WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
iš EURO1 į EURO2 http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=23452 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | whisky.lt [ Sau 15 2011, 23:43 ] |
Pranešimo tema: | iš EURO1 į EURO2 |
AR daug reikalu is EURO1 padaryt EURO2? kandidatas butu XM 2,5td 95m. yra pardavime geras, ir ner prie ko prikibti pagal 95 metus, bet EURO1 (ir tik viena oro pagalve, apie tai kitoje temoje). Kiek mano fantazija nesa tai technine motoro dalis yra ta pati, tik skiriasi kuro maitinimo sistema el. dalyje, EURO2 turi oro srauto matuokle ir tada kitoks ECU bus. Gal ka daugiau papildomo turi EURO2? Nes jeigu tik tiek skirtumu kuriuos paminejau tai is EURO1 padaryti EURO2 tereikia ECU, oro srauto matuokles, kitokios oro paimimo slangos ir su tuo susijusios papildomos el. instaliacijos dalies. Kam iskilo klausimas kam to reikia? Ats.: kuro sanaudos EURO2 zenliai mazesnes nei EURO1, net labai zenkliai. |
Autorius: | liuka [ Sau 17 2011, 00:22 ] |
Pranešimo tema: | Re: iš EURO1 į EURO2 |
o cia tai naujas ![]() |
Autorius: | bardakasbx [ Sau 17 2011, 09:56 ] |
Pranešimo tema: | Re: iš EURO1 į EURO2 |
liuka rašė: o cia tai naujas ![]() Zmogus klausia ne apie dokumenta, o apie variklio perdirbima Euro rodmenu atitikimui ![]() whisky.lt rašė: AR daug reikalu is EURO1 padaryt EURO2?
kandidatas butu XM 2,5td 95m. yra pardavime geras, ir ner prie ko prikibti pagal 95 metus, bet EURO1 (ir tik viena oro pagalve, apie tai kitoje temoje). Kiek mano fantazija nesa tai technine motoro dalis yra ta pati, tik skiriasi kuro maitinimo sistema el. dalyje, EURO2 turi oro srauto matuokle ir tada kitoks ECU bus. Gal ka daugiau papildomo turi EURO2? Nes jeigu tik tiek skirtumu kuriuos paminejau tai is EURO1 padaryti EURO2 tereikia ECU, oro srauto matuokles, kitokios oro paimimo slangos ir su tuo susijusios papildomos el. instaliacijos dalies. Kam iskilo klausimas kam to reikia? Ats.: kuro sanaudos EURO2 zenliai mazesnes nei EURO1, net labai zenkliai. |
Autorius: | tadas1991 [ Sau 17 2011, 10:14 ] |
Pranešimo tema: | Re: iš EURO1 į EURO2 |
Tai kad ir euro1 ir euro2 jau seniai nebeturi kažkokios tai prasmės. Ar čia sukilo gamtos saugojimo šauksmas? Juk kuro sąnaudų sumažinimas gali būti paprastesnis, negu sertifikatų gainiojimas. Pirmas pasiūlymas - nesirinkti 2,5 variklio. |
Autorius: | liuka [ Sau 17 2011, 15:35 ] |
Pranešimo tema: | Re: iš EURO1 į EURO2 |
bardakasbx rašė: liuka rašė: o cia tai naujas ![]() Zmogus klausia ne apie dokumenta, o apie variklio perdirbima Euro rodmenu atitikimui ![]() whisky.lt rašė: AR daug reikalu is EURO1 padaryt EURO2? kandidatas butu XM 2,5td 95m. yra pardavime geras, ir ner prie ko prikibti pagal 95 metus, bet EURO1 (ir tik viena oro pagalve, apie tai kitoje temoje). Kiek mano fantazija nesa tai technine motoro dalis yra ta pati, tik skiriasi kuro maitinimo sistema el. dalyje, EURO2 turi oro srauto matuokle ir tada kitoks ECU bus. Gal ka daugiau papildomo turi EURO2? Nes jeigu tik tiek skirtumu kuriuos paminejau tai is EURO1 padaryti EURO2 tereikia ECU, oro srauto matuokles, kitokios oro paimimo slangos ir su tuo susijusios papildomos el. instaliacijos dalies. Kam iskilo klausimas kam to reikia? Ats.: kuro sanaudos EURO2 zenliai mazesnes nei EURO1, net labai zenkliai. bet prie ko cia kuro sanudu mazejimas? jei taip tai naujas C5 turetu vidutiniskai vartot 2,5l dyzelino.... euro2 standartas isigaliojo nuo 1996m.vidurio.tad velesni XM turetu zymiai maziau (kaip teigia whisky.lt)degalu.o tikrovej taip nera ![]() |
Autorius: | whisky.lt [ Sau 17 2011, 23:32 ] |
Pranešimo tema: | Re: iš EURO1 į EURO2 |
ne visi motorai patape EURO2 naudoja maziau degalu. Mane asmeniskai nuvyle 2.1TD gaves elektronini ipurskyma, nei kur sanaudos mazeja, ir dar kuro kokybes reik ziuret ![]() |
Autorius: | whisky.lt [ Sau 17 2011, 23:41 ] |
Pranešimo tema: | Re: iš EURO1 į EURO2 |
liuka rašė: bet prie ko cia kuro sanudu mazejimas? jei taip tai naujas C5 turetu vidutiniskai vartot 2,5l dyzelino.... euro2 standartas isigaliojo nuo 1996m.vidurio.tad velesni XM turetu zymiai maziau (kaip teigia whisky.lt)degalu.o tikrovej taip nera ![]() vat butent, cia liecia tik 2.5TD |
Autorius: | whisky.lt [ Sau 17 2011, 23:46 ] |
Pranešimo tema: | Re: iš EURO1 į EURO2 |
tadas1991 rašė: Tai kad ir euro1 ir euro2 jau seniai nebeturi kažkokios tai prasmės. Ar čia sukilo gamtos saugojimo šauksmas? Juk kuro sąnaudų sumažinimas gali būti paprastesnis, negu sertifikatų gainiojimas. Pirmas pasiūlymas - nesirinkti 2,5 variklio. LT koks bebutu EURO tai kolkas tikrai neturi prasmes, taip. Bet, XM su 2.5TD su oro srauto matuokle ekonomiskiausias kurui ![]() |
Autorius: | proffanas [ Sau 19 2011, 13:15 ] |
Pranešimo tema: | Re: iš EURO1 į EURO2 |
whisky.lt, iš kur tu ištraukei tokią teisybę? Turiu '95 ir '98 XMų reklaminius bukletus. Abiejuose 2.5TD sąnaudos (ECE) nurodytos vienodos: mieste 10,9/100, vidurkis 7,7/100. Apie emisijas, deja, nerašoma; tais laikais dar nebuvo mados. Pemesk nuorodą, iš kur traukei infą apie EURO-1 ir EURO-2 sąnaudų skirtumus 2.5TD atveju?... |
Autorius: | whisky.lt [ Sau 19 2011, 22:04 ] |
Pranešimo tema: | Re: iš EURO1 į EURO2 |
apie kuro sanaudas is praktikos |
Autorius: | bardakasbx [ Sau 19 2011, 23:16 ] |
Pranešimo tema: | Re: iš EURO1 į EURO2 |
whisky.lt rašė: apie kuro sanaudas is praktikos ![]() ![]() |
Autorius: | proffanas [ Sau 20 2011, 22:11 ] |
Pranešimo tema: | Re: iš EURO1 į EURO2 |
Jei šnekėti aštriai- turime trečio lygio kontaktą su iliuzijų pasauliu... Senokai taip arti manęs nebuvo nugrūdę ![]() |
Autorius: | whisky.lt [ Sau 20 2011, 23:31 ] |
Pranešimo tema: | Re: iš EURO1 į EURO2 |
Po simts pypkiu, jei praktika matuojant kuro sanaudas pylant kura iki bako kamscio, yra nerimta sneka, tai tik galeciau dar karta nusikeiti: kad jums kelnese ezys isdygtu! ![]() Kaip visad nuklistam nuo temos. man tik reikejo suzinot kiek el. detaliu ir dar ko nors daugiau esti 2.5TD EURO2. Ziurejau 2004m Autodatoje jokiu duomenu apie ipurskima nera, dar pora progamulku - isvis XM buvo gamintas iki 1996m. gal ir reklaminiai bukletai 98m copy nuo 95m. Gal koks forumietis naudojasi protinga programa ir gali paminet kiek yra skirtumu? P.S. man yra gerai, kad LT nevertina Citroen ir dar labiau XM, nes pigiau jie kainuoja nupirk. Ir dar gerai, kad XM myletojai 2.5TD motora mala su "S" -dar pigiau kainuoja pirkt. |
Autorius: | whisky.lt [ Sau 21 2011, 22:26 ] |
Pranešimo tema: | Re: iš EURO1 į EURO2 |
Didelis aciu forumieciui uz atsiusta info. |
Autorius: | dobras [ Sau 29 2011, 21:18 ] |
Pranešimo tema: | Re: iš EURO1 į EURO2 |
tu cia rimtai su tom kuro sanaudom... tas euro2 ima kuro maziau vien del to kad naujesnis motoras susidevejas maziau ir tt... greiciausei euro2 variklis pasieke reikalavimus euro2 gaves rimtesni katalizatoriu, suodziu gaudykle ir tt, o srauto matuokles ir kita papildoma elektronika atsirado del kitu priezasciu, technikos progreso... neuzsimik tokeis zaidumais, reiks pravotke keist arba dadet, nieko gero gali ir nesigaut, kuro sanaudos tos pacios, bereikalo ismesti pinigai ... |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |