WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

additive diesel minimum level
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=21701
Puslapis 57

Autorius:  xamas [ Vas 23 2018, 12:39 ]
Pranešimo tema:  Re: additive diesel minimum level

Cia buvo vienai moterai. Paprase pagalbos TA praeit. Ok. Sutarta. Ir ka, benzinine auto neatitinka tersalu normu. Von is TA. Susitvarkysi, bus ok. Kazkokiam ala servise imontavo katalizatoriu ( 200eu paeme). Nuvaziavo vel, ir ka, von lauk nes netikrinsim, matosi katalizatoriaus bakelio pjaustymo/virinimo zymes. Rimtas servisas, nes grazino pinigus. Nervu TA darbuotojams nieks neatstatys, nes moterela apsauke isisuntinejo visus po balas, issikviete TA vada ir aiskino, kad katalizatorius yra, o Jus nematuojat.
Reziume: pasiskolintas katalizatorius is kitos tokios pacios auto, praeita TA. Katalizatarius grazintas savinykui. Dabar laukiu spektaklio, kol pateks moterela ant akcijos kelyje "Svarus pusyno oras" ir irodines, kad TA turiu, ir eikit jus grybu pjaut. Po viso to pabendravau su TA darbuotoju, kuris paporino esama ir busima situacija.
Tuoj skelbsiu akcija, surenku FAP, DPF filtrus ( tik gerus). Vistiek juos ismetat.

Autorius:  Laimonas [ Vas 23 2018, 12:49 ]
Pranešimo tema:  Re: additive diesel minimum level

xamas rašė:
Cia buvo vienai moterai. Paprase pagalbos TA praeit. Ok. Sutarta. Ir ka, benzinine auto neatitinka tersalu normu. Von is TA. Susitvarkysi, bus ok. Kazkokiam ala servise imontavo katalizatoriu ( 200eu paeme). Nuvaziavo vel, ir ka, von lauk nes netikrinsim, matosi katalizatoriaus bakelio pjaustymo/virinimo zymes. Rimtas servisas, nes grazino pinigus. Nervu TA darbuotojams nieks neatstatys, nes moterela apsauke isisuntinejo visus po balas, issikviete TA vada ir aiskino, kad katalizatorius yra, o Jus nematuojat.
Reziume: pasiskolintas katalizatorius is kitos tokios pacios auto, praeita TA. Katalizatarius grazintas savinykui. Dabar laukiu spektaklio, kol pateks moterela ant akcijos kelyje "Svarus pusyno oras" ir irodines, kad TA turiu, ir eikit jus grybu pjaut. Po viso to pabendravau su TA darbuotoju, kuris paporino esama ir busima situacija.
Tuoj skelbsiu akcija, surenku FAP, DPF filtrus ( tik gerus). Vistiek juos ismetat.


Cia issipypinejimas LT, vokietijoj, prancuzijos, POFIG kad virinta, svarbu NELEIDZIA. Musu darbajedai prisimasto debilizmu kazkokiu.... Matuokit ant keliu, darykit patikras, matuokit per TA tai kas yra o ne shuda malkit, mat virinimas yra. Tokius TA *** reiktu pasodint. Cia yra tragedija.

As pries GARVEZIUS, bet ir uz TOKIUS DEBILIZMUS kai virintas kaminas nepraleidzia. Norisi sautuvo. Tokie jau VIRSININKAI tose TA vaiksto kaip POVAI issiskete. Tragiskas vaizdelis - stai kas priveda prie MONOPOLIJOS.

Autorius:  Phantom- [ Vas 23 2018, 12:53 ]
Pranešimo tema:  Re: additive diesel minimum level

Bet jie įrangos, kad patikrinti ar yra katalizatorius neturi? Visas tikrinimas "iš akies"? Nemanau, kad ir su FAP filtrų tikrinimai greitu metu kažkas rimtesnio bus nei "iš akies" :D

Autorius:  ukw [ Vas 23 2018, 13:01 ]
Pranešimo tema:  Re: additive diesel minimum level

Taigi man taip buvo per praeitą TA su Xsara. Viskas ok, tik sako va ateik pažiūrėk, kur po katulio sujungimas, tai biški pajuodę, nematuosiu tau dūmo. Važiuok susitvarkyk. Nuvarau pas velnius, lendam po mašina, konststupjam kad chomutas užpuvęs. Pjaunam laukt varžtus, randam kad ir flanšas pisdec. Ok, įvirina naują sujungimą, dar nuvarau stiklą dėl savęs pasikeičiu, nes nors ir pabumbėjo, bet tipo ok.

Varau į TA. Palenda po mašina. Nematuosiu sako, čia virinta, turbūt katulį išėmėt dar. Kilo triukšmelis, kuris buvo išspręstas atėjus dieną prieš tai TA dariusiam ponui, kuris sako: ko čia prisikabinai, aš pats liepiau sujungimą susitvarkyti.....

Autorius:  Navanas [ Vas 23 2018, 13:04 ]
Pranešimo tema:  Re: additive diesel minimum level

xamas rašė:
Nu ir pagal nauja TA reglamenta Jusu auto ismetimas virsija norma, ka darysit? Ir neburkit man apie tai, kad Euro 3 ir Euro 5, 6 ismeta vienodai suodziu. O ta tikrai patikrins. Kaip ir zadejo netolimoj ateiti filtru davikliu parametrus nuskaityt.

Va šito tai aš labiausiai ir bijau. Jei išimsiu tai jau šakės, reiks nuomotis fitrą, jei nepereis ta. Tas perčipavimas brangiai gaunasi, ir nelabai jau gerai, jei dūmingumo normaliai nepereina, nesinori su juodų dūmų kamuoliu iš galo važinėti, gi kartais ir gatvėje matuoja, kai užeina ir atrodo nekaip. Bandyčiau dapilt eolio, bet, gal jau vėlu? Nuėmus filtrą, gal matytūsi kokia ten jo būklė. Bet nerandu kas eolio po 1 litrą pardavinėja. Gal pabandyt, eksperimento dėlei , būtų aišku vieną kartą ir visiem laikam. Kur pildo? kuo toliau tuo daugiau abejonių dėl teisingiausio sprendimo. Aišku daug kas paaiškės nuvažiavus ir pajungus diagnostiką. Ydomu kiek galima pamatyti per tą diagnostiką ? Kai kuriem auto yra davikliai, matuoja slėgį prieš ir po ir pagal tai sprendžia kiek užsiteršęs filtras, kituose ten kažkokį svorį rodo, o kaip šitame modelyje? Klausimų, jei domiesi tai tikrai daug. Man keista, kad žmonės tik pamatę "additional low" puola kastruoti dpf filtrą. O gal nieko keisto, toks sprendimas logiškiausias ? Nesvaigčiau čia tiek, jei nebūtū koja traumuota senai jau filtras nuimtas būtų ir nuspręsta ką daryti, net ir išdaužyčiau pats, jei nuspręsčiau šalinti. Ar pas meistrus kokius nulėkčiau, bet kad artimiausias laikas tik po savaitgalio, yra laiko informacijai rinkt. Bet dabar gi nepaeinu :bum:
Nors tadas sako, kad reikia lupt lauk ir nežaist, taip suprantu ? :) O jis čia daugiausiai patyręs.... bet kiek suprantu su x7 ne tiek ir ilga pažintis - tik dabar prasideda.
Dar vienas variantas dapilt eolio, pažiūrėti , ar padės, jei ne, gaivinti filtrą :x Bet čia jau reikia ir laiko ir pinigų ir meistrų daugiau..... Neturiu nei to nei to. ir jau į žaidimą panašu....

