WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 06 2025, 03:17

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 6 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bir 07 2010, 17:28 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Spa 23 2008, 10:46
Pranešimai: 1
Sveiki. Susiduriau su tokia problemele, tsakant. Pries nepilna menesi "parejo" slegio reguliatorius, nu bent taip nustate servise. Tai ta slegio reguliatoriu jie man ir pakeite. Dabar va, susiduriau su ta pacia problema (simtomai tie patys kaip buvo ir prie menesiuka - sunkiai kuriasi ir vaziuojant, staigiau uzmynus "gaza" visiskai uzgesta variklis. Jei masina normaliai isibegejus, isjungiu degima, ijungiu vel, kisu pavara ir vaziuoju toliau. Jei ridos neuztenka - ilgai suku starteri ir vel vaziuoju toliau). Tai va, tam servise po dabartinio gedimo pabande ultragarsu pavalyt ta reguliatoriu. Sako nepadejo. Nu ir jie man dabar sako, kad mielasis, cia pas tave bus su siurbliu problemos - eina metalo dulkes ar pan. is siurblio ir uzkemsa reguliatoriu. Tipo pirk siurbli, mes pakeiciam ir vaziuoji toliau. O tie 500 Lt (tiek pa juos kainavo naujas slegio reguliatorius), nu isivaizduok, kad juos pragerei :). Tipo cia apie garantija nelabai kalba ir eina, nes jie viska padare taip kaip ir priklauso. Per ta nepilna menesi masina ne garaze stovejo - praminu po 150 km per diena (nu ne tas variantas, kad pralaikiau garaze, isvaziavau dienai ir se - tas pats gedimas). Ka patartumet? Ar verta gincytis del garantijos ir kaip patikrinti, ar siurbli jau tikrai butina keist ar pvz. uztektu gero praplovimo.
Citroes Xsara Picasso '00, 2,0 HDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 07 2010, 17:58 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Jei jau sistemoje po filtro yra metalo drožlių, vadinasi, jas kažkas generuoja. Tai ir bus sparčiai bedylantis siurblys. Ir iš kitos pusės, jei jau nuo siurblio eina metalo drožlės, nuo jų pirmoje eilėje ir krenta slėgio reguliatorius. Pagal aprašymą, viskas logiška.

Gali su servisu mėginti aiškintis "kodėl anksčiau nematėt", bet jų galėjo ir realiai nematyti: drožlių gausėja geometrine progresija, ir tada gal jų dar tebuvo viena kita, kurios užteko suėsti reguliatoriui, bet vizualiai nė viena nebuvo pastebėta. O ir reguliatorių, kaip pats aprašei, anąsyk visvien reikėjo keisti, jei po to buvo pagerėjimas. Jei pagerėjimo nebuvo- reikėjo grįžti iškart; gal siurblį ir būtų keitę iškart. O dabar, pravažiavus kelis tūkst.km. ir praėjus beveik mėnesiui, abejoju, ar galios kokios nors garantijos.
Reiktų tik išsiaiškinti, ar tikrai yra tų drožlių, ar čia tik servisinių spėliojimas. Nuo to visas atvejo traktavimas gali apvirsti aukštyn kojomis. Bet su aiškinimusi nereiktų tempti į žiemą; jei problema tikrai drožlėse, po reguliatoriaus kris purkštukai. Va tada jau maža nepasirodys (siurblys+reguliatorius+purkštukai).


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 07 2010, 22:46 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 27 2006, 14:12
Pranešimai: 942
Miestas: Tytuvenai /Lietuva
O kura normalu pili ?

_________________
Berlingo 1.6 HDI gimes 2006


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 08 2010, 10:13 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 23 2008, 15:03
Pranešimai: 46
Miestas: Kaunas
Panašiai esu susidūręs ir aš. Pakeičiau slėgio reguliatorių, po trijų savaičių pakeičiau ir siurblį. Atvažinėjau keturis mėnesius ir vėl ta pati nesamonė. Nuvariau į "Dizridą" tai padarę diagnostiką nustatė, kad kemšasi kuro filtro dėžutėj esantis vožtuvas. Išvalė visą sistemą, profilaktiškai ultragarsu išvalė slėgio reguliatorių ir psio! Važiavau sau laimingas lygiai 130km :bum: :mrgreen:. Po remonto užgesus telekomo sankryžoj pasiutau kaip nežinau kas. Ant šniūro nutempėm atgal į Dizridą, paaiškėjo, kad kai valė visą sistemą (tame tarpe ir baką) kažkaip sugebėjo užstrigti siurbliuko plūdė kuri rodo kuro lygį. Remontas kainavo tiek, kiek kainuoja penki litrai kuro :mrgreen:.

_________________
Kogero Citroen C5 HDi auto '03


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 13 2010, 11:43 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgs 21 2007, 22:15
Pranešimai: 27
o niekam nera buve kad slegio reguliatoriaus vienas krastas butu nuzulintas? del nenormalaus variklio darbo anksciau man buvo nustate slegio reguliatoriaus gedima. pasiskaites kad juos galima praplauti, issitraukiau ir as savaji, o jo viena puse aptrinta. dabar galvoju ar cia vien reguliatoriaus beda ar siurbly kazkas issimale kas trinasi i reguliatoriu? vis gi 400-500 ant reguliatoriaus nesinoretu ismesti veltui. juolab kad visas siurblys panasiai kainuoja.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 16 2010, 16:07 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bir 06 2010, 21:32
Pranešimai: 15
Aš bandžiau plauti, bet ............... :bum: pradžioj pagerėjo, po to pradėjo nebesikurt su starteriu visai. Išimi pajudini ir vėl kelis kartus kuriasi normaliai. tai spjoviau į tą reikalą ir naują nusipirkau, jau pusmetis viskas gerai.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 6 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007