WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 19:03

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 16 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Kaista 2.1 TD (1997m.)
StandartinėParašytas: Geg 31 2009, 17:06 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 24 2007, 14:43
Pranešimai: 84
Miestas: Vilnius
Važiuojant apie 90 - 100 temperatūra netoli - 100. Buvo reikalas, teko paspaust iki 170 - tai temperatūra iki 130 pakilo per minutę.
Šlangų nepučia, skystis nedingsta, majonezo nėr.
Įtarimas į termostatą - gal pilnai neatsidaro. Bet važiuojant apie 70-80 temperatūra normali, nesiekia 90.

_________________
XM 2.1 TD BREAK, 97 (ir vėl žalias)
C5 2.0 HDI BREAK {asfalto spalvos)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Kaista 2.1 TD (1997m.)
StandartinėParašytas: Geg 31 2009, 17:09 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
O įtarimų apie nesisukančius ventiliatorius nėra?
O apie sudilusią vandens pompą? :roll:


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Kaista 2.1 TD (1997m.)
StandartinėParašytas: Geg 31 2009, 18:22 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Kov 31 2007, 07:57
Pranešimai: 194
Pas mane ventiliatoriai neveikė - mieste iki 100 laipsnių pakildavo, kamščiuose - iki 120 :)
Virš kairės faros yra trys relės - visos jos reikalingos ventiliatoriams. Įjungimo daviklis - dešinėje radiatoriaus pusėje, apačioje, po interkūlerio žarna. Baisiai bjauru atjungti... :D
Atjungiau - sutrumpinau - ir niekas nezirzia; gerai, kad užteko relių kontaktus pravalyti :)
Vieną temperatūrinio daviklio pusę užtrumpinus turi pasileisti vienas ventiliatorius, kitą - kitas.
Jei jie pasileidžia - tada bėda... reiškia gedimas rimtesnis.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Kaista 2.1 TD (1997m.)
StandartinėParašytas: Geg 31 2009, 18:36 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Spa 08 2007, 10:37
Pranešimai: 541
Miestas: Kaunas
Pirmiausia pasitikrink ventiliatorių saugiklį. Kažkada turėjau XM'ą, kuriam kas kelis mėnesius sudegdavo ventiliatorių saugiklis.

_________________
<< C8 2.2 HDi '06
Ford Mondeo Turnier 1.6 TDCi '12
Renault Grand Scenic 2.0T '07


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Kaista 2.1 TD (1997m.)
StandartinėParašytas: Bir 01 2009, 19:37 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 24 2007, 14:43
Pranešimai: 84
Miestas: Vilnius
proffanas rašė:
O įtarimų apie nesisukančius ventiliatorius nėra?
O apie sudilusią vandens pompą? :roll:


Ventiliatoriai sukasi - nuėmus kontaktus nuo daviklio sukasi nedelsiant. Relės kontaktus pats didžiai gerb. Haris pravalė. Vandens pompos stovis vizualiai ar apgraibomis nenustatomas.
Visa tai niekai - ventiliatoriai jungiasi prie 92 C, o tokią temperatūrą važiuojant 90 - 100 sunku pasiekt. Tad cvekas kažkur giliau.

_________________
XM 2.1 TD BREAK, 97 (ir vėl žalias)
C5 2.0 HDI BREAK {asfalto spalvos)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Kaista 2.1 TD (1997m.)
StandartinėParašytas: Bir 01 2009, 20:06 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Tada aš nebesuprantu, ko tu nori :) .
Numynus tapkę ligi dugno (ant šilto variklio), po minutės temperatūra ir taip šoka ligi 100-110C. Jei lauke smarkiai šilta, ir variklis aušinamas šiltu oru, nenuostabu, jei įsijungs ir visi perkaitimą indikuojantys devaisai (nes sudirba jie pagrinde prie 118C). Kaip tau pavyko pasiekti 130C, kas yra paskutinė riebiai raudona padala skalėje jau po visų įspėjamųjų lempučių užsižiebimo, ir tebevažinėti toliau be variklio kapitalinio- man sunkiai suvokiama :roll: .


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Kaista 2.1 TD (1997m.)
StandartinėParašytas: Bir 01 2009, 21:31 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 24 2007, 14:43
Pranešimai: 84
Miestas: Vilnius
proffanas rašė:
Tada aš nebesuprantu, ko tu nori :) .
Numynus tapkę ligi dugno (ant šilto variklio), po minutės temperatūra ir taip šoka ligi 100-110C. Jei lauke smarkiai šilta, ir variklis aušinamas šiltu oru, nenuostabu, jei įsijungs ir visi perkaitimą indikuojantys devaisai (nes sudirba jie pagrinde prie 118C). Kaip tau pavyko pasiekti 130C, kas yra paskutinė riebiai raudona padala skalėje jau po visų įspėjamųjų lempučių užsižiebimo, ir tebevažinėti toliau be variklio kapitalinio- man sunkiai suvokiama :roll: .


