WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Del Xantijos 1.9TD apsukų http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=18153 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | DeoX [ Kov 31 2009, 08:03 ] |
Pranešimo tema: | Del Xantijos 1.9TD apsukų |
Norejau paklausti, kiek turetų būti rmp ant laisvūjų apsukų, pas mane 950rmp, gal daugoka, kaip dyzeliniam varikliui? Norėjau pasiteirauti, gal citroene, turi tiek būti, ačių už info. |
Autorius: | Raimis [ Kov 31 2009, 16:53 ] |
Pranešimo tema: | Re: Del Xantijos 1.9TD apsukų |
DeoX rašė: Ir dar kur jas pareguliuoti, nes pabandžiau reguliuoti ten kur aš galvojau, tai nesireguliuoja ![]() Pareguliot ten kur patsoso trosiukas pareina prie siurblio, turi atsileist kontraverzles ir pasukt varztukus, su atsuktuvu berods jie sukas ![]() |
Autorius: | Evil [ Kov 31 2009, 17:35 ] |
Pranešimo tema: | Re: Del Xantijos 1.9TD apsukų |
Xantija 1.9TD Autodatoje bent 4 modifikacijos ir apsukos kiekvienam modeliui siek tiek skiriasi, bet neiskrenta is 750-850rpm ribos... |
Autorius: | tocekas [ Kov 31 2009, 17:52 ] |
Pranešimo tema: | Re: Del Xantijos 1.9TD apsukų |
Apie 1.9TD apsukas ir jų reguliavimą buvo šnekėta, bet tos temos net ir aš nerandu (gal ištrinta), ten netgi siurblio schema buvo įdėta, kurioje pažymėtas reguliavimo varžtas. |
Autorius: | DeoX [ Kov 31 2009, 18:54 ] |
Pranešimo tema: | Re: Del Xantijos 1.9TD apsukų |
Aš ir iškojau, bet neradau nieko panašaus. |
Autorius: | tocekas [ Kov 31 2009, 19:26 ] |
Pranešimo tema: | Re: Del Xantijos 1.9TD apsukų |
Jei siurblys Bosch ir jo šilto/šalto variklio apsukų reguliavimo termostatas veikia, reguliuojama už siurblio esančiais varžtais (vienas iš jų pažymėtas A). Jei tokiu būdu sureguliuoti nepavyksta, minimalias apsukas galima nustatyti ribotuvo varžtu (raudona rodyklė). Bet kokiu atveju, sureguliavęs nepamiršk varžtų užkontrinti. (Čia vieno iš forumo dalyviu postas, kurį buvau išsisaugojęs) ![]() |
Autorius: | Ekspertas [ Bal 01 2009, 13:36 ] |
Pranešimo tema: | Re: Del Xantijos 1.9TD apsukų |
DeoX rašė: Dar klausimėlis o ar šiltam motorui esant reguliuoti ar šaltam? Na aišku kad siltam... |
Autorius: | DeoX [ Bal 01 2009, 16:10 ] |
Pranešimo tema: | Re: Del Xantijos 1.9TD apsukų |
Va radau, viskas gerai, dabar bandyt reikia eiti mažinti apsukas:) Taisau: Kažkaip nerandu tu varžtelių ;\ |
Autorius: | tocekas [ Bal 01 2009, 18:48 ] |
Pranešimo tema: | Re: Del Xantijos 1.9TD apsukų |
Pas mane taip pat apsukos pr aukštos, bet vis nėra laiko prieiti prie siurblio. Pas mane apie 1000 rpm. O kaip dėl vibracijos, ar stipriai juntama prie normalių apsukų? |
Autorius: | DeoX [ Bal 02 2009, 22:31 ] |
Pranešimo tema: | Re: Del Xantijos 1.9TD apsukų |
Man irgi visi sako, kad vibracija turi būti, bet šiandien pas dizelistus buvau, sakė normaliai variklis dirba, galima pamažinti, nes autodatoje raso apsukos turi būti apie 700-750rmp. Tai reiks rytoi pareguliuoti, nes radau ta varžta ribotuvo. |
Autorius: | tocekas [ Bal 15 2009, 14:55 ] |
Pranešimo tema: | Re: Del Xantijos 1.9TD apsukų |
Tai vat susimažinau apsukas, bet ne taip kaip parodyta prieš tai buvusioje schemoje. Sukinėjant ribotuvą apsukos nekito. Sureguliavom su padsoso trosu. Norėčiau dar paklaust, ar padsoso troselis turi vaikščioti, ar jis turi būti užspaustas tais dviem užkontruotais varžtais. Pas mane jis buvo užspaustas, todėl laisvos apsukos nekisdavo esant šiltam/šaltam varikliui. |
Autorius: | proffanas [ Bal 15 2009, 17:57 ] |
Pranešimo tema: | Re: Del Xantijos 1.9TD apsukų |
"Padsosas"- turima omenyje tas troselis, einantis už siurblio, ir kurio eigos ribojimo varžtai pažymėti toje schemoje "A"? Toji svirtelė, kurią tampo troselis, turi vaikščioti; įsitempus troseliui, t.y. esant šaltam varikliui, apsukos turėtų būti nustatytos palei 1000 ar netgi 1100 (šalčiams), o varikliui šylant ir tam troseliui atsileidžiant, varikliui pasiekus maždaug 70C, turi nukristi ligi nominalo, t.y. palei 700-750rpm. Reguliuojama, porąsyk užkaitinant variklį ir leidžiant pilnai atvėsti. Tiejie varžtai su kontrgaikėm "A" ir riboja troselio įtempimą, nustatydami svirtelės padėtį, kad esant šaltam varikliui apsukos būtų vat tokios, o šiltam- anokios, ne daugiau ir ne mažiau. Žiemą tai velniškai vertingas devaisas, bet jam veikti būtina sąlyga yra bent jau veikiantis termostatas, kuris tampo tą troselį. Reikalinga, ir kad aušinimo sistemos termostatas/-ai veiktų normaliai. Analogiškai veikiantis, daugumoje Bošinių siurblių iš priekio yra ir paankstinimo termostatas su troseliu, kuris palengvina šalto variklio užvedimą ir darbą. Bet kaip taisyklė, bent 90proc senų dyzelių tiejie termostatai jau senai mirę; paprastai jie telaiko 5-7m, ir niekas perdaug nesirūpina po to juos pasikeisti. Šiaip, jei apsukos nekinta nei reguliuojant tuos "A", nei ribotuvo varžtą, varykit servisan. Yra dar pora reguliavimo taškų, kur galima pareguliuoti tas apsukas, bet galima prisižaisti ligi visiško traukos dingimo ar sąnaudų "viedras šimtui", todėl geriau tai patikėti specams. Net ir pačiame prabangiausiame servise tas reguliavimas šimtinės niekaip netrauks. |
Autorius: | Niurkis [ Bal 15 2009, 18:07 ] |
Pranešimo tema: | Re: Del Xantijos 1.9TD apsukų |
Aš tau patariu tą padsoso troselį vėl užspauti, anksčiau turėjau xantia su 1,9td tai irgi buvo užspaustas ir apsukos tiek šaltam tiek šiltam varikliui buvo tokios pat, tai kaip ir tu bandžiau sutaisyti, paleidau tą troselį, pakeičiau visas šlangutes, kurios buvo kiauros. Tai ant šalto variklio darbo prasidėdavo nesamonės, purtytis , baltas dūmas lyst, nebetraukti. Taigi teko vėl užspausti kaip buvo, nes mašina iš belgijos ir ganėtinai geros būklės, ir ne veltui buvo tai padaryta. ![]() |
Autorius: | tocekas [ Bal 15 2009, 21:09 ] |
Pranešimo tema: | Re: Del Xantijos 1.9TD apsukų |
Niurkis rašė: Aš tau patariu tą padsoso troselį vėl užspauti, Taip ir padarėm sumažinę apsukas. Kuriasi puikiai kaip ir anksčiau, trauka nepakito, dūminimo neatsirado. Gal kažkas pasikeis atėjus šaltajam sezonui. Na o kuro sąnaudas reikės pasekti, bet man regis netutėtų padidėti (bent jau dirbant laiva eiga), nes anksčiau laisvos apsukos buvo apie 1100, o dabar apie 800 aps/min. |
Autorius: | proffanas [ Bal 16 2009, 05:38 ] |
Pranešimo tema: | Re: Del Xantijos 1.9TD apsukų |
Niurkis rašė: Tai ant šalto variklio darbo prasidėdavo nesamonės, purtytis , baltas dūmas lyst, nebetraukti. O jūs tikrai žaidėt su apsukų troseliu, o ne paankstinimo? ![]() Nes dėl apsukų negalėjo būti nė vieno iš aprašytų reiškinių; o dėl paankstinimo- visi. |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |