WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 29 2024, 00:06

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 26 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lie 08 2010, 00:04 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 18 2006, 15:49
Pranešimai: 130
Miestas: Kaunas,Dublin
Sveiki , furgonas naujos kartos 2.2 hdi varikliu ,uzsikimso EGR voztuvas . Rida 152000km ir atsitiko tik dabar ,kitiems buna ir po 60000 ateina galas. Klausimas ka daryti ,pirkti nauja ar gerai ispaluti sena ?

_________________
Citroen Xsara Picasso 1.6 8v
Volkswagen Golf GTI Turbo


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 08 2010, 08:27 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Kazkur teko skaityt kad rusijoje zmones paprasciausiai isvalo EGR ir isiurbimo kolektorius, po to Uzkemsa ji velniop ir vazineja vargo nematydami :)
Uzkimsimas vyksta mazdaug taip: (Perspeju, kad as nesiulau taip daryt tik perteikiu ka pats skaiciau) Nuimama "gofra" Einanti nuo EGR i isiurbimo kolektoriu, isiurbimo kolektoriuje skyle uzkemsama kuo nors (ten kur as skaiciau tai buvo medinis sampano kamstis). Pats EGR nuimamas, ir po juo dedama metaline tarpine be skyles ir EGR uzdedamas atgal kaip buvo.
Pagal atsiliepimus, prijungus diagnostikos iranga ECU parodo kad EGR'e nera judejimo. Bet prietaisu skydelyj ir ekranuose klaidu nerodo, variklis i avarini rezima nepersijungia.
Tiesa kalba buvo apie benzinini HPI varikli, bet manau turetu but kazkas panasaus ir HDI.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 08 2010, 20:59 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 18 2006, 15:49
Pranešimai: 130
Miestas: Kaunas,Dublin
Taip ,man sitas rusiskas variantas labiausiai ir tinka :) , bet menesio gale laukia technine apziura . Kiek suprantu tas EGR padarytas ekologiniais sumetimais, todel ismetus ji gali padideti dumingumas ir C02 :?:

_________________
Citroen Xsara Picasso 1.6 8v
Volkswagen Golf GTI Turbo


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 09 2010, 07:25 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 03 2005, 12:52
Pranešimai: 1420
Miestas: Kaunas
Bendradarbis vargsta su Renault Scenic 1.9dci EGR vožtuvu. Išvalė, surinko, tris dienas gerai buvo - trauka geresnė ir dūmingumas sumažėjo. Dabar vėl problemos, skydelyje pranešimus rašo ir t.t. Rusiško varianto meistrai nesiūlo, nes gali kompas sukvailioti ir, kaip pastebėta, CO2 ir dūmai. Taigi dabar ieško gero naudoto (jei tokių būna :) )

_________________
Nusibodo rutina ? Pirk Citroen...


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 09 2010, 12:59 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgs 26 2007, 17:05
Pranešimai: 166
Miestas: Shiauliai
Na kaip man pasakojo meistras is panevezio, tai EGR turi nauda zemuose sukiuse, o jei daugiau kai jau isijungia turba, jokio vaidmens EGR nevaidina. O kai eini tech. apziura, spaudi tapke iki 4000 rpm ir laikai keleta sekundziu. Pries vaziuodas ir tech apziura, palaikyk tapke iki dugno kelis sykius ir pasikeisk oro filtra. Nes priesingu atveju nuspaudes tapke tesh. apziuroje turesi daug dumo ir zinoma dumingumas bus virs normos.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 09 2010, 19:02 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Liveris rašė:
Na kaip man pasakojo meistras is panevezio, tai EGR turi nauda zemuose sukiuse
Tas "meistras iš Panevėžio" pagaliau įsisavino, kad EGRo atjungimas yra ne vien teorinis gėris, bet dar ir praktinis blogis? :)

