WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

1,9 TZD
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=21638
Puslapis 11

Autorius:  Arvydas [ Geg 12 2010, 22:21 ]
Pranešimo tema:  1,9 TZD

Blin,tik grizau i NO,atsirado tokia problemele.
Is ryto uzkurus dirba ne visi cilindrai.Is kamino baltas dumas.Pagazavus viskas susitvarko.Kuriant karsta ,to nebuna.Itariu,kad parejo pakaitinimo zvake.
Ar gali buti dar kokia beda apart zvakiu.Na tipo purkstukas koks ar dar koks velnias?

Autorius:  proffanas [ Geg 12 2010, 22:37 ]
Pranešimo tema:  Re: 1,9 TZD

Pirmoj eilėj tai tikrink oro gaudymą; gumines šlangeles palei variklį, kurios pašilę linkę išsiplėsti, išsilyginti, apgaubti, ir uždaro nesandarumus... Abratkės jų vardas.
Prie žvakių kažkiek gali kibti, jei dirba ne visi kaušai. Bet jei oro temeperatūra pliusinė ir neveikia žvakės, laisvai užsikurtų ir grynai ant kompresijos; ir viskas susitvarkytų net nepergazavus, po vos kelių sekundžių. Todėl, tas tikėtina, bet mažai.
Koks purkštukas irgi galėjo pastrigti, bet tokie bugai (šiltas purkštukas dirba normaliai, šaltas- grybauja) paprastai išlenda per speigus, o ne pliusinėje temperatūroje. Ir kad patikrinti purkštukus, jau teks pūsti servisan. Norgėje?... :roll:

Šiaip, mieliau įtarčiau netikusį kurą arba netikusį variklio tepalą; ir su juo surištą kompresijos kritimą. Bet pirma visvien tikrinčiau oro gaudymą. Laiko tas atima, bet beveik nieko nekainuoja. Gal tik kur kokia žarnelė nusismaukė?... :roll:

Autorius:  tadas1991 [ Geg 13 2010, 00:23 ]
Pranešimo tema:  Re: 1,9 TZD

Pirma Arvydui. Jei turbo ir intercooler, tada 1.7 ar 1.8, kaip paimsi 1769ccm.

Turiu panašią bėdą. Tokia ir bėda, važiuot netrukdo, kuriasi laisvai... noris, kad nebūtų jos. Ir simptomai kogero, kaip proffano minėti. Šalčiais (tipo -20) kuriasi iš pusės abaroto, purtosi kokią gal pusę minutės, paskui laikrodis. Šian ant saulės 25c kūriau, purtymasis nedaugiau sekundės , balto dūmo net nespėjo išmest. Oro gal negaudo, jei po mėnesio prastovos užsikūrimas padidėja iki 1 abaroto. Ar žvakės gali nusprogti naudotos pusę metų? Žvakės originalios bosch. Ar tai jau bus kažkas rimčiau?
Kur ant šio variklio stovi tas paankstinimo termostatas? Nes į siurblį eina du troseliai, kurie jungiasi į neaiškius prietaisus, į kuriuos taip pat jungiasi ir antifryzo žarnos. Girdėjau, kad jo galiojimo laikas apie 5 metai. Pastaruosius 8 tikrai nekeistas.

Autorius:  proffanas [ Geg 13 2010, 19:25 ]
Pranešimo tema:  Re: 1,9 TZD

tadas1991 rašė:
Ar tai jau bus kažkas rimčiau?
Abejočiau, ar čia bus kas baisaus. Simptomai panašūs į tiekimo magistralės (ne abratkių, o magistralės bakas- filtras) nesandarumą. Dėl to saliara iš aukščiausiai esančių sistemos taškų (purkštukų, jų vamzdelių etc.) nusėda, bet žemiau filtro nekrenta, pats siurblys visiškai neištuštėja, ir todėl varikliui kurą tiekiantys purkštukai užsipompuoja "s pol abarota", ir variklis kuriasi be problemų. Bet kadangi iki to "polabarota" vietoj kuro prigriebia ir oro, iš dusliaros iškart po užkūrimo būna išmetamas tirštas pilkas dūmas. Jei tave tas paguos, šio bugo šaknų vienoje savo mašinoje ieškojau pusantrų metų :) . Kol atsitiktinai pavyko aptikti žarnelės mikroįtrūkimą po chomutu prie pat filtro.

Pasitikrink pirma, ar nėra minėtoje magistralėje (kad ir ant bako) sudrėkimų. Jei nėra, oro gaudymą turbūt teks atmesti... Tada sekantys realiausi variantasi- arba žvakės (jei jau jos per pusmetį nudvėsė- kažkas ryškiai negerai ir su elektros arba kuro padavimo sistemomis, bet tas matytųsi ir pagal kitus simptomus, todėl šia versija abejočiau), arba kirdyk purkštukams. Jei kyla tokių įtarimų, patikrinimas šiuo metų laiku įmanomas tik vienas: vakare išsuki dar šiltus po važiavimo purkštukus, ant stendo (ar bent jau gyvai ant mašinos, sukant starteriu) patikrini kaip purškia, ir nakčiai palieki šaldiklyje prie -18C. Ryte tikrini ant stendo iš naujo, ir jei purškimo skirtumas akivaizdus- keiti antgalius. Ir čia ne kokia mistika, o nuobodi kasdienybė :) . Anot jų gamintojų, tiejie senobiniai (tiek 1.7TD, tiek 1.9TD, tiek 2.1TD) purkštukai yra skaičiuoti važiuoti 80kkm. Tuo tarpu, mūsų mašinose jie dažnai būna prasukę ir 200, ir netgi 300kkm nėkart nekeistais antgaliais. Todėl ir nestebina, kai šalta mašina užsikūrusi pilkai dūmina. Šalti purkštukai jau nebe purškia, o myža, ir tasai dūmas- nespėjusios sudegti saliaros migla (kvapas atitinkamas). Kuo lauke šalčiau, tuo tokiais atvejais prasčiau išpurškiamas kuras; tuo gausesnė migla iš duslintuvo, ir tuo ilgiau ji laikosi.

Autorius:  Arvydas [ Geg 13 2010, 21:02 ]
Pranešimo tema:  Re: 1,9 TZD

proffanas rašė:
Šiaip, mieliau įtarčiau netikusį kurą arba netikusį variklio tepalą; ir su juo surištą kompresijos kritimą.

Kuras Norgiskas is Statoil-o,tepalas Total pusiau sintetinis.Tai tie bugai atkrenta.
Niu Norgej purkstuku netikrinsiu,nes kainuos brangiau,kaip BX-as.Siaip tai nelabai ir trukdo,ziema dar toli.Tik , kad neprates su netvarkinga vazineti.
Slangeles bandysiu pasiziureti,jei tik ka pamatysiu.Gal ir ora gaudo,nes kokia diena ziurek ir viskas gerai.Parasysiu kaip sekesi.

Autorius:  tadas1991 [ Geg 16 2010, 15:09 ]
Pranešimo tema:  Re: 1,9 TZD

Ačiū Proffanui už megainformaciją :) Kurį laisvesnį vasaros vakarą reiks užsivarius ant duobės bandyti paieškoti priežasčių.

Autorius:  Arvydas [ Geg 16 2010, 21:01 ]
Pranešimo tema:  Re: 1,9 TZD

Problema,kaip ir isspresta.Pirma pasitaikiusi slangute paslapiavusi,sutgrumpinau truputi ir viskas OK.Na gal dar ir oras padejo,bo bais cia susilo.
Aciu uz patarimus. :appl:

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/