Kai rodyklė rodė 130 (praktiškai atsigulė) lauke buvo -1. Variau į Klaipėdą ir ryte, 04.30 ties Vėžaičiais tiek rodė, tad apie šiltą orą nėr ką kalbėt. O kai buvo pasiekta riba - išjungiau pavarą ir riedėjau. Tad smūginis pakaitinimas varikliui itin nepakenkė.
Iki šio XM, kiek turėjau tų XM (4) nei viename temperatūra nepakildavo iki 90. Nebent karštą vasaros dieną, kai lauke apie 30 ir dar priedo mieste, kamščiuose. O čia, važiuojant trasa, pastoviu greičiu, temperatūra pastoviai siektų 100 - kažkas ne taip. Gal per daug priekabus, gal iš tų amžinai nepatenkintų - bet taip neturi būt.

_________________
XM 2.1 TD BREAK, 97 (ir vėl žalias)
C5 2.0 HDI BREAK {asfalto spalvos)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Kaista 2.1 TD (1997m.)
StandartinėParašytas: Bir 01 2009, 21:36 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
rugstus rašė:
Gal per daug priekabus, gal iš tų amžinai nepatenkintų - bet taip neturi būt.
Ne; taip būti tikrai neturi.
Jei jau tiksliai aprašei simptomus, ir jei ventiliatoriai bei visos skydelio įspėjamosios lemputės suveikia, teliks griešyti ant mechaninės dalies. Tai būtų durnavojantis termostatas, pristringanti (ar su sudilusia sparnuote) vandens pompa, arba do niemagu apkalkėjęs radiatorius, neįstengiantis pašalinti didesnio šilumos kiekio, pūsk tu jam tais ventiliatoriais kiek nori :roll: . Pats šilumos pernešėjas (antifrizas) tikrai antifrizas, ir pakeistas šviežiu ne seniau kaip prieš porą metų? :roll:


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Kaista 2.1 TD (1997m.)
StandartinėParašytas: Bir 02 2009, 09:45 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 19 2009, 14:41
Pranešimai: 13
Siulyciau pertikrinti is naujo visa ausinimo sistema, o taip pat ir sensorius. Termostato veiksminguma galima patikrinti jo neisemus, temperaturinio daviklio varza esant +20 apie 3520 omu, esant +90 apie 200-300 omu. Taip pat patikrinti ausinimo sistemos slegi (pvz. pacio dangtelio garu voztuvas turi atsidaryti esant 1.4 bar). Termostatas turi atsidarineti prie 85 celsijaus. Ventiliatoriai 95 ir 100 celsijaus. Ir t.t.

_________________
Ne viskas taip baisu, kaip čia rašome....


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Kaista 2.1 TD (1997m.)
StandartinėParašytas: Bir 02 2009, 19:11 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 24 2007, 14:43
Pranešimai: 84
Miestas: Vilnius
Senas rašė:
Siulyciau pertikrinti is naujo visa ausinimo sistema, o taip pat ir sensorius. Termostato veiksminguma galima patikrinti jo neisemus, temperaturinio daviklio varza esant +20 apie 3520 omu, esant +90 apie 200-300 omu. Taip pat patikrinti ausinimo sistemos slegi (pvz. pacio dangtelio garu voztuvas turi atsidaryti esant 1.4 bar). Termostatas turi atsidarineti prie 85 celsijaus. Ventiliatoriai 95 ir 100 celsijaus. Ir t.t.


Dėkoju visiems. Pradėsim nuo pigiausių ir paprasčiausių remonto darbelių:
1. Tosolo keitimas (nusipirkau ir dar nekeičiau).
2. Prisiversiu (arba ką nors prisiprašysiu) ir nuimsiu prietaisų skydą (lyg rodyklė neteisingai stovi).
3. Plėšiu lauk termostatą.
Ir taip toliau.Kai nusibos - teks stumt lauk XM. O gaila - variklis per geras.

