WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

additive diesel minimum level
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=21701
Puslapis 37

Autorius:  HeLLmiX [ Gru 16 2017, 14:07 ]
Pranešimo tema:  Re: additive diesel minimum level

Navanas rašė:
HeLLmiX rašė:
Isipilk eolio, nuresetink DPF eolio kiekio skaitliuka ir vazinekis jei filtras dar padorus. Neuzilgo gali ismesti, kad DPF filtra reikia keisti, bet gali buti kad pacio filtro skaitliuka reikia nuresetinti. Bet kokiu atveju, jungies diagnostika ir ziuri, jei filtras dar geras, dapili eolio, nurrsetini ir vaziuoji toliau, jei ne kastruoji arba keiti, dapili eolio ir vaziuoji toliau :) esu pats dapilinejes eolio ir man atrodo aprases visa procedura. O seip yra video youtube. Perkant nauja eoli jis buna su visais slangiukais ir perejimais skirtais lengvai uzpildyti bakeli automobilyje, ka youtube proceduroje tikriausiai ir pamatysi. Galima ir pati bakeli is auto nusiimti, ten viskas labai lengvai nusiima.

Va taip maždaug ir aš įsivaizduoju operacijų seką. Dar eolio neieškojau. Čia dar bus bajerių :)

Kad nelabai turetu but tu bajeriu. Ten telpa 3l i bakeli. Pirkau toki http://www.oltrade.lt/lt/dpf-fap-filtru-skysciai-ir-kuro-priedai/kietuju-daleliu-filtro-dpf-fap-skystis-walker-80501-eolys-176-3l.html bet ne is cia. Jei prie eolys bakelio jungties fiksatoriaus mygtukas zalios spalvos, tai bus sitas, jei ne tai kitoks. Bet 99.9% kad sitas tiks :)

Autorius:  Navanas [ Gru 16 2017, 14:18 ]
Pranešimo tema:  Re: additive diesel minimum level

Bajeriai su kainom: nuo 50 iki 100 svyruoja už litrą kur pirkt ? Aišku pigiau, galiu net siųstis iš užsienio, neskubu, kol kas. O pirkt, matau, pačiam reikės ir, matau, kad pripilsiu pats, šlangelės net yra komplektuose :D.

Autorius:  HeLLmiX [ Gru 16 2017, 14:42 ]
Pranešimo tema:  Re: additive diesel minimum level

Navanas rašė:
Bajeriai su kainom: nuo 50 iki 100 svyruoja už litrą kur pirkt ? Aišku pigiau, galiu net siųstis iš užsienio, neskubu, kol kas. O pirkt, matau, pačiam reikės ir, matau, kad pripilsiu pats, šlangelės net yra komplektuose :D.

Tai jei turi kur pasikelti tai ten tikrai nesunku. As pirkau 3l. Ten yra visos slangeles. Jei 1l pirksi tada nebus nieko :) BET nuimt bakeli ir supilt ten tikrai nesunku. Kaip matai tame 3l komplekte yra viena 1l tara pertekliui. Nauja pildant tas senasis turetu isbegti i ta tara. As kai pildziau pirma karta tai buvau ir bakeli nusiemes, nes jis nera skaidrus ir nesimato kiek ten to skyscio. Poto papildziau pilnai be tos perteklines taros ir viskas. Kas liko susipyle p407 taip pat apdovanota DPF filtru :) arba gali parduot. Karts nuo karto yra ieskanciu :) jei turi galimybe pradziai gali paimatuoti kiek realiai tavo bakelyje jo liko. Tada ir spresti koki kieki pirkti. Bent as jau taip daryciau turedamas 1 apdovanotaji DPF automobili :)

Autorius:  Navanas [ Gru 16 2017, 20:39 ]
Pranešimo tema:  Re: additive diesel minimum level

Rida, maniškio 270 k km, panašu, kad tikra (130 k km tikrai mano jau prisukta), abejoju ar prieš tai pildytas bakelis, bet visi šitie 130 000 km prasukta režimu Ukmergė-Vilnius-Ukmergė

Autorius:  HeLLmiX [ Gru 16 2017, 22:36 ]
Pranešimo tema:  Re: additive diesel minimum level

Navanas rašė:
Rida, maniškio 270 k km, panašu, kad tikra (130 k km tikrai mano jau prisukta), abejoju ar prieš tai pildytas bakelis, bet visi šitie 130 000 km prasukta režimu Ukmergė-Vilnius-Ukmergė

Tuejo but pildytas, kazi ar butu tiek atlaikes :) ten kazkas apie 40k su 1l eolio eina nuvaziuot :)

Autorius:  Navanas [ Gru 17 2017, 00:49 ]
Pranešimo tema:  Re: additive diesel minimum level

Nesueina matematika. Jei su 1 litru nuvažiuoja 40 k km, tai su trim litrais nuvažiuotų 120 k km, ką aš jau nuvažiavau, netikiu, kad prieš parduodamas kažkas pripylė eolio :D, gal klysti ties kažkuria vieta? Aš galvoju, kad paskaičiuota 200 k km, bet režimas vilnius ukmergė vilnius padėjo pratraukt iki 270 k km Bet ydomu, kiek km gamintojas numates ?

Autorius:  HeLLmiX [ Gru 17 2017, 11:44 ]
Pranešimo tema:  Re: additive diesel minimum level

Navanas rašė:
Nesueina matematika. Jei su 1 litru nuvažiuoja 40 k km, tai su trim litrais nuvažiuotų 120 k km, ką aš jau nuvažiavau, netikiu, kad prieš parduodamas kažkas pripylė eolio :D, gal klysti ties kažkuria vieta? Aš galvoju, kad paskaičiuota 200 k km, bet režimas vilnius ukmergė vilnius padėjo pratraukt iki 270 k km Bet ydomu, kiek km gamintojas numates ?

Na as lyg ir tiek buvau uzskaites kazkur. Nesu 100% tikras. Aisku vaziavimo rezimas irgi turi itakos. Jei vien trasa, gal ir daugiau galima. Jei dar buvo garantinis auto tai manau vistiek uzpilde servise, nes privaloma pasiekus tam tikra rida. Pasiziurek kad ir pp2000.ru/vin jei rodo informacija ivedus vin koda, ten turi but irasas kad pildytas eolis :)

Autorius:  tadas1991 [ Gru 17 2017, 15:43 ]
Pranešimo tema:  Re: additive diesel minimum level

Navanas rašė:
Bivainis rašė:
Navanas, čia iš ekologinių paskatų taip saugot tą filtrą?

Ne, tiesiog bandau išlaikyti automobilį kuo arčiau gamyklinės konstrukcijos. Išoperuoti spėsiu visada, o aišku, kad dapylus dar pravažiuos ne vieną tūkstantį. Be to, tuvlitoje jie ten pateikia siurprizą kiekvieną kartą. juk žinome istoriją su katalizatoriais.

Su katalizatoriais yra gana nebloga istorija. Tai vienas iš retų atvejų, kai Lietuvoje įstatymas nėra taikomas atgaline tvarka. Taigi, atvažiuoju su mašina, kuri Lietuvoje įregistruota iki 2013tų balandžio 1d., ir nebūna jokių problemų.

Autorius:  Navanas [ Vas 22 2018, 18:31 ]
Pranešimo tema:  Re: additive diesel minimum level

Nu va. Eolio neprisiruošiau užpilt, tai užsikišo filtras pravažiavo gerus porą tūkstančių km. Kur gerai išima juos, Reikia, kad tech apžiūrą po to pereitų. Yra visokių ten regeneravimų ir pan , ar verta? Kas gerai išima tuos filtrus? Ir kiek kainuoja pas tuos , kur padaro užtikrintai? Skambinau vienam, bet ko tais mėtosi, dėl jungimosi per jungtį, taip jau užtikrintai nesako, kad pereis (dabar gi tech apžiūroj nebesuks variklio iki redlin'o , o jungsis kompu.) O tech apžiūrą reikės eiti balandžio mėnesį.

Autorius:  ukw [ Vas 22 2018, 19:04 ]
Pranešimo tema:  Re: additive diesel minimum level

Kiek sutaupei?

Autorius:  Navanas [ Vas 22 2018, 19:25 ]
Pranešimo tema:  Re: additive diesel minimum level

Tai, kad nesutaupiau, sakė išimti kainuoja 200 eu. Dapylus dar kokius 50 k km būčiau tikrai nuvažiavęs. Išimt kainuoja 200 eu, dapilt irgi panašiai :) Dabar aiškėja, kad išoperavimas nelabai gerai - gali tech apžiūroje gali atkasti, kad išimta, reikia domėtis regeneravimu. Jeigu tik išimti tą filtrą, tai jokių ten sudėtingumų: https://www.youtube.com/watch?v=MxQWOVNM4jo
va perprogramuot jau yra reikalų, bet tą jau moka vyrai, va tech apžiūra sugalvojo, kad jungsis prie kompo dabar, ten jau gali pamatyti o gali ir nepamatyt, žinok, dabar.... Bet nuo kelintų metų automobilius jungs ? Maniškis 2009 metų, gal tokių dar nejungs?
Reikia man jau naujo - iš salono automobilio, daug važiuoja maniškis. Kita vertus, tai ir naujam jau garantija būtų pasibaigus jau, 140k vien tik mano prasukta.

Autorius:  Arthur [ Vas 22 2018, 20:37 ]
Pranešimo tema:  Re: additive diesel minimum level

Cia is kokios galaktikos nusileidot. Nieko jie ten nematys prisijungia per TA. Ir kur cia tiek kainuoja egr ir fap programinis salinimas. :shock:

Autorius:  ukw [ Vas 22 2018, 21:23 ]
Pranešimo tema:  Re: additive diesel minimum level

Programiškai kainuoja 80 eur. Kiek kainuoja su darbu, nzn.

Autorius:  tadas1991 [ Vas 23 2018, 01:48 ]
Pranešimo tema:  Re: additive diesel minimum level

Priklauso, kas ten per sistema pas tą Navaną. Jei Siemens, tai programavimas apie 90. Jei Delphi, tai gali kainuoti brangiau, programavimas kokie 120eur ir mechaninis darbas, jei bakelis ardosi, 40-50eur, o jei nesiardo, nuo 50eur, pagal situaciją, ar yra sujungimų, ar nėra (bakelio jokiais būdais negalima pjauti, tai jei yra už bakelio sujungimas, tai sugebu išimti per sujungimą, jei nėra - pjaunam vamzdį kokia 15cm nuo bakelio ir paskui gražiai gražiai suvirinam ir jei yra priekabių per TA, tai duslintuvą reikėjo pakeisti, o gamykliškai nėra sujungimo, o visam pakeisti kartu su FAP ir naujais katalizatoriais buvo per brangu). EGR fiškę atjungt šitam nekainuoja, nes labai lengva, tai ne 1,6HDi 82kw, kur reik nemenkai apsiardyt ir vistiek apgraibom.
Per OBD jungsis ir nuskaitinės klaidas rimčiausiu atveju TA. Nemanau, kad vyrai pradės gilintis į tokius parametrus, kaip dif.slėgis ir temperatūros, o ir tie dalykai matuojami darant testą važiuojant, nes stovimoj padėty nelabai tikslu. Visa kita - reikia nusimanyti konkrečioj markėj ir konkrečioj kompiuterio versijoj, kad susigaudytum pagal parametrus, kad tikriausiai išprogramuotas filtras. Ir tai tik spėjimai, nes garantuotas reikalas gaunamas tik nuskaičius EEPROMą, o to tikrai tikrai nedarys, nebijokit, nes už tokius dalykus galima prarasti gamintojo garantiją, jei ji tarkime dar yra. O nuo kokių 2010tų daugumai pilnai nenuskaitysi neatidaręs kompo ir nenuėmęs "Chip tuning protection", tai kompo tikrai niekas neatidarinės jum. Bakelio atidarinėti negali, jei nepjaustytas, vadinasi traktuojama, kad viskas gerai, taip man pasakė TA kontrolierius
Vat ir viskas. Pasiūlyčiau savo paslaugas, bet būtų tik Kovo viduriui dabar, ir nelabai žinau, ar noriu, nes kiek skaičiau tamstos žinučių, tai amžinas verkimas meistrų nekompetencija ir didelėmis kainomis, kad nelikčiau kaltas.
Beje, kaip tik pas mane ant keltuvo yra C5 X7 su tokia pat bėda, labai užsikimšusiu FAP. Suremontavom purkštukus, bet dar pilnai nepadėjo, tai va rytoj parsivežu donorinį variklį - keisim. Reik tikėtis, kad turbina dar bus gyva.

Autorius:  Navanas [ Vas 23 2018, 02:12 ]
Pranešimo tema:  Re: additive diesel minimum level

Bakelis ardosi, iš galo irgi yra sujungimas, viskas išsiima labai gražiai ir atgal susideda. Pats išdaužyčiau. Dabar tai labai jau nenori dirbt, jau apsukos pulsuoja, neleidžia daug sukelt, galios nėra automobilis stirpriai trūkčioja. O gal kas šiaip atsitiko, ne tik eolio trūkumas? bet gi pradiagnozuos prieš operuodami? Klaidas rodo, aditional low, antipolution fault, engine check užsidegė. Pavėlavau užpilt eolio , achilo sausgyslė trūko.....ligoninė etc. Ne tas rūpėjo. Na paieškosim dar sprendimų. Kol kas aiškus vienas -išoperavimas. Dėl techninės apžiūros išsiaiškinau, obd jungs automobiliams pagamintiems 2015 ir vėliau. (https://www.delfi.lt/auto/autonaujienos ... d=77062181), kitiems, kaip supratau, po senovei, bet su jais ten menki juokai, spaudžia jie pirkt automobilius iš salono nors tu ką. Pažiūrėjau visokių video, dauguma žmonių, kai baigiasi eolis, šalina filtrą ir nesuka galvos, vakariečiai , tokiu atveju keičia automobilį, bet dažniausiai tiek net nenuvažiuoja.
Rida apie 280 k km, jau prasidėjo didžiosios bėdos? (fap, egr, purkštukai, dvimasis smagratis, turbina ir t.t.) :shock:
Pasidomėsiu dar regeneravimu, plovimu filtro....dėl pasidomėjimo :)
Taip, manęs servisai turi bijoti, kritiškai vertinu darbus (svetimus), pats tai dirbu be klaidų :lol: :lol: :lol:

Puslapis 37 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/