WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Sankabos keitimas 2.1 TD 12V http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=21621 |
Puslapis 1 iš 3 |
Autorius: | Novelis [ Geg 11 2010, 17:57 ] |
Pranešimo tema: | Sankabos keitimas 2.1 TD 12V |
Sveiki, Po ziemos pradejo varveti tepalas per alkuninio veleno rieboksli esanti prie greiciu dezes. Ziema buvo uzsales alsuoklis ir pramuse silpniausia vieta. Taigi pakeisti ta daikta reiks lupt greiciu deze, imti sankaba su smagraciu. Tokiu darbu nieka nedares, bet kas susije su varztu sukinejimu, irankiu turiu, todel noriu bandyti pats sita reikala susitvarkyti.Noriu paklausti kele klausimu: 1. Norint nuimti greiciu deze reiks ismontuoti pusasius, o kad pusasius ismontuoti reiks praktiskai paleisti vsa priekine vaziuokle (traukes, sarnyrus atsukti granatas)? 2. Atlaisvinus pusasius jie issitraukia is kreiciu dezes, ar kazkokiu kitu budu juos is jos islupti reikia? 3. Kokiu principu vyksta sankabos centravimas? Sankaba gera palikciau senaja. Aciu. |
Autorius: | Aidas1 [ Geg 11 2010, 19:57 ] |
Pranešimo tema: | Re: Sankabos keitimas 2.1 TD 12V |
Novelis rašė: Sveiki, Po ziemos pradejo varveti tepalas per alkuninio veleno rieboksli esanti prie greiciu dezes. Ziema buvo uzsales alsuoklis ir pramuse silpniausia vieta. Taigi pakeisti ta daikta reiks lupt greiciu deze, imti sankaba su smagraciu. Tokiu darbu nieka nedares, bet kas susije su varztu sukinejimu, irankiu turiu, todel noriu bandyti pats sita reikala susitvarkyti.Noriu paklausti kele klausimu: 1. Norint nuimti greiciu deze reiks ismontuoti pusasius, o kad pusasius ismontuoti reiks praktiskai paleisti vsa priekine vaziuokle (traukes, sarnyrus atsukti granatas)? 2. Atlaisvinus pusasius jie issitraukia is kreiciu dezes, ar kazkokiu kitu budu juos is jos islupti reikia? 3. Kokiu principu vyksta sankabos centravimas? Sankaba gera palikciau senaja. Aciu. o is ko nusprendei kad sankaba gera ? juk dar net neisardei..... ![]() |
Autorius: | Novelis [ Geg 11 2010, 20:14 ] |
Pranešimo tema: | Re: Sankabos keitimas 2.1 TD 12V |
Todel kad su sankaba problemu nebuvo, pagrindine problema alkuninio riebokslis prie smagracio, leidzia tepala. Issiaiskinau su sankabos centravimu, kame ten reiklas,tik reikia nusipirkti tam skirta daikciuka. 1. Tik galvoju dar reiks pasikeisti ir sankabos isminamaji guoli prie to pacio ne kruva pinigu kainuoja. 2. Taip pat butu gerai pasikeisti greiciu dezes centrines asies rieboksli. Tik neisivaizduoju kaip jis issiimti turi. Tik dar forume skaiciau kad vienas zmogelis pasikeite rieboksli ir sankaba, pilnai neisemes dezes, o tik ja pastumes i sali. |
Autorius: | visvaxantia [ Geg 11 2010, 20:43 ] |
Pranešimo tema: | Re: Sankabos keitimas 2.1 TD 12V |
Nu jo. Greičių dėžę išimti, tai ne ant tvoros nusičirkšti(yra toks liaudiškas posakis) - tai pasakytina apie bet kurį remontą, jei jį nori atlikti kokybiškai. Aišku, tas žmogelis tą dėžę pastumė į šoną, bet ją reikėjo vistiek tiek patraukti link kairio rato, kad ištrauktum pirminį velenėlį iš sankabos disko ir diskatoriaus. Reikalingus atlikti darbus jau pats aprašei. Norint pakeisti alkūn.veleno užpakalinį salniką turėsi nuimti smagratį. Norint jį nuimti turėsi nuimti sankabą, t.y. atsukti diskatorių laikančius varžtus nuo smagračio ir nusiims diskatorius su sankabos disku. Tada atsuksi smagratį prie alk.veleno laikančius varžtus. Surinksi viską atvirkštine tvarka, tik kada verši diskatorių prie smagračio turėsi būtinai į sank diską įkišti centruojantį kaištį. Tai ir yra centravimas, nes pav dėžės pirminis velenėlis per šlicus jungiasi su sank disku, o pats velenėlio lygus galas įeina į smagratyje esantį guolį. Kitaip neikaip neįdėsi pavarų dėžės. O pav dėžės pirminio veleno salnikas truėtų būti po dangteliu-nukreipėju ant kurio manasi išminamas guolis. Tas dangtelis kaip taisyklė būna prisuktas trim-keturiais M6 varžteliais. |
Autorius: | Lyncas [ Geg 11 2010, 20:49 ] |
Pranešimo tema: | Re: Sankabos keitimas 2.1 TD 12V |
Ir dar prie visko turesi pasileisti visa hidraulini uki esanti ant greiciu dezes, nusiimti LHM bakeli. |
Autorius: | Pole [ Geg 11 2010, 20:54 ] |
Pranešimo tema: | Re: Sankabos keitimas 2.1 TD 12V |
Riebokšliui pakeisti dėžės išimti nereikia, pakanka ją patraukti į pasparnę. Pusašiai išsiima išmovus šarnyrus ir atsukus bei ištraukus granatas iš stebulių (raktas 35 mm ![]() Dėžės pirminio veleno riebokšlio nepakeisi jei pas patį ME5T dėžė (bent jau tokia turėtų būti ![]() ![]() Riebokšlis ![]() ![]() ![]() Dėl paties riebokšlio žiūrėk, matuok - rinkoj fufelio netrūksta, apie tai įspėjo patyrę meistrai, todėl sau pirkau orginalą, bet gi galima pataupyti ![]() Sankaba, sakai neturėjai su ja problemos ![]() ![]() ![]() ![]() Sėkmės tsakant ... |
Autorius: | Novelis [ Geg 11 2010, 21:28 ] |
Pranešimo tema: | Re: Sankabos keitimas 2.1 TD 12V |
Na chebra as kaltas aisku, nenorejau cia citro forume diskutuot apie Peugeot ![]() |
Autorius: | Pole [ Geg 12 2010, 11:18 ] |
Pranešimo tema: | Re: Sankabos keitimas 2.1 TD 12V |
Vėlevėlės yra tokis guminis šūdelis už 3Lt/vnt, kurios statosi tarp bloko ir paskutiniojo būgelio į kurį ir gulasi riebokšlis. Jų funkcija tokia pati kaip ir riebokšlių ar tarpinių - kad tepalas nebėgtų į išorę. |
Autorius: | Novelis [ Geg 12 2010, 17:15 ] |
Pranešimo tema: | Re: Sankabos keitimas 2.1 TD 12V |
Parasiau laika i Mehari del daliu, tai vat tokios kainos butu siai dienai 1. Pusasiu rieboksliai 20lt + 30lt 2. Alkuninio gal.riebokslis 35 lt 3. Veliaveles 2 lt 4. Karterio tarpine 30-40 lt 5. Tepalas dezei 20lt/l 6. Atskirai neturime, pakuojamas su gumomis (granatu tepalas). 8. Sankabos komplektas 570lt, smagratis 1700lt, reikia uzsakyti. Aciu Polei. Tik dar gal galetum pakomentuoti tuos niuansus susijusius su smagraciu, nes jo kaina tai kaip ketvirtadalis masinos, nenoreciau sugadinti. O su veliavelimis supratau.Jos yra 2 vnt ir dedasi krastuose tos ploksteles (kuri yra kartu su krastiniu alkuninio indeklu) ir tvirtinasi prie alkuninio veleno galines dalies kur riebokslis statosi. Veleveliu esme kad ta dalis jungdamasi su variklio korpusu nepraleistu tepalo. Bet ar cia protingai sugalvota tai nezinau. Galvojau islupti ta rieboksli neatsukant tos ploksteles, kazin ar taip butu imanoma. |
Autorius: | Pole [ Geg 12 2010, 17:33 ] |
Pranešimo tema: | Re: Sankabos keitimas 2.1 TD 12V |
Dėl detalių kainos nieko pakomentuot negaliu. Visus riebokšlius pirkau Veho. Sumokėjau šiek tiek daugiau, bet su mehariu jau esu nusvilęs nagus. Bet gal čia tik man taip su jais nesekas. Gyvenimas parodys... Nebijok, pačio smagračio nesugadinsi, bet diskatorius yra prisuktas žvaigždutėmis ir gana stipriai. Tad jei prasuksį tą žvaigždutę tai pats supranti kas lauks... ![]() Orginalios Valeo sankabos komplekto gali užsiklausti pas tokį forumietį nicku Xamas, kas per sankabos pas meharį nežinau Dėl vėlevėlių, ar protinga? ![]() Ar galima išlupti salnika nejudinant būgelio - manau galima, aišku sveiko neišlupsi ![]() ![]() ![]() |
Autorius: | Novelis [ Geg 12 2010, 20:29 ] |
Pranešimo tema: | Re: Sankabos keitimas 2.1 TD 12V |
Aciu Pole uz patarimus. Veleveles bent kokiu atveju keisiu. O del sankabos pagalvosiu issiardes. Del detaliu skambinau ir kitur tai sankaba Valeo sake 900Lt. Dar pasiklausinesiu, o siaip Kaune buvau dar i Robeta uzejes tai zmogelis isvis nesuprato apie ka as sneku. Sake issilupk viska ir su pavyzdziais ateik. |
Autorius: | Lyncas [ Geg 12 2010, 20:48 ] |
Pranešimo tema: | Re: Sankabos keitimas 2.1 TD 12V |
Tau Pole juk sake, su Xamu susisiek. |
Autorius: | proffanas [ Geg 12 2010, 20:57 ] |
Pranešimo tema: | Re: Sankabos keitimas 2.1 TD 12V |
Novelis rašė: Todel kad su sankaba problemu nebuvo, pagrindine problema alkuninio riebokslis prie smagracio, leidzia tepala. Nu nesakyk "vien alkūninio riebokšlis", kai šneka eina apie 2.1TD ![]() Jei jau nusprendei toj vietoj susitvarkyti nelaikymą, gausi keisti ir dėžės tepalus (nes dalį jų visvien teks išleisti lupant pusašius), lupti ir karterį (nes kitaip prie vėliavėlių/bugelio neprieisi) ir tai bus proga keisti variklio alyvą, atskirti dėžę nuo variklio (tas įmanoma ir pas P605, neiškeliant variklio nei dėžės), atsukti diskatorių (jei kada tą daręs- gal ir neprisidirbsi), atsukti smagratį (zasadų tame nėra, tik priveržk jį atgal normaliai), ir tik po išlupsi tą garsųjį riebokšlį. Pačios sankabos detalės nėra brangios. Išminamasis- ~60lt, sankabos diskas- ~200lt, diskatorius >200lt, ir ne pigiausių kontorų gamybos. Kad prisireiktų keisti smagratį šitam varikliui... Nu, dar negirdėjau, bet gamtoje visko pasitaiko ![]() O šiaip, keitimo algoritmą pakankamai smulkiai aprašei ir pats, ir Polė. Ir aš pakankamai papildžiau. Šiaip, patikėk: ten tokia vieta, kurion įlindęs, gali neišlįsti mėnesiais, nes vis nebus gerai. Davęs tokį darbelį meistrams, bent jau galėsi kažko reikalauti. O ko gali pareikalauti iš savęs, kai pats darai?... ![]() ![]() |
Autorius: | Novelis [ Geg 12 2010, 21:39 ] |
Pranešimo tema: | Re: Sankabos keitimas 2.1 TD 12V |
Na savo irankiu ukyje turiu ir bulgarke ir grazteliu ir svarkute. Na siam darbui dar reiks nusipirkti gerve variklio pakelimui, sito reikalo neturiu ir dar kokia metaline konstrukcija susivirinti ant ko ta gerve butu galima uzkabinti. Si menesi reiks gerai pasiruosti o birzelio pradzioje pradesiu darbus. |
Autorius: | proffanas [ Geg 12 2010, 22:05 ] |
Pranešimo tema: | Re: Sankabos keitimas 2.1 TD 12V |
Novelis rašė: siam darbui dar reiks nusipirkti gerve variklio pakelimui Jei turi pakėlėją, ar bent duobę, išsiversi su paprasčiausia medine sija (gegne ar lage), ir paprasčiausiu kitajsku plastikiniu buksyravimo trosu. Atrodo gal kaip ir ne iš aukščiausios lygos, bet veikia ir kaip gervė, o kainuoja daugsyk mažiau.
|
Puslapis 1 iš 3 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |