Pole rašė:
iš lėto spaudžiant akseleratorių ir begėjantis jaučiams lengvas pasitrūkčiojimas.
Pagal simptomus spėčiau, kad problemos su kuro siurblio paankstinimo automatu (tuo, kuris ankstina priklausomai nuo apsukų, ir reguliuojamas kuro slėgiu). Senuose siurbliuose pasitaiko, kad jo pastoviai judantis mechanizmas dėl išsidėvėjimo stringa, ir būtent dažniausiai pasitaikančiose apsukose (nes ten didžiausi išdilimai)- ties 1500-2000rpm. Simptomai- būtent variklio trūkčiojimas ir, sunkesniu atveju, purtymasis, nes pagal apsukas gaunasi smarkiai per vėlyvas degimas. Davus daugiau anglių, didesnės jėgos veikiama "kojelė" jau iššoka į darbinę zoną, ir toliau dirba normaliai. Nesunkiais atvejais problema apeinama (bet ne išgydoma), pora laipsnių papildomai paankstinant degimą (kad ir siurblio pavertimu). Tokį metodą gali panaudoti ir diagnostikai. Jei paankstinimas kažkiek padės, vadinasi, problemsas būtent tame. Dar turėtų būti simptomėlis, kad pakol trūkčioja- išspjauna juodų dūmų gumulą. Nedaug, bet iš galo pastebima.
Apie ką šneku ir jei dar nežinai siurblio konstrukcijos mintinai, žr.pdf'e kur atsiunčiau 9psl, o jei ką, yra ir skaipas.
Gal dar simptomai primintų kažką iš pagalvių/granatų/pakabinamo guolio operos, bet kad su šituo pas tave berods viskas normaliai, o ir simptomai nėra taip jau labai būdingi šiems devaisams.

Greičiau jau dėžėj guoliai prie mažų apsukų strigtų

.