WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Variklio keitimas
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=2046
Puslapis 11

Autorius:  rodos [ Lap 05 2004, 21:16 ]
Pranešimo tema:  Variklio keitimas

Galvoju keisti 1995 m. Xantia 1,9D varikli i kita.Ka patartumet deti(dyzeli)?

Autorius:  RINIS [ Lap 05 2004, 23:05 ]
Pranešimo tema: 

Xeen rašė:
pasirinkimas tai didelis, ale va ne visus galima sugebeti ingrusti. nors aisku zmones sugeba ir i pobieda merso variklius ikisti :)
RINIS rašė:
O ką yra didelis dyzelių pasirinkimas. Dėk analogiška bus papraščiau ir greičiau ir ko gero pigiau.

tik va klausimas jei idejus 2.1td varikliuka kaip paskui reaguotu tuvlita/regitra..?

Jeims tai turėtų būti visai neidomu juk numeris i trech pasą nerašomas. Svarbu kad suderinamumas su greičio dėže butų.

Autorius:  Xeen [ Lap 05 2004, 23:10 ]
Pranešimo tema: 

na siaip jumi visiskai neteisus.
variklio numeris nerasomas i techpasa, ale variklio tipas deja irasomas...
pasiskaityk kaip isisifruoja kebulo numeriukas ir bus aisku.
ir regitra prie to tikrai gali prisikabinti. nezinau kaip tuvlita...
RINIS rašė:
Jeims tai turėtų būti visai neidomu juk numeris i trech pasą nerašomas. Svarbu kad suderinamumas su greičio dėže butų.

ir paprasciausiai paziurejus i varikliuka kartais gali kilti itarimas kodel ten parasyta turbo ir 2.1 pvz, kai turi buti be turbo ir 1.9 :)

Autorius:  RINIS [ Lap 05 2004, 23:17 ]
Pranešimo tema: 

Kiek aš pastebėjau pradžioje kalba eina tik apie dyzelį. Taip kad tipas nesikeičia o galingumas tikrai jiems nerūpi. Ne vienas pažystamas keitė viriklį iš silpnesnio į galingesnį. Technikinėje jokio susidomėjimo.

Autorius:  Xeen [ Lap 05 2004, 23:20 ]
Pranešimo tema: 

na as irgi ne apie benzina snekejau. :)
reiskia tuvlitai dzin ka tu isidesi i masiniuka. aisku tai apsurdas, bet nieko :)
RINIS rašė:
Kiek aš pastebėjau pradžioje kalba eina tik apie dyzelį. Taip kad tipas nesikeičia o galingumas tikrai jiems nerūpi. Ne vienas pažystamas keitė viriklį iš silpnesnio į galingesnį. Technikinėje jokio susidomėjimo.

Autorius:  rodos [ Lap 06 2004, 19:51 ]
Pranešimo tema:  Re: Galvoju keisti varikli

Xeen rašė:
a kuo senas blogas?
kam ji keisti?
rodos rašė:
Galvoju keisti 1995 m. Xantia 1,9D varikli i kita.Ka patartumet deti(dyzeli)?
Kompresija vienam nekokia ir tepaliuka valgo.Svarstau- del vieno cilindro, ar verta varikli keisti, ar sena remontuoti???

Autorius:  rodos [ Lap 06 2004, 19:55 ]
Pranešimo tema: 

RINIS rašė:
Kiek aš pastebėjau pradžioje kalba eina tik apie dyzelį. Taip kad tipas nesikeičia o galingumas tikrai jiems nerūpi. Ne vienas pažystamas keitė viriklį iš silpnesnio į galingesnį. Technikinėje jokio susidomėjimo.
Ar nepasakytum kaip su tvirtinimo taskais, ar jie dejo tik galingesni? Man siulo deti 1,7 TD is BX, bet vel ta pati istorija- isimtas ir be turbinos...

Autorius:  rodos [ Lap 08 2004, 10:59 ]
Pranešimo tema: 

Caras rašė:
tvirtinimo taskai tokie pat jei desi turbinini bet tau reikia turbinini det kartu su greiciu dezem. Toliau i ksiusa netiks BX ir ZX turbininis nes xsiusu turbinos radiatorius nukeltas zemyn. Toliau turbininiu kitokie priekiniai radiatoriai, bei pusasai (paprasto zizelio jie plonesni ir mazesnes garanatos o greiciu dezej be turbinos stovi mazesne sankaba). pasikeist lengava tik daug detaliu keist reikia.
Dekui uz pagalba.Pats subludijau, nes nepasakiau, kad mano ksiusa su automatu 4HP14. Matyt, pusasiu ir greiciu dezes suderinamumo problemu nebus, bet lieka abieju radiatoriu, filtru, zarnu ir kt. smulkmenu klausimai.Aisku viena, kad kol salia nestoves turbininis ir is jo neperdejinesi - bus kankyne..O jeigu deti atmosferini, daugiau kaip mano 51KW? Nuo ko ir koki?

