WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

additive diesel minimum level
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=21701
Puslapis 67

Autorius:  Navanas [ Vas 25 2018, 00:55 ]
Pranešimo tema:  Re: additive diesel minimum level

Kur aš papuoliau, ant apkrovos netikrino visai. Bet kad nelabai ir išeitų, nes apsukų nelaiko visiškai, numeta iškart.

Autorius:  tadas1991 [ Vas 25 2018, 01:35 ]
Pranešimo tema:  Re: additive diesel minimum level

Na tai žiūrėkit, gavot gi gražų patikros lapą su daug skaičiukų :)
Aš tai lapo neikart niekam nesu spausdinęs, nes nematau reikalo. Išvis man tie lapai juokingi, tipo labai ten klientui įdomu, ir svarbu, ką ten rašo. Jei būtų tokia paklausa tuos lapus spausdint, tai nors vienas klientas būtų paprašęs, tai jei bent pusė prašytų, tai atsirastų ir printeris ir spausdinčiau tuos lapus. Bet per keturis metus, kiek naudoju Lexia, dar nei vienas klientas lapo nepaprašė, ir dar nei vienam neprireikė klaidų kodų, kuriuos visi nuskaito ir visi klientui duoda už pinigus. Aš nesuprantu, kodėl jie juos spausdina. Matyt dėl to, kad ir visi kiti spausdina, tai tada galvoji, kad reikia ir tau spausdinti. Bet kad klientui to lapo nereikia, tai niekam neįdomu. Geriau sąskaitą išrašyt, negu tą klaidų lapą nesuprantama kalba atspausdint.
Kadangi jokio produkto nesukuria, tai bent lapą atspausdina, kad ir klientas galėtų paspoksot ir pavėpsot į tuos pačius skaičiukus, kurių nesupranta nei pats meistras, nei jo klientas. O tada galima įkelt į forumą ir paklaust, "kas čia gali būt blogai?", meistras nežino ir neįtaria. Diagnostika juk yra skirta diagnozuoti, t.y. nustatyti gedimą arba bent jo aiškius simptomus, o ne į skaičiukus pažiūrėt.
Tokią diagnostiką galima daryti, kai neveikia kažkuris ABS daviklis, ir nežinai, kurį keisti, arba kai kažkurios oro pagalvės laidas nekontaktuoja, ir nežinai, kuriam mašinos gale plastmases lupinėti. Bet ne šiuolaikiniams varikliams, kur labai retai gali vien kompu bėdą kažkokią nustatyt. Kiši snapą po kapotu ir kažką darai, tą patį kompą po nosim pasikišęs, ir žiūri, kas keičiasi, arba padarai ir eini žiūrėt, arba trauki įtartiną detalę lauk ir tikrini mechaniškai. Deja, bet tam reikia bent trupučio žinių apie variklio ir jo valdymo sistemų darbo pobūdį :mrgreen:

Autorius:  Navanas [ Vas 27 2018, 12:20 ]
Pranešimo tema:  Re: additive diesel minimum level

Su purkštukais epopėja kuriam laikui baigėsi, reikia gryžti prie eolio. Bet, dabar , jau atidžiai perskaičiau tado postą apie mano diagnostiką, ir iškilo abejonė, ar pas mane dpf filtras nepragręžras, neišardytas? CP servise, Vilniuje jį tikrino,sakė yra, ir netgi nelabai užsinešęs buvo. Ar gali būti, kad jie nepastebėjo fitro kolxozinimų? Galiu jais pasitikėt? Jau paranoja man vystosi konkrečiai.
Tadas užsiminė, kad pagal diagnostiką, pas mane labai mažas filtro pasipriešinimas, fiziškai net nelabai įmanoma, kad taip gali būti, aišku, sako GAL, NEBENT ant laisvų apsukų.
Įtarimus stiprina tokie dalykai: EGR vožtuvas visą laiką uždarytas , gal ten jis nepastrigęs , gal jį ten išprogramavo? Kai išprogramavo egr, gal nustatė , kad eolio pripylė ir aš laimingai važinėju be regeneracijų, pats to nežinodamas, o filtras pragręžras ar kas jam padaryta.
Antras dalykas niekada nepastebėjau kad vyksta regeneracija filtro. Ar ji vyksta taip nepastebimai? Niekada, jokiu požymių nejaučiau regeneracijos.
Trečias dalykas nuvažiuotas kilometražas su eolio bakeliu glumina. Bendra rida 280 k km. Aš nuvažiavau 140 k km. Taigi, 140 k km eolio aš tikrai nedapylinėjau. Negi su eolio bakeliu įmanoma nuvažiuoti 280 k km, nesueina man matematika. O kad prieš parduodamas kažkas pripylė eolio tai jau čia kaip loterijoj laimėt, nelabai realu.
Jei pripilsiu eolio, nurezetinsiu bakelį, o paskui sužinosiu , kad filtras neveikia, tai kaip jaustis? :D
Aišku, galima vėl ardyri filtrą ir jau pačiam įsitikinti, bet visų pirma nesinori landžioti ten kur nereikia, visų antra pats padaryti negaliu, reikia serviso paslaugų, servisai visi užimti reikia laukti dieną dvi, automobilis nelabai gali sustoti, vežioja jis į darbą kasdien Ukmergė-Vilnius.
O pagrindinis klausimas , ar galiu cp servisu pasitikėti?

Autorius:  Navanas [ Vas 27 2018, 13:00 ]
Pranešimo tema:  Re: additive diesel minimum level

Ne taip svarbu tas cp servisas, man įdomiau, ar įmanoma regeneracijos nepastebėti?

Autorius:  Phantom- [ Vas 27 2018, 13:48 ]
Pranešimo tema:  Re: additive diesel minimum level

Nezinodamas i ka atkreipti demesi gyvenime nepastebetum, net ir zinoramas gali nepastebeti :wink:

Autorius:  Vilimantas [ Vas 28 2018, 09:49 ]
Pranešimo tema:  Re: additive diesel minimum level

Aš kai pirmą kartą įsigijau Citrą su FAP, po savaitės ar kitos nuo pirkimo, atvažiavau į kiemą, pastačiau mašiną, išlipu, blemba, kaip laukia dvokia, išsigandau, iškart pamaniau kad kažkas su mašina negerai. Toks svylėsių kvapas. Visokios mintys buvo, gal dėžėje tepalo nebėra, gal dar kur kokia guma nusprogo - užteko žvilgtelti po mašina ir pamačiau, kad oras aplink išmetimo vamzdį "žaižaruoja" nuo karščio ir pasidarė aišku - važiavau neilgą atstumą užmiestyje, prasidėjo regeneracija ir aš ją nutraukiau sustodamas - pas citroenus vykstant regeneracijai jokios lemputės neužsidega - o gaila, nes žinau, kad yra markių, kur rodo kada regeneracija vyksta, tada žinai, kad reikia pavažiuoti, iki tol kol ji baigsis, o ne pertraukti sustojus. Aišku aš esu tas žmogus kuris viską mašinoje klauso, stebi ir kartais net įsivaizduoja, kad kažkas gal genda :D Bet šiaip vienaip ar kitaip nepastebėti būtų sudėtinga ją pertraukus (taip tą akimirką padidėjusių sąnaudų galima tikrai nepastebėti, bet aš ir tą pastebiu važiuojant :D) Bet nuolat važinėjant ilgas distancijas, regeneracijai vykstant kažkuriuo kelionės metu, manau taip - nepastebėti galima.

Autorius:  Navanas [ Kov 13 2018, 11:39 ]
Pranešimo tema:  Re: additive diesel minimum level

PDF filtras pas mane yra, ir jis vis dar švarus. Nuvariau į kitą servisą, tai ir praardė ir nufotografavo ir parodė tą filtra (pats į duobę įlipt negalėjau, tai su telefonu nufotkino ir man parodė). Va toks turi būti požiūris į klientą. Čia Ukmergėj, prie upės servisas kur vien duslintuvais užsiima, paėmė 12 eurų. Ne 10, ne 20 o 12, turbūt dar iš litų verčia :D
Eolio radau už 90 eurų 3 litrai irgi Ukmergėj, pačiam brangiausiame servise optima 13, bet jau matau, kad tą brangiausią servisą kainom garažėliai vejasi ir labai sparčiai. Guolio pakeitimo kaina vienoda aroptima 13 ar garažėlis 30 eu. Nu ką, liko supilt eolį , užimta buvo viskas, o mano citroenas, gi važiuot būtinai turi...

Autorius:  Navanas [ Kov 13 2018, 11:44 ]
Pranešimo tema:  Re: additive diesel minimum level

Dar apie CP servisą vilniuje. Man pasakė, kad praardė bakelį. Po poros savaičių meistras Ukmergėje tikina, kad varžtai nei iš priekio nei šis bakelio galo, nei per vidurį nejudinti. Bet pinigus, tai paėmė už bakelio išardymą, tame CP servise.
Dabar paaiškinsiu, ko aš taip pykstu ant to CP serviso, o gi todėl , kad pasitikėti neina, o jis rekomenduojamas šiame forume :doom:

Autorius:  Laimonas [ Kov 13 2018, 15:54 ]
Pranešimo tema:  Re: additive diesel minimum level

Navanas rašė:
Dar apie CP servisą vilniuje. Man pasakė, kad praardė bakelį. Po poros savaičių meistras Ukmergėje tikina, kad varžtai nei iš priekio nei šis bakelio galo, nei per vidurį nejudinti. Bet pinigus, tai paėmė už bakelio išardymą, tame CP servise.
Dabar paaiškinsiu, ko aš taip pykstu ant to CP serviso, o gi todėl , kad pasitikėti neina, o jis rekomenduojamas šiame forume :doom:


Na duslintuvo metalas ir ant jo esantys varztai jei tikrai matos, kad 100 metu nejudinti, tada gali pasakyti, bet ziemos salygomis ir tokioje agresyvioje terpeje ir po 2 savaiciu KARSCIO FAP ir drusku - atrodyt gali varztai be jokio "zvilgucio" ir atrodys jog nesukti ;]

Autorius:  Saulynas [ Kov 13 2018, 17:01 ]
Pranešimo tema:  Re: additive diesel minimum level

Navanas rašė:
Dar apie CP servisą vilniuje. Man pasakė, kad praardė bakelį. Po poros savaičių meistras Ukmergėje tikina, kad varžtai nei iš priekio nei šis bakelio galo, nei per vidurį nejudinti. Bet pinigus, tai paėmė už bakelio išardymą, tame CP servise.
Dabar paaiškinsiu, ko aš taip pykstu ant to CP serviso, o gi todėl , kad pasitikėti neina, o jis rekomenduojamas šiame forume :doom:

A tu da tiki ukmergės masterais :) ,nors negerumų girdisi ir pas Julių ,nesužiūrėsi gi visų iš šitos prarastos kartos :?

Autorius:  tadas1991 [ Kov 13 2018, 20:40 ]
Pranešimo tema:  Re: additive diesel minimum level

Idomu, per kuri gala ziurejot, kai radot svaru. Gal perpjove buvot. Galas ten visada buna svarus, uzsikimses ar geras. O priekis, t.y. katulio puse visada suodina, ar geras, ar uzsikimses. Kemsasi viduj keramikos labirintai.

Autorius:  ukw [ Kov 13 2018, 21:00 ]
Pranešimo tema:  Re: additive diesel minimum level

tadas1991 rašė:
Idomu, per kuri gala ziurejot, kai radot svaru. Gal perpjove buvot. Galas ten visada buna svarus, uzsikimses ar geras. O priekis, t.y. katulio puse visada suodina, ar geras, ar uzsikimses. Kemsasi viduj keramikos labirintai.


Tadai, gali kad ir biblines tiesas rėžti, mumis niekas netikės.

Autorius:  tadas1991 [ Kov 13 2018, 21:16 ]
Pranešimo tema:  Re: additive diesel minimum level

ukw rašė:
tadas1991 rašė:
Idomu, per kuri gala ziurejot, kai radot svaru. Gal perpjove buvot. Galas ten visada buna svarus, uzsikimses ar geras. O priekis, t.y. katulio puse visada suodina, ar geras, ar uzsikimses. Kemsasi viduj keramikos labirintai.


Tadai, gali kad ir biblines tiesas rėžti, mumis niekas netikės.

Domiuosi tik.
Nenuneigsi, kad ka ten jie bebutu padare, bet vistiek nebrangiai dirba. Gi Xsarai kazkada servisas uz 30Lt nepadare nieko, o cia bent kazka uz 12eur :)

Autorius:  Navanas [ Kov 13 2018, 21:17 ]
Pranešimo tema:  Re: additive diesel minimum level

Žiūrėjau, ar jis ten nepergręžtas koks, ar kokio pvz smėlio nepripilta, kad nebarškėtų- maža ką kokių čia liaudies meistrų pasitaiko, ir ne tik lietuvoj :), nes pripilti eolio neįsitikinus, kad tas filtras apskritai yra tai nu žinot. Kad neužsikišęs , taigi rodė ir diagnostika, bet gi gali koks auksarankis ir tiesiog pergręžti ir viskas, skylė per vidurį ir filtras kaip naujas :), Kai maniškis užsikiš, ieškosiu galimybės pragręžti tiesiog skylę per visą ilgį. Nes gi tie tech apžiūroj protingėja valandom, greit sugalvos, kad galima pabelst ir nustatyt, kad bakelis tuščias, arba smėlio (betono) pripilsiu, kad nebarškėtų :D. Dabar gi kai išdaužo, tai ten nieko nelieka, ir nustatyti , kad ten tuščias tikrai užtenka tik pabelst, reikėtų gręžti, bet čia jau sudėtingiau. O žiūrėjo per galą, tai tikrai blizga kaip naujas :). Galima buvo ir neatidarinėt išvis, sakė, gi kad yra iškarto, bet pas mane jau paranoja.
P.s. piktoji dvasia, UKW, tai nemiega, reaguoja iškarto, nesvarbu, kad vėjus rašo :D

Autorius:  Navanas [ Kov 13 2018, 21:23 ]
Pranešimo tema:  Re: additive diesel minimum level

Beja, pasakė kad filtras vietoje nemokamai (čia tam, kur per nuotolį nediagnozuoja ir neremontuoja), nei euro nepaėmė, už užvažiavimą ant duobės ir sakė važiuok, jau, nu bet paprašiau kad atidarytų :D Yra dar padorių žmonių, kur už nieko nepadarymą pinigų neprašo.

Puslapis 67 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/