ruga rašė:
XM 95, D12 Turbo
Nu, dabar jau aiškiau...
Rimai, garantuotai turi didžiulę problemą su oro gaudymu, bet kuro siurblys vis dar gyvas.
Netempdamas į pavasarį (nes kaip rašei, pliusinėje temperatūroje bugas dingsta), surask tąjį oro pasiurbimą, nes kitaip mikliai sudroši kuro siurblį, o remontas šoks virš štukos.
Oro pasiurbimo taško/-ų paieškų procedūra gali būti ir labai ilga, o gali trukti ir vos 5min. Pirmoje eilėje, vizualiai apžiūrėk kuro siurblį, fitro korpusą ir visą kuro tiekimo magistralę: ar niekur nesimato padrėkimų/parasojimų; ties jokiais sujungimais? Ypač atkreipk dėmesį į linkusį drėkti filtro korpusą ir visą jo perimetrą. Jei aptiksi, kad kažkur drėgna, būtinai pašalink to priežastį: ar pakeisk žarnelės apkabą ("chomutą"), ar ir visą žarnelę, ar netgi fitro tarpines, jei bus toks reikalas, tačiau bet kokius kuro sistemos nesandarumus būtina pašalinti. Nes jei kažkur prateka kuras- vadinasi, pro ten pat patenka ir oras. Ir jei kuro per kažkokį nesandarumą lauk per savaitę išbėga vos 5g, naktimis šąlant per tą pačią mikroskylutę oru gali būti užsiurbiama visa sistema.
Orui jokio skirtumo, neveikiant varikliui patekti sistemon per kuro tiekimo, ar per grįžtamąsias žarneles/vamzdelius; jei jo pakankamas kiekis, užsiorina visvien visa sistema. Ir po to tenka drožti starteriu, kol kuro siurblys pakelia kurą nuo pat bako... O pompuoti orą, Lukasui yr peilis.