WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 04 2025, 03:47

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Pakaitinimo zvakes!
StandartinėParašytas: Gru 23 2009, 09:38 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bir 25 2008, 10:33
Pranešimai: 28
Miestas: Vilnius
Sunkiai kuriasi rytais...
Noriu pasikeisti pakaitinimo zvakes. Kur kolegos Piksiu turetojai pirkote ir/ar keitete pakaitinimo zvakes? Kiek pinigu tai jums atsiejo? Gal koki gamintoja rekomenduojatye?

dekui

_________________
Paveikslėlis Xsara Picasso 2.0 HDI '05


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Pakaitinimo zvakes!
StandartinėParašytas: Gru 23 2009, 14:21 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Gru 23 2009, 13:31
Pranešimai: 28
Pas mane irgi sunkiai kūrėsi. Patikrinau pakaitinimo žvakes, pasirodo visos numiro.
Pirkau Tanagroje ir už "Bosh'' vieną žvakę sumokėjau 48 lt.
00m. Xsara Picasso 2.0HDi


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Pakaitinimo zvakes!
StandartinėParašytas: Gru 23 2009, 23:10 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bir 25 2008, 10:33
Pranešimai: 28
Miestas: Vilnius
makaliukas1 rašė:
Pas mane irgi sunkiai kūrėsi. Patikrinau pakaitinimo žvakes, pasirodo visos numiro.
Pirkau Tanagroje ir už "Bosh'' vieną žvakę sumokėjau 48 lt.
00m. Xsara Picasso 2.0HDi


o kaip tu tikrinai tas zvakes ar jos blogos?
man pasiule NGK po 45 ltl/vnt

_________________
Paveikslėlis Xsara Picasso 2.0 HDI '05


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Pakaitinimo zvakes!
StandartinėParašytas: Gru 23 2009, 23:53 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
NGK zvakes geros.o patikrint galima jas isemus ir pajungus prie akumo tiesiogiai...

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Pakaitinimo zvakes!
StandartinėParašytas: Gru 24 2009, 13:13 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Gru 23 2009, 13:31
Pranešimai: 28
Paprasčiausias patikrinimo būdas:
nuo pakaitinimo žvakės reikia atjungti šynelę ir prie žvakės galiuko priliesti pliusinį laidą. Jeigu kibirkščiuoja, vadinasi veikia.



00m. Xsara Picasso 2.0HDi


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Pakaitinimo zvakes!
StandartinėParašytas: Gru 29 2009, 21:48 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
tikrinimas toks lb pavirsutiniskas kibirksciavima ziuret.
turiu naudotas 3vnt zvakiu Bosch 50lt, po 1vnt = 20lt

_________________
Paulius
mob. 8-610 39922


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Pakaitinimo zvakes!
StandartinėParašytas: Gru 29 2009, 22:10 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 25 2008, 21:36
Pranešimai: 471
Miestas: Kupiškis
Galima tikrint pakibirksciuojant- atskirsi kuri negyva kuri gyva.
Galima matuot ampermetru kiek naudoja sroves- turi but pavienodai, bus bent kiek tiksliau.
Jei jau jos isimtos ar kitos paimtos reiketu visas sujungt i viena ir prie+, turi visos vienodai, kartu ikaist. Daznai buna, ypac kai ne vienos firmos susuktos, visosgeros, bet ikaista nevienu laiku-vienos net baltos, kitos tik rausta. Su tokiomis zvakemis uzkurimas panasus kaip su keliom sudegusiom. Jei deti nors ir papigiaja, reik keist visas kartu to pacio gamintojo arba pakeist i identiska. Ir kurias geriau ir laiko ilgiau.

_________________
<< C5 2.0 HDI 04' break'as
<< C3 1.4 HDI 02' kibiriukas
ex C5 2.0 HDI 03' break'as
ex XM 3.0 V6


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Pakaitinimo zvakes!
StandartinėParašytas: Sau 01 2010, 14:44 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
xplikis rašė:
Su tokiomis zvakemis uzkurimas panasus kaip su keliom sudegusiom. Jei deti nors ir papigiaja, reik keist visas kartu to pacio gamintojo arba pakeist i identiska. Ir kurias geriau ir laiko ilgiau.
Va būtent. Tikrinti normalu tik išsukus, ir ant bendros šynos. Visi tie kibirkščiavimai, ar srovės, ar varžos matavimai, tai vaikų darželio lygio eksperimentai. Kibirkščiavimas nieko nepasako apie žvakių gamintojus (o gal jos visos skirtingos? Tada, nors ir kibirkščiuoja, jos elgsis kaip xplikio aprašyta, o nesikūrimo problemos šaknų toliau bus ieškoma visai ne ten kur reikėtų), o srovė ar varža visų žvakių prie oro temperatūros gali būti vienoda, o įkaitusių- skirtis kelis kartus, ir kais jos visiškai netolygiai; pagal tą patį xplikio aprašytą scenarijų. Variklis irgi kursis atitinkamai; vos vienu ar keliais cilindrais, o ne visais. Arba nesikurs išvis.

