WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 14:43

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 2 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: 2.0 HDI EGR sklendė
StandartinėParašytas: Lie 20 2013, 09:42 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 30 2005, 20:54
Pranešimai: 95
Miestas: Marijampolė
CITROEN Evasion 99m., 2.0 HDI 80kW.
Teko skubiai keist auto. Pradėjus eksploatuoti vazoną, pradėjo lysti ir bėdelės. Kartą lenkiant užgeso, įtarimai krito ant slėgio reguliatoriaus, bet radau priežastį bake- kažkur užglušintas alsuoklis, ir bake susidaro visiškas vakumas, net bakas pakeitęs savo formą... Teks rauti laukan, bet vėliau...
Bet mane labiau neramina "laiptuotas pagreitis". Bet kuria pavara greitėjant nuo 2300 aps., staigus rovimas, o nuo 3500 aps.,vėl mažas pagreitis. Vizualiai ir ranka patikrinau "WG" vožtuvą prie turbinos, lyg ir neužstrigęs, dirbant varikliui suvaikšto traukė, be abejo reikėtų tikslesnių šio mazgo duomenų.
Tada pamačiau aplink EGR vakumą visur suodžius. Kadangi į garažą įvažiavau šaltu varikliu ir labai negazuodamas, o pačiupinus už vamzdiec kur jau eina į įsiurbimo kol., jis buvo šiltas kaip ir turbina...Tada užkūrus motorą ranką laikiau ant to vakumo ir pergazavimo metu sukrutėdavo traukutė ir pajausdavau kaip dūmai iš ten pro kažkur prasimuša laukan...
Ar tik nereikės man jo užglušinti...

_________________
Evasion 99m. 2.0 HDI Exclusive
Xantia 93m. 1.8i 8v SUSIDEVEJO...
Veža netik nuo taško A iki taško B, bet ir C, D, E....
Ir apskritai CITROEN veža....


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: 2.0 HDI EGR sklendė
StandartinėParašytas: Rgp 06 2013, 08:37 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 09 2012, 16:11
Pranešimai: 148
Miestas: Vilnius
Sveikas,

Dėl vakuumo bake tai kažkaip nesitiki kad užgestų, nebent pas tave litrais per sekundę kurą srebia :)
Na, sumažėjęs slėgis gali būti kažkiek, bet ne tiek, kad kuro nepaimtų. Ir Volvai bake sumažėjęs slėgis, bet įtakos bako formai, greičiui ir galingumui tai neturi (t.y. atsukus bako dangtelį buna trumpas šnypšt).
Kad aplink EGR pamatei suodžius tai gali reikšti, kad EGR kiauras į išorę. Vakuuminis EGR valdymas (žarnelė) niekaip negali tau išpūsti dūmų. Šiltas (netgi karštas) jis ir turi būti - juk tai išmetimas.
Gali pradžiai ne glušinti, o pravalyti. O valant dar paziurėk, kas darosi įsiurbimo kolektoriuje :)
Dėl traukos reikia tikrint turbinos slėgį jau nuo 1500 apsukų. Ar turbina pradeda švilpti, ar po interkulerio šlanga sustandėja? Geriausia būtų prie ECU prisijungti ir stebėti parametrus.

_________________
Suzuki SV650 Juodis žirgelis
Volvo XC70'2005 D5 autotankas
ex Xantia'99 Break HDI Exclusive Wicked Red
ex Xantia'95 Break SX


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 2 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007