WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Bukas HDi ir kaip problemą pavyko išspręsti http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=23842 |
Puslapis 1 iš 8 |
Autorius: | Pukas [ Kov 06 2011, 13:24 ] |
Pranešimo tema: | Bukas HDi ir kaip problemą pavyko išspręsti |
Kadangi gana ilgai teko prasiterlioti su savo mašinėle ir nepavyko rasti tikslios info apie galimą gedimą, manau pasidalinsiu savo patirtimi. Beje jei tokia tema jau buvo, moderatoriai tiesiog mekit šią žinutę lauk ![]() Auto: Citroen Evasion 2.0 HDi 16V, DW10ATED4. Problema: auto pasidarė bukas, ypač išvažiuojant iš vietos ar bandant lenkt, apsukos kyla nonoriai, o kad ir kyla tai traukimo nė velnio nesijaučia, kylant į kalną apsukos ir greitis krenta tiesiog akyse, tik spėk žemesnes pavaras perjunginėti ![]() ![]() 1. EGR vožtuvas 2. Turbina 3. Vakuumo siurblys, šlangelės, solenoidai, turbinos, EGR actuatoriai (nežinau kaip lietuviškai ![]() Ilgai nekankinant savo rašliava, finalas toks: paaiškėjo, kad kažkur nuteka vakuumas ir turbinos wastegate (vėl angliškai) visada atidarytas. Pasirodo buvo kiauria vieno actuatoriaus membrana, jis dabar išluptas, vakuumo padavimas jam užglušintas, mašina važiuoja gerai (turbina maloniai švilpia ![]() ![]() Peace, |
Autorius: | pikas [ Kov 06 2011, 20:05 ] |
Pranešimo tema: | Re: Bukas HDi ir kaip problemą pavyko išspręsti |
Sveikas, tai kurioj vietoj ta membrana, jei tai ne EGR, gal tai turbos reguliatorius i kuri vakumas eina is EGR-o? |
Autorius: | Citrusas [ Kov 06 2011, 20:27 ] |
Pranešimo tema: | Re: Bukas HDi ir kaip problemą pavyko išspręsti |
Idomi tema. Gal foto butu galima tos detales ir pan. ? Man mano HDi irgi bukas atrodo, o gal tik issigalvoju ![]() |
Autorius: | Raimis.P [ Kov 06 2011, 20:39 ] |
Pranešimo tema: | Re: Bukas HDi ir kaip problemą pavyko išspręsti |
Vo vo, ir man bukas tas HDi. Dek fotkes ziuresime kur tas bukumas sedi. |
Autorius: | Aidas1 [ Kov 07 2011, 07:17 ] |
Pranešimo tema: | Re: Bukas HDi ir kaip problemą pavyko išspręsti |
Raimis.P rašė: Vo vo, ir man bukas tas HDi. Dek fotkes ziuresime kur tas bukumas sedi. nejaugi pas visus tokia pati problema ir visi vazinejote nesiremontave ? tiesiog jeigu taip butu, paprasciausiai priknistu vazineti ir manau tikrai jau butumete sprende ta problema..... ![]() ![]() |
Autorius: | Renaldas [ Kov 07 2011, 10:18 ] |
Pranešimo tema: | Re: Bukas HDi ir kaip problemą pavyko išspręsti |
kiek supratau autorius raso apie voztuva kuris stovi ant turbinos |
Autorius: | Citrusas [ Kov 07 2011, 10:50 ] |
Pranešimo tema: | Re: Bukas HDi ir kaip problemą pavyko išspręsti |
Kazka pradedu suprast ![]() Turbinos "wastegate" yra skelnde kazkur viduje prie turbinos karstosios sparnuotes, kur ismetami dumai is degimo kameros ![]() o taip vadinamas "actuatorius" tai tas grazus daikciukas prie turbinos, kuris vakumo pagalba (pajungta buna slangute) atidarineja turbinos "wastegate" ![]() ![]() ![]() ![]() http://www.youtube.com/watch?v=ZxWUodtx ... re=related http://www.youtube.com/watch?v=nErX3XO13h4 http://www.youtube.com/watch?v=W5k0gfIoxmQ&NR=1 |
Autorius: | Citrusas [ Kov 07 2011, 10:59 ] |
Pranešimo tema: | Re: Bukas HDi ir kaip problemą pavyko išspręsti |
Geras filmukas apie turbo sandara - http://www.youtube.com/watch?v=PA5T5PnW ... re=related Gaila, kad nelietuviskai sneka. |
Autorius: | Citrusas [ Kov 07 2011, 12:45 ] |
Pranešimo tema: | Re: Bukas HDi ir kaip problemą pavyko išspręsti |
Paskaicius teorijas ir filmukus, man kyla priestaravimu su Puko aprasymu. Sorry jei klystu, bet uzkabino mane sita tema ![]() Pukas rašė: paaiškėjo, kad kažkur nuteka vakuumas ir turbinos wastegate (vėl angliškai) visada atidarytas. Pagal mane "veistgeitas" buna visa laika uzdarytas, nes ji laiko uzdaryta aktuatoriuje esanti spyruokle. Ir ji atidaro tik tada kai atsiranda perdidelis slegis, kad nesugadinti variklio, ir slegis nutekinamas apeinant turbinos karstaja sparnuote per weistgeita. Tai puikiai iliustruoja filmukas - http://www.youtube.com/watch?v=Xp1nxki- ... re=related nuo 1:45 minutes Pukas atveju man tada iskyla klausimas, kas valdo aktuatoriu apskritai - ar i ji paduodamas slegis (kaip suprantu nuo turbokompresoriaus saltojo galo ir nuspaudziama aktuatoriuje spyruokle ir atidaromas veistgeitas) ar vakumas (jei neklystu is isiurbimo slangu kazkur tarp oro filtro ir isiurbimo kolektoriaus). Vienu ar kitu atveju, suplysusi aktuatoriaus membrana kaip Pukas atveju neatliktu savo funkcijos ir veistgeitas butu visa laika uzdarytas. Bet je veistgeitas visa laika uzdarytas, o pas Puka jis visa laika atidarytas, tada as dar kazko nepagaunu ![]() ![]() ![]() Na cia as smalsumo vedamas verdu sita kose ![]() |
Autorius: | Renaldas [ Kov 07 2011, 13:37 ] |
Pranešimo tema: | Re: Bukas HDi ir kaip problemą pavyko išspręsti |
manau pas ji pastrigo ar prikepe atidaroja padetyja, |
Autorius: | Pukas [ Kov 07 2011, 20:08 ] |
Pranešimo tema: | Re: Bukas HDi ir kaip problemą pavyko išspręsti |
Nei kiek nenustebau, kad tema labiausiai susidomėjo Citrusas ![]() ![]() Pirmiausia ta suplyšusi membrana pas mane ne prie turbinos valdymo, o kažkokias sklendes įsiurbimo kolektriuje darinėja. Dabar svirtelė pririšta su viela, sklendės atidarytos, laukiu kol atvažiuos detalė iš Prancūzijos. Dėl turbinos: manau, kad pas mane wastegatas normaliai atidarytas, nes kai gedimas nebuvo pašalintas slėgis įsiurbimo kolektoriuje buvo 106 KPa MAX, tiesiai prie turbinos aktuatoriaus pajungus vakuuma slėgis 150 KPa. Išvada - wastegatas normaliai atidarytas. Manau gali būti, kad turbinos yra tiek su normaliai atidarytais tiek su normaliai uždarytais, nors nesu tikras. Beje Citrusai, iš kur tu žinai, kad pas tave normaliai uždarytas? Vakuumo kelias iki EGR, turbinos wastegato ir kt. yra toks: vakuumo pompa esanti ant paskirstymo velenėlio galo sukuria vakuumą, kuris yra tiesiai pajungtas prie stabdžių stiprintuvo, kita šaka eina į vakuumo akumuliatorių, iš jo per solenoidus į EGR, turbo, oro sklendę ir dar tą daiktą kuris pas mane kiauras. |
Autorius: | Pukas [ Kov 07 2011, 20:32 ] |
Pranešimo tema: | Re: Bukas HDi ir kaip problemą pavyko išspręsti |
Dar ta pačia tema: HDi turbinų wastegateas normaliai atviras: http://uk.answers.yahoo.com/question/in ... 558AAJENbT O ten kur tu Citrusai įmetei nuorodas buvo pagrinde apie turbinas su mechaniniu wastegatu, kuris yra normaliai uždaras. HDi viską valdo kompas. |
Autorius: | Pukas [ Kov 07 2011, 20:40 ] |
Pranešimo tema: | Re: Bukas HDi ir kaip problemą pavyko išspręsti |
pikas rašė: Sveikas, tai kurioj vietoj ta membrana, jei tai ne EGR, gal tai turbos reguliatorius i kuri vakumas eina is EGR-o? Membrana: http://www.auto-parts.spb.ru/cat/ci/ci2 ... lUdTmNDiI= Schemoje pažymėta Nr.8 Į turbos reguliatorių vakuumas iš EGR neina, jis ateina iš solenoido. |
Autorius: | Citrusas [ Kov 07 2011, 21:19 ] |
Pranešimo tema: | Re: Bukas HDi ir kaip problemą pavyko išspręsti |
Pukas rašė: Beje Citrusai, iš kur tu žinai, kad pas tave normaliai uždarytas? As nezinau, as tik spelioju ir gilinuosi i veikimo principa pakolkas ![]() Blogiausia, kad neturiu isbandyti tikrai garantuotai buko Hdi ir palyginti su savuoju (gal visgi su mano viskas gerai). Pvz. dedes kablukas Berlingas su 1,6 HDi motoru nu daug smagesnis ir astresnis nei mano xantia, bet velgi, ten greiciu deze kitokia, svoris auto kitas ir pan. |
Autorius: | pikas [ Kov 07 2011, 21:27 ] |
Pranešimo tema: | Re: Bukas HDi ir kaip problemą pavyko išspręsti |
Pukai, tai ta membrana ant velenelio galo yra,kuri vakuma tiekia ir stabziams? Jei taip,tai jei ji nedirbtu,tai ir stabdziu stiprintuvas kartu nedirbtu? ![]() ![]() |
Puslapis 1 iš 8 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |