WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 19 2024, 13:27

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Nešyla variklis
StandartinėParašytas: Spa 23 2004, 17:58 
sveiki,

reikia ekpertu pagalbos :)

kai nusipirkau xantia, teko keisti radiatoriu, bo senasis pasirode kiauras. Kai ta senaji isimta radiatoriu pamaciau, nu tai apauges maurais buvo kaip reikiant. Kol gavau senaji radiatoriu, vis dapildavau vandens. speju kad buves 'seimininkas' dare ta pati.. o gal net kokio brudo buvo i sistema ipyles, kad laikinai radiatoriaus skyles uzkimshtu..

idejau nauja radiatoriu (aciu xamui), ale dabar pastebejau, kad vaziuojant variklio temperatura niekada nevirsija 70 laipsniu celsijaus. Jei masina stovi, tada palaukus, temperatura pasiekia ~90C ir isijungia radiatoriaus ventiiliatoriai. Is to speju, kad temperaturos daviklis rodo normaliai.
Bet jeigu masina vaziuoju, temperatura niekada nevirsija 70C.
Darau isvada, kad ausinimo skystis visada cirkuliuoja didziuoju ratu (per radiatoriu) , ir noreciau kaltinti del to termostata, kuris tikriausiai senojo radiatoriaus laikais isgyveno sunku laikotarpi :(

Ar cia gali buti ne termostatas?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 23 2004, 20:36 
ar keiciant termostata, reiketu praplaut sistema? esu girdejes kad patartina taip padaryt:
1. ipili i ausinimo sistema kazkokio ploviklio buteliuka ir uzkures masina, palauki ~10min
2. tada isleidi lauk ta sena antifriza su valikliu, ir supili nauja

mielieji, ar taip is tikruju daroma ir kas cia per valiklis toks stebuklingas, kuris turetu apaugusia sistema isvalyt?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 24 2004, 09:30 
Lapuchas rašė:
Beveik garantija bus termostatas ,,pavargęs''. Keičiasi labai lengvai.


tas lengvai, tai kiek lengvai? ar reikia ausinimo skysti ispilt?
kur tas termostatas yra ir kokia jo keitimo procedura?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 24 2004, 12:36 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 09 2004, 17:43
Pranešimai: 241
Miestas: Kaunas
Tie plovikliai tai gali visaip pasireiksti:

is principo yra gerai isplauti, bet gali atsitikti ir taip kad dali slamsto nuo sieneliu nuvalys, o isbegti jis neisbegs, ir toliau belieka tiketis, kad neuzkims siauru vietu.

As tai laikausi nuomones, kad geriau yra skyscius keisti dazniau, nei naudoti ploviklius. Lygiai taip pat ir su variklio plovimais etc.

_________________
Vytis
Twizy Z.E.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 25 2004, 08:18 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 06 2004, 12:34
Pranešimai: 83
Miestas: Vilnius
Citroligoniai neseniai man pakeitė termostatą. Dabar t - 80 C. Link 90 - jungiasi ventiliatorius.
Beje, gal kas žinote - Xantios antifrizo bako dangtelis nuo kokios kitos mašinos tiktų? Nes radiatoriaus remontiorai sakė, kad su suklijuotu radiatoriumi originalus dangtelis per kietas ir spaudimas vėl suplėšys radiatorių :(

_________________
C4 Grand Picasso, 2L dyzelis, 2011
Vilnius


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 25 2004, 08:27 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
gal tiesiog reikia nedasukti iki galo, kaip pvz. XMe yra dvi padetis, viena pilnai uzsuktas, kita uzsuktas tiek kad nepamesi, bet spaudimas neuzsilaiko.

_________________
Paulius
mob. 8-610 39922


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 13 2004, 09:13 
Vovka rašė:
rodos rašė:
+ rašė:
Lapuchas rašė:
Beveik garantija bus termostatas ,,pavargęs''. Keičiasi labai lengvai.


tas lengvai, tai kiek lengvai? ar reikia ausinimo skysti ispilt?
kur tas termostatas yra ir kokia jo keitimo procedura?
Tai ar kas gali atsakyti i si klausima?


O koks automobilis?
Xantia 1,9D


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 16 2004, 09:58 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 28 2004, 12:54
Pranešimai: 555
Miestas: Kaunas
Paulius rašė:
gal tiesiog reikia nedasukti iki galo, kaip pvz. XMe yra dvi padetis, viena pilnai uzsuktas, kita uzsuktas tiek kad nepamesi, bet spaudimas neuzsilaiko.


Pauliau, kaip is tiesu sveikiau vazinet su uzsuktu dangteliu ar prisuktu tik, kad nenukristu? Siaip sistema atrodo tvarkinga.

_________________
<< C5 '05 Break, 2.0HDi 135 Tendance


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 16 2004, 10:33 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:32
Pranešimai: 1286
Miestas: Kaunas
Vazineti reikia tik su uzsukti iki galo. Ta tarpine padetis reikalinga tik spaudimo nuleidimui atsukinejant dangteli. Kitaip paprasciausiai nusiplikysi.

_________________
Lyncas
Kaunas
ex XM'96 V6 APD
C5 II V6 APD by Carlsson


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 21 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007