Žvakių tikrinimo tikslas- išsiaiškinti ne vien ar jos kaista, bet ir ar kaista tolygiai. Pats paprasčiausias ir turbūt patikimiausias būdas- išsukus jungti visas žvakes ant bendros šynos, jungti prie akumo, ir kaitinti, kol ryškiausia iš jų taps ryškiai geltona. Visos žvakės turi kaisti tolygiai. Jei kažkuri ženkliai atsilieka- ji keistina. Žvakių keitimas, jei norima normalaus jų darbo (o jos keičiamos, mano supratimu, kaip tik šiuo tikslu :) ), irgi turi savų niuansų. Jei keičiama ne daugiau pusės žvakių (iki 2vnt keturcilindriame ar iki 3vnt šešiacilindriame variklyje), jas galima keisti ir į naudotas, bet būtinai į tokias pat kaip likusios. Jei keičiama daugiau, būtina visas keisti į naujas, ir į vienodas.
Žvakių gamintojas daugiau reikšmės turi jų ilgaamžiškumui, nei darbo kokybei. Jei žvakė skirta būtent tam varikliui, tiek dydžiu, tiek nominalais yra visiškai tinkama, galima ją sukti nelabai kreipiant dėmesį į gamintoją. Dukart pigesnės žvakės dažnai atidirba beveik tiek pat (o ne dvigubai mažiau), nei dvigubai brangesnės. Kita vertus, jei priėjimas prie tų žvakių komplikuotas, pakeitimas- brangus (ar ilgai trunkantis), tikslinga statytis tik gan brangias žinomų gamintojų (turiu omeny Bosch, NGK, Champion, Beru lygio) žvakes, kad kuo rečiau jas keisti.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Pakaitinimo zvakes!
StandartinėParašytas: Sau 02 2010, 21:10 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 06 2006, 22:28
Pranešimai: 425
Miestas: Kaunas
Keiciau pakaitinimo zvakes pries 3 metus. Dejau ISKRA. Viena kainavo 15lt. Tai 4 kartus pigaiu nei BOSCH. Dejau pigiaus, nes labai paprasta prie ju prieiti ir pakeisti. Siap tikrinu kas metus pries ziema. Tikrinu Proffano aprasytu metodu. Manau zvakes turi puiku kokybes ir kainos santyki :)

_________________
Volvo XC70 - Mano
Citroen C5 2.0 HDI - Zmonos
Xantia Break 2.0 HDI Exclusive - Parduota :(


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Pakaitinimo zvakes!
StandartinėParašytas: Sau 03 2010, 21:18 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Iskra tikrai neblogos. O kiek galima tikėtis sudėjus naujus boschus ramiai važinėt?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Pakaitinimo zvakes!
StandartinėParašytas: Sau 05 2010, 14:11 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 18 2009, 10:17
Pranešimai: 397
Miestas: Pnevėžys - Kaunas
Prakalbot apie žvakes ir man čia toks klusimas iškilo. Man irgi viena buvo nusprogus. Patikrinau "vaikų darželio lygiu" betikrinant su testeriu grandinės vientisumą.Radau pasikeičiau, viskas gerai, bet betikrinant man toks klausimas iškilo: Kaip keičiasi tą žvakė, kur už siurblio stovi priėjimo tai nelabai yra. Negi siurblį reikia nulupt, ar kokių imantrių įrankių tam reikalui yra? Tiesa variklis 1,9 TD

_________________
Xantia 1,9 TD 97 m.
Toyota Avensis Verso 03 m. 2,0 D4D


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Pakaitinimo zvakes!
StandartinėParašytas: Sau 05 2010, 14:33 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgs 26 2007, 17:05
Pranešimai: 166
Miestas: Shiauliai
Awriux rašė:
Kaip keičiasi tą žvakė, kur už siurblio stovi priėjimo tai nelabai yra. Negi siurblį reikia nulupt, ar kokių imantrių įrankių tam reikalui yra? Tiesa variklis 1,9 TD

Na pas mane 2.1 bes irgi viena stovi uz siurblio. Kai keiciau antra syki tai nusiemiau isiurbimo kolektoriu, ir zymiai lengviau prieiti, visas pasikeiciau per 30 min, kai pirma syki 2 zvakes kurios arciau siurblio, keiciau 2 val.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Pakaitinimo zvakes!
StandartinėParašytas: Sau 05 2010, 23:29 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 18 2009, 10:17
Pranešimai: 397
Miestas: Pnevėžys - Kaunas
Liveris rašė:
Awriux rašė:
Kaip keičiasi tą žvakė, kur už siurblio stovi priėjimo tai nelabai yra. Negi siurblį reikia nulupt, ar kokių imantrių įrankių tam reikalui yra? Tiesa variklis 1,9 TD

Na pas mane 2.1 bes irgi viena stovi uz siurblio. Kai keiciau antra syki tai nusiemiau isiurbimo kolektoriu, ir zymiai lengviau prieiti, visas pasikeiciau per 30 min, kai pirma syki 2 zvakes kurios arciau siurblio, keiciau 2 val.


Tokiu atveju pasimelsiu aukščiausiajam, kad ta žvakė greitu laiku nenusprogtu

_________________
Xantia 1,9 TD 97 m.
Toyota Avensis Verso 03 m. 2,0 D4D


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Pakaitinimo zvakes!
StandartinėParašytas: Sau 29 2010, 19:34 
prie to pacio paklausiu:
gal zinot, kur randasi 2001m. Xsaros pakaitinimo zvakes? Ar nuemes plastmase nuo variklio jas rasiu? Ar jos is kitos puses yra, kad tik servise jas galetu pasiekt ir pakeist?


Į viršų
   
 Pranešimo tema: Re: Pakaitinimo zvakes!
StandartinėParašytas: Sau 30 2010, 10:28 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
O xsaroj tik vienas variklis buvo? :labas:

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007