Autorius:  Anonymous [ Lap 09 2004, 08:33 ]
Pranešimo tema: 

dek tu atgal toki pat varikliuka ir nesuk smegenu nes tu XUD9 variklio resursas iki 1mln. km (turiu viena pazistama kuris zopai baigia ivaryt toki kilometraza keisdamas tik tepalus filtrus ir dirzelius) ir ekonomiskesnio variklio tikrai nerasi. Tad jeigu paimsi toki varikli nedaug nuvaziavusi su visais kuro siurbliais ir purkstukais, tai kol jis nesujotas tai ir traukimo jam ten visai puse bedos.

Autorius:  Anonymous [ Lap 09 2004, 14:10 ]
Pranešimo tema:  Re: Galvoju keisti varikli

rodos rašė:
Xeen rašė:
a kuo senas blogas?
kam ji keisti?
rodos rašė:
Galvoju keisti 1995 m. Xantia 1,9D varikli i kita.Ka patartumet deti(dyzeli)?
Kompresija vienam nekokia ir tepaliuka valgo.Svarstau- del vieno cilindro, ar verta varikli keisti, ar sena remontuoti???


krc klausyk chia:

imi kompresoriu ir puti i cilindra pro purkshtuko ertme ishsukes kitus purkshtukus ir zhiuri pro kur oras isheina: isiurbimo kolektorius - blogai su isiurbimo vozhtuvu, pro glushaka - blogai su ishmetimo vozhtuvu, pro kitus cilindrus- blogai su tarpine, pro alsuokli - blogai su zhiedais. Zhodzhiu atlikes toki santykinai pigu testa galesi nuspresti ar tau apsimoka keisti varikli, bet ash tavo vietoje tai tirkai bandychiau remontuoti, nes galo buti, kad remontas kainuos panashiai kaip variklio permetimas.

Autorius:  Anonymous [ Lap 09 2004, 15:37 ]
Pranešimo tema: 

xamas rašė:
O jeigu voztuvas prasidares tai oras ir eis. Iskur zinot ar tas voztuvas blogas?


cilindras tikrinamas suspaudimo takto pabaigoje. Kartais ant variklio buna parashyta kuris yra pirmas cilindras ir buna parashyta cilindru darbo tvarka. Pagal tai ir atsirenki kada yra suspaudimo takto pabaiga

Autorius:  Anonymous [ Lap 12 2004, 12:34 ]
Pranešimo tema: 

rodos rašė:
Gedas rašė:
beje pats paraschiausias budas kaip nsutatyti kada yra suspaudimo taktas - istatyti kamshti vietoj zhvakes-purkshtuko ir zhiureti kada ji ishsjaus. :)

peace
Mintis tikrai gera.Reikes surasti laiko ir pabandyti papusti.Gal zinai cilindru darbo eile?
O tai kad ekonomiskas variklis, tai tiesa.40 proc. mieste ir 60 uz - 6,3-6,4 litro, max. vaziuojant iki 120...Ir tai automatas.Zinoma nereikia lyginti, brolio AX - 4 ltr.dyzelio.Nors tuo nelabai norisi tiketi.


del cilindru darbo tvarkos tai matai pas buna du variantai, ta prasme kuris primas cilindras ir nuo jo tada jau nustatoma darbo tvarka. Tachiau kaip ash suprantu tau to po kolkas visai nereikia - kamshti ir pompa i rankas ir prie darbo :)

Autorius:  rodos [ Lap 12 2004, 13:26 ]
Pranešimo tema: 

Gedas rašė:
rodos rašė:
Gedas rašė:
beje pats paraschiausias budas kaip nsutatyti kada yra suspaudimo taktas - istatyti kamshti vietoj zhvakes-purkshtuko ir zhiureti kada ji ishsjaus. :)

peace
Mintis tikrai gera.Reikes surasti laiko ir pabandyti papusti.Gal zinai cilindru darbo eile?
O tai kad ekonomiskas variklis, tai tiesa.40 proc. mieste ir 60 uz - 6,3-6,4 litro, max. vaziuojant iki 120...Ir tai automatas.Zinoma nereikia lyginti, brolio AX - 4 ltr.dyzelio.Nors tuo nelabai norisi tiketi.


del cilindru darbo tvarkos tai matai pas buna du variantai, ta prasme kuris primas cilindras ir nuo jo tada jau nustatoma darbo tvarka. Tachiau kaip ash suprantu tau to po kolkas visai nereikia - kamshti ir pompa i rankas ir prie darbo :)
Palauk, palauk..Pas ta pati variklio modeli? dvi skirtingos cilindru darbo tvarkos??

Autorius:  Anonymous [ Lap 12 2004, 13:58 ]
Pranešimo tema: 

ne ne - noriu pasakyti kad darbo tvarka reikia skaichiuoti nuo pirmo cilindro - tik pvz pas vokiechius pirmas cilindras yra tas kur archiausiai greichiu dezhes, o pas prancuzus gali buti ir taip ir atvirkshchiai

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/