WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

additive diesel minimum level
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=21701
Puslapis 27

Autorius:  whisky.lt [ Lap 25 2010, 21:56 ]
Pranešimo tema:  Re: additive diesel minimum level

kada ta bakeli galima dyzelinu uzpildyt?

Autorius:  mariusC8 [ Spa 11 2011, 13:08 ]
Pranešimo tema:  Re: additive diesel minimum level

iskastravau savo c8 ir jokiu problemu daugiau (400lt kainavo)

Autorius:  Pugas [ Spa 20 2011, 19:01 ]
Pranešimo tema:  Re: additive diesel minimum level

whisky.lt rašė:
kada ta bakeli galima dyzelinu uzpildyt?

jei profesionaliai isprogramuojama jokiu dyzeliu pilti net nereikia,galima net bakeli nuimti,bei dpf sensoriu atjungti :wink:

Autorius:  Navanas [ Gru 15 2017, 20:40 ]
Pranešimo tema:  Re: additive diesel minimum level

Atnaujinu temą, vėl darosi aktuali :D. Maniškiam c5 (x7) 2009 metų 2,0 hdi 103 kw irgi užsidegė šis pranešimas.
Paskambinau meistram, pasakė "reikia daryti diagnostiką". Pinigai šiknon. Diagnostikos daryti tikrai nereikia.
Po to man išardė (?) tą bakelį ir pažiūrėjo kiek ten skysčio dar likę. Likę tikrai nedaug. Variantai tokie:
1. dapilti skysčio, perprogramuoti skysčio skaičiavimą ir važinėti, nes vizualiai apžiūrėjus, matėsi, kad filtras dar neužsikišęs stipriai, dar padorios būklės. Reikia dapilti 1-2 litrus eolio. Eolio kaina 60-70 eurų už litrą (man taip sakė), užpylimas ir perprogravimas dar kokie 20. (jau labai noriu diagnostinio laido, ar tinka lexia x7-am?). Po dapylimo turėtų važiuot 50- 100 k km, priklauso nuo naudojimo režimo.
2. Išoperuoti tą filtrą. Išoperavimas apie 200 eurų ir į viršų. Paklausiau, kaip su tech apžiūra, ar nekils problemų, sakė nežino, ar pavyks išoperuoti, kad nesimatytų virinimų..... taigi garantuotai važiuosi iki tech apžiūros :) , manau, kad pagasdino mane su tuo išoperavimu, turėtų mokėt padaryti , kad nesimatytų. Po šios operacijos jau važiuosi kol važiuos, pas mus tuvlita dar neturi tokios aparatūros, kad pajaustų filtro nebuvimą.

O kas žinote kitų variantų? Su dyzelio pylimu irgi girdėjau, bet į tokį auto, nenorėčiau kol kas, pilti dyzelio. Nenustebčiau, jei sužinočiau, kad tas eolis dyzelino pagrindu pagamintas, tik su priedais :lol: Ir kur daro šiuos darbus, nes "cp servisas" man netinka.

Man vilniaus daktarai (CP servisas) paliko prastą įspūdį, pasiklėlę tokie, nors neturėtų dėl ko, apšnerkšta kontorėlė :D, vaidina baisius specus, mašiną nuo manes slepia, normaliai gedimų nepasakė diagnostiką padarę, patikrino pakabą rado tik vieną sailentbloką prie stebulės, bet nerado trūkusio galinio priekinės apatinės šakė sailento (žinau, kad plyšęs), rado parėjusius parkavimo daviklius, bet tiksliai nepasakė kurie, ir kur sugedę laidai, kur pats daviklis. Jie man tą diagnostiką ir įsūdė, telefonu galėjo pasakyti, kad dapilt eolio reikia, priskiedė, kad bakelį ardė, kad pažiūrėt kiek skysčio :D (keiktis noriu, bet užbaninsit). Jie ką, galvoja tik mergos pas juos užsuka? Išmečiau 50 eurų už nieką.

Autorius:  Navanas [ Gru 15 2017, 20:43 ]
Pranešimo tema:  Re: additive diesel minimum level

O kaip gamintojo numatyta šį reikalą tvarkyti?

Autorius:  valdas 76 [ Gru 15 2017, 21:18 ]
Pranešimo tema:  Re: additive diesel minimum level

Tai šitam modely DPF/katalizatoriaus bakelis neardomas? Senesniam modely ardomas, atsuki 4 varžtus ir krapštyk tą filtrą kiek tinkamas...Saviškį išsigręžiojau pabeditiniu grąžtu, po to kaltuku išdaužiau ir gut.
Gamintojas numatęs Eolyss pildymą ir po to sekantį programavimą, na ir DPF filtro keitimą, esant reikalui, nieko stebuklingo.
Kažkaip tamsta pastaruoju metu smarkiai nepatenkintas servisų meistrais, turiu pastebėti :lol:

Autorius:  Elviukai123 [ Gru 15 2017, 21:39 ]
Pranešimo tema:  Re: additive diesel minimum level

Navanas rašė:
Variantai tokie:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.

O kas žinote kitų variantų?



am... benzininis c5x7? viena karta investuoji ir niekada jau tai masinai neuzsidegs " level low"

Autorius:  tadas1991 [ Gru 15 2017, 21:51 ]
Pranešimo tema:  Re: additive diesel minimum level

Kodėl nereikia daryti diagnostikos? Kaip tu kitaip nustatysi filtro būklę? Akimis pažiūrėjęs nieko ten nenustatysi, nes čia ne katalizatorius ir kiaurai nepersimato. Plius, kompiuteriu pažiūrėti kainuoja pigiau, nei ardytis ten viską ir žiūrėti.

Temperatūras ir slėgius gal ir pamatuosi rankiniu būdu mechaniniais prietaisais, bet paprasčiau ir greičiau su kompu pažiūrėt, tai kam? Tuo labiau, kad kompiuterio matomos reikšmės šiuo atveju svarbesnės, nebent jei įtariama daviklių gedimai.
Šalinimas tikrai 200eur nekainuoja. Na o jei jau tiek kainuoja, tai MAX MAX tiek.
Jei bakelis neardomas, reikia žiūrėti, gal už bakelio atsijungia kažkur nelabai toli, tuomet per galą išsikrapšto. Žaidimo tada vien krapštymo, kai jau pasidėtas ant stalo, bent kelioms valandoms, ir kainuoja truputį daugiau, bet už tai jokių siūlių nelieka. Jei nėra išvis jokių sujungimų, tai tuomet jau reikia virinti. Yra būdų, kaip padaryti gražiai, bet reikia gerų virinimo meistrų. Bet iš to, kad sakaisi akimis tu kažkaip į tą filtrą pažiūrėjai, tai sprendžiu arba kad ardomas, arba kad per galą galima padaryti. Nebent sujungimai už lenkimų ir naudojot lanksčią mikrokamerą?

Gamintojo numatyta, kai baiginėjasi, papildyti skystį ir kai užsikemša (nebepavyksta regeneruoti iki padorios būklės), pakeisti filtrą nauju. Tik kad tas naujas nebelaikys net ir originalas tiek, kiek buvo tikras naujas. Nes viskas susenę ir iš variklio išeinantis dūmas tikrai nebėra toks švarus, kaip iš naujo variklio. Manau bent dvigubai trumpiau laikytų, negu naujas, o gal ir dar mažiau.
2,2HDi 115kw (C-Crosser, 4007 ir pan.) variklio suodžių filtro teorinis tarnavimo laikas (pagal patį PSA) 150kkm, o pas juos jis tikrai didelis, nes užima visą galingą bakelį (katulis atskirai prie motoro). Paskui jau pagal situaciją, bet šiaip reiktų keisti nauju. Senesniems varikliams būna nuvažiuoja su gamykliniu iki 300kkm, kartais ir daugiau, bet naujesnių nebe, nes jie paprasčiausiai mažesnio pralaidumo, kitaip sakant mažesnė filtro akis, tai ir surenka visko daugiau, ir regeneruojant išsidegina/ išsipučia mažiau, lieka daugiau viduje.

Po Trijų Karalių padarytume, jei dabar užsirašyt... Galima padaryti abiem būdais. Bet naujam filtrui garantijos teikiama tik tiek, kiek minimum privaloma pagal Lietuvos įstatymus. Nes nu supraskit, čia kaip ir turbę remontuoti su užsikimšusiu suodfiltriu išleidžiant. Jei nori, kad filtras ilgai laikytų, turi variklis dirbti idealiai. Bet ne idealiai, kaip dešimtmetis variklis su puse lemono kilometrų, o idealiai idealiai.
Jei filtro būklė dar pakenčiama, tai galima ir tiesiog dapilti skysčio ir nunulinti skaitliukus, tuokart padės. Koks ten dar programavimas... :mrgreen: Programuojama, kai atsisakoma sistemos.

Bakelį Eolio išardė? O atgal surinko/suklijavo? Jis plastikinis vientisas...

Autorius:  Navanas [ Gru 16 2017, 00:59 ]
Pranešimo tema:  Re: additive diesel minimum level

Tai po švenčių ir planuoju dasipilt to eolio ir važiuot , kol važiuos. Per tą laiką palysiu paveizėt į tą bakelį, ba pats tai nieko nemačiau, pasodino ant kėdutės mane ir tiek :D. Sakė filtras dar padorus. Geras režimas mano citroenui : autostrada i Vilnių, truputį po Vilnių pasimala ir atgal autostrada, tai prasivalyti progų pakankamai turi. Palysiu, matysiu ar pats padarysiu ar ne :D, dar youtube pasižiūrėsiu, rusų forumą paskaitiniėsiu bus matyt ..... Juk sekantis auto tai c6 bus :D reikia mokintis.
Naujesniame c5-ame (x7) tikslus tekstas skamba taip :
"Particle filter additive level too low"
Dėl servisų, tai pradėjau žiūrėt, ką gaunu už pinigus, gi žiūriu, kiek litais buvo tiek eurais dabar, ir kokybė profesionalumas, tai maždaug mano , mėgėjo lygio, o kai kur ir žemesnis, kas liečia citroeną. Ką reiškia neturime eolio, tai kuo jūs ten užsiiminėjate? Juk jo reikia visiem ir peugeotui ir citroenui, o jie tipo p ir c užsiima :D.... mėgėjai, žemas lygis. Dar baikos apie pakabos remontą: mes juk žinom, kad pakabą tvarkyti lengviau nei spyruoklinę :), o tie suokia: "oj, kaip čia sudėtinga" :D. Istorija kartojasi, kažkada statybininkai įkainius susikėlė, tai klientai bajerius pradėjo skaldyt su banknotais po gulsčiukais, su lempom už dvimetrinio gulsčiuko ir pan. - kaip šauksi taip atsilieps.... Bet statybininkai laimėjo :D, o mes būsim priversti pereiti prie naujų auto iš salono ir bus vietoj c5 fiesta, tai čia geriausiu atveju, bo gali tekt ir dacia rinktis :oops:
Dar vienas dalykas : gali būti , kad kuro sąnaudos padidėjo dėl šitų bajerių?, nes man pradėjo "ryti 6.5, o buvo 5.2. jokios sąlygos nepasikeitė, tik kuro sąnaudos :? Tik nesijuokit, procentais tai yra 20-arba 25 (priklauso, ką 100% laikai), o tai jau ženklus skirtumas.

Autorius:  Navanas [ Gru 16 2017, 03:03 ]
Pranešimo tema:  Re: additive diesel minimum level

O, valdas 76 , tas pats ir 4x4 ? :D, Mano temos visur panašios :D Matau, kad tas pats :labas:

Autorius:  tadas1991 [ Gru 16 2017, 03:11 ]
Pranešimo tema:  Re: additive diesel minimum level

Mes tai irgi Eolio neturime, nes per visus keturis metus, kiek dirbu, buvo tik du klientai, kurie pasidomėjo kaina, ir nei vienas nenorėjo pilti. Tik vienam pylęs esu, bet atsivežė šrotinio su visu bakeliu "Perpilk iš šito", ir suveikė.
Jei pats darysit, tai ir nebesiūlau.

Autorius:  HeLLmiX [ Gru 16 2017, 10:15 ]
Pranešimo tema:  Re: additive diesel minimum level

Isipilk eolio, nuresetink DPF eolio kiekio skaitliuka ir vazinekis jei filtras dar padorus. Neuzilgo gali ismesti, kad DPF filtra reikia keisti, bet gali buti kad pacio filtro skaitliuka reikia nuresetinti. Bet kokiu atveju, jungies diagnostika ir ziuri, jei filtras dar geras, dapili eolio, nurrsetini ir vaziuoji toliau, jei ne kastruoji arba keiti, dapili eolio ir vaziuoji toliau :) esu pats dapilinejes eolio ir man atrodo aprases visa procedura. O seip yra video youtube. Perkant nauja eoli jis buna su visais slangiukais ir perejimais skirtais lengvai uzpildyti bakeli automobilyje, ka youtube proceduroje tikriausiai ir pamatysi. Galima ir pati bakeli is auto nusiimti, ten viskas labai lengvai nusiima.

Autorius:  Bivainis [ Gru 16 2017, 10:24 ]
Pranešimo tema:  Re: additive diesel minimum level

Navanas, čia iš ekologinių paskatų taip saugot tą filtrą?

Autorius:  Navanas [ Gru 16 2017, 13:33 ]
Pranešimo tema:  Re: additive diesel minimum level

Bivainis rašė:
Navanas, čia iš ekologinių paskatų taip saugot tą filtrą?

Ne, tiesiog bandau išlaikyti automobilį kuo arčiau gamyklinės konstrukcijos. Išoperuoti spėsiu visada, o aišku, kad dapylus dar pravažiuos ne vieną tūkstantį. Be to, tuvlitoje jie ten pateikia siurprizą kiekvieną kartą. juk žinome istoriją su katalizatoriais.

Autorius:  Navanas [ Gru 16 2017, 13:34 ]
Pranešimo tema:  Re: additive diesel minimum level

HeLLmiX rašė:
Isipilk eolio, nuresetink DPF eolio kiekio skaitliuka ir vazinekis jei filtras dar padorus. Neuzilgo gali ismesti, kad DPF filtra reikia keisti, bet gali buti kad pacio filtro skaitliuka reikia nuresetinti. Bet kokiu atveju, jungies diagnostika ir ziuri, jei filtras dar geras, dapili eolio, nurrsetini ir vaziuoji toliau, jei ne kastruoji arba keiti, dapili eolio ir vaziuoji toliau :) esu pats dapilinejes eolio ir man atrodo aprases visa procedura. O seip yra video youtube. Perkant nauja eoli jis buna su visais slangiukais ir perejimais skirtais lengvai uzpildyti bakeli automobilyje, ka youtube proceduroje tikriausiai ir pamatysi. Galima ir pati bakeli is auto nusiimti, ten viskas labai lengvai nusiima.

Va taip maždaug ir aš įsivaizduoju operacijų seką. Dar eolio neieškojau. Čia dar bus bajerių :)

Puslapis 27 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/