_________________
XM 2.1 TD BREAK, 97 (ir vėl žalias)
C5 2.0 HDI BREAK {asfalto spalvos)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Kaista 2.1 TD (1997m.)
StandartinėParašytas: Bir 02 2009, 20:13 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
rugstus rašė:
Pradėsim nuo pigiausių ir paprasčiausių remonto darbelių:
1. Tosolo keitimas (nusipirkau ir dar nekeičiau).
Iš karto su nerūgštiniu plovikliu plauk ir aušinimo sistemą. Papildomi 10 litų ir valanda žaidimo, bet iškart atmesi dvi labiausiai tikėtinas priežastis: purviną antifrizą ir užkalkėjusį radiatorių.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Kaista 2.1 TD (1997m.)
StandartinėParašytas: Bir 02 2009, 21:53 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 24 2007, 14:43
Pranešimai: 84
Miestas: Vilnius
proffanas rašė:
rugstus rašė:
Pradėsim nuo pigiausių ir paprasčiausių remonto darbelių:
1. Tosolo keitimas (nusipirkau ir dar nekeičiau).
Iš karto su nerūgštiniu plovikliu plauk ir aušinimo sistemą. Papildomi 10 litų ir valanda žaidimo, bet iškart atmesi dvi labiausiai tikėtinas priežastis: purviną antifrizą ir užkalkėjusį radiatorių.


JAVOL. O to nerūgštinio magazine galiu gaut ar reiks pačiam gamint?

_________________
XM 2.1 TD BREAK, 97 (ir vėl žalias)
C5 2.0 HDI BREAK {asfalto spalvos)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Kaista 2.1 TD (1997m.)
StandartinėParašytas: Bir 02 2009, 22:06 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Yra vos ne visose autodalių parduotuvėse; įvairiausių gamintojų. Kainos 5-10lt. Pats naudoju kažkokį amerikonišką, bet nepamenu pavadinimo.
Prieš pirkdamas išstudijuok instrukciją; ar tikrai pagrindas nerūgštinis, ir ar pilti skystį reikia į seną antifrizą ar į šviežią vandenį. Ir dar pasitaiko apribojimai sistemos tūriui (t.y. XMui su jo 10ltr sistema gali reikėti ne vieno, o dviejų buteliukų).
Skalavimą po šmiero panaudojimo gali atlikti ir vandentiekio, o ne distiliuotu vandeniu, jei jis nelabai geležingas/kalkėtas.
Tiek plauti, tiek skalauti reikia tokioje temperatūroje, kad būtų atsidaręs termostatas. T.y. variklį reiks užkaitinti.
Bemaž visos tos smulkmenos būna surašytos ir instrukcijose ant buteliuko.

Beje; jei kada nors aušinimo sistemoje buvo naudotas hermetikas, yra tikimybė, kad ploviklis jį pramuš. Gali pradėt rasot tiek radiatorius, tiek pečiukas.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Kaista 2.1 TD (1997m.)
StandartinėParašytas: Bir 02 2009, 23:26 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 14 2009, 10:53
Pranešimai: 70
Miestas: Anyksciai
Pradziai praskalauk su paprastu vandeniu (negelezingu,nekalketu) pora kartu po kelesdesimt km,po to gali panaudot ir smiera,,paprastai siuksles per karta nepasisalina.priklauso kaip ausinimo sistema buvo priuzireta pries tai,ir ar naudoti tie sandarintojai...

_________________
ZX 92m. 1,9D
Xantia 95m. 1,9TD


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Kaista 2.1 TD (1997m.)
StandartinėParašytas: Bir 03 2009, 14:07 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
Ar rugstinis, geriausia neskaityt, kas ten parasyta..ten gali buti velniai zino,,kas parasyta...o tiesiog lyztelti suvilgyta pirsta tame smiere..jei rugstele jauciasi-tokio nepilti i varikli...
pradziai aplamai, geriausia, isleisti sena tosola i talpa, ji apziureti...toliau kisi zarna i radiatoriu pletimosi bakeli (variklis saltas), apacioje palieki atsukta ausin. sistemos nuleidimo krana (jei toks yra), pradedi zarna is krano lieti vandeni i ausinimo sistema, uzkuri varikli...vanduo praejes pro sistema apacioje isbega, o pasipildo svieziu is zarnos, supranti..? tep duodi sistemoje cirkuliuoti svieziam vandeniui kokiu 10-20 min (stebeti variklio t-ra)...
po to jau pilrti smiero, palaikstyti su juo, pakartoto auksciau mineta procedura su zarna, pilti sviezia tosola..
ar uzkalkejes radiatorius, vizualiai galima spresti tokiu budu (bent jau V6 12V): ranka po kapotu duodi gazo droselio pagalba ir stebi dvi zarnas, kurios eina i salono peciuka. jei stipriai pagazuojant tos ( ar bent viena is dvieju) susitraukia, o atleidus gaza vel gryzta i pirmine busena, galima speti, kad sistema, radiatorius yra gerokai uzkalkejus ar kitaip pakimsta..

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 16 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007