WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 13:04

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 26 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lie 15 2010, 11:20 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
Štai:
http://me.engin.umich.edu/autolab/Publi ... 003_03.PDF

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 24 2010, 22:14 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 18 2008, 12:07
Pranešimai: 144
Miestas: Panevezys-Vilnius
Nenorejau kurt naujos temos, nes problema manau panaši. Auto p206 hdi. Pagazavus dūmija juodais dumais žiauriai, tikrai žiauriai. Kiek suprantu toks grybos formos daiktas su prijungta vakuumine šlangute yra EGR vožtuvas. Taigi jį su pirštais užstumus į viršų ir neleidžiant nusileist visi dūmai dingsta. Veikiant normaliai tai pagazavus tas vožtuvas nusileidžia ir tada pradeda dūmyt. Kame šaknys? Kaip ta gryba imanoma nuimt? Varžtai iš apačios, gal kaip imanoma iš duobės pasiekt, bet abejoju... Auto nemano, tai lyst galesiu tik gerai išsiaiškines problemą. Dekui už betkokią info.

_________________
2011 C5 X7 RHH AM6
2001 Xantia 2.0 HDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 30 2010, 15:43 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgs 29 2007, 13:27
Pranešimai: 207
Miestas: Vilnius
Andrius rašė:
Veiksmas Airijoje ,naujas EGR Peugeot servise kainuoja 248 eur plius PVM , beprotiska kaina :shock:
Sena rast neimanoma ,nei vieno tokio Peugeot/Citroen savartyne nemaciau , Fiatas netinka ,nes pas ji visai kitoks variklis :(

che..che.. :lol: egr egrui nelygus,naujuose varikliuose egr-o glusinimas nepraeina(check enginie garantuotas) :wink: tuo labiau kai valdomas egr 4laidukais.atitinkamai ir kaina buna didele del sudetingumo
Senuose hdi 2.0-66kw,80kw,79kw;2.2 98kw)dar kazka priburti imanoma,atjungiamas tik vakuminis vamzdelis ir skaitosi uzglusinta :Dbet nerekomenduociau taip vazinetis :wink:


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 01 2010, 00:25 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 18 2007, 20:04
Pranešimai: 44
Miestas: panevezys
EGR-as ,tai daugiau blogis,nei nauda.
pradesime nuo jo veikimo principo:
iki 2004m jis veikia tik tuscia eiga.net gaves nedidele apkrova(pradejus gazuoti)-jis uzdaromas(jo nebera).
1-as klausimas-kam to reikia,juk motoras neskirtas dirbti tuscia eiga.ats-kad saltam varikliui,saltam kurui,saltam orui,mazam ipurskimo slegiui, geriau sudegti kurui paduoti silta ora(is duslintuvo).tai dyzeliui normalu,kadangi jis dirba lieso minisinio principu.todel ismetime lieka nesudegusio deguonies.
HDI motoruose-dar ijungiamos pakaitinimo zvakes(kol motoro temperatura nesiekia20- 40 C(cia modifikacijos apsprendzia).
teoriskai (cia tik tuscia eiga dirbant motorui)-turetu buti sutaupoma iki 0,1 L per valanda kuro.
praktiskai-tris kartus maziau.
pirmuosiuose HDI motoruose atjungus EGR-net klaidu nerodo.
2-as kausimas koks jo blogis. tai blogiausia,kai jis pasilieka atsidares,pradega,gedimas,ir t.t. kuro sanaudos isauga iki 10 kartu("isbandyta" su 2005m 2,0L hdi(407 peugeot)-vilnius-panevezys(~150km)-puse bako kaip nebuta ~30 l(kita diena kuriasi-gesta-teko "glusinti" EGR ,kad uzsikurti ir davaziuoti iki serviso).neskaitant dumingumo(net FAP filtras negelbeja-dumija vizualiai,nereikia ir patikros -pagal seno dyzelio reikalavimus nepraeisi.
dar vienas blogis-juodi(uzterzti suodziais) tepalai,pridege voztuvai,uznesta(kas ramiai vazineja)isiurbimo sistema.
reziume-jei galima tai geriau anuliuoti egr (tai rimtu motoristu nuomone).

nuo ~2001 ~2003m egr galima blokuoti be pasekmiu,tik pasireiskia pranesimas "antipoliution fault" :|
naujesniu(nuo ~2005m) EGR neveiklumas(blokavimas) negalimas grynai del programines ECU irangos-ribojama galia.
prie kai kuriu EGR sistemos gedimu apribojamos apsukos iki 1500aps/min.
jei nebutu visokiu biurokratu,kurie kuria kvailus reikalavimus,nurodineja gamintojamas kaip gaminti masinas,prideda nesamoningu mokesciu del kiekvieno statistinio procento,nefinansuotu "transporto ekologu"-tai tuos EGR pamirstume.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 02 2010, 17:10 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgs 29 2007, 13:27
Pranešimai: 207
Miestas: Vilnius
spakenas rašė:
EGR-as ,tai daugiau blogis,nei nauda.
pradesime nuo jo veikimo principo:
iki 2004m jis veikia tik tuscia eiga.net gaves nedidele apkrova(pradejus gazuoti)-jis uzdaromas(jo nebera).
1-as klausimas-kam to reikia,juk motoras neskirtas dirbti tuscia eiga.ats-kad saltam varikliui,saltam kurui,saltam orui,mazam ipurskimo slegiui, geriau sudegti kurui paduoti silta ora(is duslintuvo).tai dyzeliui normalu,kadangi jis dirba lieso minisinio principu.todel ismetime lieka nesudegusio deguonies.
HDI motoruose-dar ijungiamos pakaitinimo zvakes(kol motoro temperatura nesiekia20- 40 C(cia modifikacijos apsprendzia).
teoriskai (cia tik tuscia eiga dirbant motorui)-turetu buti sutaupoma iki 0,1 L per valanda kuro.
praktiskai-tris kartus maziau.
pirmuosiuose HDI motoruose atjungus EGR-net klaidu nerodo.
2-as kausimas koks jo blogis. tai blogiausia,kai jis pasilieka atsidares,pradega,gedimas,ir t.t. kuro sanaudos isauga iki 10 kartu("isbandyta" su 2005m 2,0L hdi(407 peugeot)-vilnius-panevezys(~150km)-puse bako kaip nebuta ~30 l(kita diena kuriasi-gesta-teko "glusinti" EGR ,kad uzsikurti ir davaziuoti iki serviso).neskaitant dumingumo(net FAP filtras negelbeja-dumija vizualiai,nereikia ir patikros -pagal seno dyzelio reikalavimus nepraeisi.
dar vienas blogis-juodi(uzterzti suodziais) tepalai,pridege voztuvai,uznesta(kas ramiai vazineja)isiurbimo sistema.
reziume-jei galima tai geriau anuliuoti egr (tai rimtu motoristu nuomone).

nuo ~2001 ~2003m egr galima blokuoti be pasekmiu,tik pasireiskia pranesimas "antipoliution fault" :|
naujesniu(nuo ~2005m) EGR neveiklumas(blokavimas) negalimas grynai del programines ECU irangos-ribojama galia.
prie kai kuriu EGR sistemos gedimu apribojamos apsukos iki 1500aps/min.
jei nebutu visokiu biurokratu,kurie kuria kvailus reikalavimus,nurodineja gamintojamas kaip gaminti masinas,prideda nesamoningu mokesciu del kiekvieno statistinio procento,nefinansuotu "transporto ekologu"-tai tuos EGR pamirstume.

:lol: Akivaizdu tamsta kad apie EGR sistemos principa is vis nieko neismanote.... :wink:
1.EGR ne vien saltu varikiu dirba,dirba ir siltu sumazinti ismetima NOx duju(azoto oksidas)
2.EGR pas minetus HDi dirba sekanciu principu:ant laisvu sukiu priatidarytas buna iki 20% tik nuspaudus akseleratoriu uzsidaro ir jei akseleratorius neatleidziamas(1000-3000rpm) EGR vostuvas atsidaro :lol: Ir neskleisk dezeinformacijos kad buna pastoviai uzdarytas :lol:
2.Ne vien del ekologijos sukurta EGR sistema,butent kad ismetamos dujos pagyvina varikli zemuose sukiuose atstoja neisisukusia turbina :wink: ir nuo uzglusintu EGR-u ir atsiranda akseleracijos lagai :lol:
3.Esant problemoms susijusioms su oro sistema pas Hdi,Egr sistema pati atsijungia(uzsiglusina)EGR "pereina"i avarini rezima :wink:
4.nesvarbu ar Hdi iki 2004 ar po 2004m Egr blokavimas yra zalingas dalykas,juk TAMSTA zvilgtelk i oro matuokles parodymus junginejant EGR ir suprasi.. :lol:
5.kai egr veikia korektiskai nesprogineja zarnos nuo slegio turbinos,vien del to kad pasalinis suspaustas oras turi kur nueiti,per priatidaryta EGR :wink:
Pabaigai: NE STUDENTAI SUKURE EGR SISTEMA :wink:


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 03 2010, 00:12 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Nu grynas žvengas, mle. Dar susimuškit :) .
Kiek suprantu, tiek Pugas, tiek Spakenas dirbate su dyzeliniais varikliais, ir turint omenyje, kad praktiškai visos diagnostinės programos rodo EGRo būklę (atsidarymą procentais), jūsų ginčas panašus į dviejų varnų. Pradžioj bazaras buvo kuri juodesnė, dabar- kuri didesnį sūrį nukovė. A gal baigsit trizniuot? :D
Čia žmonės atsakymų laukia, o ne dvikovos rezultatų.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 01 2010, 19:01 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 06 2006, 22:28
Pranešimai: 425
Miestas: Kaunas
Nu ir as isiterpsiu i diskusija. Noriu paklausti zinanciu. Kaip patikrinti EGR voztuva? Ar mato Lexia 3 diagnostika? Variklis 2.0HDi 81kW.

Dekui uz atsakymus.

_________________
Volvo XC70 - Mano
Citroen C5 2.0 HDI - Zmonos
Xantia Break 2.0 HDI Exclusive - Parduota :(


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 11 2012, 19:45 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 09 2012, 23:55
Pranešimai: 15
Miestas: utena
:labas: atsakykit man i toki klausima,c5 2.2 hdi truko turbinos auksto slegio slanga ir leido tepalus, pasalinau ta gedima,bet vistiek masina tamposi kai vaz 50km/h o apsukos 1500aps/min,kai ardziau egr tai isvaliau visa s is jo ir vamzdeliu,egr maigosi pirstais,ar jam galas jau del situ trukciojimu ar cia kas kita,ir dar interkuliorio slangose randamas tepalo kiekis


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 30 2012, 11:00 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 02 2012, 07:59
Pranešimai: 209
Miestas: Vilnius
Kas gali pakomentuoti tokio daikto veikimą, naudingumą? Įtariu turėtų klaidas mesti? http://www.ebay.com/itm/EGR-valve-blank ... 0907922480

_________________
Paveikslėlis C5 BVA Tourer `08 2,0 HDI 100kW Black Pearl


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 04 2017, 10:25 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 26 2016, 12:06
Pranešimai: 10
Miestas: KNS
Cituoju wiki: ,,paduodant išmetimo dujas į kolektorių sumažinama degimo temperatūra, taip sumažinamas no išskyrimą. Kolektoriuj nesudeges kuras išmetamas per egr daro mažą įtaką degimui. Tačiau dujos kemša kolektorių. Plius dasideda tepalas nuo turbinos. Viskas susimaišo į lipnią molio mąse. Pasekoje turime kolektoriaus obstrukcija, be to tas jovalas keliauja tiesiai į cilindrus. Tuomet išsiskiria dar daugiau suodžių. Egr dujos dar išmeta abrazyvių savybių turinčias daleles, rūgština variklio tepalą....ko pasekoje per metus variklis netenka 3-5% efektyvumo"
Nepatyngėkit vyručiai ir nusisukit šlangą nuo kolektoriaus, įkiškit pirštą ir pakrapštykit. Nemaloniai nustebsit. Mano nuomone egr benzininiuose varikliuose ir dyzeliniuose turi skirtingą poveikį. Ta prasme, benzininiuose mažina degimo temperatūrą, bet dyzeliniuose anas yra daugiau dėl emisijų kontrolės. Kitaip automobilis negali nuvažiuot nuo konvejerio. Kas iš esmės yra blogis. Šaltas oras turi daugiau deguonies, lygus kolektoriaus paviršius greitina oro patekimą į cilindrus - to ir reikia bistrai mašinai.
Kiškit šlangas ir dėkit emuletorius, valykitės kolektorius. Tai mašinkė bėgs ir bėgs. A ir trauks kitep.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 04 2017, 12:27 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
Dar vienas Nobelio premijos laureatas.

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 26 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 16 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007