Patarimas klausiusiajam: jei tik bus įmanoma, išvalyk (ar pasikeisk, jei to reikės) EGRo vožtuvą, bet jokiu būdu neamputuok. Kodėl?... :roll: Nu rašiau ne sykį. Pirmoj eilėj, atsiras turbolagas. Paskui bus pastebėta, kad pakilo ir miesto kuro sąnaudos ir/arba pakrito trauka. Dar vėliau bus pastebėtas ir neplanuotas dūmas iš duslintuvo akseleruojant.
Bet jei tik kažkam labai niežti amputuoti EGRą- visada prašom, niekas niekada nereikš dėl to jokių pretenzijų, išskyrus nebent TA :) . Galima juk važinėti pvz. ir be padangų, ne tik be EGRo.

Jei variklis buvo skaičiuotas dirbti su EGR, jo amputavimas neišvengiamai pablogins kažkurias variklio savybes.
Ir ne vien ekologines, kaip kad dauguma įsivaizduoja. Bet jei tik yra noras kažką amputuoti- tai kodėl gi ne EGRą? :D
Andrius rašė:
gali padideti dumingumas ir C02 :?:
Dūmingumas neišvengiamai padidės. Bet į kriterijus gal ir tilpsi, jei variklis ne lavonas.
CO2 yra išvis nematuojamas. Benzynkoms matuojamas CO, o dyzeliams- tik dūmingumas.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 09 2010, 23:15 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
Skaičiau analogišką temą viename rusų forume (ten daugiausia Toyota Landcruiser/4Runner savininkai renkasi).Taigi, daug kas EGRą yra "užglušinęs", ir efektas, jų žodžiais, yra teigiamas.Įsiurbimo kolektorius neužsiteršia, kuro sąnaudos sumažėja.
Teoriškai EGR reikalingas azoto oksidų kiekiui išmetamosiose dujose sumažinti, tik bėda, kad nieko nėra už dyką, taip ir čia :) Kuro sąnaudos su EGR didesnės, variklio šiluminis naudingumas mažesnis.Suknista ekalogija :x

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 10 2010, 01:00 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 18 2006, 15:49
Pranešimai: 130
Miestas: Kaunas,Dublin
Vienu zodziu bandysiu isimt ta EGR ir praplaut,manau nera tikslo pirkti nauja ,nes po kiek laiko jis vel nebeveiks . Perziurejau daug nuotrauku per Google , vieni voztuvai yra apruke is vidaus ,kiti tesiog pasidenge kazkokia juoda tepaline kose,ju neveikimo priezastis akivaizdi :)

Del itakos varikliui tokie pastebejimai : saltas variklis pulsuoja , kartais nepakankamas galingumas prie mazu ir maksimaliu apsuku ,toks jausmas kad turbina nesuveikia ,apsukos yra o galingumo ne . Dumingumo nera,kuro sanaudos nepasikeite. Sumazejo maksimalus greitis nuo 180 iki 160.

_________________
Citroen Xsara Picasso 1.6 8v
Volkswagen Golf GTI Turbo


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 10 2010, 08:51 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Gru 28 2007, 19:22
Pranešimai: 158
Miestas: siauliai
nzn kaip pas citrinas ,bet pav. p605 2.1 td yra varikliu su ERG voztuvu ir lygiai tokie pat varikliai be ERG voztuvo,neteko girdet ,kad pas juos yra turbo duobe ,ar labiau dumija nei su erg voztuvu, nei didesnes kuro sanaudos, nei trauka prastesne. esu pastebejas kai ziema ypac minusinej temp. sustojus saltu varikliu kur prie sankryzos per baltus garus nesimato gale stovinciu, garuoja labiau nei benz. esu turejas ir paprasta dyz. auto be erg ,nieko panasaus nebudavo.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 10 2010, 22:26 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Andrius rašė:
Skaičiau <..> Kuro sąnaudos su EGR didesnės, variklio šiluminis naudingumas mažesnis.Suknista ekalogija :x
Šitą... Darsyk pasiskaityk, bet ne filosofų, o mechanikų puslapius :) Akivaizdžiai kažką ne taip supratai.

valdas 76 rašė:
Del itakos varikliui tokie pastebejimai : saltas variklis pulsuoja , kartais nepakankamas galingumas prie mazu ir maksimaliu apsuku ,toks jausmas kad turbina nesuveikia ,apsukos yra o galingumo ne . Dumingumo nera,kuro sanaudos nepasikeite. Sumazejo maksimalus greitis nuo 180 iki 160.

