WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 23:51

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 32 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Vandens pompa
StandartinėParašytas: Bir 08 2010, 21:49 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Bir 07 2010, 21:40
Pranešimai: 4
Sveiki visi Citrusu miletojai :lol: . Turiu tokia kaip ir beda ,yra dizeliukas td 1,9 ir reikia pakeisti man dirza :lol: :?: . Dabar galvoju ,ar keiciant paskirstimo dirza ar reikia kartu su juo keisti ir vandens pompa :?: :roll: ? automobilis butu citroen evasion :labas: , noriu gauti patarimo rimtu, is anksto dekoju visiems patarusiems. :appl


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Vandens pompa
StandartinėParašytas: Bir 08 2010, 21:56 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Kai užlinks/užstrigs vandens pompa (ir nutrauks diržą), variklio kapitalinis (įskaitant vandens pompos keitimą) kainuos daugiau, ar mažiau, nei vien vandens pompa? :roll: Sėsk ir paskaičiuok.

Jei aušinimo sistema pas tave sterili, cirkuliuoja šviežias antifrizas be jokių kietų dalelių ir pan., gal ir gali tikėtis, kad pompa atlaikys ~150kkm (nuo praeito diržų keitimo, ligi sekančio). Bet kadangi pompą tepa išimtinai antifrizas, o jis pas tave kaži ar švarutėlis, padarytum labai netgi razumnai, jei pompą pasikeistum dabar pat, su diržu ir visais po juo esančiais guoliukais. Gal netgi kartu su antifrizu, kurį protingos knygutės (vad. "automobilio naudojimo instrukcijos") prirašo keisti kas du metus. Nes keičiant pompą, antifrizas visvien bus išleistas.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Vandens pompa
StandartinėParašytas: Bir 09 2010, 16:23 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Gru 28 2007, 19:22
Pranešimai: 158
Miestas: siauliai
as savam 2.1 td t.p. keiciant dirzus pompos nepakeiciau, nes dar nezinojau kur ji yra :roll: , o dirzu keitejas nieko neuzsimine ,kad reiktu pakeist. Bet iskilo klausymas,- pav. anglai kiek teko girdet ,i ausinimo sistema pila distiliuota vandeni, nes ten minusas retas reiskinys, tai kas tada ta pompa tepa?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Vandens pompa
StandartinėParašytas: Bir 09 2010, 17:29 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
kas kiek laiko anglai mašinas pakeičia, nesusimastei? kitas dalykas, kad nugirdai, jog keli anglai taip padarė, tai taip ir daroma masiškai. Anglai naujom mašinom važinėja ir jas aptarnauja autorizuotuose servisuose.
Distiliuotas vanduo puikus šilumos pernešėjas, bet kitų antifryzo savybių neturi.

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Vandens pompa
StandartinėParašytas: Bir 09 2010, 19:02 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Pompa parėjus guoliui dažniausiai pradeda leisti aušalą, tad keist ją teks ne tada kai užsikirs bet kai pradės leisti skystį, bet tas esmės nekeičia. Guolis taip iš niekur nieko neužsikerta, prieš tai turi atsirasti milžiniškas laisvumas ir bjaurūs garsai, o tik po to klynas. Antifryzas kaip ir distiliuotas vanduo tepimo savybių neturi arba turi nykstamai mažas, todėl pompa užlinks pirmiausiai dėl pasibaigusio guolio resurso, o ne dėl tepimo "trūkumo".

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Vandens pompa
StandartinėParašytas: Bir 09 2010, 20:56 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Pole rašė:
Pompa parėjus guoliui dažniausiai pradeda leisti aušalą, tad keist ją teks ne tada kai užsikirs bet kai pradės leisti skystį, bet tas esmės nekeičia.
Davai nepradėk įtikinėti žmogaus, kad vandens pompa yra pofig? :D
Nes turiu N pavyzdžių, kaip jos užsikerta ir suplėšo diržus be jokių išankstinių įspėjimų; be jokių rasojimų ar varvėjimų. Būna, kad viskas pakimba ir drioksteli be ničjokių išankstinių garsų, ar kitokių perspėjimų.
Nori kažkam apmokėti pusę variklio kapitalinio, kaip konsultantas? :roll:

Jei jau manualai prirašė, kad vandens pompą reikia keisti kartu su paskirstymo diržu- vadinasi, keisti ją reikia. O jei kas mėgsta žaisti loterijose, tai lai ir žaidžia. Bet be palaikymo iš išorės.
Ir ginkdie, nepradėk lyginti antifrizo (etilenglikolio) ir distiliuoto vandens tepimo savybių...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Vandens pompa
StandartinėParašytas: Bir 09 2010, 22:24 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Rgs 28 2009, 20:54
Pranešimai: 2276
Miestas: Kaunas
Edma rašė:
Pompa iprastinio guolio neturi, keramika kazkokia ten. O tepimas tikrai antifryzu.

Pompa yra elementarus siurblys. Kas ten siurbli gali tepti? darbo rata tepa? Sode darza laista ir siurbi vandeni ish upelio tai upelio vanduo irgi siurbli tepa? :) Pompa isheina per guoli. O jei "keramika kazhkokia ten" tai turbut sandariklis( salnykas taip sakant). O jei jis jau keramikinis tai jis keramikos pagrindu yra ir pati keramika slysta per pompos velena.
O jei kaip profanas rashe kad manuale parashta kad pompa keiciasi kai keiciams dirzas tai ir reikia keisti. Ne karve jug kainuoja. nekeiciate kas 1 metai. Nu galima taupyti ir jo snekeisti bet tada atsiranda rizika uzsikirtus p[ompai suesti varikli.

_________________
Naujos auto dalys.
Hidraulika ir pneumatika.
konsultacijos 865766726


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Vandens pompa
StandartinėParašytas: Bir 09 2010, 22:34 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 09 2004, 17:43
Pranešimai: 241
Miestas: Kaunas
Manau nereikia cia visko suabsoliutinti. Meistram ir servisam aisku geriau kai klientai pasikeicia daugiau detaliu, tiek ekonomine, tiek garantine prasme, taciau tai nebutinai klientui naudingiausia.

I ta tema, labai idemiai studijavau neseno vw serviso knygute, ir ten ne zodzio apie butinybe keisti pompa kartu su dirzu, t.y. gamintojas to nereikalauja, ir garantija del to nepradingsta. Manau keiciant originaliomis detalemis, pompa keist kas antra karta yra normalu.

Is kitos puses, kai gerai nezinoma naudotos masinos praeitis, tik nusipirkus vertetu keisti viska. Ir aisku jei pompa bus made in taiwan, geriau ja keisti kas kart.

_________________
Vytis
Twizy Z.E.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Vandens pompa
StandartinėParašytas: Bir 10 2010, 08:39 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Rgs 28 2009, 20:54
Pranešimai: 2276
Miestas: Kaunas
O tu manai jei made in taiwan tai pakeisi i kitokia? originala kaip sakoma? :)
Ir bus parashyta made in france arba germany? :D
Dirbau keliose imonese, ir su hidraulikos komponentais(zarnos, jungtys siurbliai ir panashiia) ir su autodalim.
Zinau kaip ten vokieciai ar prancuzai ar italai gamina ir kur gamina.
Dauguma siuoliakiniu pramones ar automobiliu komponentu gaminama draugishkoje Kinijos liaudies respublikoje pagal francize.
Nes elementaru kad gamintojui(ish tikro tai tik vardas kad gamintojas nes gamybos ir ofiso kaip sakoma bustines skiriais) gaminti China yra daug PIGIAU ivertinant darbo jega, mokescius, zaliavu kainas. Taip kad perkant taip vadinamus originalus patarciau ziureti atidziau :wink: . Nu negali normalus daiktas kainuoti kapeikas ;)

_________________
Naujos auto dalys.
Hidraulika ir pneumatika.
konsultacijos 865766726


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Vandens pompa
StandartinėParašytas: Bir 10 2010, 09:13 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Dabar praktiškai nieko nebegamina Europoj. Liko trečios šalys - eks-jugoslavijos ir panašūs Balkanai dar kažką gamina garsiosioms firmoms. Visa kita- Azija ir P.Amerika. Nematau skirtumo, ar gamino rumunas, ar kitaicas, ar lietuvis. Jei rankos šūdinos ir niekas netikrina, kokios jos, taip ir gamins. Esmė ne valstybėj. Jei Conti Indijoj taikys tokią pat griežtą kontrolę, kaip takė Hanovery, gamins lygiai tokias pat geras padangas. Dažytojo-poliruotojo citata iš kito forumo: "ant senesnių, tarkim 20ies metų auto dažai atrodo lygesni, be to paviršiaus "raibuliavimo",del trigubai storesnio dazu sluoksnio. ne as matavau,bet yra teke girdet nuomoniu apie darytus matavimus. tas pats akrilo sluoksnis buna 3-4 kart storesnis tarkim ant asconos,nei ant naujos vectros. tiesiog nano technologijos padaro imanoma gaminti butaforinius gaminius"
Tai sakyčiau tas pats ir su pompom. Taip pat pompos užmetimas ant paskirstymo diržo šiuose varikliuose man nepatiko. Jei jau kala, tai nusineš kartu su vožtuvais. Tai gal dėl to didesnis stimulas pasikeist - kad nenuiminėt to diržo kasdien. Ir jei koks diržas nulekia - ramiai parvažiuoji. Bet idėja, kad galima pataupyt iki pompos galo, patinka labiau. Juk berods būna ir variklio resursą atlaiko?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Vandens pompa
StandartinėParašytas: Bir 10 2010, 11:16 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
proffanas rašė:
Pole rašė:
Pompa parėjus guoliui dažniausiai pradeda leisti aušalą, tad keist ją teks ne tada kai užsikirs bet kai pradės leisti skystį, bet tas esmės nekeičia.
Davai nepradėk įtikinėti žmogaus, kad vandens pompa yra pofig? :D
Nes turiu N pavyzdžių, kaip jos užsikerta ir suplėšo diržus be jokių išankstinių įspėjimų; be jokių rasojimų ar varvėjimų. Būna, kad viskas pakimba ir drioksteli be ničjokių išankstinių garsų, ar kitokių perspėjimų.
Nori kažkam apmokėti pusę variklio kapitalinio, kaip konsultantas? :roll:

Jei jau manualai prirašė, kad vandens pompą reikia keisti kartu su paskirstymo diržu- vadinasi, keisti ją reikia. O jei kas mėgsta žaisti loterijose, tai lai ir žaidžia. Bet be palaikymo iš išorės.
Ir ginkdie, nepradėk lyginti antifrizo (etilenglikolio) ir distiliuoto vandens tepimo savybių...


Davai nereik taip jau visko dramatizuoti. Požymiai visada būna, tik jų niekas arba nemato/negirdi arba net nenori matyti ir girdėti. Fizika čia. O principas ten kaip ir visų siurblių su šlapiu rotorium ir baisiausia jiems yra kalkės. O dėl žmogaus man užvis pofigu, nori gali iš viso diržo nekeisti, galvą jam davė ne tik tam kad valgytų. O pavyzdžių aš turiu kai pakeistas diržas po 5kkm nutrūksta ot niexuj delat ir ką dabar daryt? :roll:
O kas yra parašyta manuale tai yra faktas. Vadovautis manualu ar ne, čia yra kiekvieno asmeninis reikalas.

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Vandens pompa
StandartinėParašytas: Bir 10 2010, 16:10 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bir 06 2010, 21:32
Pranešimai: 15
Tas kas remontuoja visada sakys kad reikia keist, nes jis susiduria su tokio gedimo faktu, o tie kam nekeitė ir neužkirto papraščiausia nevaziuoja remontuot nes nereikia.
Čia kaip gydytojas sakys kad reikia rankas plaut nes liga pasigausi, o kriminalistas sakys kad reikia duris užrakint nes apvogs.
Garantija gamintojas duoda kad daiktas atlaikys tam tikra pvz. darbo valandų, kilometrų skaičių, o JEI SUGES jis NEMOKAMAI pakeis, bet tai nereiškia kad pasibaigus garantijos laikotarpiui daiktas turi sugesti. Taip pat nėra garantijos kad naujas nesuges garantijos laikotarpiu. Kaip čia gerai buvo pastebėta kad ir po 5kkm užsilenkė.
Nu bent kiek aš suprantu tai pasikeites turi mažesne tikimybe kad suges. Ir ko gero verta kartais pasikeist, ypac jei kur nors toliau tenka važiuot už Lietuvos ribų


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Vandens pompa
StandartinėParašytas: Bir 10 2010, 20:46 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Pole rašė:
Davai nereik taip jau visko dramatizuoti. Požymiai visada būna, tik jų niekas arba nemato/negirdi arba net nenori matyti ir girdėti.
Aha. Maždaug apie tą ir šneku. Jei jau žmogui iškilo klausimas "ar verta keisti vandens pompą", fig jis išgirs ir atskirs, kai ji pradės "šnekėti". Todėl verčiau jau iškart dramatizuoti (tokiu būdu įtikinant pasikeisti, kad nebesuktų nei sau, nei kitiems šiuo klausimu galvos), nei guosti "ai, kaip nors pravažiuosi ligi sekančio diržų keitimo". Fig jis tiek pravažiuos. Nors nemačiau nei antifrizo spalvos, nei konsistencijos, kokiomis jos bus- gali paspėlioti ir pats... :roll:
Todėl ir pasiūlymas tėra vienintelis- KEISTI tą pompą. Tuo pačiu pasikeičiant ir antifrizą, kuris keitimo procedūros metu visvien bus išleistas.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Vandens pompa
StandartinėParašytas: Bir 16 2010, 10:59 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
man yra XMui 2.1TD buve siaip velyku proga koki 150km nuo namu uzklinijus pompa mirtinai (ispaudus jau isimta ant spaustuvo prasukti nepavyko). Nors pries tai nei leido nei dreko.

_________________
Paulius
mob. 8-610 39922


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Vandens pompa
StandartinėParašytas: Bir 16 2010, 11:41 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Bal 20 2010, 08:21
Pranešimai: 274
Miestas: Vilnius
Patarlė sako "šykštus moka dvigubai". Kam sumokėt pinigus už diržo keitimą ir įsigyti galvos skausmą dėl pompos - atlaikys iki kito diržo keitimo ar ne. Net jeigu ji ir neužsikirs, o tik pradės leisti aušinimo skystį, Jūs būsit priverstas ją keisti ir meistrui sumokėti tuos pačius pinigus kaip ir už diržo keitimą, palyginkite pompos kainą ( tikriausiai apie 70 Lt.) ir darbo kainą keičiant diržą. Vienas darbo kolega, nekeitęs pompos ( tiesa variklis 3 litr.) dar galėjo važiuoti 30 000 km. iki diržo keitimo, o teko keisti pompą, o tuo pačiu keitė ir diržo komplektą, kadangi jo atveju diržo arba pompos keitimas 700 Lt.

_________________
C6 2,7 HDI


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 32 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 15 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007