WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Pakaitinimo zvakes! http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=20398 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | Marimaras [ Gru 23 2009, 09:38 ] |
Pranešimo tema: | Pakaitinimo zvakes! |
Sunkiai kuriasi rytais... Noriu pasikeisti pakaitinimo zvakes. Kur kolegos Piksiu turetojai pirkote ir/ar keitete pakaitinimo zvakes? Kiek pinigu tai jums atsiejo? Gal koki gamintoja rekomenduojatye? dekui |
Autorius: | makaliukas1 [ Gru 23 2009, 14:21 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pakaitinimo zvakes! |
Pas mane irgi sunkiai kūrėsi. Patikrinau pakaitinimo žvakes, pasirodo visos numiro. Pirkau Tanagroje ir už "Bosh'' vieną žvakę sumokėjau 48 lt. 00m. Xsara Picasso 2.0HDi |
Autorius: | Marimaras [ Gru 23 2009, 23:10 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pakaitinimo zvakes! |
makaliukas1 rašė: Pas mane irgi sunkiai kūrėsi. Patikrinau pakaitinimo žvakes, pasirodo visos numiro. Pirkau Tanagroje ir už "Bosh'' vieną žvakę sumokėjau 48 lt. 00m. Xsara Picasso 2.0HDi o kaip tu tikrinai tas zvakes ar jos blogos? man pasiule NGK po 45 ltl/vnt |
Autorius: | Vycius [ Gru 23 2009, 23:53 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pakaitinimo zvakes! |
NGK zvakes geros.o patikrint galima jas isemus ir pajungus prie akumo tiesiogiai... |
Autorius: | makaliukas1 [ Gru 24 2009, 13:13 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pakaitinimo zvakes! |
Paprasčiausias patikrinimo būdas: nuo pakaitinimo žvakės reikia atjungti šynelę ir prie žvakės galiuko priliesti pliusinį laidą. Jeigu kibirkščiuoja, vadinasi veikia. 00m. Xsara Picasso 2.0HDi |
Autorius: | Paulius [ Gru 29 2009, 21:48 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pakaitinimo zvakes! |
tikrinimas toks lb pavirsutiniskas kibirksciavima ziuret. turiu naudotas 3vnt zvakiu Bosch 50lt, po 1vnt = 20lt |
Autorius: | xplikis [ Gru 29 2009, 22:10 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pakaitinimo zvakes! |
Galima tikrint pakibirksciuojant- atskirsi kuri negyva kuri gyva. Galima matuot ampermetru kiek naudoja sroves- turi but pavienodai, bus bent kiek tiksliau. Jei jau jos isimtos ar kitos paimtos reiketu visas sujungt i viena ir prie+, turi visos vienodai, kartu ikaist. Daznai buna, ypac kai ne vienos firmos susuktos, visosgeros, bet ikaista nevienu laiku-vienos net baltos, kitos tik rausta. Su tokiomis zvakemis uzkurimas panasus kaip su keliom sudegusiom. Jei deti nors ir papigiaja, reik keist visas kartu to pacio gamintojo arba pakeist i identiska. Ir kurias geriau ir laiko ilgiau. |
Autorius: | proffanas [ Sau 01 2010, 14:44 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pakaitinimo zvakes! |
xplikis rašė: Su tokiomis zvakemis uzkurimas panasus kaip su keliom sudegusiom. Jei deti nors ir papigiaja, reik keist visas kartu to pacio gamintojo arba pakeist i identiska. Ir kurias geriau ir laiko ilgiau. Va būtent. Tikrinti normalu tik išsukus, ir ant bendros šynos. Visi tie kibirkščiavimai, ar srovės, ar varžos matavimai, tai vaikų darželio lygio eksperimentai. Kibirkščiavimas nieko nepasako apie žvakių gamintojus (o gal jos visos skirtingos? Tada, nors ir kibirkščiuoja, jos elgsis kaip xplikio aprašyta, o nesikūrimo problemos šaknų toliau bus ieškoma visai ne ten kur reikėtų), o srovė ar varža visų žvakių prie oro temperatūros gali būti vienoda, o įkaitusių- skirtis kelis kartus, ir kais jos visiškai netolygiai; pagal tą patį xplikio aprašytą scenarijų. Variklis irgi kursis atitinkamai; vos vienu ar keliais cilindrais, o ne visais. Arba nesikurs išvis. Žvakių tikrinimo tikslas- išsiaiškinti ne vien ar jos kaista, bet ir ar kaista tolygiai. Pats paprasčiausias ir turbūt patikimiausias būdas- išsukus jungti visas žvakes ant bendros šynos, jungti prie akumo, ir kaitinti, kol ryškiausia iš jų taps ryškiai geltona. Visos žvakės turi kaisti tolygiai. Jei kažkuri ženkliai atsilieka- ji keistina. Žvakių keitimas, jei norima normalaus jų darbo (o jos keičiamos, mano supratimu, kaip tik šiuo tikslu ![]() Žvakių gamintojas daugiau reikšmės turi jų ilgaamžiškumui, nei darbo kokybei. Jei žvakė skirta būtent tam varikliui, tiek dydžiu, tiek nominalais yra visiškai tinkama, galima ją sukti nelabai kreipiant dėmesį į gamintoją. Dukart pigesnės žvakės dažnai atidirba beveik tiek pat (o ne dvigubai mažiau), nei dvigubai brangesnės. Kita vertus, jei priėjimas prie tų žvakių komplikuotas, pakeitimas- brangus (ar ilgai trunkantis), tikslinga statytis tik gan brangias žinomų gamintojų (turiu omeny Bosch, NGK, Champion, Beru lygio) žvakes, kad kuo rečiau jas keisti. |
Autorius: | Raimis.P [ Sau 02 2010, 21:10 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pakaitinimo zvakes! |
Keiciau pakaitinimo zvakes pries 3 metus. Dejau ISKRA. Viena kainavo 15lt. Tai 4 kartus pigaiu nei BOSCH. Dejau pigiaus, nes labai paprasta prie ju prieiti ir pakeisti. Siap tikrinu kas metus pries ziema. Tikrinu Proffano aprasytu metodu. Manau zvakes turi puiku kokybes ir kainos santyki ![]() |
Autorius: | tadas1991 [ Sau 03 2010, 21:18 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pakaitinimo zvakes! |
Iskra tikrai neblogos. O kiek galima tikėtis sudėjus naujus boschus ramiai važinėt? |
Autorius: | Awriux [ Sau 05 2010, 14:11 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pakaitinimo zvakes! |
Prakalbot apie žvakes ir man čia toks klusimas iškilo. Man irgi viena buvo nusprogus. Patikrinau "vaikų darželio lygiu" betikrinant su testeriu grandinės vientisumą.Radau pasikeičiau, viskas gerai, bet betikrinant man toks klausimas iškilo: Kaip keičiasi tą žvakė, kur už siurblio stovi priėjimo tai nelabai yra. Negi siurblį reikia nulupt, ar kokių imantrių įrankių tam reikalui yra? Tiesa variklis 1,9 TD |
Autorius: | Liveris [ Sau 05 2010, 14:33 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pakaitinimo zvakes! |
Awriux rašė: Kaip keičiasi tą žvakė, kur už siurblio stovi priėjimo tai nelabai yra. Negi siurblį reikia nulupt, ar kokių imantrių įrankių tam reikalui yra? Tiesa variklis 1,9 TD Na pas mane 2.1 bes irgi viena stovi uz siurblio. Kai keiciau antra syki tai nusiemiau isiurbimo kolektoriu, ir zymiai lengviau prieiti, visas pasikeiciau per 30 min, kai pirma syki 2 zvakes kurios arciau siurblio, keiciau 2 val. |
Autorius: | Awriux [ Sau 05 2010, 23:29 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pakaitinimo zvakes! |
Liveris rašė: Awriux rašė: Kaip keičiasi tą žvakė, kur už siurblio stovi priėjimo tai nelabai yra. Negi siurblį reikia nulupt, ar kokių imantrių įrankių tam reikalui yra? Tiesa variklis 1,9 TD Na pas mane 2.1 bes irgi viena stovi uz siurblio. Kai keiciau antra syki tai nusiemiau isiurbimo kolektoriu, ir zymiai lengviau prieiti, visas pasikeiciau per 30 min, kai pirma syki 2 zvakes kurios arciau siurblio, keiciau 2 val. Tokiu atveju pasimelsiu aukščiausiajam, kad ta žvakė greitu laiku nenusprogtu |
Autorius: | algram1 [ Sau 29 2010, 19:34 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pakaitinimo zvakes! |
prie to pacio paklausiu: gal zinot, kur randasi 2001m. Xsaros pakaitinimo zvakes? Ar nuemes plastmase nuo variklio jas rasiu? Ar jos is kitos puses yra, kad tik servise jas galetu pasiekt ir pakeist? |
Autorius: | tadas1991 [ Sau 30 2010, 10:28 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pakaitinimo zvakes! |
O xsaroj tik vienas variklis buvo? ![]() |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |