WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 06 2025, 03:08

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bal 13 2010, 08:11 
Sveiki, ruošiuosi pasikeisti paskirstymo diržą jo įtempėjus, generatoriaus diržą. (Manuale rašoma, kad ji reik keisti kas 60000, tad jau laikas.)
Xantia be kondiškės.
Norėčiau sulaukti konkrėčių patarimų iš žinančių žmonių apie tai, kaip tai padaryti, kur ieškoti žymių. Gal kokia nuoroda pasidalinsit..
Skaičiau, kad tai nėra neįmanomas dalykas, jei rankos ne kreivos, visa bėda priejime...
Gal kas sau keitėte? Kokių įrankių reikia, kad atsukčiau įtempėjus?
O gal yra Vilniuje kas nebrangiai padaro? Su laiku pas mane problemos, o laikas - pinigai.
Taigi, dėkoju už patarimus, bet ne už tuščius komentarus.


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Bal 13 2010, 11:30 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgp 23 2004, 16:46
Pranešimai: 129
Miestas: Vilnius, 8652 80267
man pries menesi Vilniuje turbodyzeliui dirza pakeite uz 400 (dirzas + itempmo guolis + darbas)

_________________
ex 97 Xantia 1.9td - raudonas kibiriukas
bent jau Prancūzas Renault Megane 07, 1.5dCi


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 13 2010, 19:16 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Mano, kaip mėgėjo nuomonė, patarimai.

Nusiimk dangtelius. Tuo pačiu ir apžiūrėsi, ar pakaks priėjimo pačiam, kad pakeistum, pamatysi, kokių įrankių reikės, ir įvertinsi diržo būkklę. Ar dar galima kolkas važiuoti, ar geriau nejudinti (jei sutrūkinėjęs, atsišerpetojęs). Gali būti labai laisvas, tai kolkas bent šiek tiek patempti (nepertempti, gali būti trapus) Keistis pačiam nėra kažkas sudėtingo, kaip kaikurie piešia. Tiesa, jei mašinoj daug navarotų, gali būti gana sunku. Keičiau keliskart pasatui b3, tai realiai darbo apie valandą, neskaitant trūkstamų įrankių nusipirkimo laiko. Tiesa, tiek uždėjimas, tiek tempimas ten labai paprastas, papildomas guolis tik vienas. Netrukus keisiu BXui, pažiūrėsim. Mietkių šiaip nebūtina suvedinėt, galima kuonors pasižymėti ant škyvų ir variklio su galva taškus, paskui tik dėdamas juos suvesi ir tiek, svarbu nepersukt viso rato netyčia.
Jei diržas jau keistas Lietuvoje, dažniausiai naglų varžtų nebebūna, dėdės Vasios ramiai sustato paprastas išorinės ar bent vidines šešiukes vietoj visokių dvylikakampių žvaigždžių.
Taip pat berods būna tų diržų kryptinių, tai gerai būtų prieš nuimant seną pasižiūrėt, į kurią sukasi variklis. O ir škyvus sako yra negerai sukti prieš kryptį.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 13 2010, 19:56 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Kov 13 2010, 17:46
Pranešimai: 73
longman rašė:
Sveiki, ruošiuosi pasikeisti paskirstymo diržą jo įtempėjus, generatoriaus diržą. (Manuale rašoma, kad ji reik keisti kas 60000, tad jau laikas.)
Xantia be kondiškės.
Norėčiau sulaukti konkrėčių patarimų iš žinančių žmonių apie tai, kaip tai padaryti, kur ieškoti žymių. Gal kokia nuoroda pasidalinsit..
Skaičiau, kad tai nėra neįmanomas dalykas, jei rankos ne kreivos, visa bėda priejime...
Gal kas sau keitėte? Kokių įrankių reikia, kad atsukčiau įtempėjus?
O gal yra Vilniuje kas nebrangiai padaro? Su laiku pas mane problemos, o laikas - pinigai.
Taigi, dėkoju už patarimus, bet ne už tuščius komentarus.


O kur tu radai, kad parašyta kas 60000 km. Autodatoj rašo, kad automobiliams pagamintiems nuo 1996 iki 98 metų keičiamas kas 72000 mylių, jei važinėji normaliai, t.y. praktiškai ne mieste ir nemaksimaliais variklio sūkiais. Taigi išeitų kad kas 115000 km. O jei miesto sąlygom tai tada kas 54000 mylių arba kas 86000 km.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 13 2010, 20:16 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Autodata. O mašinos manuale, pagal kurį sudaroma autodata dar sako: naudoti tik originalias detales su citroen ar bent peugeot štampuku. Realiai perkam kitką, ir diržai būna ir fufeliai po 50-60lt. "Liaudies manuale" 60 tūkstančių yra saugus keitimo intervalas diržui, kaikas atvažinėja iki 80, 100, 150, nusiima visai gatavą ir pasikeičia, tada pataria kitiems, o kitiems laimingai nutrūksta ir užlanksto. Ne penktas žigulys gi, kur tris diržus reik turėt bagažinėj, nes nuolat trūkinėja, bet nelanksto, sustojęs pasikeiti per 10min

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 13 2010, 22:17 
visvaxantia rašė:
longman rašė:
Sveiki, ruošiuosi pasikeisti paskirstymo diržą jo įtempėjus, generatoriaus diržą. (Manuale rašoma, kad ji reik keisti kas 60000, tad jau laikas.)
Xantia be kondiškės.
Norėčiau sulaukti konkrėčių patarimų iš žinančių žmonių apie tai, kaip tai padaryti, kur ieškoti žymių. Gal kokia nuoroda pasidalinsit..
Skaičiau, kad tai nėra neįmanomas dalykas, jei rankos ne kreivos, visa bėda priejime...
Gal kas sau keitėte? Kokių įrankių reikia, kad atsukčiau įtempėjus?
O gal yra Vilniuje kas nebrangiai padaro? Su laiku pas mane problemos, o laikas - pinigai.
Taigi, dėkoju už patarimus, bet ne už tuščius komentarus.


O kur tu radai, kad parašyta kas 60000 km. Autodatoj rašo, kad automobiliams pagamintiems nuo 1996 iki 98 metų keičiamas kas 72000 mylių, jei važinėji normaliai, t.y. praktiškai ne mieste ir nemaksimaliais variklio sūkiais. Taigi išeitų kad kas 115000 km. O jei miesto sąlygom tai tada kas 54000 mylių arba kas 86000 km.

aciu "tadas1991", o aš pasakysiu, kad radau info http://www.autoprospect.ru/citroen/xantia/4-2-6-remen-privoda-grm-obshhaya-informaciya-snyatie-proverka.html gal ir kitiems kolegoms, skaitantiems rusiškai bus naudinga. :wink:


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Bal 14 2010, 20:38 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Kov 13 2010, 17:46
Pranešimai: 73
tadas1991 rašė:
Autodata. O mašinos manuale, pagal kurį sudaroma autodata dar sako: naudoti tik originalias detales su citroen ar bent peugeot štampuku. Realiai perkam kitką, ir diržai būna ir fufeliai po 50-60lt. "Liaudies manuale" 60 tūkstančių yra saugus keitimo intervalas diržui, kaikas atvažinėja iki 80, 100, 150, nusiima visai gatavą ir pasikeičia, tada pataria kitiems, o kitiems laimingai nutrūksta ir užlanksto. Ne penktas žigulys gi, kur tris diržus reik turėt bagažinėj, nes nuolat trūkinėja, bet nelanksto, sustojęs pasikeiti per 10min


Na, aišku, naudojant dirželius po 50-60 Lt tai ir 60000 km kažin ar atlaikys.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007