernas [ Kov 29 2009, 06:52 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pasaka apie 2,1 variklio kapitalini remonta |
Keletas nuotrauku Nuimtos galvos vaizdas. Aiskiai matosi, kad visos forkameros trukusios. O krastine pasisukusi ~30 laipsniu, nuo reikiamos padeties ![]() Pasukta forkamera ![]() ![]() Sudiles indeklas ![]() Nauji stumokliai ![]() Nauja vandens pompa ![]() Nauji indeklai ![]() |
Autorius: | deimantukas [ Kov 29 2009, 16:41 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pasaka apie 2,1 variklio kapitalini remonta |
Gerbiu. ![]() |
Autorius: | above [ Kov 30 2009, 11:52 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pasaka apie 2,1 variklio kapitalini remonta |
o kur detales pirkai? ![]() |
Autorius: | xamas [ Kov 30 2009, 12:59 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pasaka apie 2,1 variklio kapitalini remonta |
Tu geriau parasyk kaip tau sekasi su II remonto stumokliais ir ziedais, Kodel netinka ziedas? |
Autorius: | Sernas [ Kov 30 2009, 19:44 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pasaka apie 2,1 variklio kapitalini remonta |
Viskas ten gerai, tik pradzioje ziedus pardave per didelius (manau gamybos brokas). Istacius i gilze ju galai (spyna) prasilenke apie 3 mm (pats nemaciau informavo meistras). Su pardaveju susitariau kad pakeistu - pakeite be problemu, taciau matosi, kad tai tie patys ziedai tik su galais tvarkingai "nusmirgeliuotais". Idomiausia tai, kad vidurinio ziedo forma visiskai kitokia nei likusiu dvieju ziedu, ju skersmuo neistacius i gilze didesnis. Pradzioje manaiu, kad tai brokas ir pan, taciau nuvariau i ROBETA ir paparasiau duoti paziureti bet kokiu skirtingu dvieju dyzeliniu varikliu ziedus, ir akurat ta pati situacija ir ten (vidurinis ziedas skiriasi nuo likusiu). Konsultavausi ir su tais kurie gamina stumoklius gilzes. Teoriskai 1 ziedas sulaiko 80% slegio, antras ziedas 20%. Vidurinis ziedas visuomet daromas is minkstesnio plieno, priesingai nei kiti kurie yra termiskai apdirbti ir chrmuoti. Vidurinis ziedas tuo paciu yra su nedideliu kugiskumu, skirtu specialiai prisidirbimui. Trumpiau tariant tikiuosi, kad viskas bus gerai. |
Autorius: | Ekspertas [ Kov 30 2009, 20:22 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pasaka apie 2,1 variklio kapitalini remonta |
Idomu kodel pigus pagrindinis dirzas ir parazitinis guolis. Uz dirza mokejau 110, parazitiniam pagailejau litu nes kaina buvo 130 (senas atrode dar neblogas). |
Autorius: | riksas [ Kov 30 2009, 23:33 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pasaka apie 2,1 variklio kapitalini remonta |
o kaip velenas apseis be slifavimo? Tevas žiguliui kai "sau" varikli daresi, tai indeklus taikydavo taip kad dirbtų visas jo plotas. po indeklu dedavo folijosis to krasto ar galo kuris nedirbdavo. Sudeda velena, pasukineja ir vel ziuri. aisku reik nepamirst skyluciu padaryt po indeklu, jei ji uzsidengia folija. Kiek maciau tai kantrybes reikalaujantis darbas, variklis aisku atsidekodavo geru tepalo spaudimu, ir tarnavimo laiku. kas dabar per indeklai nezinau, bet is foto matyt, kad bedos nesiskiria nuo senu laiku Siaip respektas fanatikam |
Autorius: | Karolisxm [ Bal 05 2009, 21:11 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pasaka apie 2,1 variklio kapitalini remonta |
ripka rašė: proffanas rašė: riksas rašė: o kaip velenas apseis be slifavimo? Apsieis, kaip bebūtų keista. Indėklai nudilę fantastiškai lygiai, ir alkūninis neturi praktiškai jokio sudilimo ir jokių elipsių; skirtumas mikroninis.Faktiškai, vien alkūninis tame variklyje ir liks neremontuotas. A; dar tepalo pompa ir karterio dangtis ![]() Proffanai neprasides po neilgo laiko bedos su tepalo pompa? viskas nauja, o tas mazgas senas ![]() Tepalo pompa lengva patikrinti, ja isardzius. Bet jeigu indeklai geri tai ir tepimo pakanka |
Autorius: | Sernas [ Geg 17 2009, 16:54 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pasaka apie 2,1 variklio kapitalini remonta |
Siandien buvo pirmas test drive Kaunas Trakai Kaunas. Bandau apjodineti ir po 500 km keisti tepala. Variklis dirba kur kas geriau, galios padidejimo nelabai eina pajusti, nes stengiuosi greiteti tolygiai. Pirmi stiprus spyriai per pedala bus tik po 10 000 km, jei po tokio atstumo variklis veiks ![]() |
Autorius: | simas [ Lap 24 2009, 09:32 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pasaka apie 2,1 variklio kapitalini remonta |
Norėtūsi išgirsti kaip sekasi važinėti po kapitalinio. Ir gal kartais pamena autorius kiek atsiėjo bendroje sumoje visas remontas su darbais ir detalėm? |
Autorius: | Aidas1 [ Lap 24 2009, 11:25 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pasaka apie 2,1 variklio kapitalini remonta |
simas rašė: Norėtūsi išgirsti kaip sekasi važinėti po kapitalinio. Ir gal kartais pamena autorius kiek atsiėjo bendroje sumoje visas remontas su darbais ir detalėm? dabar autorius turedamas nauja varikli, greiciausiai siurbli bandys pilnai restauruoti....... ![]() |
Autorius: | simas [ Lap 24 2009, 11:33 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pasaka apie 2,1 variklio kapitalini remonta |
Siurblį restauruoti nemanau kad verta, dažniausiai pakanka tik pakeisti visas tarpines. |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |