WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 16:02

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Rgp 24 2009, 12:09 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 24 2007, 14:43
Pranešimai: 84
Miestas: Vilnius
jau gerą pusmetį kamuojuosi ir nerandu galų: staigiai didinant greiti (3 bėgiu iki maždaug 80 km/h) ar panašiai, ir perjungiant bėgį, nuėmus koją nuo gazo, apsukos dar kurį laiką kyla. Paskui jos nukrenta ir užgęsta variklis. Visai išjungus ir vėl užvedant - užsiveda ir be problemų važiuoja. Viso to nėra, kai gazo nedraskai ir važiuoji kaip pensinykas.
P.S. 1. oro nesiurbia
2. mest į savartyną - nesiūlyti
3. XM 2.1 td 1997m.

_________________
XM 2.1 TD BREAK, 97 (ir vėl žalias)
C5 2.0 HDI BREAK {asfalto spalvos)


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 24 2009, 15:38 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 24 2007, 14:43
Pranešimai: 84
Miestas: Vilnius
Pole rašė:
rugstus rašė:
Pole rašė:
Siurblys elektroninis?


Aha. Yra tokia bėda.



Tada tikrai bėda ir jos vardas turbūt Lucas EPIC :roll: Be diagnostikos musėt nieko čia nepribūrsi. Kažkoks arba daviklis arba servomechanizmas gliučina, o koks paskys tik specai ir tai :?:



Tai va ir bėda - buvau pas vienus dyzelistus. Pamatė mano Lemona - vos pro vartus įleido. Pažiūrėjo, kad oro nesiurbia ir pasakė, kad reikia keist siurblį. Toks pas juos supratimas.

_________________
XM 2.1 TD BREAK, 97 (ir vėl žalias)
C5 2.0 HDI BREAK {asfalto spalvos)


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 24 2009, 16:05 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Buvai tamsta pas lachmotus, o dabar ko gero teks ieškoti tų kurie kažką supranta. Tik vat kur jie veisiasi... :roll:

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 30 2009, 07:00 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 24 2007, 14:43
Pranešimai: 84
Miestas: Vilnius
simas rašė:
Pamėgink pasikeisti variklio temperatūros daviklį, man panašu į jo blogą veikimą. O tai vyksta esant šaltam ar šiltam varikliui?


Nesuprantu prie ko čia temperatūros daviklis? Temperatūra normali. Turbinai iki lemputės temperatūra. Siurbliui irgi.

_________________
XM 2.1 TD BREAK, 97 (ir vėl žalias)
C5 2.0 HDI BREAK {asfalto spalvos)


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 30 2009, 08:44 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 20 2007, 11:58
Pranešimai: 258
Miestas: Vilnius, Utena
sugedes daviklis duoda neteisingą signalą siurbliui kuris paduoda daugiau kuro ir dėl to jis taip ilgiau laiko apsukas atleidus akseleratorių. Mano atveju būdavo spaužiant akseleratorių esant didesnei apkrovai ir atleidus akseleratorių apsukos netgi šokteldavo.

_________________
Xantia 96 2.1td žalias break(as)
žmonos Xantia Millesime 2.0 HDI mėlynas break(as)
DS23PALLAS 1973m.
simeonas{eta}gmail.com


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 30 2009, 19:58 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Turbina išimtinai mechanika, čia ne kompresorius, todėl jau ne karta sakyta kad ji negali "įsijungti" ar "išsijungti" - ji veikia pastoviai, tik jos apsūkos, o tuo pačiu ir sukuriamas slėgis skiriasi. Todėl temos pavadinimas švelniai nekorektiškas :wink:

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 02 2009, 08:37 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Bendram plane, siurblys atleidus gazą kažkodėl paduoda daugiau kuro, o paskui sumažina jo kiekį tiek, kad variklis nebeįstengia pasisukti, ir gęsta.
Aišku, kad durnavoja kažkuris aktuatorius, bet ar jis pats personaliai nuprotėjo, ar gauna klaidingą kokio daviklio signalą ir elgiasi pagal jį, be diagnostikos tikrai niekas neatspės.

Nemanau, kad turbina šiuo atveju kuo dėta, bet būna atvejų, kai apsukos sukyla dėl to, kad sugedusi turbina tepaliuko kolektoriun paduoda. Variklis gauna daugiau degalų- aršiau ir sukasi.

Ieškok, kas atliktų diagnostiką.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 21 2009, 09:27 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Gru 28 2007, 19:22
Pranešimai: 158
Miestas: siauliai
abejojiu ar daviklis ,numesk fiske nuo daviklio , as vazinejau metus laiko be temp. daviklio , tai tik degimas buna paankstintas ziurint ant kompo- pamatysi ar itakoja kaip nors.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 21 2009, 09:43 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 20 2007, 11:58
Pranešimai: 258
Miestas: Vilnius, Utena
Atjungtas daviklis nelygu sugedusiam davikliui

_________________
Xantia 96 2.1td žalias break(as)
žmonos Xantia Millesime 2.0 HDI mėlynas break(as)
DS23PALLAS 1973m.
simeonas{eta}gmail.com


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 23 2009, 08:06 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 24 2007, 14:43
Pranešimai: 84
Miestas: Vilnius
Keista, bet pradėjus varvėt kuro siurbliui,dingo ta nesamonė. Prasideda LUCAS tvarkymo epopėja.

_________________
XM 2.1 TD BREAK, 97 (ir vėl žalias)
C5 2.0 HDI BREAK {asfalto spalvos)


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 23 2009, 08:18 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 20 2007, 11:58
Pranešimai: 258
Miestas: Vilnius, Utena
Greičiausiai pats siurblys gaudė orą. O per kurią vietą varva?

_________________
Xantia 96 2.1td žalias break(as)
žmonos Xantia Millesime 2.0 HDI mėlynas break(as)
DS23PALLAS 1973m.
simeonas{eta}gmail.com


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 12 2009, 15:19 
Uzkildavo ir man apsukos, jeigu smarkiau paspaudus, kai isjungiu begi. Pakeiciau kuro filtra ir dabar viskas gerai :wink:

Noreciau tik diagnostika pajungti, nes neturiu senos peugeot jungties ir paziureti parametrus, temp. davikliu ir ipurskimo kampo, nes turiu dar beda su trukciojimu, kuris kartais dingsta :)


Į viršų
   
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 16 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007