Viskas čia kaip ir normalu, jei amputuotas EGRas. Nu bet tai mle; net pas mus tas "senas bet geras" EGRo vožtuvas kainuoja nuo 50lt; negi taip sunku susirasti angluose/šveduose kitą "seną bet gerą"? Naujas kainuos >400lt, bet tai naujo statymą (ar seno glušinimą) verta svarstyti tik kai nebebus kitų variantų.
Nes EGRo amputacija neišvengiamai atsilieps, ką jau nesyk minėjau, ir kas aprašyta ankstesniame poste.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 11 2010, 10:07 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
proffanas rašė:
Andrius rašė:
Skaičiau <..> Kuro sąnaudos su EGR didesnės, variklio šiluminis naudingumas mažesnis.Suknista ekalogija :x
Šitą... Darsyk pasiskaityk, bet ne filosofų, o mechanikų puslapius :) Akivaizdžiai kažką ne taip supratai.

Tamsta akivaizdžiai sumaišei citatas :)
Jei skaitai angliškai, galiu įmesti vieną publikaciją su grafikais, diagramom ir pirometriniais matavimais, kurios autoriai-tikrai ne filosofai, kiek man yra žinoma...

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 13 2010, 21:05 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 18 2006, 15:49
Pranešimai: 130
Miestas: Kaunas,Dublin
Veiksmas Airijoje ,naujas EGR Peugeot servise kainuoja 248 eur plius PVM , beprotiska kaina :shock:
Sena rast neimanoma ,nei vieno tokio Peugeot/Citroen savartyne nemaciau , Fiatas netinka ,nes pas ji visai kitoks variklis :(

_________________
Citroen Xsara Picasso 1.6 8v
Volkswagen Golf GTI Turbo


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 13 2010, 21:49 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
valdas 76 rašė:
Jei skaitai angliškai, galiu įmesti vieną publikaciją su grafikais, diagramom ir pirometriniais matavimais, kurios autoriai-tikrai ne filosofai, kiek man yra žinoma...
Mesk. Tiek man, tiek kitiems tas gali būti naudinga.
Aš irgi įmesiu be jokių diagramų atsiliepimus būtent apie 2.2HDI. http://www.peugeot-klubas.lt/forum/inde ... 0f86426594
Andrius rašė:
Fiatas netinka ,nes pas ji visai kitoks variklis :(
Taip. Šitie stovėjo tik pežuose ir citruose.
Nu glušink blogiausiu atveju tą EGRą; darbo ten nedaug. Jei bendras rezultatas bus blogesnis nei yra dabar, bet kada "atglušinsi" atgal ir pasikeisi tą vožtuvą.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 14 2010, 14:12 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
O kaip inmest?Straipsniukas trylikos psl., o pas jus, kaip matau, galimybė prisegti failą nenumatyta :roll: Galiu nebent į el.paštą.

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 14 2010, 20:39 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Duokš viešą nuorodą. Juk ne pats rašei, o failą radai kažkur inete?... Tai turėtų būti ir adresas. Surask kad ir pagal kokią frazę gūglu.
Alternatyva, jei medžiagą trauki pats kažkur "iš po paduškos", patalpink medžiagą inete kokiame serve, o čia įmesk tik nuorodą. Nes jei atsiras 50 norinčiųjų gauti tą failą, užsiknisi ir mailinti, o ir kai kurių paštadėžės gali nepavežti failo dydžio. Nereik tų lišnų problemų.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 26 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 17 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007