WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

2,1td.BTE ir ATE galvų skirtumai
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=22349
Puslapis 11

Autorius:  algirdžiuks [ Rgp 22 2010, 17:28 ]
Pranešimo tema:  2,1td.BTE ir ATE galvų skirtumai

Sveiki kolegos.Gal kas pasakyti galėtų :( ar 2,1td.variklių galvos skiriasi kuo nors ar tas pats pav. XUD11BTE ir XUD11ATE ir taip toliau.Iš anksto dėkoju už info.

Autorius:  proffanas [ Rgp 22 2010, 18:01 ]
Pranešimo tema:  Re: 2,1td.BTE ir ATE galvų skirtumai

Pačios galvos, berods, identiškos: tiek konstrukcija, tiek visi detalių dydžiai bei tvirtinimo taškai ir užveržimo jėgos. Truputį skiriasi tik purkštukai (jų atsidarymo slėgis), bei, jei variklis nuo pežo- iš galo ant paskirstymo velenėlio tupi vakuumo pompa, kurią teks amputuoti ir statyti citroeninę zaglūškę, jei mašina hidraulinė. Daugiau lygtai jokių esminių skirtumų nėra. :roll: Nebent, jei ATE labai senas ('89-'91 gamybos), skiriasi vožtuvų dangtelio tarpinė. Senesniuose ji keičiama kartu su dangteliu (įklijuota), naujesniuose eina kaip atskira detalė.

Idealiu atveju, aišku, reiktų pasiguldyti tas galvas greta ir sulyginti "gyvai", bet kiek mano atmintis neša, ATE ir BTE jos iš esmės nesiskiria.

Autorius:  algirdžiuks [ Rgp 22 2010, 18:55 ]
Pranešimo tema:  Re: 2,1td.BTE ir ATE galvų skirtumai

proffanas rašė:
Pačios galvos, berods, identiškos: tiek konstrukcija, tiek visi detalių dydžiai bei tvirtinimo taškai ir užveržimo jėgos. Truputį skiriasi tik purkštukai (jų atsidarymo slėgis), bei, jei variklis nuo pežo- iš galo ant paskirstymo velenėlio tupi vakuumo pompa, kurią teks amputuoti ir statyti citroeninę zaglūškę, jei mašina hidraulinė. Daugiau lygtai jokių esminių skirtumų nėra. :roll: Nebent, jei ATE labai senas ('89-'91 gamybos), skiriasi vožtuvų dangtelio tarpinė. Senesniuose ji keičiama kartu su dangteliu (įklijuota), naujesniuose eina kaip atskira detalė.

Idealiu atveju, aišku, reiktų pasiguldyti tas galvas greta ir sulyginti "gyvai", bet kiek mano atmintis neša, ATE ir BTE jos iš esmės nesiskiria.

Didelis ačiū proffanui.Mano auto Fiat Ulysse 1998m. 2,1td.XUD11BTE.P8C.Vokietijoj autobane važiuojant pasipylė parai per duslių ir ,,motor kaput,,.Nusiimu galvą tai 2-tro cilindro kur turėtų būti vožtuvai tai didelė ,,skylė,, .Stūmoklio taip pat pusė nerasta.Dabar galvoju ar kitą variklį ar XM-ą su varikliu , ar galvą su stūmikliu saviškiui.Dar klausimėlis KOKIĄ tarpinę dėti nupirkus kitą galvą? Juk jų berods 6-ios rūšys {storiai} eina.Dėkoju už kantrybę :D

Autorius:  proffanas [ Rgp 22 2010, 19:17 ]
Pranešimo tema:  Re: 2,1td.BTE ir ATE galvų skirtumai

Fiatui tiks galvos nuo 2.1TD ir nuo pežų 406, 605 ar 806, ne vien nuo XMų, Xantijų ar Evasionų.
O reikiamas tarpinės storis nustatomas vietoje, kai pasikeisi stūmoklį. Žiūrėk dar, ar nereiks šlifuoti tos "naujos" galvos; tada tarpinės storis vėl keisis. Todėl tarpinę pirk tik paskutiniame etape, prieš viską surenkant.

