WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Kaista 2.1 TD (1997m.) http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=18729 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | rugstus [ Geg 31 2009, 17:06 ] |
Pranešimo tema: | Kaista 2.1 TD (1997m.) |
Važiuojant apie 90 - 100 temperatūra netoli - 100. Buvo reikalas, teko paspaust iki 170 - tai temperatūra iki 130 pakilo per minutę. Šlangų nepučia, skystis nedingsta, majonezo nėr. Įtarimas į termostatą - gal pilnai neatsidaro. Bet važiuojant apie 70-80 temperatūra normali, nesiekia 90. |
Autorius: | proffanas [ Geg 31 2009, 17:09 ] |
Pranešimo tema: | Re: Kaista 2.1 TD (1997m.) |
O įtarimų apie nesisukančius ventiliatorius nėra? O apie sudilusią vandens pompą? ![]() |
Autorius: | scaniagt [ Geg 31 2009, 18:22 ] |
Pranešimo tema: | Re: Kaista 2.1 TD (1997m.) |
Pas mane ventiliatoriai neveikė - mieste iki 100 laipsnių pakildavo, kamščiuose - iki 120 ![]() Virš kairės faros yra trys relės - visos jos reikalingos ventiliatoriams. Įjungimo daviklis - dešinėje radiatoriaus pusėje, apačioje, po interkūlerio žarna. Baisiai bjauru atjungti... ![]() Atjungiau - sutrumpinau - ir niekas nezirzia; gerai, kad užteko relių kontaktus pravalyti ![]() Vieną temperatūrinio daviklio pusę užtrumpinus turi pasileisti vienas ventiliatorius, kitą - kitas. Jei jie pasileidžia - tada bėda... reiškia gedimas rimtesnis. |
Autorius: | s-igi-s [ Geg 31 2009, 18:36 ] |
Pranešimo tema: | Re: Kaista 2.1 TD (1997m.) |
Pirmiausia pasitikrink ventiliatorių saugiklį. Kažkada turėjau XM'ą, kuriam kas kelis mėnesius sudegdavo ventiliatorių saugiklis. |
Autorius: | rugstus [ Bir 01 2009, 19:37 ] |
Pranešimo tema: | Re: Kaista 2.1 TD (1997m.) |
proffanas rašė: O įtarimų apie nesisukančius ventiliatorius nėra? O apie sudilusią vandens pompą? ![]() Ventiliatoriai sukasi - nuėmus kontaktus nuo daviklio sukasi nedelsiant. Relės kontaktus pats didžiai gerb. Haris pravalė. Vandens pompos stovis vizualiai ar apgraibomis nenustatomas. Visa tai niekai - ventiliatoriai jungiasi prie 92 C, o tokią temperatūrą važiuojant 90 - 100 sunku pasiekt. Tad cvekas kažkur giliau. |
Autorius: | proffanas [ Bir 01 2009, 20:06 ] |
Pranešimo tema: | Re: Kaista 2.1 TD (1997m.) |
Tada aš nebesuprantu, ko tu nori ![]() Numynus tapkę ligi dugno (ant šilto variklio), po minutės temperatūra ir taip šoka ligi 100-110C. Jei lauke smarkiai šilta, ir variklis aušinamas šiltu oru, nenuostabu, jei įsijungs ir visi perkaitimą indikuojantys devaisai (nes sudirba jie pagrinde prie 118C). Kaip tau pavyko pasiekti 130C, kas yra paskutinė riebiai raudona padala skalėje jau po visų įspėjamųjų lempučių užsižiebimo, ir tebevažinėti toliau be variklio kapitalinio- man sunkiai suvokiama ![]() |
Autorius: | rugstus [ Bir 01 2009, 21:31 ] |
Pranešimo tema: | Re: Kaista 2.1 TD (1997m.) |
proffanas rašė: Tada aš nebesuprantu, ko tu nori ![]() Numynus tapkę ligi dugno (ant šilto variklio), po minutės temperatūra ir taip šoka ligi 100-110C. Jei lauke smarkiai šilta, ir variklis aušinamas šiltu oru, nenuostabu, jei įsijungs ir visi perkaitimą indikuojantys devaisai (nes sudirba jie pagrinde prie 118C). Kaip tau pavyko pasiekti 130C, kas yra paskutinė riebiai raudona padala skalėje jau po visų įspėjamųjų lempučių užsižiebimo, ir tebevažinėti toliau be variklio kapitalinio- man sunkiai suvokiama ![]() Kai rodyklė rodė 130 (praktiškai atsigulė) lauke buvo -1. Variau į Klaipėdą ir ryte, 04.30 ties Vėžaičiais tiek rodė, tad apie šiltą orą nėr ką kalbėt. O kai buvo pasiekta riba - išjungiau pavarą ir riedėjau. Tad smūginis pakaitinimas varikliui itin nepakenkė. Iki šio XM, kiek turėjau tų XM (4) nei viename temperatūra nepakildavo iki 90. Nebent karštą vasaros dieną, kai lauke apie 30 ir dar priedo mieste, kamščiuose. O čia, važiuojant trasa, pastoviu greičiu, temperatūra pastoviai siektų 100 - kažkas ne taip. Gal per daug priekabus, gal iš tų amžinai nepatenkintų - bet taip neturi būt. |
Autorius: | proffanas [ Bir 01 2009, 21:36 ] |
Pranešimo tema: | Re: Kaista 2.1 TD (1997m.) |
rugstus rašė: Gal per daug priekabus, gal iš tų amžinai nepatenkintų - bet taip neturi būt. Ne; taip būti tikrai neturi.Jei jau tiksliai aprašei simptomus, ir jei ventiliatoriai bei visos skydelio įspėjamosios lemputės suveikia, teliks griešyti ant mechaninės dalies. Tai būtų durnavojantis termostatas, pristringanti (ar su sudilusia sparnuote) vandens pompa, arba do niemagu apkalkėjęs radiatorius, neįstengiantis pašalinti didesnio šilumos kiekio, pūsk tu jam tais ventiliatoriais kiek nori ![]() ![]() |
Autorius: | Senas [ Bir 02 2009, 09:45 ] |
Pranešimo tema: | Re: Kaista 2.1 TD (1997m.) |
Siulyciau pertikrinti is naujo visa ausinimo sistema, o taip pat ir sensorius. Termostato veiksminguma galima patikrinti jo neisemus, temperaturinio daviklio varza esant +20 apie 3520 omu, esant +90 apie 200-300 omu. Taip pat patikrinti ausinimo sistemos slegi (pvz. pacio dangtelio garu voztuvas turi atsidaryti esant 1.4 bar). Termostatas turi atsidarineti prie 85 celsijaus. Ventiliatoriai 95 ir 100 celsijaus. Ir t.t. |
Autorius: | rugstus [ Bir 02 2009, 19:11 ] |
Pranešimo tema: | Re: Kaista 2.1 TD (1997m.) |
Senas rašė: Siulyciau pertikrinti is naujo visa ausinimo sistema, o taip pat ir sensorius. Termostato veiksminguma galima patikrinti jo neisemus, temperaturinio daviklio varza esant +20 apie 3520 omu, esant +90 apie 200-300 omu. Taip pat patikrinti ausinimo sistemos slegi (pvz. pacio dangtelio garu voztuvas turi atsidaryti esant 1.4 bar). Termostatas turi atsidarineti prie 85 celsijaus. Ventiliatoriai 95 ir 100 celsijaus. Ir t.t. Dėkoju visiems. Pradėsim nuo pigiausių ir paprasčiausių remonto darbelių: 1. Tosolo keitimas (nusipirkau ir dar nekeičiau). 2. Prisiversiu (arba ką nors prisiprašysiu) ir nuimsiu prietaisų skydą (lyg rodyklė neteisingai stovi). 3. Plėšiu lauk termostatą. Ir taip toliau.Kai nusibos - teks stumt lauk XM. O gaila - variklis per geras. |
Autorius: | proffanas [ Bir 02 2009, 20:13 ] |
Pranešimo tema: | Re: Kaista 2.1 TD (1997m.) |
rugstus rašė: Pradėsim nuo pigiausių ir paprasčiausių remonto darbelių: Iš karto su nerūgštiniu plovikliu plauk ir aušinimo sistemą. Papildomi 10 litų ir valanda žaidimo, bet iškart atmesi dvi labiausiai tikėtinas priežastis: purviną antifrizą ir užkalkėjusį radiatorių.
1. Tosolo keitimas (nusipirkau ir dar nekeičiau). |
Autorius: | rugstus [ Bir 02 2009, 21:53 ] |
Pranešimo tema: | Re: Kaista 2.1 TD (1997m.) |
proffanas rašė: rugstus rašė: Pradėsim nuo pigiausių ir paprasčiausių remonto darbelių: Iš karto su nerūgštiniu plovikliu plauk ir aušinimo sistemą. Papildomi 10 litų ir valanda žaidimo, bet iškart atmesi dvi labiausiai tikėtinas priežastis: purviną antifrizą ir užkalkėjusį radiatorių.1. Tosolo keitimas (nusipirkau ir dar nekeičiau). JAVOL. O to nerūgštinio magazine galiu gaut ar reiks pačiam gamint? |
Autorius: | proffanas [ Bir 02 2009, 22:06 ] |
Pranešimo tema: | Re: Kaista 2.1 TD (1997m.) |
Yra vos ne visose autodalių parduotuvėse; įvairiausių gamintojų. Kainos 5-10lt. Pats naudoju kažkokį amerikonišką, bet nepamenu pavadinimo. Prieš pirkdamas išstudijuok instrukciją; ar tikrai pagrindas nerūgštinis, ir ar pilti skystį reikia į seną antifrizą ar į šviežią vandenį. Ir dar pasitaiko apribojimai sistemos tūriui (t.y. XMui su jo 10ltr sistema gali reikėti ne vieno, o dviejų buteliukų). Skalavimą po šmiero panaudojimo gali atlikti ir vandentiekio, o ne distiliuotu vandeniu, jei jis nelabai geležingas/kalkėtas. Tiek plauti, tiek skalauti reikia tokioje temperatūroje, kad būtų atsidaręs termostatas. T.y. variklį reiks užkaitinti. Bemaž visos tos smulkmenos būna surašytos ir instrukcijose ant buteliuko. Beje; jei kada nors aušinimo sistemoje buvo naudotas hermetikas, yra tikimybė, kad ploviklis jį pramuš. Gali pradėt rasot tiek radiatorius, tiek pečiukas. |
Autorius: | _Domas_ [ Bir 02 2009, 23:26 ] |
Pranešimo tema: | Re: Kaista 2.1 TD (1997m.) |
Pradziai praskalauk su paprastu vandeniu (negelezingu,nekalketu) pora kartu po kelesdesimt km,po to gali panaudot ir smiera,,paprastai siuksles per karta nepasisalina.priklauso kaip ausinimo sistema buvo priuzireta pries tai,ir ar naudoti tie sandarintojai... |
Autorius: | POWER [ Bir 03 2009, 14:07 ] |
Pranešimo tema: | Re: Kaista 2.1 TD (1997m.) |
Ar rugstinis, geriausia neskaityt, kas ten parasyta..ten gali buti velniai zino,,kas parasyta...o tiesiog lyztelti suvilgyta pirsta tame smiere..jei rugstele jauciasi-tokio nepilti i varikli... pradziai aplamai, geriausia, isleisti sena tosola i talpa, ji apziureti...toliau kisi zarna i radiatoriu pletimosi bakeli (variklis saltas), apacioje palieki atsukta ausin. sistemos nuleidimo krana (jei toks yra), pradedi zarna is krano lieti vandeni i ausinimo sistema, uzkuri varikli...vanduo praejes pro sistema apacioje isbega, o pasipildo svieziu is zarnos, supranti..? tep duodi sistemoje cirkuliuoti svieziam vandeniui kokiu 10-20 min (stebeti variklio t-ra)... po to jau pilrti smiero, palaikstyti su juo, pakartoto auksciau mineta procedura su zarna, pilti sviezia tosola.. ar uzkalkejes radiatorius, vizualiai galima spresti tokiu budu (bent jau V6 12V): ranka po kapotu duodi gazo droselio pagalba ir stebi dvi zarnas, kurios eina i salono peciuka. jei stipriai pagazuojant tos ( ar bent viena is dvieju) susitraukia, o atleidus gaza vel gryzta i pirmine busena, galima speti, kad sistema, radiatorius yra gerokai uzkalkejus ar kitaip pakimsta.. |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |