WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

CITROEN C5 2,2 HDI gendančio kuro (varikl) siurblio požymiai
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=19848
Puslapis 12

Autorius:  abinitio [ Spa 20 2009, 17:05 ]
Pranešimo tema:  CITROEN C5 2,2 HDI gendančio kuro (varikl) siurblio požymiai

Man kylo klausimas kokie atsiranda požymiai, gendant kuro siurbliui (to, kuris prie variklio - nežinau kaip jis vadinasi - aukšto slėgio ar pan.)? Ar jis skleidžia kokius garsus, ar dėl to gęsta automobilis ir pan. Ir ar gendantį (ar sugedusį) kuro siurblį įmanoma sutaisyti. Kažkaip tokios temos neradau. :lapux:

Autorius:  tadas1991 [ Spa 20 2009, 20:21 ]
Pranešimo tema:  Re: CITROEN C5 2,2 HDI gendančio kuro (varikl) siurblio požymiai

Tai, kad pusė saliarkos skyrelio temų apie siurblius, nuostaba, kaip neradai :)

Autorius:  Edma [ Spa 20 2009, 21:45 ]
Pranešimo tema:  Re: CITROEN C5 2,2 HDI gendančio kuro (varikl) siurblio požymiai

tadas1991 rašė:
Tai, kad pusė saliarkos skyrelio temų apie siurblius, nuostaba, kaip neradai :)
Nu nesakyk taip..HDI kuro siurblys nuo paprasto -kaip diena nuo nakties...Paprastame daug sudetingiau viskas.HDI siurblys tik paduoda PASTOVU auksta spaudima purkstukams, kai paprastame vyksta skirstymas pagal degima. Atsakant i pirma posta- viskas remontuojama,sugedes siuyrblys,be abejo, turi itakos variklio "darbui", gal konkreciau?..

Autorius:  spakenas [ Spa 22 2009, 21:28 ]
Pranešimo tema:  Re: CITROEN C5 2,2 HDI gendančio kuro (varikl) siurblio požymiai

atvirksciai-konstrukcija zymiai paprastesne uz senu siurbliu-tai POMPA.neveltui BMW fanai(tai toks pat siurblys-paziurek)-vadina "pompeduze".
galiu pavardyti kelis simtomus siurblio problemos,bet tai paciam nieko nepasakys-tokie patys simptomai pasireiskia ir del kitu sistemos gedimu.reikia patirties,irangos kad tai diagnozuoti.

Autorius:  Edma [ Spa 23 2009, 10:24 ]
Pranešimo tema:  Re: CITROEN C5 2,2 HDI gendančio kuro (varikl) siurblio požymiai

spakenas rašė:
atvirksciai-konstrukcija zymiai paprastesne uz senu siurbliu-tai POMPA.
Apie ka ir kalbam... :taip:

Autorius:  proffanas [ Spa 23 2009, 10:43 ]
Pranešimo tema:  Re: CITROEN C5 2,2 HDI gendančio kuro (varikl) siurblio požymiai

spakenas rašė:
neveltui BMW fanai(tai toks pat siurblys-paziurek)-vadina "pompeduze".
Gali jie jį vadinti kad ir "kefyru" ar "balalaika"- tas nieko bendro su folksvageniniu pumpedūzu ("Pumpe- Duse", t.y. "siurblio- purkštuko" technologija) neturi. Kaip ir su balalaikomis.

abinitio rašė:
(to, kuris prie variklio - nežinau kaip jis vadinasi - aukšto slėgio ar pan.)? Ir ar gendantį (ar sugedusį) kuro siurblį įmanoma sutaisyti.
Komonreiliniai siurbliai, žinoma, paprastesni už senuosius mechaninius, nes diduma kuro tiekimo proceso valdymo funkcijų perduota elektronikai. Patys siurbliai, žinoma, remontuojami, jei dar yra ką ten remontuoti.
Bet kokie ten iš kur siurblyje garsai, inetu niekas visvien neatspės, net jei ir mp3 atsiųsi. :) Tiesus kelias pas mechanikus.

Autorius:  spakenas [ Spa 25 2009, 20:59 ]
Pranešimo tema:  Re: CITROEN C5 2,2 HDI gendančio kuro (varikl) siurblio požymiai

Edma rašė:
spakenas rašė:
atvirksciai-konstrukcija zymiai paprastesne uz senu siurbliu-tai POMPA.
Apie ka ir kalbam... :taip:

bandau patikslinti-HDI siurblys "duoda" NE PASTOVU slegi-tai laabbai,laabbai,SVARBUS faktorius. :idea:
jei nesuvaldomas "rampos" slegis-kompas turi savybe uzdaryti purkstukus-gesinti motora. :wink:

Autorius:  Edma [ Spa 28 2009, 13:08 ]
Pranešimo tema:  Re: CITROEN C5 2,2 HDI gendančio kuro (varikl) siurblio požymiai

spakenas rašė:
Edma rašė:
spakenas rašė:
atvirksciai-konstrukcija zymiai paprastesne uz senu siurbliu-tai POMPA.
Apie ka ir kalbam... :taip:

bandau patikslinti-HDI siurblys "duoda" NE PASTOVU slegi-tai laabbai,laabbai,SVARBUS faktorius.
In common rail systems a high pressure pump stores a reservoir of fuel at high pressure — up to and above 2,000 bars (29,000 psi). The term "common rail" refers to the fact that all of the fuel injectors are supplied by a common fuel rail which is nothing more than a pressure accumulator where the fuel is stored at high pressure. This accumulator supplies multiple fuel injectors with high pressure fuel. This simplifies the purpose of the high pressure pump in that it only has to maintain a commanded pressure at a target

Autorius:  Lyncas [ Spa 28 2009, 13:51 ]
Pranešimo tema:  Re: CITROEN C5 2,2 HDI gendančio kuro (varikl) siurblio požymiai

Na ir kur cia parasyta, kad slegis yra pastovus? Tame rezervuare siurblys slegi gali keisti labai nesunkiai ir pakankamai greitai. Ten juk ne membraninis issipletimo indas.

Autorius:  Edma [ Spa 28 2009, 20:26 ]
Pranešimo tema:  Re: CITROEN C5 2,2 HDI gendančio kuro (varikl) siurblio požymiai

Lyncas rašė:
Na ir kur cia parasyta, kad slegis yra pastovus? Tame rezervuare siurblys slegi gali keisti labai nesunkiai ir pakankamai greitai. Ten juk ne membraninis issipletimo indas.
Aiskiau ir nebuna..nereikia viska suprast pazodziui, siek tiek logikos apie variklio kuro sistemos darba ,ir aisku.Stovi ten ant to "akumuliatoriaus" kuro slegio daviklis, kuris fiksuoja ta slegi-jei per mazas, meta klaida..

Autorius:  Lyncas [ Spa 28 2009, 22:21 ]
Pranešimo tema:  Re: CITROEN C5 2,2 HDI gendančio kuro (varikl) siurblio požymiai

Daviklis fiksuoja slegi, siurblys ji palaiko. O koki slegi reikia palaikyti uzduoda kompas. Ir niekur nera parasyta, kad tas slegis const. Daviklio buvimas dar nepasako ar slegis pastovus ar ne. Tai tik parodo kad slegis yra sekamas.

Autorius:  Edma [ Spa 29 2009, 10:10 ]
Pranešimo tema:  Re: CITROEN C5 2,2 HDI gendančio kuro (varikl) siurblio požymiai

Lyncas rašė:
Daviklis fiksuoja slegi, siurblys ji palaiko. ..
Siurblys tik pumpuoja, neimdamas i galva koks tas slegis.I siurbli isuktas slegio reguliatorius, kuris ir palaiko ta PASTOVU slegi.Variklio apsukos tai kinta, siurblys pompyja tai daugiau, tai maziau, slegio reguliatorius tai lygina. Dabar aiskiau?

Autorius:  Lyncas [ Spa 29 2009, 11:19 ]
Pranešimo tema:  Re: CITROEN C5 2,2 HDI gendančio kuro (varikl) siurblio požymiai

Tai jeigu reguliatorius nustatytas pastoviam slegiui, tada daviklis visiskai nereikalingas. O klaidai indikuoti uztenka paprastos slegio reles. Kaip su tepalo slegiu.

Autorius:  Edma [ Spa 29 2009, 11:32 ]
Pranešimo tema:  Re: CITROEN C5 2,2 HDI gendančio kuro (varikl) siurblio požymiai

Lyncas rašė:
Tai jeigu reguliatorius nustatytas pastoviam slegiui, tada daviklis visiskai nereikalingas. O klaidai indikuoti uztenka paprastos slegio reles. Kaip su tepalo slegiu.
Tai taip ir yra- paprastas "varztelis" isuktas, kaip tepalo slegio daviklis.

Autorius:  Lyncas [ Spa 29 2009, 12:13 ]
Pranešimo tema:  Re: CITROEN C5 2,2 HDI gendančio kuro (varikl) siurblio požymiai

Nus tada viskas aisku :)

Puslapis 12 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/