Kadangi gana ilgai teko prasiterlioti su savo mašinėle ir nepavyko rasti tikslios info apie galimą gedimą, manau pasidalinsiu savo patirtimi. Beje jei tokia tema jau buvo, moderatoriai tiesiog mekit šią žinutę lauk

.
Auto: Citroen Evasion 2.0 HDi 16V, DW10ATED4.
Problema: auto pasidarė bukas, ypač išvažiuojant iš vietos ar bandant lenkt, apsukos kyla nonoriai, o kad ir kyla tai traukimo nė velnio nesijaučia, kylant į kalną apsukos ir greitis krenta tiesiog akyse, tik spėk žemesnes pavaras perjunginėti

. Žodžiu situacija liūdna. Variantus išbandžiau įvairius, pirmiausia galvojau kuras, nes užsipyliau pilną baką ne toje kolonėlėje nei įprastai, bet užpylus naujo kuro, niekas nepasikeitė. Keičiau kuro filtrą, nuiminėjau akumo klemą, nieko

. Pasiskaitinėjęs ir panagrinėjęs HDi motoro schemas ir aprašymus veikimo susidariau įtariamųjų sąrašą:
1. EGR vožtuvas
2. Turbina
3. Vakuumo siurblys, šlangelės, solenoidai, turbinos, EGR actuatoriai (nežinau kaip lietuviškai

).
Ilgai nekankinant savo rašliava, finalas toks: paaiškėjo, kad kažkur nuteka vakuumas ir turbinos wastegate (vėl angliškai) visada atidarytas. Pasirodo buvo kiauria vieno actuatoriaus membrana, jis dabar išluptas, vakuumo padavimas jam užglušintas, mašina važiuoja gerai (turbina maloniai švilpia

), detalės paskirtis iki galo neaiški, kažkas su išmetamų dujų recirkuliacija susiję, papildomai prie EGR vožtuvo (neradau normalaus 16V HDi aprašymo). Detalė užsakyta (originalios kaina 80 Lt), beliko tik sulaukti, o laukti nesunku, nes auto ir vėl koks buvo

.
Peace,