Pole rašė:
O kas jau negerai su sinteika jei rida didesnė nei 200kkm? Kiek tų ale "naujų" pas mus važinėja su mažesnėm ridom - nejuokinkit

Tik prieš pilant sintetiką reik išsiplaut motorą nuo kakalų ir pasiruošt visus senus salnikus bei tarpines pasikeist - nes senas motoras su mazutu vietoj tepalo, gavęs sintetikos apsimyš per visus galus. Bet manasis kurio rida spėju sukasi kažkur tarp 500-700 kkm birzgia su sintetika kaip bitutė, ir nuėmus karterį pasižiūrėjus į jo dugną gali šukuotis

Ir beveik niekur nelaša, sakau beveik nes... yra viena griobana vietelė, kurios niekaip neina iki galo davest

rasoja padla.
O tas patarimas senam motorui nepilt sintetikos - tai šrotinių meistrelių išmintis. Dar patart galima jei laša tepalas įsipilt medaus į motorą - padės stopudovai

man vienas prekeivis kuris pats atsiveza alyva pasakojo istorija del tepalo sako jai alyva skistesne nei 10w40 o auto jau mates bent 200k jau atsirade bus tarpai didesni nei naujo ,pvz stovint automobiliui tarp in deklu ir alkuninio isbega alyva ,tada varikliui austant susirenka laisvam tarpeli kondensatas ,gali parudyt nedgi tas alkuninio kaklelis(ant kurio dirba tas indeklas),vedant kol tepalas vel ateina i indeklus ,jie padirba sausokai,todel ju dvejimasis zymiai greitesnis.zodziu senesniems trantukams rekomendavo ne maziau 10w40.o tu to tepalo nuotekiu gali ir net nematyt ,
del sintetikos zinau teko matyt kronoil 90 procentu sint 10w40