Autorius:  algirdžiuks [ Rgp 22 2010, 19:23 ]
Pranešimo tema:  Re: 2,1td.BTE ir ATE galvų skirtumai

proffanas rašė:
Fiatui tiks galvos nuo 2.1TD ir nuo pežų 406, 605 ar 806, ne vien nuo XMų, Xantijų ar Evasionų.
O reikiamas tarpinės storis nustatomas vietoje, kai pasikeisi stūmoklį. Žiūrėk dar, ar nereiks šlifuoti tos "naujos" galvos; tada tarpinės storis vėl keisis. Todėl tarpinę pirk tik paskutiniame etape, prieš viską surenkant.

Tai jo tie patys varikliai eina,bandysim ieškoti galvos.Ačių tau proffanai už info.

Autorius:  proffanas [ Rgp 22 2010, 19:46 ]
Pranešimo tema:  Re: 2,1td.BTE ir ATE galvų skirtumai

Dar: išsiaiškink, kodėl galvai taip nutiko, kad tas nebepasikartotų. Purkštukų tikrinimas čia turbūt pirmu numeriu.

Autorius:  algirdžiuks [ Rgp 22 2010, 20:09 ]
Pranešimo tema:  Re: 2,1td.BTE ir ATE galvų skirtumai

proffanas rašė:
Dar: išsiaiškink, kodėl galvai taip nutiko, kad tas nebepasikartotų. Purkštukų tikrinimas čia turbūt pirmu numeriu.

Jo, darysiu viską kapitaliai.Aš kai pirkau tai prūsas buvo keitęs diržą ir ant mietkių buvo nepataikęs,buvo vienas karomyslas nulūžęs 3-io cilindro.Sakau gal ir šitas per galvą buvo gavęs,bet po remonto pravažiaves buvau 2500km.Manau turėjo laiko iki tol nulėkti ta vožtuvo galva.Kokia tavo nuomonė?

Autorius:  algirdžiuks [ Rgp 22 2010, 20:14 ]
Pranešimo tema:  Re: 2,1td.BTE ir ATE galvų skirtumai

algirdžiuks rašė:
proffanas rašė:
Fiatui tiks galvos nuo 2.1TD ir nuo pežų 406, 605 ar 806, ne vien nuo XMų, Xantijų ar Evasionų.
O reikiamas tarpinės storis nustatomas vietoje, kai pasikeisi stūmoklį. Žiūrėk dar, ar nereiks šlifuoti tos "naujos" galvos; tada tarpinės storis vėl keisis. Todėl tarpinę pirk tik paskutiniame etape, prieš viską surenkant.

Na manau galvą kitą dedant reikia šlifuoti visvien o tarpinę tipo pirkti tiek storesnę kiek galvos nušlifuos?

Autorius:  ramas666 [ Rgp 22 2010, 20:33 ]
Pranešimo tema:  Re: 2,1td.BTE ir ATE galvų skirtumai

proffanas rašė:
Fiatui tiks galvos nuo 2.1TD ir nuo pežų 406, 605 ar 806, ne vien nuo XMų, Xantijų ar Evasionų.
O reikiamas tarpinės storis nustatomas vietoje, kai pasikeisi stūmoklį. Žiūrėk dar, ar nereiks šlifuoti tos "naujos" galvos; tada tarpinės storis vėl keisis. Todėl tarpinę pirk tik paskutiniame etape, prieš viską surenkant.

Galva sliufuot reikia butinai,nebus ideali tikrai.Neprosali ir patikrinti,ar netrukus.

Autorius:  algirdžiuks [ Rgp 22 2010, 21:34 ]
Pranešimo tema:  Re: 2,1td.BTE ir ATE galvų skirtumai

Galva sliufuot reikia butinai,nebus ideali tikrai.Neprosali ir patikrinti,ar netrukus.[/quote]
Tai jau čia savaime aišku,nepirksi juk katės maiše :D

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/