Autorius:  tadas1991 [ Vas 23 2018, 13:17 ]
Pranešimo tema:  Re: additive diesel minimum level

xamas rašė:
Cia buvo vienai moterai. Paprase pagalbos TA praeit. Ok. Sutarta. Ir ka, benzinine auto neatitinka tersalu normu. Von is TA. Susitvarkysi, bus ok. Kazkokiam ala servise imontavo katalizatoriu ( 200eu paeme). Nuvaziavo vel, ir ka, von lauk nes netikrinsim, matosi katalizatoriaus bakelio pjaustymo/virinimo zymes. Rimtas servisas, nes grazino pinigus. Nervu TA darbuotojams nieks neatstatys, nes moterela apsauke isisuntinejo visus po balas, issikviete TA vada ir aiskino, kad katalizatorius yra, o Jus nematuojat.
Reziume: pasiskolintas katalizatorius is kitos tokios pacios auto, praeita TA. Katalizatarius grazintas savinykui. Dabar laukiu spektaklio, kol pateks moterela ant akcijos kelyje "Svarus pusyno oras" ir irodines, kad TA turiu, ir eikit jus grybu pjaut. Po viso to pabendravau su TA darbuotoju, kuris paporino esama ir busima situacija.
Tuoj skelbsiu akcija, surenku FAP, DPF filtrus ( tik gerus). Vistiek juos ismetat.

Kaip tik turiu viena gera :)
https://drive.google.com/file/d/19ENNLE ... p=drivesdk

Autorius:  Phantom- [ Vas 23 2018, 13:35 ]
Pranešimo tema:  Re: additive diesel minimum level

Pasijungus lexia rodo visus slėgius, kiekius ir t.t. aš tavo vietoje daryčiau taip (aš tik mėgėjas, tai mano nuomonė nebūtinai yra teisinga) pasijungčiau lexia ir žiūrėčiau kokius keiksmažodžius kompas rašo, gal pas tave lemputės ne tik dėl FAP dega. Tada trasoj pralėkčiau ir pažiūrėčiau ką rodo FAP slėgio davikliai (čia gal Tadas padės su skaičiais, kokie jie turi būti, aš jau nepamenu reikšmių), jei užsikišęs, tada tik operacija. Jei ne, lendi po mašina ir tikrini bakelį, jei yra skysčio, dapili, nuresetini skaitliuka ir toliau riedi, jei tuščias (nežinau kiek tai įtakoja patį FAP kai važinėjama be eolio), jei neilgai, gal nieko baisaus, jei ilgai tada tikriausiasi tik opreacija.
P.S. jei purkstukam ir turbai jau nekažką, tai FAP tik dar labiau blogina situaciją, dėl daugiau išmetamų suodžių jis kemšasi greičiau ir papildomai aprauna ir taip pavargusius komponentus (tokiu atveju irgi siūlyčiau operaciją)
P.S.S vistiek pirmas žingsnis turi būti diagnostika (lexia).

Autorius:  Phantom- [ Vas 23 2018, 13:36 ]
Pranešimo tema:  Re: additive diesel minimum level

tadas1991 rašė:
xamas rašė:
Cia buvo vienai moterai. Paprase pagalbos TA praeit. Ok. Sutarta. Ir ka, benzinine auto neatitinka tersalu normu. Von is TA. Susitvarkysi, bus ok. Kazkokiam ala servise imontavo katalizatoriu ( 200eu paeme). Nuvaziavo vel, ir ka, von lauk nes netikrinsim, matosi katalizatoriaus bakelio pjaustymo/virinimo zymes. Rimtas servisas, nes grazino pinigus. Nervu TA darbuotojams nieks neatstatys, nes moterela apsauke isisuntinejo visus po balas, issikviete TA vada ir aiskino, kad katalizatorius yra, o Jus nematuojat.
Reziume: pasiskolintas katalizatorius is kitos tokios pacios auto, praeita TA. Katalizatarius grazintas savinykui. Dabar laukiu spektaklio, kol pateks moterela ant akcijos kelyje "Svarus pusyno oras" ir irodines, kad TA turiu, ir eikit jus grybu pjaut. Po viso to pabendravau su TA darbuotoju, kuris paporino esama ir busima situacija.
Tuoj skelbsiu akcija, surenku FAP, DPF filtrus ( tik gerus). Vistiek juos ismetat.

Kaip tik turiu viena gera :)
https://drive.google.com/file/d/19ENNLE ... p=drivesdk

Biški prasiplausi, biškis klijų ir kaip naujas :wink:

Autorius:  xamas [ Vas 23 2018, 13:54 ]
Pranešimo tema:  Re: additive diesel minimum level

Na jie gasdina kad jungsis per OBD , bet cia velgi dar neaisku kada. Siai dienai jie pamatuot slegiu negali, tik tersalu norma. Daugiau apsiriboja vizualia apziura. Ir jei katulio ar filtriuko ner, bet vizualiai nesimato kastracijos proceso, jie matuoja isangej. O vat tadum ir prasideda, arba atitiks pagal tavo auto EURo normas arba ne. Anksciau to nebuvo, buvo viena reiksme ir vsio. Pas mumi irgi specai tobuleja, mokesciai dideja..... Bet visai tai galioja tik pagal nauja reglamenta, nuo auto registracijos Lietuvoje datos.

Autorius:  Phantom- [ Vas 23 2018, 14:12 ]
Pranešimo tema:  Re: additive diesel minimum level

Pas mane paskutinius du kar jungėsi per OBD, man rodos, ten tik apsukas žiūri, nes tada nededa to šūduko ant siurblio. O jei nėra ryšio (pvz ištrauki kokį kontaktą iš obd jungies :doom:), arba įjungi durnių ir sakai, kad nežinau kur ta jungtis randasi :doom: (man buvo, kad kuitėsi, kuitėsi po mašina ir nerado kur ta jungtis, tai pats parodžiau :D) tada kabina tą šuduką ant siurblio. Ar dabar pas mus tikrina kažką daugiau nei dūmingumą dyzeliui ir CO benzui?

Autorius:  valdas 76 [ Vas 23 2018, 22:17 ]
Pranešimo tema:  Re: additive diesel minimum level

Navanas rašė:
xamas rašė:
Nu ir pagal nauja TA reglamenta Jusu auto ismetimas virsija norma, ka darysit? Ir neburkit man apie tai, kad Euro 3 ir Euro 5, 6 ismeta vienodai suodziu. O ta tikrai patikrins. Kaip ir zadejo netolimoj ateiti filtru davikliu parametrus nuskaityt.

Va šito tai aš labiausiai ir bijau. Jei išimsiu tai jau šakės, reiks nuomotis fitrą, jei nepereis ta. Tas perčipavimas brangiai gaunasi, ir nelabai jau gerai, jei dūmingumo normaliai nepereina, nesinori su juodų dūmų kamuoliu iš galo važinėti, gi kartais ir gatvėje matuoja, kai užeina ir atrodo nekaip. Bandyčiau dapilt eolio, bet, gal jau vėlu? Nuėmus filtrą, gal matytūsi kokia ten jo būklė. Bet nerandu kas eolio po 1 litrą pardavinėja. Gal pabandyt, eksperimento dėlei , būtų aišku vieną kartą ir visiem laikam. Kur pildo? kuo toliau tuo daugiau abejonių dėl teisingiausio sprendimo. Aišku daug kas paaiškės nuvažiavus ir pajungus diagnostiką. Ydomu kiek galima pamatyti per tą diagnostiką ? Kai kuriem auto yra davikliai, matuoja slėgį prieš ir po ir pagal tai sprendžia kiek užsiteršęs filtras, kituose ten kažkokį svorį rodo, o kaip šitame modelyje? Klausimų, jei domiesi tai tikrai daug. Man keista, kad žmonės tik pamatę "additional low" puola kastruoti dpf filtrą. O gal nieko keisto, toks sprendimas logiškiausias ? Nesvaigčiau čia tiek, jei nebūtū koja traumuota senai jau filtras nuimtas būtų ir nuspręsta ką daryti, net ir išdaužyčiau pats, jei nuspręsčiau šalinti. Ar pas meistrus kokius nulėkčiau, bet kad artimiausias laikas tik po savaitgalio, yra laiko informacijai rinkt. Bet dabar gi nepaeinu :bum:
Nors tadas sako, kad reikia lupt lauk ir nežaist, taip suprantu ? :) O jis čia daugiausiai patyręs.... bet kiek suprantu su x7 ne tiek ir ilga pažintis - tik dabar prasideda.
Dar vienas variantas dapilt eolio, pažiūrėti , ar padės, jei ne, gaivinti filtrą :x Bet čia jau reikia ir laiko ir pinigų ir meistrų daugiau..... Neturiu nei to nei to. ir jau į žaidimą panašu....

Manau, reiktų mažiau triest dėl neesminių dalykų...
Kiekvienai dyzelinei mašinai maksimalios dūmingumo normos yra paskaičiuotos su geroku rezervu, taigi niekas pagal konkrečią Euro klasę nežiūrės ir jokių slėgių nematuos...Švedijoj jau senokai dyzeliams, naujesniems nei 2005 m. gamybos, dūmingumo testas nėra atliekamas, o pasijungus per OBD jungtį, žiūrima, yra ar nėra su dujų išmetimo sistema susijusių klaidų. Leistinos dūmingumo normos tiek LT, tiek SE yra iš esmės identiškos.Pats varau TA be DPF ir atjungtu EGR, niekam ten neįdomu.

Autorius:  Navanas [ Vas 24 2018, 14:58 ]
Pranešimo tema:  Re: additive diesel minimum level

Nu va. nuvariau į diagnostiką. 30 eurų pėmė. Verdiktas: Filtras dar neužsikišęs, skirtumas 6-7 milibarai ar barai. Automobilis nedirba, bes parėję 2 purkštukai ir egr viožtuvas užsidaręs. Kuriam naują tema :D. O dėl filtro, tai reikia dapilt eolio, radau 3 ltr už 86 eurus, čia vietoje, Ukmergėje pačiame brangiausiam, bet geriausiam servise :D.
Mano istorijos apie filtrą reziumė-dapilt eolio. Kai dapilsiu (jei dapilsiu) pateiksiu kainas ir operacijų aprašymus.
O dabar kuriu, ar ieškau temos pie purkštukus :bum:

Autorius:  tadas1991 [ Vas 24 2018, 17:52 ]
Pranešimo tema:  Re: additive diesel minimum level

6-7mbar, vadinasi filtro nera arba jis pragreztas. 6-7bar neimanoma pasiekt fiziskai, variklis nebedirbtu.
Geras meistras...

Autorius:  Navanas [ Vas 24 2018, 18:40 ]
Pranešimo tema:  Re: additive diesel minimum level

tadas1991 rašė:
6-7mbar, vadinasi filtro nera arba jis pragreztas. 6-7bar neimanoma pasiekt fiziskai, variklis nebedirbtu.
Geras meistras...

Nu, tai bl...t ant popieriaus parašyta 7mbar. Aš nepragrežinėjau, nebent prieš mane pergrežė, kuo toliau tuo įdomiau, sakė gali būti iki 10 mbar?

Autorius:  tadas1991 [ Vas 25 2018, 00:01 ]
Pranešimo tema:  Re: additive diesel minimum level

Navanas rašė:
tadas1991 rašė:
6-7mbar, vadinasi filtro nera arba jis pragreztas. 6-7bar neimanoma pasiekt fiziskai, variklis nebedirbtu.
Geras meistras...

Nu, tai bl...t ant popieriaus parašyta 7mbar. Aš nepragrežinėjau, nebent prieš mane pergrežė, kuo toliau tuo įdomiau, sakė gali būti iki 10 mbar?

Čia ant laisvų gal tiek, bet ant laisvų nieko esminio nereiškia. FAP užsikimšimo lygis tikrinamas važiuojant, ir važiuojant stipriai, dugnu.
Esmė, jei 6-7 su apkrova - nėra FAP. Jei be apkrovos laisvais sūkiais - neteisinga diagnostika.

Puslapis 57 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/