WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bir 17 2024, 15:32

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 47 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 4 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Gru 20 2004, 21:38 
kas ka zinot, gal turit kokiu pasiulimu????


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 20 2004, 21:55 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
o kaip tu ja isuksi jei ji dirba nuo ismetimo duju ir tiesiogiai priklauso nuo variklio apsuku? Slegi joje reikia kelti, tik ar tavo varganas zyzeliukas atlaikys :).

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 21 2004, 08:42 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Jo sekamdieni rode greitus ir pasiutusius, matyt dar viena auka.......

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 21 2004, 11:25 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
Vilmis rašė:
grumlinas rašė:
tikslas?

kad prie mazesniu apsuku butu pasiektas didesnis tubinos galingumas.

kuriem galam? režimas optimizuotas taip, kad turbina jungiasi maždaug prie 2000-2200, galios pilnai pakanka prie šviesaforo savo malonumui visokius niaukintus golpukus daryt, jei tai tau yra pagrindinis gyvenimo tikslas ;-) o draguose xantias darė, daro ir darys - tam reikia lengvesnės awto su rimtesniu motoru

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 22 2004, 06:16 
originali ideja: dek superchargeri, kadangi oro srautas jau bus didesnis nuo mazhesniu apsuku, o automatishkai ir ishmetamuju duju kiekis, tai tiketina kad ir turba ishsisuks ankschiau :)


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 23 2004, 08:16 
karta ir as paklausiau meistru kaip padidinti turbinos slegi...XM12td. Sako mes tau galime max sukelti slegi ir ant laisvu apsuku masinai dirbant. Taciau kam tau reikia is seno traktoriaus tyciotis. Kieme stovejo sportinis masiniukas,....geresnis varijantas butu ji nusipirkti :lol:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 27 2004, 10:12 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 19 2004, 22:12
Pranešimai: 633
Miestas: Kedainiai
MHm, prtie mazesniu apsuku, pasiekti galima, tik ar islaikysi save trie didesniu?, dek didesne turbina, atsuk kuro, eis ir pre mazesniu, tik noreciau paziureti, kaip tu ja ten ikisi:) Pas Xama uzsisakyk sankabos komplekta, (tikrai greitai reiks keist)Prie mazu apsuku sukimo momentas didelis- visu konstruktoriu svajone:) Be super variklio dar reikia ir super transmisijos.



"karta ir as paklausiau meistru kaip padidinti turbinos slegi...XM12td. Sako mes tau galime max sukelti slegi ir ant laisvu apsuku masinai dirbant."

O sitie truputi pasikele, ant maksimaliu galima padidint, ant mazu ji sukasi max kiek gali. Bet jei jie istikro gali - prasau paviesinti ju koordinates. Busiu dekingas.

Arte


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 25 2007, 22:01 
Bosas rašė:
Kodel pas visus tokia klaidinga nomone apie turbinos darba??
Turbina dirba vos tik uzkuriat varikli ir ji niekada neatsijungia . Ir jos sukimosi greitis auga didejant ismetimo duju turiui.

Ir tokiu dalyku kad pasijungia nuo 2000 aps tai cia nezinau kas prigalvojo.


Taip ji dirba pastoviai tik paleidus varikli. Bet mes pajauciam ta turbina tai kazkur apie 1500-2000.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 25 2007, 22:09 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 27 2006, 14:12
Pranešimai: 942
Miestas: Tytuvenai /Lietuva
proffanas rašė:
Sakykime,kad ne "pajaučiame,o "ji tampa efektyvi".Taip turbūt tiksliausia.
Kai tampa efektyvi,tada ir pajauciame.. :wink:

_________________
Berlingo 1.6 HDI gimes 2006


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 25 2007, 22:42 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
Bosas rašė:
Kodel pas visus tokia klaidinga nomone apie turbinos darba??
Turbina dirba vos tik uzkuriat varikli ir ji niekada neatsijungia . Ir jos sukimosi greitis auga didejant ismetimo duju turiui.
Ir tokiu dalyku kad pasijungia nuo 2000 aps tai cia nezinau kas prigalvojo.

nu jei tau kaip peiliu per širdį kerta žodis "įsijungia" ;) tai jis panaudotas vaizdžiau parodyti, jog turbina, visą laiką besisukanti iš esmės laisvom apsukom ("simuliuoja"), prie maždaug 1800-2000-2200aps sustiprina veiklą ir pradeda dirbti vis didėjančiu pajėgumu, priklausomai nuo apkrovimo
nes ir išgirstame jos darbą kažkur nuo 2000aps ;)

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 25 2007, 22:53 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
Xantijus rašė:
jei mes ja isgirstame vadinasi,reiks restoruoti arba keisti kita,reiskia kad isicentravusi

nu nežinau - ByXeliuke ji man ūžė 3 metus, po to švogeriui 3 metus irgi atūžė ant pakeisto motoro, ir traukė "kai wialniaz", ir kuro sąnaudos normalios buvo. aj, tiesa - ir nekeitėm, ir tokią ūžiančią Paulius paveldėjo ;)
vienintelis dalykas, ko prisilaikėm - po intensyvesnio važiavimo bent 2-3min. atvažiavę ir sustoję neišjungdami variklio laisvom apsukom palaikydavom

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 26 2007, 10:15 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 01 2005, 01:14
Pranešimai: 614
Miestas: Europa
Turbokompresorius neisijungia, o dideja jo debetas, kad padidint efektyvuma prie mazu apsuku, reiktu deti turbokompresoriu, turinti maza sparnuote, t.y. maza turbina, prie mazesnio ismetamuju duju srauto ji suksis greiciau nei didele, sumazes turbo lag'as, bet yra savu minusu... Vis tiek tai tik liks planuose, nes abejoju kad pulsi keistis turbo... :wink:
Sitie darbai kainuoja nemazus pinigus, efektas nelabai uzpakaliu jauciamas ir realiai neverta net prasideti... Sekmes

_________________
Citroen c4 coupe 1.6hdi 110 VTR+


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 28 2007, 17:32 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 12 2006, 14:11
Pranešimai: 215
Miestas: Kaunas
nebutinas tas kompresorius yra turbinos su kintama geometrija ir jos labai gera slegi duoda prie zemu apsuku.

To Grumlinas teisingai parasei kalbant apie turbina mane tas zodis isijungia tikrai kerta :lol:

del to turbinos garso tai cia dar klausimas koks jis yra jei girdi svilpima vad viskas tvarkoje su turbina tik kazkur sitema nesandari.

O tas turbinos pajutimas dazniausiai yra pas tuos kurie perkrauna savo variklius aukstomis pavaromis.

As kai vazineju zemesnem pavarom tokio efekto, kad isijunge turbina niekada nepajauciau.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 09 2007, 19:01 
Grumlinas rašė:
vienintelis dalykas, ko prisilaikėm - po intensyvesnio važiavimo bent 2-3min. atvažiavę ir sustoję neišjungdami variklio laisvom apsukom palaikydavom


o kokiu cia tikslu masina dar laisvom apsukom birbint?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 09 2007, 20:31 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
proffanas rašė:
Kad atauštų turbinos ašelė/įvorės ir neprikeptų alyva. Veikiant varikliui alyva vis dar cirkuliuoja, bet turbina sukasi daug mažesnėmis apsukomis ir aušta-toks ir tikslas.

nu va, nepastebėjau klausimo, ale už mane jau ir atsakė ;) ačiū, proffanai :)
būtent - turbinos "nuraminimui"

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 47 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 4 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 13 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007