WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
1.9 td apsukos važiuojant http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=21364 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | E.S. [ Bal 13 2010, 09:03 ] |
Pranešimo tema: | 1.9 td apsukos važiuojant |
sveiki problema tokia: xantia '94 1.9 turbod važiuojant, jungiant bėgį (išmynus sankabą) apsukos truputuką šoktelna ir lėtai leidžiasi (na pati užgazuoja) kol neatleidi sankabos... kame gali būti problema? ![]() |
Autorius: | visvaxantia [ Bal 13 2010, 20:04 ] |
Pranešimo tema: | Re: 1.9 td apsukos važiuojant |
O tai gazuojant nevažiuojant apsukos krenta laisvai po užgazavimo ar irgi nenori laisvai kristi? Jei nevažiuojant viskas normaliai, tai važiuojant gal neatleidi gazo pedalo ![]() |
Autorius: | E.S. [ Bal 13 2010, 20:15 ] |
Pranešimo tema: | Re: 1.9 td apsukos važiuojant |
na vat deja, kad ir nevažiuojant jos nenoriai krenta. pasižiūrėjus įdėmiau aptikau, jog traukutė prie kurios kabinasi aseleratoriaus trosas iš kitos pusės remiasi į kažkokį ''vožtuvėlį'', o šis ir trugdo traukutei normaliai gryžti į normalią padėtį. pirštu jį prispaudus ir ir traukutė gražiai gryžta ir apsukos normalizuojasi. tik nežinau kaip šį dalyką pareguliuoti... |
Autorius: | visvaxantia [ Bal 14 2010, 20:35 ] |
Pranešimo tema: | Re: 1.9 td apsukos važiuojant |
Kaip suprantu kuro siurblys Bosch? Jei taip tai ten yra šalto variklio padidintų apsukų įtaisas. Tas trosiukas eina į tokią vakuuminę dėžutę. Viskas ok, tik gal pradėjo veikti ta dėžutė(prieš tai ji neveikė ir siurblys buvo sureguliutas be jos veikimo). Šiltam varikliui esant tas troselis turi būti laisvas. Jo šarvo ilgis reguliuojasi kaip mopedo ar motociklo(rusiško) stabdžių trosas. Va ten prie siurblio yra toks reguliavimo įtaisas. Atpalaiduok troselį ir turėtų būti tvarka. Dar gali pažiūrėti ar ten atraminiai reguliavimo varžteliai neatsileidę. Na ten jų reguliavimas žodžiais nenusakomas - yra tam tikra literatūra(pas mane yra knygutė apie dyz.kuro siurblius tad nuorodos kompe nenurodysiu). Dar tas yra aprašyta Xantios manuale. |
Autorius: | E.S. [ Bal 14 2010, 21:15 ] |
Pranešimo tema: | Re: 1.9 td apsukos važiuojant |
na, aš atleidau tą troselį. literatūroje http://citroen-xantia.5go.ru/esu skaitęs, kad esant karštam varikliui troselio laisvumas gali siekti apie 6 mm. varžteliai prie to troselio (Винт регулировки оборотов быстрого холостого хода 8, Винт регулировки оборотов холостого хода 9) http://picasaweb.google.lt/e.silinis/KuroAparaturaBOCH?feat=directlinkyra priveržti, tačiau klausimas ar jie tinkamai sureguliuoti. deja, atleidus troselį padėtis nepasitaisė, staigiai spūstelėjus ir atleidus pedelą jaučiasi, kad nenoriai krenta apsukos... gal bandyti reguliuoti tais varžteliais? |
Autorius: | xplikis [ Bal 14 2010, 21:27 ] |
Pranešimo tema: | Re: 1.9 td apsukos važiuojant |
E.S. rašė: na vat deja, kad ir nevažiuojant jos nenoriai krenta. pasižiūrėjus įdėmiau aptikau, jog traukutė prie kurios kabinasi aseleratoriaus trosas iš kitos pusės remiasi į kažkokį ''vožtuvėlį'', o šis ir trugdo traukutei normaliai gryžti į normalią padėtį. pirštu jį prispaudus ir ir traukutė gražiai gryžta ir apsukos normalizuojasi. tik nežinau kaip šį dalyką pareguliuoti... Jei ta akseleratoriaus svirties amortizatoriu nuspaudus viskas tvarkoj, tai sakyciau, nepradek reguliuot varsteliu kitu, kabinkis prie to amortizacinio vostuvelio. Jis neatsileidzia, nepasireguliuoja? Galu gale gal jis nusiima? Tada pabandyk. Kazkas turetu but toj vietoj. |
Autorius: | E.S. [ Bal 14 2010, 21:40 ] |
Pranešimo tema: | Re: 1.9 td apsukos važiuojant |
matai visa tai prasidėjo poto kai man kuro aparatūrą pareguliavo Dyzel Servise Vilniuje. reguliavo kuro padavimą... deja ne ant stendo... bandysiu dar pažaist su tuo vožtuvėliu, nors įtariu, kad kažkur kitur gali būti šuo pakastas. |
Autorius: | linas162 [ Sau 31 2012, 17:47 ] |
Pranešimo tema: | Re: 1.9 td apsukos važiuojant |
Sveiki, esu cia dar naujokas ![]() ![]() |
Autorius: | tadas1991 [ Sau 31 2012, 23:35 ] |
Pranešimo tema: | Re: 1.9 td apsukos važiuojant |
Visų pirma, tai padsoso dyzeliniam varikly nėra. Tam naudojamas įpurškimo paankstinimas ir laisvų apsukų pakėlimas. Na, bet galima liaudiškai vadinti ir taip. Nelabai supratau apie kokius čia vakuumus kalbat? Ar peže tikrai ten kažkas tokio yra? Jei ten sistema ta pati "senoji elementarioji mechanika" (o ji XUD9TE turėtų būti), tai neįsivaizduoju, kaip ir kam siurblyje gali būti reikalingas tas vakuumas? Jei čia turit omeny šlangelę į siurblio viršuje esančią pūslę su diafragma, tai gal ji dar sujungta ir su interkūleriu? Tokiu atveju ten paduodamo kuro reguliavimas pagal turbinos slėgį, o ne vakuumą ir užvedimo tas neįtakoja. Šalto užvedimo ir darbo užvedus kokybę ten reguliuoja du trosai. Prieky esantis trosas - degimo paankstinimui, kuris reguliuojamas pagal pratekančio antifrizo per korpusą, į kurį nueina kitas troso galas, temperatūrą. Gale siurbio (prie variklio) yra laisvų apsukų reguliavimo trosas. Jis kitu galu prijungtas prie laisvos eigos termostato, kuris įsuktas į variklio termostato korpusą, kur sueina daug šlangų. Jei tas laisvos termostatas nekeistas 5-10 metų, neprošal jį būtų pasikeist, bet įtaka ten tik ta, kad užvedus šaltą nereiks laikyt gazo pedalo, kad nesipurytų ar neužgestų. Gaut naują - ne problema ir nelabai brangu: http://manodalys.lt/product.php?id_product=1071150060 . Yra ir parduotuvėse - pigiau. Dėl jo reguliavimo nesu įsitikinęs, bet, manau, tiesiog įsukti ir, pašildžius variklį, trosą prisukti įtemptą tiek, kad dar nelenktų svirties, bet nebūtų laisvas. Dėl paankstinimo termostato - nežinau, neteko matyt rinkoj. O ir oficialiam citroen kataloge tokios detalės prie nekurios sistemos neatradau. Bet jei nesikuria nenuspaudus pedalo arba gęsta užvedus ir užmynus pedalą, tada bėdos čia ne juose, o pačiame siurblio reguliavime ar siurblyje. |
Autorius: | proffanas [ Vas 01 2012, 09:14 ] |
Pranešimo tema: | Re: 1.9 td apsukos važiuojant |
tadas1991 rašė: Prieky esantis trosas - degimo paankstinimui, kuris reguliuojamas pagal pratekančio antifrizo per korpusą, į kurį nueina kitas troso galas, temperatūrą. O tu tikras, kad šneka eina tikrai apie bošą, o ne apie lukasą? Gale siurbio (prie variklio) yra laisvų apsukų reguliavimo trosas. ![]() |
Autorius: | tadas1991 [ Vas 01 2012, 16:51 ] |
Pranešimo tema: | Re: 1.9 td apsukos važiuojant |
proffanas rašė: O tu tikras, kad šneka eina tikrai apie bošą, o ne apie lukasą? ![]() Na... linas162 rašė: Sveiki, esu cia dar naujokas ![]() ![]() Aš, kaip ir jūs pats kažkada rašėte, esu linkęs šventai tikėti autoriaus žodžiais, kai jie parašyti internete ir pats negaliu matyti gyvos situacijos. Beje, šįryt BXą kūriau su panašiais simptomais, bet pakako tiesiog ilgiau pasukti starteriu, kol įsisuko pakankamai cilindrų, kad pramuštų kitų nedirbančių cilindrų kompesiją. Linkiu autoriui pabandyti taip padaryti, gal pavyks. Tuomet įtarčiau viso labo žvakes arba purkštukus. |
Autorius: | proffanas [ Vas 01 2012, 19:15 ] |
Pranešimo tema: | Re: 1.9 td apsukos važiuojant |
linas162 rašė: 1.9TD Bosch O va šitai pražiopsojau... ![]() Šiaip, tokiu oru purkštukai nesikūrimą jau nelabai lemia. Pagrindiniais tampa akumas (neįstengia išsukti starterio iki reikiamų apsukų), žvakės (nekaista viename ar keliuose cilindruose), kompresijos stygius bei tasai "padsosas", jei tiksliau- įpurškimo ankstinimas. Jei paankstinimas išvis neveikia ir dar neduokdie degimas (tiksliau, įpurškimas) nors kiek užvėlintas, penkiolikmečio variklio (t.y. su nebe šviežia kompresija) prie -25C jau nebeužkursi. O jei viskas sustyguota kaip priklauso, net ir pagyvenęs dyzelis kuriasi kol saliara nepraranda takumo. Iki kokių -33C be problemų. |
Autorius: | linas162 [ Vas 03 2012, 13:10 ] |
Pranešimo tema: | Re: 1.9 td apsukos važiuojant |
Pas mane ten yra tik du trosai, gazo ir apsuku reguliavimo kaip supratau variklio puseje ir tas apsuku reguliavimo nueina i diafragma pritvirtinta ant isiurbimo kolektoriaus kampe, kuria valdo vakumas paduodamas per trisaki voztuva kuriam vakuumas paduodamas nuo vakuumo siurblio.. o stai tokio http://manodalys.lt/product.php?id_product=1071150060 pas mane nera, vietoj jo stovi sildomas kuro filtras... toki pribumbasa teko matyti tik ant 309 1.9D... pas 806 1.9TD kaip ir pas manaji 406 1.9TD ta pati sistema, bet problemu nera nors 406 prabeges 240k o 806 510k na aisku tik, kad 806 nebeverta kurti net prie -25 bet prie -20 dar be rimtesniu problemu bet jau tepaliuko nebeatsisako sis visuomet ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autorius: | tadas1991 [ Vas 06 2012, 08:50 ] |
Pranešimo tema: | Re: 1.9 td apsukos važiuojant |
Tai pirma reikia žvakes pasikeist, nes jos skirtingos ir skirtingų būklių, kas kad rodo trumpą. Keli cilindrai nenori pradžioj dirbti ir dėl to ir neišlaiko variklio stabilios būklės. Gal galima foto tos sistemos, kaip visa tai atrodo? |
Autorius: | linas162 [ Vas 06 2012, 13:51 ] |
Pranešimo tema: | Re: 1.9 td apsukos važiuojant |
tadas1991 rašė: Tai pirma reikia žvakes pasikeist, nes jos skirtingos ir skirtingų būklių, kas kad rodo trumpą. Keli cilindrai nenori pradžioj dirbti ir dėl to ir neišlaiko variklio stabilios būklės. Gal galima foto tos sistemos, kaip visa tai atrodo? gal tu ir teisus ![]() |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |